Rot op, serieus. Die zijn allemaal geshopped. Staan ook in dat filmpje dat ik eerder in dit topic heb gepost.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
FYI: sommige van die modellen (zeker weten de eerste 2) zijn gestorven omdat ze zich uitgehongerd hadden.
Hun uitgemergelde lijken zijn zeker ook geshopt in de kist
mensen die denken dat alle pics gesoept zijn![]()
Seht gut ausquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:29 schreef Netsplitter het volgende:
Geen haar op m'n hoofd die haar zou weigeren.
[ afbeelding ]
NIET WAAR ZE ZIJN TOCH GESTORVU1!!111quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Rot op, serieus. Die zijn allemaal geshopped. Staan ook in dat filmpje dat ik eerder in dit topic heb gepost.
Overduidelijk rechts!quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:29 schreef Netsplitter het volgende:
Geen haar op m'n hoofd die haar zou weigeren.
[ afbeelding ]
Ik geef je groot gelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:40 schreef Seam het volgende:
Wtf lijkt me duidelijk dat de middelste het mooiste slanke figuur heeft. Wat een chubby chasers hier zeg
Rechts boven de middelste?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:49 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
Rechts, zonder twijfel.![]()
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:40 schreef Seam het volgende:
Wtf lijkt me duidelijk dat de middelste het mooiste slanke figuur heeft. Wat een chubby chasers hier zeg
http://liszantje.hyves.nl/quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze is best mollig
Maar check die jetsers
[ afbeelding ]
Goed omschreven, alleen dik is ook al obesitas vaak hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:14 schreef snakelady het volgende:
is dat al mollig?
Jeetje, 10 jaar terug was dat nog gewoon ene normaal figuur.
even mijn visie.
Mager.
[ afbeelding ]
Slank
[ afbeelding ]
Normaal
[ afbeelding ]
Mollig.
[ afbeelding ]
Dik
[ afbeelding ]
obesitas
[ afbeelding ]
Maar ja, vrogah was maat 38/40 een hele mooie maat voor een vrouw, de ideale maat ook volgens media en vele mannen.
nu is dat 34/36 en vervolgend vinden de meeste nieuwe generatie mannen dit ook de mooiste maat.
Zo zie je maar hoe beinvloedbaar smaak is.
Van slank tot mollig kan ik gewoon mooi en aantrekkelijk vinden.
En nee, ben niet dik, ben normaal en niet jaloers.
Wat zei karl ook al weer? Kan t zo ff niet terugvinden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:14 schreef Co-pilot het volgende:
Ben ik de enige vrouw hier die het deels met Karl eens is?
Naar mijn idee suggereert "model" juist dat je een model ofwel voorbeeld kunt zijn voor andere mensen. Gezien de meeste modellen lichaamsverhoudingen hebben die maar 2% van de bevolking heeft, vind ik de term dus niet correct. Als je kijkt naar de heupomvang van catwalkmodellen, dan heb je het niet over normaal.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat alle modellen lekker zijn. Hij heeft gewoon gelijk, modellen horen dun te zijn. Daar zijn ze model voor.
Heb je de OP al geprobeerd te lezen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 20:14 schreef Co-pilot het volgende:
Ben ik de enige vrouw hier die het deels met Karl eens is?
WIKIPEDIA, GOD OF ALL KNOWLEDGE. ALL HAIL WIKIPEDIA!!quote:Op zondag 1 november 2009 16:01 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
Modellen zijn gewoon te dun. Volgens wikipedia weegt Doutzen 54 kilo. Ze is 1.78 lang. Haar BMI is dan op het randje van te dun. En van Doutzen wordt al beweerd dat ze volle rondingen heeft en dat ze 'niet graatmager is'. Terwijl haar BMI bijna niet eens gezond is
Ik vind modellen gewoon lelijk dun. Echt lelijk dun. Het BMI van een vrouw hoort gewoont rond de 21 te zitten. Dat is het mooist en ook het gezondst.
duh.
quote:
Doutzen heeft ook een mooi figuur.quote:Op zondag 1 november 2009 16:01 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
Modellen zijn gewoon te dun. Volgens wikipedia weegt Doutzen 54 kilo. Ze is 1.78 lang. Haar BMI is dan op het randje van te dun. En van Doutzen wordt al beweerd dat ze volle rondingen heeft en dat ze 'niet graatmager is'. Terwijl haar BMI bijna niet eens gezond is
Ik vind modellen gewoon lelijk dun. Echt lelijk dun. Het BMI van een vrouw hoort gewoont rond de 21 te zitten. Dat is het mooist en ook het gezondst.
duh.
Je mag van mij rekensommetjes maken zoveel als je wil, maar Doutzen Kroes ziet er gewoon heel erg goed uit.quote:Op zondag 1 november 2009 16:01 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
duh.
Doutzen is gewoon mooi.quote:Op zondag 1 november 2009 16:01 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
duh.
quote:Op maandag 2 november 2009 00:12 schreef ShiroYasha het volgende:
Zelfs GoogleAds wil geen mollige vrouwen zien
[ afbeelding ]
![]()
Zijn altijd vrouwen die zulke dingen posten.quote:Op zondag 1 november 2009 16:01 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
duh.
Dode mensen--Anorexia--Mager--Slank/atletisch/trim--Volslank--Mollig--Dik--Vet--tientonners(GuinnesBook)quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:29 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kijk het liefst naar lekkere meiden, maar dat heeft er niks mee te maken.Hij bedoelt volgens mij meer dat niemand zit te wachten op mollige modellen, en daar heeft hij wel gelijk mee.
zitten leuke vrouwen tussenquote:
Hebbe hebbe hebbequote:Op maandag 2 november 2009 12:32 schreef Demophon het volgende:
---------------------------------------------------------------------------------
Doutzen's rondingen
Topmodel bewijst dat je niet graatmager hoeft te zijn
30-10-09 17:27
[ afbeelding ]
De Hollandse blondine bewijst dat een topmodel niet perse graatmager is
Die zou ik niet weigerenquote:Op maandag 2 november 2009 12:32 schreef Demophon het volgende:
---------------------------------------------------------------------------------
Doutzen's rondingen
Topmodel bewijst dat je niet graatmager hoeft te zijn
30-10-09 17:27
[ afbeelding ]
De Hollandse blondine bewijst dat een topmodel niet perse graatmager is
Doutzen Kroes (24) werd afgelopen donderdag op het tropische eiland St. Barths gefotografeerd voor Victoria's Secret. De blonde Friezin ging zoals gebruikelijk is voor het Amerikaanse lingeriemerk, schaars gekleed in een zwart designbadpak waar haar rondingen opvallend goed in uitkwamen.
In een week waarin het gewicht van modellen weer hevig ter discussie stond laat Neerlands trots zien dat je zeker niet graatmager hoeft te zijn om op topniveau te kunnen werken in de mode-industrie.
bron: MSN Starlounge
Één woord: Mjam!Zo kan het dus ook!
Ze kan de talen allemaal beter dan jij denk ik ;-)quote:Op maandag 2 november 2009 13:19 schreef BlaZ het volgende:
Wel jammer dat ze dan net uit Friesland moet komen.
Jammer dat het bij sommige nooit helemaal goed is. Ik ben weleens benieuwd wat voor persoon dit typt, het moet wel een of andere super hunk zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 13:19 schreef BlaZ het volgende:
Wel jammer dat ze dan net uit Friesland moet komen.
Ja dat is toch logisch. Friesland is ver weg voor mij dus dat is dan toch negatief?quote:Op maandag 2 november 2009 13:21 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jammer dat het bij sommige nooit helemaal goed is. Ik ben weleens benieuwd wat voor persoon dit typt, het moet wel een of andere super hunk zijn.![]()
x
Dat heb je er toch wel voor over?quote:Op maandag 2 november 2009 13:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja dat is toch logisch. Friesland is ver weg voor mij dus dat is dan toch negatief?
Dat ook niet haha. 1m78 is te lang en ik hou niet zo van blond. Mooie dame maar niet mijn smaak.quote:
Lekker bezigquote:Op maandag 2 november 2009 14:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat ook niet haha. 1m78 is te lang en ik hou niet zo van blond. Mooie dame maar niet mijn smaak.
Vind jou er op je fb foto nog leuker uit zien ahha
Flirt failquote:Op maandag 2 november 2009 14:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat ook niet haha. 1m78 is te lang en ik hou niet zo van blond. Mooie dame maar niet mijn smaak.
Vind jou er op je fb foto nog leuker uit zien ahha
BMI kijkt niet naar bouw he. Ik denk dat als je echt het vetpercentage van Doutzen gaat meten dat ze gewoon gezond is hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 16:01 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
duh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |