Beterschapquote:
Het gaat hier anders verrekte traagquote:
Vandaag nog vol!quote:
Nou, merk ik niets vanquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het gaat hier anders verrekte traag
Ik ben druk bezig hoorquote:
Ik ga ook ff snel wegquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:12 schreef The_Dean het volgende:
Maarja, nu is het pauze, dus zijn de meesten toch vertrokken
[jna]quote:
quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:14 schreef brtausi het volgende:
Puala komt even binnen en we gaan gelijk 10x zo snel. Zeker ontbeten met Peijnenburg
[ afbeelding ]
Johquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:22 schreef brtausi het volgende:
ik ben echt scheel, zie nu pas dat er geen paula maar puala staat
Goeiemorgenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:23 schreef brtausi het volgende:
en dat op een maandag, volgens mij is mijn interne klok in de war
Wil ook nog wel eens zo'n pubquiz doenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nog mensen die in Utrecht wonen en zich vervelen? Ik zoek nog mensen voor de pubquiz waar ik me elke avond de tering in zuip...!
of over een paar secondenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:29 schreef brtausi het volgende:
dat ik zo actief, oplettend, intelligent, slim, pro-actief, assertief, mooi, knap, lief, aardig ben.
morgen is dat allemaal weer voorij
Morgen ben je weer de gewone luie, autistische, domme, lelijke, puisterige, kwade en onaardige stagaire?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:29 schreef brtausi het volgende:
dat ik zo actief, oplettend, intelligent, slim, pro-actief, assertief, mooi, knap, lief, aardig ben.
morgen is dat allemaal weer voorij
Koffiegebrek! Snel!quote:
Jeah, ik heb gewoon goeie invloed johquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:14 schreef brtausi het volgende:
Puala komt even binnen en we gaan gelijk 10x zo snel. Zeker ontbeten met Peijnenburg
[ afbeelding ]
Je moet haast wel blond wezenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:22 schreef brtausi het volgende:
ik ben echt scheel, zie nu pas dat er geen paula maar puala staat
Wat ruik je lekker frisquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Jeah, ik heb gewoon goeie invloed joh
ik wil het eigenlijk niet toegeven maar ik ben zo moooooooi blond dat ik een golden retriever doe verblekenquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:33 schreef brtausi het volgende:
[..]
ik wil het eigenlijk niet toegeven maar ik ben zo moooooooi blond dat ik een golden retriever doe verbleken
Vaker doenquote:
toverslurf.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:34 schreef brtausi het volgende:
[..]
ik zwaai met m'n toverslurf en het is opeens thee geworden, daar kan ik tenminste wat mee
Smeerlap, met je toverslurf te zwaaienquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:34 schreef brtausi het volgende:
[..]
ik zwaai met m'n toverslurf en het is opeens thee geworden, daar kan ik tenminste wat mee
http://farm4.static.flickr.com/3434/3992513259_7ee0e89071.jpgquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:34 schreef The_Dean het volgende:
Hier posten, dan zeg ik er wel even wat van
Ik ook hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik douche elke dag hoorsoms zelfs 2 x
Volgens mij welquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Is toch redelijk normaal?
Stelletje flikkersquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:33 schreef Puala het volgende:
Pff, heb een vrijdag een foto op mijn flickr geplaatst.. 31 keer bekeken.. maar niemand die even een reactie achter laat
Hoodies ftw!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:35 schreef Puala het volgende:
[..]
http://farm4.static.flickr.com/3434/3992513259_7ee0e89071.jpg
2x per dag niet, dat is zelfs slecht voor je huid! Ik douche meestal 1x per dag, maar sla soms wel een dagje over.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook hoor
Is toch redelijk normaal?
Naja, bedoelde dan ook 1 keer per dag hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
2x per dag niet, dat is zelfs slecht voor je huid! Ik douche meestal 1x per dag, maar sla soms wel een dagje over.
Als ik het tering koud heb stap ik toch met liefde onder de douche hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
2x per dag niet, dat is zelfs slecht voor je huid! Ik douche meestal 1x per dag, maar sla soms wel een dagje over.
Dat kunnen we zo niet zien, pics van de trui!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, dankjewel hoor![]()
![]()
Eigenlijk is het een zwaar kinderachtige trui, maar dat boeit niet
Dat zie je op de foto toch niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, dankjewel hoor![]()
![]()
Eigenlijk is het een zwaar kinderachtige trui, maar dat boeit niet
Of na een nat pakquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Als ik het tering koud heb stap ik toch met liefde onder de douche hoor
Zo mag ze best de hele dag naar mij staren hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:39 schreef brtausi het volgende:
gewoon 1x per dag douchen en dan wel voor het slapen gaan. lekker koud het bed in.
owja die foto, heeft je moeder je niet geleerd dat staren onbeleefd is
voor de rest, leuke foto hoor
Playaaahquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo mag ze best de hele dag naar mij staren hoor
Heb ik niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat kunnen we zo niet zien, pics van de trui!
Staat er een Winnie de Pooh op??
Ja mijn ogen knallen er wel uit jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zie je op de foto toch niet.
En let toch meer op je mooie ogen
jij schuift het ook niet onder banken of stoelen he.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo ben ik.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:42 schreef brtausi het volgende:
[..]
jij schuift het ook niet onder banken of stoelen he.
ik probeer het nog met een grapje maar nee hoor, meneer komt er gelijk weer overheen donderen
pff wat ouwehoer ik lekker vandaag zeg, spraakwater gedronken
Staren is tofquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:39 schreef brtausi het volgende:
gewoon 1x per dag douchen en dan wel voor het slapen gaan. lekker koud het bed in.
owja die foto, heeft je moeder je niet geleerd dat staren onbeleefd is
voor de rest, leuke foto hoor
Kan je mensen soms best gek mee krijgenquote:
Dit.quote:
I know. Hou het zelf best lang volquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan je mensen soms best gek mee krijgen![]()
Als ze haar best doet is dat zo verholpen.quote:
sekstekort?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als ze haar best doet is dat zo verholpen.
quote:
Neuh. Aangezien Bootje er niet is maak ik gewoon zo nu en dan even zulke opmerkingenquote:
dat spreek ik zeker niet tegen, zie net getoond voorbeeld bijv.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kan je mensen soms best gek mee krijgen![]()
Je word gek van Paula?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:46 schreef brtausi het volgende:
[..]
dat spreek ik zeker niet tegen, zie net getoond voorbeeld bijv.
Zolang jij je grenzen maar wel weet vind ik het bestquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neuh. Aangezien Bootje er niet is maak ik gewoon zo nu en dan even zulke opmerkingen
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:46 schreef brtausi het volgende:
[..]
dat spreek ik zeker niet tegen, zie net getoond voorbeeld bijv.
Ja hoor, wees maar niet bangquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Zolang jij je grenzen maar wel weet vind ik het best
Heb ook nog niks gekregenquote:
het is maar net hoe je gek interpreteert hequote:
Ja, zo ken ik er nog wel een paar...quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:48 schreef AMDB het volgende:
Staren zou een Olymische sport moeten worden
gek =quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:50 schreef brtausi het volgende:
[..]
het is maar net hoe je gek interpreteert he
kan trouwens nooit lang naar starende mensen kijken (als ze mij aanstaren iig)
In your dreams, ik ben een onbereikbare staarster (als in een ster, een beroemdheid, niet een vrouwelijke staarster). Alsof je tegen Kaka zou mogen voetballen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar zodat je een keer een wedstrijdjes met mij kan doen
dan zeg je toch dat ze hier moeten komen krijgen ze gelijk antwoord (vraag niet alleen hoe en wat voor)quote:
Ohquote:
En ik maar denken dat je een dude wasquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
In your dreams, ik ben een onbereikbare staarster. Alsof je tegen Kaka zou mogen voetballen.
Nou, hij hoeft niet hier te komen hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:51 schreef brtausi het volgende:
[..]
dan zeg je toch dat ze hier moeten komen krijgen ze gelijk antwoord (vraag niet alleen hoe en wat voor)
als je messi bent moet dat geen probleem zijnquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
In your dreams, ik ben een onbereikbare staarster. Alsof je tegen Kaka zou mogen voetballen.
Zie edit, dacht al dat mensen het fout op gingen vatten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je een dude was
Je moet er hier goed om denken wat je zegt makkerquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zie edit, dacht al dat mensen het fout op gingen vatten.
Nicoquote:
Ok, Puala is een 6e klasser, ik een Kaka.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:52 schreef brtausi het volgende:
[..]
als je messi bent moet dat geen probleem zijn
voortaan iets beter je metaforen kiezen
Wat had jij dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:53 schreef brtausi het volgende:
[..]
zow, die had ik allebei nog niet eens erbij verzonnen
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ok, Puala is een 6e klasser, ik een Kaka.
Jepquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:54 schreef DjRex89 het volgende:
Even lunchen en meteen 2 blz volEindelijk een beetje tempo.
Uiteraard. We kunnen jou missen als kiespijn hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:54 schreef DjRex89 het volgende:
Even lunchen en meteen 2 blz volEindelijk een beetje tempo.
Zo kinderachtig ben ik niet hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:54 schreef brtausi het volgende:
[..]
ja dat ga ik jou een beetje vertellen, dan blok je me gelijk weer op twitter
Ja, niet geheel onaardig momenteel. Verkoudheid loopt op de laatste loodjes, dus dat is bijna afgelopenquote:
Waarom?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:55 schreef AMDB het volgende:
Ik zit allemaal Noorwegen emigratiewebsites te lezen
goed zoquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, niet geheel onaardig momenteel. Verkoudheid loopt op de laatste loodjes, dus dat is bijna afgelopen
En zin in vrijdag
Green Dayquote:
Ik wil vanaf volgend jaar in Noorwegen/Zweden gaan studeren voor een half jaar. En dat vind ik nu al zo leuk dat ik ook heb besloten er maar te gaan afstuderen en er daarna te gaan wonenquote:
I know. Maar te lui om het te makenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:55 schreef Psychonikeo het volgende:
je twitterknopje hier op fok! werkt trouwens niet P.
Ik ook van jouquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Uiteraard. We kunnen jou missen als kiespijn hoor
Ik heb meerdere sites in de lucht hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:55 schreef brtausi het volgende:
[..]
zie trouwens dat je ook een eigen site had gebouwd (of aangepast)
wordpress?
welke dan nog meer?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb meerdere sites in de lucht hoor![]()
Maar puala.nl (denk dat je die bedoelt) is wel met wordpress ja. Enkel niet het goede thema op het moment & niet de goede inhoud nog.
Fokkers vallen op mysterieusheid, de foute twitterlink, en de zoektocht naar de juiste, heeft meestal stijve lichaamsdelen tot gevolg. Beter uitkijken voordat je iets doet volgende keer. Hoe meer je je openstelt hoe meer je een aandachtshoer bent en dus oninteressant.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha.
En ik denk dat als ik het zou maken ik te veel fok!kers achter me kont aan krijg
mja.. als ze het echt willen zien ze je twitternaam toch wel staan in die linkquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:58 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha.
En ik denk dat als ik het zou maken ik te veel fok!kers achter me kont aan krijg
Gelijk heb jequote:Op maandag 12 oktober 2009 12:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik wil vanaf volgend jaar in Noorwegen/Zweden gaan studeren voor een half jaar. En dat vind ik nu al zo leuk dat ik ook heb besloten er maar te gaan afstuderen en er daarna te gaan wonen![]()
euh.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:59 schreef brtausi het volgende:
[..]
welke dan nog meer?
heb zelf ook een thema from scratch opgebouwd, de site in m'n sig. heb ik alleen een beetje aangepast
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Sorry, niet persoonlijk bedoeld, maar: Green Day![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Fokkers vallen op mysterieusheid, de foute twitterlink, en de zoektocht naar de juiste, heeft meestal stijve lichaamsdelen tot gevolg. Beter uitkijken voordat je iets doet volgende keer. Hoe meer je je openstelt hoe meer je een aandachtshoer bent en dus oninteressant.
Einde van het psychologie uurtje, terug naar de studio.
Die punkbandquote:
Dat wel ja. Maar dan moeten ze meer moeite doenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. als ze het echt willen zien ze je twitternaam toch wel staan in die link
Hoezo, sta je graag in de file dan?quote:
true.. maar ik heb jouw twitter lekker al!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar dan moeten ze meer moeite doen
ze hebben toch tijd over dus waar anders aan besteden dan mensen opsporenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Fokkers vallen op mysterieusheid, de foute twitterlink, en de zoektocht naar de juiste, heeft meestal stijve lichaamsdelen tot gevolg. Beter uitkijken voordat je iets doet volgende keer. Hoe meer je je openstelt hoe meer je een aandachtshoer bent en dus oninteressant.
Einde van het psychologie uurtje, terug naar de studio.
Weet ikquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
true.. maar ik heb jouw twitter lekker al!
Komt wel goed schatjequote:Op maandag 12 oktober 2009 13:11 schreef Puala het volgende:
Heb vanmiddag een belangrijk gesprek. Voel nu al dat ik zenuwachtig aan het worden ben.
Jaquote:
Ik hoop het. Gok dat ik mijn kalmte redelijk kwijt raak als hij (opleidingscoördinator) het niet goed keurt.quote:
Dat is wat overdreven, maar luister ook liever wat andersquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat iemand ze door het hoofd boom boom powed![]()
Wat voor 'n gesprek heb je dan?
Denk aan mij!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:11 schreef Puala het volgende:
Heb vanmiddag een belangrijk gesprek. Voel nu al dat ik zenuwachtig aan het worden ben.
En is dat goed, of juist niet?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoop het. Gok dat ik mijn kalmte redelijk kwijt raak als hij (opleidingscoördinator) het niet goed keurt.
Nou denk het niet.quote:
Wat vind jij dan lekkere muziek?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is wat overdreven, maar luister ook liever wat anders
Wat is meer jouw muziek dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat iemand ze door het hoofd boom boom powed![]()
Wat voor 'n gesprek heb je dan?
Tsja, de waarheid onder ogen zien is iets wat veel mensen niet willen. Vooral om dan het lekkere lanterfanten voorbij is, of er ineens dingen aan het licht komen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou denk het niet.
Ik wil gewoon toestemming om een enquette uit te voeren & toestemming om gesprekken met de ICT-klassen te voeren. Alleen kan daar wel is iets heel vervelends voor de opleiding ICT uitkomen. En dit zal met het college van bestuur + alle hoge personen binnen het ROC besproken worden.
Kan dus zijn dat hij het niet wilt omdat hij bang is dat hij er uit vliegt of wat dan ook.
Ik ga gewoon proberen om in alle redelijkheid het gesprek aan te gaan en het van een niet-partijdige kant te bekijken. Alleen gaat dat nog moeilijk zat worden vrees ikquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tsja, de waarheid onder ogen zien is iets wat veel mensen niet willen. Vooral om dan het lekkere lanterfanten voorbij is, of er ineens dingen aan het licht komen.
Ik zeg: Fuck 'em!
Rock, metal, punk, blues, classic rock... in principe alles met scheurende gitaren. Maar kan bijvoorbeeld ook wel singer/songwriter, Beach Boys, oldskool hiphop en Johnny Cash waarderenquote:
Oke. Totaal anders als wat ik luister dusquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Rock, metal, punk, blues, classic rock... in principe alles met scheurende gitaren. Maar kan bijvoorbeeld ook wel singer/songwriter, Beach Boys, oldskool hiphop en Johnny Cash waarderen
Ja, eindelijkquote:
Ik? Hoezoquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga gewoon proberen om in alle redelijkheid het gesprek aan te gaan en het van een niet-partijdige kant te bekijken. Alleen gaat dat nog moeilijk zat worden vrees ik![]()
Je bent een schatje trouwens
Zat er wel dik inquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke. Totaal anders als wat ik luister dus
Kuit?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:20 schreef jna het volgende:
JAAAAA DIRKIE GAAT ER AAN OLE OLE
DIRKIE GAAT ER AAN OLE OLE
DIRKIE GAAT ER AAN, DIRKIE GAAT ER AAN
DIRKIE GAAT ER AAN OLE OLEEEEEEEEEEEE
Gewoon, dat vind ik.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik? Hoezo![]()
En veel succes met je kruistocht vanmidddag
Dankjequote:Op maandag 12 oktober 2009 13:21 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon, dat vind ik.![]()
DankjewelOver een uurtje moet ik gaan, dus duurt nog even
Wat luister jij zoal dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, zo veel soorten muziek. De kans dat het overeen komt wordt dan ook wel kleiner
quote:
lekker op tijd jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:22 schreef Messenga het volgende:
handig, komen ze er na 3 dagen achter dat de mailserver eruit ligt
ja.. kutforumquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:28 schreef jna het volgende:
[..]
Ja je zat zeker weer op dat forum van je
Ben je het nou met me eens?quote:
Vraag hulp?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef DjRex89 het volgende:
Krijg een error niet opgelostMaar het gekke is dat deze error eigenlijk helemaal niet kan
Anouk:quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:43 schreef Puala het volgende:
Anouk, Krezip, Kane, Kelly Clarkson, Blof (oude liedjes, de nieuwe zijn bagger), acda en de munnik, Maria Mena en Ilse de Lange.
Dat staat er op het moment in mijn playlist.
Al gedaan maar het blijft onverklaarbaarquote:
Tsja, ieder zijn ding hequote:Op maandag 12 oktober 2009 13:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Anouk:
Krezip:
Kane:
Kelly Clarkson: geen mening
Blof:![]()
![]()
![]()
acda en de munnik:
Maria Mena:
Ilse de Lange:
Handig.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Al gedaan maar het blijft onverklaarbaarWant de error zou er helemaal niet kunnen zijn
Maria Mena is juist de enige die ik goedkeurquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Anouk:
Krezip:
Kane:
Kelly Clarkson: geen mening
Blof:![]()
![]()
![]()
acda en de munnik:
Maria Mena:
Ilse de Lange:
Nee jij bent gelijk nog selectieverquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Maria Mena is juist de enige die ik goedkeur
copyright VBLquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:48 schreef jna het volgende:
Dirkie gaat eraan OHOHOHOHOHHHH
(Melodie: vamos a la playa)
Gelukkig welquote:
nietus.. staat op mijn forum, dus het is van mijquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik gok eerder copyright van de poster
Nou, dan had ik op een gegeven moment een gigantische porno collectiequote:Op maandag 12 oktober 2009 13:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nietus.. staat op mijn forum, dus het is van mij
what else is new?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou, dan had ik op een gegeven moment een gigantische porno collectie
en spam?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou, dan had ik op een gegeven moment een gigantische porno collectie
Haha, ik ken hetquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, ik ook. Alleen al die publieke hyves zijn voor leden om te posten
sufferd!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:06 schreef jna het volgende:
Kut, vergeet ik nog zo'n voetbalklapper in zn hand te photoshoppen
mja.. wat doe je eraan? Ga echt niet overal lid wordenquote:
Had je toch eerder weg moeten gaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:09 schreef Puala het volgende:
Godver. Het regent. En ik moet over 5 minuten weg op de scooter
misschien moet je nog een foto plaatsen, hebben we weer wat om over te pratenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:06 schreef Puala het volgende:
Nou wat een prima maandag. Verveel me de tering.
Ik geef je groot gelijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sufferd!
[..]
mja.. wat doe je eraan? Ga echt niet overal lid worden
Ja dan had ik alsnog regen gehad vrees ik. Alleen dan zonder regenbroek etc.quote:[..]
Had je toch eerder weg moeten gaan
Moet gaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:11 schreef brtausi het volgende:
[..]
misschien moet je nog een foto plaatsen, hebben we weer wat om over te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:14 schreef brtausi het volgende:
jaaaaaaa, ga nou maar eens heel snel dit topic nalezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
scheelt een natte broek dan.. ghihihihiquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk![]()
Ik spam regelmatig ff een keer een uurtje. Het levert alleen niet echt wat op zegmaar.
[..]
Ja dan had ik alsnog regen gehad vrees ik. Alleen dan zonder regenbroek etc.
http://www.flickr.com/photos/paulavaneldik/quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:16 schreef brtausi het volgende:
[..]
wat nou![]()
ik zit nog steeds te wachten op die nieuwe foto
idd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
scheelt een natte broek dan.. ghihihihi
ja hallo, nu moet ik op je hele flickr account gaan zeiken, kan je ze niet 1 voor 1 voeren?quote:
ik ben zo weer terug hoor moet even iets af maken zodat de baas weer tevreden is, toedelsquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:27 schreef The_Dean het volgende:
Nah, als er niemand meer is ga ik wel weer werken
Dat gaat wel lukken hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:30 schreef AMDB het volgende:
Hij moet nog wel vol vandaag mensen. Deze werkdag dan.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:40 schreef AMDB het volgende:
Dat is wel erg makkelijk, ik voer liever inhoudelijke discussies.
Wie helpt mij, Noorwegen of Zweden?
LEUGENS!quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:47 schreef AMDB het volgende:
In Noorwegen lopen er ook mooie vrouwen rond hoor.
Ik zou het ook best vinden als ze me in zo'n blokhutje midden in Zweden droppen met in de achtertuin een jacuzziquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:50 schreef brtausi het volgende:
Scandinavië in het algemeen moet wel een goede plek zijn om zulke meiden tegen te komen. Het zou mij niet uit maken denk ik
En dan zit je daar alleenquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:53 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik zou het ook best vinden als ze me in zo'n blokhutje midden in Zweden droppen met in de achtertuin een jacuzzi
En dan ga je voor de vrouwen? Wat ben jij slechtquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
En dan zit je daar alleen![]()
![]()
Maar ik ga misschien met m'n vriendin, die wil ook naar Scandinavië.
Dat zeg ik heul nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En dan ga je voor de vrouwen? Wat ben jij slecht
Nu snel ontkennen hequote:
Vanochtend wel, vanaf 12 uur pas leven in de brouwerij.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:13 schreef L.no het volgende:
Wtf, de TT. Dit topic gaat heul niet langzaam.Terwijl ik nog op school zit.
Oh oke. ^^quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vanochtend wel, vanaf 12 uur pas leven in de brouwerij.
Zwedenquote:
Noorwegen is nog duurderquote:Op maandag 12 oktober 2009 14:58 schreef The_Dean het volgende:
Noorwegen denk ik, Zweden is wel erg duur opzich...
Mooie vrouwen vind je daar overal, dat zit daar in het water.
Oh! Dan Zwedenquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:13 schreef L.no het volgende:
Wtf, de TT. Dit topic gaat heul niet langzaam.Terwijl ik nog op school zit.
In Noorwegen verdien je meer, gaat meer naar de belasting... geldt ook voor Zweden. Je krijgt er ook veel voor terug van de overheid. Bepaalde producten zijn in Scandinavie veel duurder, maar auto's en benzine daarentegenquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:22 schreef AMDB het volgende:
Is het zoveel duurder dan NL? En hoe zie je dat terug in de lonen?
Denemarken.. Scandinavië FTWquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:24 schreef brtausi het volgende:
zijn er trouwens nog meer landen die bekend staan om hun vrouwelijk schoon?
Volgens mij kun je in elk land mooie vrouwe vinden. Mooie schattige belgische meisjes, duitse vrouwen met oktoberfest, vurige vrouwen in rio en ga zo maar door.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:24 schreef brtausi het volgende:
zijn er trouwens nog meer landen die bekend staan om hun vrouwelijk schoon?
Alleen NL valt een beetje tegen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgens mij kun je in elk land mooie vrouwe vinden. Mooie schattige belgische meisjes, duitse vrouwen met oktoberfest, vurige vrouwen in rio en ga zo maar door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |