Ik heb vandaag een rijtest gehad bij dezelfde man die mij ook heeft leren rijden toen ik nog geen rijbewijs had. De test is goed gegaan, hij denkt dat ik, als het echt een examen gewest was, wel geslaagd zou zijn. Maar ... Omdat ik voor de zoveelste keer aan mijn hart geopereerd ben moet ik weer een eigen verklaring invullen en het rijbewijs laten verlengen. Dit is ook telefonisch bevestigd door het CBR. Dat hadden ze me in het ziekenhuis wel even mogen vertellen

Mijn moeder werkt op het gemeentehuis en neemt zometeen zo'n formulier voor me mee. Dat moet ik dan invullen enzovoorts. Tegen de tijd dat ik mijn rijbewijs heb en ook echt weer mag rijden zijn we dus wel weer een par weken verder terwijl ik mij er zo op had verheugd. Daarbij baal ik dat in het ziekenhuis niemand mij iets verteld had over die eigen verklaring. Als ik dus GEEN vrijwillige rijtest had genomen was ik er nooit achter gekomen. En als ik dan een ongeluk zou krijgen en de verzekering was er achter gekomen dat ik voor de 5e keer geopereerd ben dan had die kunnen besluiten om niets uit e keren. In dat geval zou ik dus voor duizenden euro's genaaid zijn.
Samengevat: ik KAN nog wel rijden, maar ik MAG nog niet rijden. En ik ben nu werkelijk waar ongeloofelijk boos. Zeg maar gerust des duivels. IK WIL GODVERDOMME GEWOON AUTORIJDEN ! ! !
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/