Lucra?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
maar te laat eigenlijk he... hornage heeft hem nu al...
Kost hem dan wel het punt.....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:18 schreef Gillingham het volgende:
Een vraag mag je echter gerust stellen, hornage lijkt daar immers niet echt mee in de weer te zijn.
Gillingham is vanmiddag ook al een punt kwijtgeraakt... hoe zetten we dat neer? in vet en dan -1?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kost hem dan wel het punt.....
Is dat een nieuwe regel ja?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kost hem dan wel het punt.....
mooi dat je het ermee eens bent, je bent de eerste die hem geschonden heeft...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:22 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe regel ja?![]()
Op zich niet eens zo'n slechte, als je tenminste niet op z'n minst aangeeft afwezig te zijn.
De bevestiging van de juistheid van mijn antwoord kwam pas na meer dan een half uur, terwijl ik echt niet zeker wist of ik het antwoord correct had. Dan is zo'n -1 natuurlijk quatsh.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gillingham is vanmiddag ook al een punt kwijtgeraakt... hoe zetten we dat neer? in vet en dan -1?
Het is dan ook (gelukkig) geen echte regel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik vind het nog steeds een non-regel.
Wie is er dan non van beroep?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
gezeik, voors en tegens, vele reacties e.d. is allemaal al geweest....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:38 schreef Gillingham het volgende:
Allereerst staat er niks van in de OP vermeld, dus geen echte regel.
Daarnaast voorzie ik er een hoop gezeik mee.
Daar heb je wel een beetje gelijk in vind ik... t blijft natuurlijk lastig allemaal, vooral als niet iedereen het er mee eens isquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:24 schreef Gillingham het volgende:
[..]
De bevestiging van de juistheid van mijn antwoord kwam pas na meer dan een half uur, terwijl ik echt niet zeker wist of ik het antwoord correct had. Dan is zo'n -1 natuurlijk quatsh.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is waar maar Doff was gewoon eerder.....quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:48 schreef Patch het volgende:
Zonde van je edit mr_a....
Dit was er 1 voor de geschiedenisboekjes...
Geen idee...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:45 schreef Doff het volgende:
Een nieuwe vraag kan natuurlijk ook gewoon![]()
Titel?John Hurt and Gregory Peck were offered the lead. last film.
Klopt, maar het was wel erg grappig dat er ineens 2 vragen tegelijk gepost werden...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:55 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is waar maar Doff was gewoon eerder.....
Mr. A. +1quote:
een nederlandse film?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Quote uit welke film?
tijd bestaat niet
NL idd maar niet de passievruchtquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
een nederlandse film?
eeeeeeeh...
de passievrucht?
quote:
quote:
nu bezig...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:58 schreef wyccie het volgende:
Is 'Komt een vrouw bij de dokter al' verfilmd?
Veel later.... inzending voor de Oscars......quote:
Flitspaal +1quote:
Fout!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:22 schreef wyccie het volgende:
Dat zal vast wel een Italiaanse film zijn.
Ook al niet. Mooi is dat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:56 schreef Flitspaal het volgende:
Nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |