abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 november 2009 @ 10:46:16 #201
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_74689324
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:49 schreef 2cv het volgende:
De beoordeling duurt 6 weken tot 4 maanden.
Tja, dat is de fijnheid van de bureacratie, je rijbewijs krijgen duurt lang, hem afpakken een paar tel
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_74696413
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:49 schreef 2cv het volgende:

Overigens vandaag heb ik bericht gehad van het CBR. De beoordeling duurt 6 weken tot 4 maanden. Ik begin nou echt de neiging te krijgen om maar gewoon weer achter het stuur te kruipen hoor
Die neiging zou ik toch even onderdrukken, iets met verzekering enzo.
  † In Memoriam † zaterdag 14 november 2009 @ 16:25:36 #203
25682 2cv
Niet subtiel
pi_74697515
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 10:46 schreef Maruna het volgende:

[..]

Tja, dat is de fijnheid van de bureacratie, je rijbewijs krijgen duurt lang, hem afpakken een paar tel
M'n rijbewijs heb ik nog
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:38 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Die neiging zou ik toch even onderdrukken, iets met verzekering enzo.
Ik weet het, maar het voelt erg oneerlijk allemaal. Zeker omdat ik bewezen heb te kunnen rijden en mij er ook goed genoeg voor voel. Daarbij: ik moet die papieren in 2 weken inleveren en zij nemen overal rustig de tijd voor. Als het een commercieel bedrijf was hadden ze dat never nooit niet kunnen maken.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_74703706
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 16:25 schreef 2cv het volgende:

[..]

M'n rijbewijs heb ik nog
[..]

Ik weet het, maar het voelt erg oneerlijk allemaal. Zeker omdat ik bewezen heb te kunnen rijden en mij er ook goed genoeg voor voel. Daarbij: ik moet die papieren in 2 weken inleveren en zij nemen overal rustig de tijd voor. Als het een commercieel bedrijf was hadden ze dat never nooit niet kunnen maken.
Het CBR is niet de meest eerlijke instantie die er is. Er zijn vrachtwagenchauffeurs die mochten van een arts weer rijden na bepaalde lichamelijke ongemakken maar dan vond het CBR van niet. Het CBR gedraagt zich soms als God-de-vader zelf.
  † In Memoriam † maandag 16 november 2009 @ 15:33:42 #205
25682 2cv
Niet subtiel
pi_74749739
Vandaag weer gesport. Helaas moest ik op aanwijzing van de fysiotherapeute bij 1 oefening het gewicht halveren. Reden: pijn aan mijn schouder. Dat ding zit niet (meer) in elkaar zoals moeder natuur het ooit bedoeld heeft, m'n arm hangt er scheef aan en de doorbloeding van die arm is ook niet optimaal omdat ze in het ziekenhuis ooit wat aders omgelegd hebben. Best balen dus, want ik kom daar om conditie en kracht op te bouwen zodat ik steeds meer gewicht aan kan en dat ook langer vol kan houden. Feitelijk gaat dit dus achteruit.

Ook heb ik voor het eerst (!) mijn hartslag gemeten op die apparaten (ik wist eerst niet of dat kon in verband met mijn pacemaker maar na wat uitzoekwerk blijkt het gewoon te kunnen). En tegen mijn verwachting in gaat mijn hartslag bij inspanning braaf op natuurlijke wijze omhoog ! Nou moet ik wel toegeven dat de toename niet dramatisch is (mijn hartslag kwam niet boven de 100 uit), maar het kreng doet het wel.

Ook gaat de fysiotherapeute contact opnemen met mijn cardioloog. Ze wil eens weten tot hoever ik mij mag belasten want om eerlijk toe te geven: daar heb ik zelf ook geen idee van.
  maandag 16 november 2009 @ 17:12:08 #206
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_74752796
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:33 schreef 2cv het volgende:
Vandaag weer gesport. Helaas moest ik op aanwijzing van de fysiotherapeute bij 1 oefening het gewicht halveren. Reden: pijn aan mijn schouder. Dat ding zit niet (meer) in elkaar zoals moeder natuur het ooit bedoeld heeft, m'n arm hangt er scheef aan en de doorbloeding van die arm is ook niet optimaal omdat ze in het ziekenhuis ooit wat aders omgelegd hebben. Best balen dus, want ik kom daar om conditie en kracht op te bouwen zodat ik steeds meer gewicht aan kan en dat ook langer vol kan houden. Feitelijk gaat dit dus achteruit.

Ook heb ik voor het eerst (!) mijn hartslag gemeten op die apparaten (ik wist eerst niet of dat kon in verband met mijn pacemaker maar na wat uitzoekwerk blijkt het gewoon te kunnen). En tegen mijn verwachting in gaat mijn hartslag bij inspanning braaf op natuurlijke wijze omhoog ! Nou moet ik wel toegeven dat de toename niet dramatisch is (mijn hartslag kwam niet boven de 100 uit), maar het kreng doet het wel.

Ook gaat de fysiotherapeute contact opnemen met mijn cardioloog. Ze wil eens weten tot hoever ik mij mag belasten want om eerlijk toe te geven: daar heb ik zelf ook geen idee van.

Ik hoop dat alles goed blijkt te zijn.
Lijkt mij echt heel eng om met een hart afwijking te leven. Daarom ook petje af voor jou. Echt ik vind het top hoe je er mee om gaat!
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_74755161
TVP'tje hier ook. Ben blij dat het nog steeds goed gaat.
Hallon!
  † In Memoriam † maandag 16 november 2009 @ 18:20:19 #208
25682 2cv
Niet subtiel
pi_74755242
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:12 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Ik hoop dat alles goed blijkt te zijn.
Lijkt mij echt heel eng om met een hart afwijking te leven. Daarom ook petje af voor jou. Echt ik vind het top hoe je er mee om gaat!
Er is niets engs aan voor mij juist omdat die rotpomp al zoveel heeft meegemaakt. Maar opgeven ? Ho maar ! En nu met die electronische ontsteking (pacemaker) houdt dat ding er echt nooit meer mee op
pi_74762171
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:20 schreef 2cv het volgende:

[..]

Er is niets engs aan voor mij juist omdat die rotpomp al zoveel heeft meegemaakt. Maar opgeven ? Ho maar ! En nu met die electronische ontsteking (pacemaker) houdt dat ding er echt nooit meer mee op
techniek is wat moois
  † In Memoriam † donderdag 19 november 2009 @ 21:10:45 #210
25682 2cv
Niet subtiel
pi_74864335
Vanmorgen ver voor de weker ging zelf al wakker geworden van barstende koppijn. Vraag niet hoe, maar ik heb een telefoonnummer gevonden en de sporterij afgebeld. Toen weer in bed gekropen tot na 16:30u. En die koppijn is nog steeds niet weg, als is het niet meer zo hevig als vanmorgen.
  vrijdag 20 november 2009 @ 11:43:51 #211
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_74880464
Beterschap dan maar.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2009 @ 13:51:14 #212
25682 2cv
Niet subtiel
pi_74884499
Dankje Alleen lijkt het er wel op dat die hoofdpijn nog niet over is. Terwijl dat normaal gesproken na een paar uur slapen wel gewoon over gaat ...
pi_74893561
Tss, kom ik terug uit Japan, lees ik dat je je rijbewijs nog steedfs niet terughebt. Bespottelijk. Anders had je me mooi van Schiphol kunnen halen. Stelletje... bij het CBR.
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2009 @ 20:00:13 #214
25682 2cv
Niet subtiel
pi_74895496
Jij wilt niet in mijn BX
pi_74895593
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:00 schreef 2cv het volgende:
Jij wilt niet in mijn BX
Toen wel. Kun je nagaan..
  † In Memoriam † vrijdag 20 november 2009 @ 20:41:54 #216
25682 2cv
Niet subtiel
pi_74896943
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:02 schreef LoudGirl het volgende:

[..]

Toen wel. Kun je nagaan..
Heb je een link naar je ervaringsverslag ?
pi_74898104
Kun je lezen op mijn hyves, met foto's
  † In Memoriam † donderdag 26 november 2009 @ 19:54:04 #218
25682 2cv
Niet subtiel
pi_75030888
En vandaag weer koppijn. Eigenlijk de hele week wel, maar het was op afgelopen dinsdag na niet zo erg. Dinsdag kon ik het er nog vrij snel uit slapen, vandaag niet. Sport afgebeld en ben ook niet aan het sleutelen geslagen. Pas rond 16:00u kwam ik definitief uit mijn bed en de koppijn is nog steeds niet over. Baggerzooi
  donderdag 26 november 2009 @ 19:56:51 #219
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_75030984
Balen
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  zaterdag 28 november 2009 @ 09:30:01 #220
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_75079087
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:54 schreef 2cv het volgende:
En vandaag weer koppijn. Eigenlijk de hele week wel, maar het was op afgelopen dinsdag na niet zo erg. Dinsdag kon ik het er nog vrij snel uit slapen, vandaag niet. Sport afgebeld en ben ook niet aan het sleutelen geslagen. Pas rond 16:00u kwam ik definitief uit mijn bed en de koppijn is nog steeds niet over. Baggerzooi
Beterschap man! Hoe staat het er voor? nog koppijn in 't weekend?
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  † In Memoriam † zaterdag 28 november 2009 @ 21:34:59 #221
25682 2cv
Niet subtiel
pi_75095808
Ik had vandaag wel koppijn, maar dat is nu over. Geen idee hoe en waarom.
pi_75095901
Migraine misschien, da's best klote. Mooi zo dat het over is nou. Hoe is 't verder? (ik volg dit topic best al 'n tijdje, volgens mij was ik één van de eersten die reageerde in 't eerste topic van deze reeks )
Hallon!
pi_75096270
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:33 schreef 2cv het volgende:

Nou ik ben blij dat dit nu in werking is gezet, toch te gek voor woorden dat je 'gewoon' wilde gaan sporten in jouw conditie.
Let wel: dat is geen kritiek op jou (jij wist ook niet beter) maar op die sukkels die je na zo'n ingrijpende operatie niet verder hebben begeleid. Jouw laatste regels zeggen wat dat betreft genoeg... om pissig van te worden.
Maar het is nu op de rit, ben ik blij om. Succes!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  † In Memoriam † zaterdag 28 november 2009 @ 21:50:46 #224
25682 2cv
Niet subtiel
pi_75096278
Het gaat steeds beter Amper pijn (alleen bij hele rare bewegingen), ik ben 2 keer per week aan het sporten (wel 2 keer overgeslagen wegens pijn in mijn kersepit), en vandaag en gister aan mijn auto gesleuteld. Ik merk daaraan nog wel dat mijn conditie nog niet is wat het ooit was, maar het is absoluut beter dan voor de operatie.

Maandag moet ik weer naar het UWV (weer niet sporten) en zelf wil ik wel weer aan het werk. Dat zal nog niet gelijk heel soepel gaan, maar als ik niet een keer ga beginnen wordt het ook nooit wat.
pi_75096609
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:50 schreef 2cv het volgende:
Het gaat steeds beter Amper pijn (alleen bij hele rare bewegingen), ik ben 2 keer per week aan het sporten (wel 2 keer overgeslagen wegens pijn in mijn kersepit), en vandaag en gister aan mijn auto gesleuteld. Ik merk daaraan nog wel dat mijn conditie nog niet is wat het ooit was, maar het is absoluut beter dan voor de operatie.

Maandag moet ik weer naar het UWV (weer niet sporten) en zelf wil ik wel weer aan het werk. Dat zal nog niet gelijk heel soepel gaan, maar als ik niet een keer ga beginnen wordt het ook nooit wat.
Ben 't met je eens dat je zo snel mogelijk weer moet gaan werken of het in ieder geval proberen, niet meteen op volle kracht waarschijnlijk, maar thuis zitten lijkt me nog erger. Veel succes ermee, ben blij dat het goed gaat.
Hallon!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')