Sterkte Meis!!!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:09 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Nee, het helpt niet en nee, ik ben niet verkouden. Ik heb een longziekte. Maar ik zal 2CV's topic niet kapen.
@2CV: moet donderdag godsgruwelijk vroeg naar longarts, huisarts dreigt met opname. Blijft nochtans volhouden dat ik niet doodga. Was best gezelly geweest, samen in het UMCG.
Ik had 't tegen 2CVquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:09 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Nee, het helpt niet en nee, ik ben niet verkouden. Ik heb een longziekte. Maar ik zal 2CV's topic niet kapen.
@2CV: moet donderdag godsgruwelijk vroeg naar longarts, huisarts dreigt met opname. Blijft nochtans volhouden dat ik niet doodga. Was best gezelly geweest, samen in het UMCG.
Mocht je opgenomen worden: laat het me weten. Dan kom ik langs.quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:09 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Bijnaquote:Op dinsdag 8 december 2009 17:18 schreef ASroma het volgende:
lang weggeweest hier, 2cv al weer de jonge god van weleer?![]()
@loudgirl watskeburt? sterkte in ieder geval er met![]()
komt door het rokenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 01:44 schreef Agiath het volgende:
Ik had TS veel ouder in gedachte
Nee en je zal er waarschijnlijk wel voor slagen maar het is zo irritant en m.i tijd en geldverspilling. Maar ja het CBR moet ergens geld vandaan halen om uit de rooie cijfers te komen.quote:
Ik ben nu (helaas) zo ver dat geld mij niets meer kan schelen. Als ik die staatscollectanten ¤100,- extra moet geven om ze wat harder te laten werken zou ik het er nog persoonlijk naartoe willen brengen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:17 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Nee en je zal er waarschijnlijk wel voor slagen maar het is zo irritant en m.i tijd en geldverspilling. Maar ja het CBR moet ergens geld vandaan halen om uit de rooie cijfers te komen.
Jeeeehhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 23 december 2009 22:44 schreef 2cv het volgende:
Vandaag heb ik een brief gekregen van mijn verzekeringsmaatschappij. Het is geen probleem dat ik ga autorijden. Niks geen medische keuring, niks gen gedoe, gewoon een telefoontje en een paar dagen er na een brief.
Na de kerst maar eens bellen met het CBR waarom zij zo asociaal moeilijk lopen te doen.
DAN KUNNEN WIJ NIET MEE LEZEN, SOMMIGE MENSEN VINDEN HET WEL INTERESSANT ANDERS WAS ER NU GEEN DEEL 4 GEWEEST.quote:
Wat maok zegtquote:Op maandag 1 maart 2010 16:29 schreef maok het volgende:
DAN KUNNEN WIJ NIET MEE LEZEN, SOMMIGE MENSEN VINDEN HET WEL INTERESSANT ANDERS WAS ER NU GEEN DEEL 4 GEWEEST.
nja sowieso 5% verbetering.. is toch al mooi wat zou ik zeggenquote:Op maandag 1 maart 2010 14:31 schreef 2cv het volgende:
Vandaag in het ziekenhuis geweest voor controle. Mijn pacemaker is getest en bijgesteld, ik mag mijn medicijnen afbouwen en verder ziet alles er goed uit. Ik heb een conditie van 65% van wat je normaal gesproken zou verwachten van iemand van mijn leeftijd, lengte, lichaamsbouw en geslacht. Voor het mis ging was dat 60%. En ik denk dat het nog beter gaat worden.
Ennuh, sport ben ik mee gestopt. Ik had er geen zin in, toen ik er mee bezig was vond ik het nog steeds niet leuk en dat werd alleen maar erger. Cardioloog had er niet zoveel problemen mee.
en dan zie ik hem nooit rijdenquote:Op maandag 1 maart 2010 20:26 schreef 2cv het volgende:
Ik blijf nog wel even BX rijden, dan moet ik me vaak genoeg inspannen (aanduwen, repareren, frustratie uiten).
oh.. k zie wel een soms een chevy met de kip aan de achterkant er onder bungelenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 00:51 schreef 2cv het volgende:
Beter opletten. Hij is herkenbaar, er hangt een rubber kip aan de voorkant.
is toch ook goed nieuws?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:54 schreef 2cv het volgende:
Die is van een ex-klasgenoot van me.
Overigens, CBR is over de brug gekomen met papieren warmee ik mijn rijbewijs kan verlengen. Al een paar weken terug overigens
heb ik ook ondergaan respect dat je erbij wilde zijn ik ging lekker slapen.quote:theterisatie moest ondergaan. Bij die catheterisatie werd er een snee in de lies gemaakt waarna daar een slang in gestoken werd die via de aderen in mijn lichaam naar mijn hart gevoerd werd. Zo kon de dokter de bloeddruk in mijn hart meten, maar ook contrastvloeistof in mijn hart spuiten om dingen beter zichtbaar te maken. Aangezien ik bij die gehele ingreep bij bewustzijn was kon ik mooi mee kijken en het was erg goed zichtbaar dat de contrastvloeistof in mijn rechter boezem een soort wolkje werd en maar langzaam weer uit mijn boezem stroomde. Zelf vond ik dat interessant om te zien, maar omdat ik geen dokter ben was het voor mij ook echt niet meer dan interessant.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:54 schreef 2cv het volgende:
Gister heeft de pacemakerfabrikant op mijn werk metingen verricht tijdens het lassen: resultaat: ze konden niets vinden (dus geen storingen) aan mijn pacemaker tijdens het lassen. De officiele uitslag komt nog via het ziekenhuis, maar het lijkt er sterk op dat ik gewoon weer mag lassen !
Da's ook goed nieuws voor je.quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:54 schreef 2cv het volgende:
Gister heeft de pacemakerfabrikant op mijn werk metingen verricht tijdens het lassen: resultaat: ze konden niets vinden (dus geen storingen) aan mijn pacemaker tijdens het lassen. De officiele uitslag komt nog via het ziekenhuis, maar het lijkt er sterk op dat ik gewoon weer mag lassen !
nou ik was lekker onder narcose hoor en heb precies hetzelfde ondergaan?quote:Op zaterdag 3 april 2010 20:45 schreef 2cv het volgende:
Als je slaapt is je bloeddruk anders omdat je spieren meer ontspannen zijn. Resultaat: je MOET wakker zijn bij zo'n ingreep
Je was doodsbang (verhoofde bloeddruk en hartslag) waardoor ze ook zonder narcose niet alles goed konden meten ?quote:Op zondag 4 april 2010 15:35 schreef denkjedat het volgende:
[..]
nou ik was lekker onder narcose hoor en heb precies hetzelfde ondergaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |