quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:13 schreef wyccie het volgende:
Ik ben niet zo bekend met mensen buiten de acteurs en regisseurs.![]()
Deze mevrouw echter, is wel een bekende.
Wat deed zij?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:22 schreef wyccie het volgende:
Of alleen haar naam?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
En in haar vrije tijd won ze ook nog eens 8 Oscars.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:31 schreef wyccie het volgende:
Nee, ze schreef geen scripts.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kostuumontwerpster?
Maar je hebt wel een punt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kostuumontwerpster?
-edit-
Verdomme, moet ik weer een nieuw topic openen
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:37 schreef InTrePidIvity het volgende:
Of wellicht make-up artieste?
Ze is wel verschrikkelijk lelijk, maar ze heeft toch iets bekends.
Patch +1quote:Op zondag 11 oktober 2009 10:34 schreef Patch het volgende:
The Mummy
The Mummy Returns
Eragon
Steeling Beauty
About a Boy
The Fountain
quote:
All Rucksquote:
Verwar jij het Chrysler gebouw met de Empire State?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:52 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Raar gebouw dat groter is dan het Empire State Building
Chrysler Buildingquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:52 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Welke denk jij dat het Empire State Building is?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:52 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Het Chrysler Building is niet groter dan de Empire State......quote:
Ik zeg ook tegen 'm dat de rechter het Chrysler is. Maar dan met minder woorden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Het Chrysler Building is niet groter dan de Empire State......
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Verwar jij het Chrysler gebouw met de Empire State?
Ah okay. Sorry lieve Wyccie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zeg ook tegen 'm dat de rechter het Chrysler is. Maar dan met minder woorden.
Geeft niet. Het is een vaker voorkomende verwarring.....quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:57 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Mag wel eens goed leren kijken! Maar heb een excuus!
Ghehe, dus hoef mijn excuus niet eens te gebruikenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Geeft niet. Het is een vaker voorkomende verwarring.....
What's youre excuse dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:04 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ghehe, dus hoef mijn excuus niet eens te gebruiken
mr_anonimous +1quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:29 schreef mr_anonimous het volgende:
Taking of Pelham 123 (2009)
John Travolta
James Gandolfini
Denzel Washington
Luis Guzman
John Turturro
Michael Rispoli
Intre +1quote:
nee hoorquote:of vergis ik me nu in de persoon?
nog 4quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:44 schreef SamuelofSEK het volgende:
the ruins
into the wild
the go-getter
donnie darko
ja... nog 3...quote:
zoiets?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:40 schreef hornage het volgende:
Sja, ik ken die hele chick niet echt van naam ofzo.....
Plaatjes van films posten dus!
nog 2quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:05 schreef hornage het volgende:
Dat zijn plaatjes jah
Zie ik daar The Covenanten How's Moving Castle
?
Lucra?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
maar te laat eigenlijk he... hornage heeft hem nu al...
Kost hem dan wel het punt.....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:18 schreef Gillingham het volgende:
Een vraag mag je echter gerust stellen, hornage lijkt daar immers niet echt mee in de weer te zijn.
Gillingham is vanmiddag ook al een punt kwijtgeraakt... hoe zetten we dat neer? in vet en dan -1?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kost hem dan wel het punt.....
Is dat een nieuwe regel ja?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kost hem dan wel het punt.....
mooi dat je het ermee eens bent, je bent de eerste die hem geschonden heeft...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:22 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe regel ja?![]()
Op zich niet eens zo'n slechte, als je tenminste niet op z'n minst aangeeft afwezig te zijn.
De bevestiging van de juistheid van mijn antwoord kwam pas na meer dan een half uur, terwijl ik echt niet zeker wist of ik het antwoord correct had. Dan is zo'n -1 natuurlijk quatsh.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gillingham is vanmiddag ook al een punt kwijtgeraakt... hoe zetten we dat neer? in vet en dan -1?
Het is dan ook (gelukkig) geen echte regel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind het nog steeds een non-regel.
Wie is er dan non van beroep?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
gezeik, voors en tegens, vele reacties e.d. is allemaal al geweest....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:38 schreef Gillingham het volgende:
Allereerst staat er niks van in de OP vermeld, dus geen echte regel.
Daarnaast voorzie ik er een hoop gezeik mee.
Daar heb je wel een beetje gelijk in vind ik... t blijft natuurlijk lastig allemaal, vooral als niet iedereen het er mee eens isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:24 schreef Gillingham het volgende:
[..]
De bevestiging van de juistheid van mijn antwoord kwam pas na meer dan een half uur, terwijl ik echt niet zeker wist of ik het antwoord correct had. Dan is zo'n -1 natuurlijk quatsh.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is waar maar Doff was gewoon eerder.....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:48 schreef Patch het volgende:
Zonde van je edit mr_a....
Dit was er 1 voor de geschiedenisboekjes...
Geen idee...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:45 schreef Doff het volgende:
Een nieuwe vraag kan natuurlijk ook gewoon![]()
Titel?John Hurt and Gregory Peck were offered the lead. last film.
Klopt, maar het was wel erg grappig dat er ineens 2 vragen tegelijk gepost werden...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is waar maar Doff was gewoon eerder.....
Mr. A. +1quote:
een nederlandse film?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Quote uit welke film?
tijd bestaat niet
NL idd maar niet de passievruchtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een nederlandse film?
eeeeeeeh...
de passievrucht?
quote:
quote:
nu bezig...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:58 schreef wyccie het volgende:
Is 'Komt een vrouw bij de dokter al' verfilmd?
Veel later.... inzending voor de Oscars......quote:
Flitspaal +1quote:
Fout!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:22 schreef wyccie het volgende:
Dat zal vast wel een Italiaanse film zijn.
Ook al niet. Mooi is dat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:56 schreef Flitspaal het volgende:
Nee.
Je kent de nieuwe regel?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:40 schreef Bellatrix het volgende:
The Rocky Horror Picture Show of course! Maar ik moet nu weg, naar de Efteling, () dus iemand anders mag een vraag stellen.
4 down, 2 to goquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Fly
Jurassic Park
Jurassic Park II: The Lost World
Independence Day
Overigens staat die regel nergens vermeld.
Ah, fijn, die regel geldt dus ook voor de mensen die er niets vanaf weten en als de vragensteller verzuimt om binnen afzienbare tijd antwoord te geven. Goed om te weten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:45 schreef Patch het volgende:
Zal ik het boetekleed maar even aantrekken dan?
Gillingham -1
Hornage -1
Verder mag iedere andere FMT-er dit dus plaatsen na het tijdsbestek...
ja, zo'n reactie was wel een beetje te verwachten natuurlijk...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ah, fijn, die regel geldt dus ook voor de mensen die er niets vanaf weten en als de vragensteller verzuimt om binnen afzienbare tijd antwoord te geven. Goed om te weten.
Er is voldoende over gesproken in deze topics en in de slowchattopics.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:40 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ah, fijn, die regel geldt dus ook voor de mensen die er niets vanaf weten en als de vragensteller verzuimt om binnen afzienbare tijd antwoord te geven. Goed om te weten.
Onzin, het is toch een spelletje? Daar kan men dus ook verliezen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, zo'n reactie was wel een beetje te verwachten natuurlijk...
is het geen idee om oktober als "wenmaand" te doen ofzo?
de regel wel in de OP, mensen er wel op wijzen maar niet daadwerkelijk punten aftrekken?
of gewoon toch niet die regel doen als er zoveel weerstand op komt![]()
Ik kom hier in dit topic voor de vragen en heb daarom dus niet zo veel te zoeken in het slowchattopic. Als gevolg daarvan had nog nooit van die regel gehoord, wat wel bleek uit mijn reactie.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:44 schreef Patch het volgende:
[..]
Er is voldoende over gesproken in deze topics en in de slowchattopics.
En inderdaad na 1 uur na toekenning van het punt door de vragensteller.
Een boel regels, geschreven en ongeschreven zijn via slowchat en irc samengesteld, maar voor de slowchat-tijd werd er inderdaad gewoon in de trivia-topics erover gesproken. Dus het kan helaas zijn dat je dingen mist of later te horen krijgt, geeft toch niets? Er zijn ergere dingen in de wereld.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:48 schreef Gillingham het volgende:
[..]
En wat betreft de tijd van de antwoorder had ik het over degene die een punt aan mij gaf, wat meer dan een half uur later was dan mijn (blijkbaar juiste) antwoord.
Het is in eerste instantie begonnen als discussie in het trivia-topic:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:48 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ik kom hier in dit topic voor de vragen en heb daarom dus niet zo veel te zoeken in het slowchattopic. Als gevolg daarvan had nog nooit van die regel gehoord, wat wel bleek uit mijn reactie.
dat is waar, maar pas 1 uur en 40 minuten daarna heb ik een doorstartvraag gesteld... dus niet binnen een uur na je antwoord, maar na ruim een uur na de bevestiging daarvan...quote:En wat betreft de tijd van de antwoorder had ik het over degene die een punt aan mij gaf, wat meer dan een half uur later was dan mijn (blijkbaar juiste) antwoord.
wat zijn wij het eng eens ineens...quote:
Deze discussie is al jarenlang sporadisch aan de gang, en nu zijn er eindelijk knopen doorgehakt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is in eerste instantie begonnen als discussie in het trivia-topic:
FOK! Movie Trivia - September 2009 VII
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:49 schreef Patch het volgende:
Ontopic.
Jeff zit o.a. in een film over spionage-honden, heilige Eddie Murphy, als assistent van Mr. Bean, aanval van peulvruchten en een prins bij Piramides...
Er zijn knopen doorgehakt door misschien vijf tot zeven mensen die in het SC-topic aanwezig waren, dat lijkt me verre van een democratische gang van zaken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:58 schreef Patch het volgende:
[..]
Deze discussie is al jarenlang sporadisch aan de gang, en nu zijn er eindelijk knopen doorgehakt.
Alles went...
Ik ben inderdaad ook wel benieuwd hoe men tot die beslissing is gekomen. Blijkbaar zonder weten/instemming van een wezenlijk deel van vast FMT'ers.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Er zijn knopen doorgehakt door misschien vijf tot zeven mensen die in het SC-topic aanwezig waren, dat lijkt me verre van een democratische gang van zaken.
Prince of Egyptquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeh
spy dogs? Prince of egypt?
beslissing is (ook?) in het trivia topic genomen;quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Er zijn knopen doorgehakt door misschien vijf tot zeven mensen die in het SC-topic aanwezig waren, dat lijkt me verre van een democratische gang van zaken.
er moesten er toch nog 2???quote:
is een tomaat een peulvrucht???quote:
Klopt, maar er zat geen schot in.quote:
Peulvruchten doelden op de 'pod-people' in Invasion of the Bodysnatchers...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
is een tomaat een peulvrucht???
Volgens mij niet, inderdaad.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
is een tomaat een peulvrucht???
was wel erg snel ja!quote:
Die horror-remakes van de laatste jaren hielpen me al een eind op wegquote:
Ah ja, jij was er ook nog...quote:
Het is dan ook niet de Grand Canyon.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:22 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat lijkt me de Grand Canyon, maar ik ken geen films die zo heten
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat zijn het dan? de Rocky mountains?
Neenee, de afgebeelde verhogingen zijn over het algemeen lang niet zo hoog als echte bergen. Je vindt ze niet alleen in de V.S., maar ook in bijvoorbeeld Canada en zelfs Spanje.quote:
Samuel +1quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sissi Spacek
Martin Sheen
Terrence Malick
Hehe nee niet Traffic. Dat is te makkelijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:30 schreef tombolafan het volgende:
mmmmm
boulevard is wel goed? met andere stad ofzo?
en anders: Traffic?
quote:
ja, ik was dequote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:33 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Maar het ís gewoon Sunset Blvd.
Er zitten nog twee regisseurs in de film die voornamelijk bekend zijn vanwege hun 'stomme' films.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:34 schreef Hulkio het volgende:
Weet alleen wie er verantwoordelijk was voor de regie.
Samuel +1quote:
SamuelofSEK + 1quote:
holiy?quote:
Blijft een superfilmquote:
Sister Act?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:17 schreef Flitspaal het volgende:
20 films met NUN als keywoord op IMDb en meer dan 1000 votes.
10 voor en 10 na/vanaf 2000.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sister Act?
Sister Act 2 - back in the habbit?
1-3quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Monty Python & The Holy Grail
Monty Python & The Life of Brian
2-5quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:28 schreef tombolafan het volgende:
sound of music?
da vinci code?
airplane?
Om even op de discussie terug te komen. Het zou wel zo netjes zijn om het democratisch te besluiten met de FMT'ers en niet alleen de SC'ers.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:40 schreef Bellatrix het volgende:
The Rocky Horror Picture Show of course! Maar ik moet nu weg, naar de Efteling, () dus iemand anders mag een vraag stellen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Cannonball Run?
Cannonball Run II?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:37 schreef hornage het volgende:
charlie's angels - full throttle
atonement
jay and silent bob strike back (gaat ie een non beffen)
the omen
the omen 2
the omen 3
the omen 4![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:46 schreef tombolafan het volgende:
er zal toch wel een film zijn die the nun heet?
enne... the longest day?
5-9quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
Oh en Going my way is volgens mij het vervolg. Weet niet of daar ook nonnen zijn.
5-11quote:Op woensdag 14 oktober 2009 22:54 schreef California het volgende:
Nuns on the Run
Dead Man Walking
Black Orpheus
6-11quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:00 schreef Bellatrix het volgende:
Angels and Demons?
Suddenly, Last Summer.
klopt, maar voor 2000, dus niet meer relevant.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
Suddenly, Last Summer zitten toch ook nonnen in? Weet ik zeker.
Oh, ok.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:04 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
klopt, maar voor 2000, dus niet meer relevant.
6-11+quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:04 schreef tombolafan het volgende:
man man, ik ga nu in elke film een non zien...
ocean's eleven?
ocean's twelve?
ocean's thirteen?
kill bill 1?
kill bill 2?
angels and demons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |