Ze kan de talen allemaal beter dan jij denk ik ;-)quote:Op maandag 2 november 2009 13:19 schreef BlaZ het volgende:
Wel jammer dat ze dan net uit Friesland moet komen.
Jammer dat het bij sommige nooit helemaal goed is. Ik ben weleens benieuwd wat voor persoon dit typt, het moet wel een of andere super hunk zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 13:19 schreef BlaZ het volgende:
Wel jammer dat ze dan net uit Friesland moet komen.
Ja dat is toch logisch. Friesland is ver weg voor mij dus dat is dan toch negatief?quote:Op maandag 2 november 2009 13:21 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Jammer dat het bij sommige nooit helemaal goed is. Ik ben weleens benieuwd wat voor persoon dit typt, het moet wel een of andere super hunk zijn.![]()
x
Dat heb je er toch wel voor over?quote:Op maandag 2 november 2009 13:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja dat is toch logisch. Friesland is ver weg voor mij dus dat is dan toch negatief?
Dat ook niet haha. 1m78 is te lang en ik hou niet zo van blond. Mooie dame maar niet mijn smaak.quote:
Lekker bezigquote:Op maandag 2 november 2009 14:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat ook niet haha. 1m78 is te lang en ik hou niet zo van blond. Mooie dame maar niet mijn smaak.
Vind jou er op je fb foto nog leuker uit zien ahha
Flirt failquote:Op maandag 2 november 2009 14:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat ook niet haha. 1m78 is te lang en ik hou niet zo van blond. Mooie dame maar niet mijn smaak.
BMI kijkt niet naar bouw he. Ik denk dat als je echt het vetpercentage van Doutzen gaat meten dat ze gewoon gezond is hoor.quote:Op zondag 1 november 2009 16:01 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
Modellen zijn gewoon te dun. Volgens wikipedia weegt Doutzen 54 kilo. Ze is 1.78 lang. Haar BMI is dan op het randje van te dun. En van Doutzen wordt al beweerd dat ze volle rondingen heeft en dat ze 'niet graatmager is'. Terwijl haar BMI bijna niet eens gezond is
Ik vind modellen gewoon lelijk dun. Echt lelijk dun. Het BMI van een vrouw hoort gewoont rond de 21 te zitten. Dat is het mooist en ook het gezondst.
duh.
Ik vind van wel. Ik heb het idee dat veel mensen dit mollig vinden hier.quote:Op zondag 1 november 2009 18:51 schreef Mr_Dyslector het volgende:
[..]
Dat is meer dik dan mollig... right?
Modellen zijn er om kleding mooi te showen. Ze zijn geen voorbeeld hoe vrouwen eruit horen te zien.quote:Op zondag 1 november 2009 16:01 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
Modellen zijn gewoon te dun. Volgens wikipedia weegt Doutzen 54 kilo. Ze is 1.78 lang. Haar BMI is dan op het randje van te dun. En van Doutzen wordt al beweerd dat ze volle rondingen heeft en dat ze 'niet graatmager is'. Terwijl haar BMI bijna niet eens gezond is
Ik vind modellen gewoon lelijk dun. Echt lelijk dun. Het BMI van een vrouw hoort gewoont rond de 21 te zitten. Dat is het mooist en ook het gezondst.
duh.
basketballers zijn een voorbeeld hoe je goed basketbaltquote:Op maandag 2 november 2009 14:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Modellen zijn er om kleding mooi te showen. Ze zijn geen voorbeeld hoe vrouwen eruit horen te zien.
Basketballers zijn bovengemiddeld lang, ook zij zijn geen voorbeeld hoe mannen eruit horen te zien.
quote:Op maandag 2 november 2009 14:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
i lolledquote:
Ben jij een soort nieuwe Mr-Coffee?quote:Op maandag 9 november 2009 23:43 schreef TeaserRay het volgende:
Wat in 1990 nog als een mooie slanke meid gold is nu mollig.
Er wordt wel veel gesoept met die foto's van die modellen om ze nog magerder te laten lijken... en smaken verschillen... ik vind het alleen wel sunde als alleen die magerder dan magere meiden nog een vriendje krijgen...
alhoewel...![]()
Meer voor mij...![]()
Ik bedenk mij nu iets... IEDEREEN VAN DE REST VAN DE WERELD!!!! LUISTER!!!!! GA MAAR MAGERE ANOREXIAWIJVEN NEUKEN... WANT DAT ZIJN DE MOOISTE VROUWEN OP AARDE!!!!!
gnagnagnagnagnagnagna...(((meer voor mij alleen))) gnagnagnagna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |