zoals ik zei zijn de eerste 2 gestorven omdat ze zo mager waren, dus zeker weten geen photoshopquote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:52 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
eh geen idee of er gesoept is maar sowieso niet allemaal. Die ene ken ik, daar was nogal wat heisa over
Ik vind dat als ze zou staan als de middelste de verhoudingen beter lijken te kloppen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:35 schreef Noodly het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw. En niet om haar uitstraling, daar is niks mis mee. Maar ik dacht dat het zo was dat je er van de voorkant 'beter' uit ziet, misschien iets dunner. Niet dat mij dat wat uitmaakt, ze is prima zo.
Beyonce en J.Lo mollig? Laat je ogen nakijken bij beide is het geval grote kont, slanke buik, stevige benen, maar mollig? Never. ( en ja ik ben een vrouw)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:03 schreef aychelle het volgende:
[..]
nee , je kunt ook slank zijn met rondingen. Maar de meeste vrouwen met rondingen zijn mollig zoals beyonce en jennifer lopez, vida guerra etc.
Beyonce is niet mollig nee, ze heeft wel een dikke kontquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:08 schreef leipeshitouwess het volgende:
[..]
Beyonce en J.Lo mollig? Laat je ogen nakijken bij beide is het geval grote kont, slanke buik, stevige benen, maar mollig? Never. ( en ja ik ben een vrouw)
[ afbeelding ]
Gaat geen enkele man nee tegen zeggen toch?
Aduh, negerheid :'Dquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:10 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Beyonce is niet mollig nee, ze heeft wel een dikke kont
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:29 schreef Netsplitter het volgende:
Geen haar op m'n hoofd die haar zou weigeren.
[ afbeelding ]
Zo werkt het nou eenmaal.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:48 schreef Seam het volgende:
Heerlijk die jaloezie van alle zogenaamde vrouwen die hier posten
geen jaloezie hier, anders post ik niet mn eigen pics enzoquote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:48 schreef Seam het volgende:
Heerlijk die jaloezie van alle zogenaamde vrouwen die hier posten
Er word net uitgelegd dat deze foto's nep zijn...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 09:38 schreef Ladylike het volgende:
jaaaa
mooi die modellen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kleding zit ook zo mooi
mensen die dit echt mooi vinden snap ik niet
waarop ik uitleg dat de eerste 2 modellen zijn overleden aan ondergewichtquote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:12 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Er word net uitgelegd dat deze foto's nep zijn...
mwoah, die zijn echt niet allemaal nep. Eentje herken ik omdat ze uit een serie zijn met dit model wat er toe diende om anorexia aan de kaak te stellen als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:12 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Er word net uitgelegd dat deze foto's nep zijn...
Propaganda van wie? juist de anorexiamodellen retoucheren die foto's van hun beeld van perfectie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:43 schreef Lakitu het volgende:
Zie ook dat geweldige voorbeeld van _Led_ hierboven. Dit is wat hij post:
[ afbeelding ]
En dit is hoe het model er echt uit ziet:
[ afbeelding ]
Fucking propaganda.
Wie is dat ?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:29 schreef Netsplitter het volgende:
Geen haar op m'n hoofd die haar zou weigeren.
[ afbeelding ]
Geen idee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |