Beste mensen, allemaal je geld van je rekening bij Rabo halen, want Rabo gaat binnenkort failliet!!!111!!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:45 schreef Boris_Karloff het volgende:
Rekeninghouder moeten gewoon gezamenlijk Lakeman aanpakken, misselijk mannetje
Zal ik zodadelijk ff doen... Speciaal voor jouquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Stop d'r ff dat leuke plaatje in van de de vorige OP!
Dat zei Bos ja, maar die kan natuurlijk moeilijk roepen dat de Rabobank en de ABN gaan volgen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Heeft niets met de recessie te maken. Hier is de DSB zelf verantwoordelijk voor.
"Het gaat om een individuele relatief kleine bank, die in de problemen is gekomen door het eigen beleid, weglopende klanten en onduidelijke communicatie. Dat heeft uiteindelijk geleid tot het aanvragen van de noodregeling door de DSB Bank."
is dat diezelfde rechter die tegen Lakeman c.s. zal vertellen dat hij een mogelijke claim zelf gefrustreerd heeft door een failissment te forceren?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:48 schreef haatbaard het volgende:
[..]
Beste mensen, allemaal je geld van je rekening bij Rabo halen, want Rabo gaat binnenkort failliet!!!111!!!
Word ik nu ook aangeklaagd?
Serieus, zo'n rechtszaak tegen Lakeman heeft echt geen schijn van kans. De rechter zal tegen de klagers alleen maar zeggen dat ze zich een hoop ellende hadden kunnen besparen, door beter naar Lakeman te luisteren.
Zeker de Rabobank zie ik niet volgen. Die staat hoog op een lijst met meest veilige banken in de wereld.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zei Bos ja, maar die kan natuurlijk moeilijk roepen dat de Rabobank en de ABN gaan volgen.
Maar goed, ik denk wel dat het klopt dat de bank sowieso kansloos was.
Ben je daar bang voor? Dat nu de Rabo en de ABN om gaan vallen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat zei Bos ja, maar die kan natuurlijk moeilijk roepen dat de Rabobank en de ABN gaan volgen.
Maar goed, ik denk wel dat het klopt dat de bank sowieso kansloos was.
Zijn grootste leugen was en is dat zijn cliënten een claim hebben op de DSB. Hij stelde en stelt dit, zonder er bij aan te geven dat de claim door een rechter toegewezen moet worden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:40 schreef haatbaard het volgende:
[..]
Waar heeft hij volgens jou over gelogen? Dat DSB failliet zou gaan is inmiddels een feit. En of Lakemans clienten door een faillissement beter af zullen zijn, moet nog blijknen.
I hope soquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:51 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
is dat diezelfde rechter die tegen Lakeman c.s. zal vertellen dat hij een mogelijke claim zelf gefrustreerd heeft door een failissment te forceren?
I know, maar Bos zal (en moet) nu algehele paniek wel voorkomen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeker de Rabobank zie ik niet volgen. Die staat hoog op een lijst met meest veilige banken in de wereld.
Ja, al denk ik dat het met de algehele paniek wel mee gaat vallen. Krijg nergens echt het idee dat dat zo is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
I know, maar Bos zal (en moet) nu algehele paniek wel voorkomen.
Nee, was even een extreem overdreven voorbeeldje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben je daar bang voor? Dat nu de Rabo en de ABN om gaan vallen?
Uhm.. Nee?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn grootste leugen was en is dat zijn cliënten een claim hebben op de DSB. Hij stelde en stelt dit, zonder er bij aan te geven dat de claim door een rechter toegewezen moet worden.
Ik kan ook wel gaan roepen dat ik gedupeerd ben door jou en dat ik een miljard euro kan claimen.
Denk het ook niet hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, al denk ik dat het met de algehele paniek wel mee gaat vallen. Krijg nergens echt het idee dat dat zo is.
o? Ik heb hem overal horen zeggen dat de "gedupeerden" een claim van meer dan een miljard op de DSB hadden. Hij sprak altijd over "een claim" nooit over "een mogelijke claim". Groot verschil.quote:
Als ik het goed begrijp heeft Lakeman (een deel van) de mensen waarvoor hij in eerste instantie voor opkwam nu juist de afgrond in getrapt toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:48 schreef haatbaard het volgende:
[..]
Beste mensen, allemaal je geld van je rekening bij Rabo halen, want Rabo gaat binnenkort failliet!!!111!!!
Word ik nu ook aangeklaagd?
Serieus, zo'n rechtszaak tegen Lakeman heeft echt geen schijn van kans. De rechter zal tegen de klagers alleen maar zeggen dat ze zich een hoop ellende hadden kunnen besparen, door beter naar Lakeman te luisteren.
Geen gedupeerden hè...slachtoffers zijn het...volgens Dhr Lakemanquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
o? Ik heb hem overal horen zeggen dat de "gedupeerden" een claim van meer dan een miljard op de DSB hadden. Hij sprak altijd over "een claim" nooit over "een mogelijke claim". Groot verschil.
Ja ok, mijn geheugen is ook niet onfeilbaar...quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen gedupeerden hè...slachtoffers zijn het...volgens Dhr Lakeman
Waar gehakt wordt........quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp heeft Lakeman (een deel van) de mensen waarvoor hij in eerste instantie voor opkwam nu juist de afgrond in getrapt toch?
vallen vele mensen de afgrond in?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:59 schreef Aardwetenschapper het volgende:
[..]
Waar gehakt wordt........
Ja, die is mooi. Die gaan we erin houden!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ja ok, mijn geheugen is ook niet onfeilbaar...
Vind je van de OP nu btw?
Dat weet ik dus niet... Geen idee hoe het verder af gaat lopen...Iemand?quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp heeft Lakeman (een deel van) de mensen waarvoor hij in eerste instantie voor opkwam nu juist de afgrond in getrapt toch?
En vele andere mensen ontkomen ook weer. Vraag me alleen af wat die verhouding is. Als je er 2 de afgrond in kan gooien en er 8 mee kan redden...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |