* Fha schenkt bijquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:53 schreef BrandX het volgende:
ik kom ff bakkie koffie halen
is er nog wat?
quote:
Dit keer niet in ieder geval..quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wanneer nou een deel dat niet begint met 'waar we'
als jij de nieuwe topc opentquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wanneer nou een deel dat niet begint met 'waar we'
Stiekem mis ik BX natuurlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef Janetje het volgende:
Steek je kaarsen neer...
Luister vanavond weer..
Naar FOK!radiooooo... FOK!radioooo...
Ik denk ik kom eens hoi zeggen.
Hooi
Achjaquote:
ja, gaat langzaamaan beterquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:55 schreef Nijns het volgende:
Hier zijn jullie
hallo allemaal!BX: al wat beter?
Waarom niet?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
AchjaIk mag niet mee doen aan het tentamen dus dat is een beetje jammer
Verder wel oke
Druk..
Jeetje, je had het goed te pakken dusquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja, gaat langzaamaan beter
Ben al een aardig eind uit het dal, alleen is mijn kwartje wel echt op als ik thuis kom.
Maar heb iig weer energie
marcquote:
Ze hebben me nooit bijgeschreven als 3e jaars blijkt nu, dus ik kan niet mee doen. Nouja het zal, dan maar over een paar weken. Geen zin meer om me er druk om te makenquote:
Hihi neequote:
Hey, jij hierquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef Janetje het volgende:
Steek je kaarsen neer...
Luister vanavond weer..
Naar FOK!radiooooo... FOK!radioooo...
Ik denk ik kom eens hoi zeggen.
Hooi
Mag hetquote:
Tuurlijk mag hetquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mag het?
Ik wil de FP niet boos maken hoor![]()
Hoi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ik zit net aan de cappuccino+butterscotch..quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk mag het.
Neem een kop koffie of thee, en kom erbij.
Ik dacht al... Wat ruikt er hier zo lekkerquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zit net aan de cappuccino+butterscotch..
Hmmmmchocola...
zit mij ff lekker te maken hierquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zit net aan de cappuccino+butterscotch..
Hmmmmchocola...
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een leven? Ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij ging zelf in mijn Fobo opscheppen dat je een leven hebt!
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
jijaltijdquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mag het?
Ik wil de FP niet boos maken hoor![]()
Hoi.
Whehehehe.. *Insert flauwe opmerking*quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht al... Wat ruikt er hier zo lekker?
En we hebben eindelijk eens iemand in de reeks die cappuccino correct spelt.
quote:
Opscheppen over een levenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:21 schreef Fha het volgende:
Jij ging zelf in mijn Fobo opscheppen dat je een leven hebt!
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whehehehe.. *Insert flauwe opmerking*
[..]Ik zie net je msn-sig..
Sorry![]()
De butterscotch is heel vies
Dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op maandag 12 oktober 2009 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opscheppen over een leven
Alsof iemand zoiets wil
quote:
Héquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:20 schreef MPG het volgende:
.
Nu heb ik spijt. Ik wil geen levenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]Jij ging zelf in mijn Fobo opscheppen dat je een leven hebt!
Meer hier komen weer dan houdt het vanzelf wel opquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nu heb ik spijt. Ik wil geen leven
Ik zal het proberenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Meer hier komen weer dan houdt het vanzelf wel op
Ik zal voor je duimenquote:
Alsof mijn spelling niet goed was toen ik vertelde dat mijn ouders dat in Oostenrijk ook veel dronkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht al... Wat ruikt er hier zo lekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |