Beterschapquote:
Het gaat hier anders verrekte traagquote:
Vandaag nog vol!quote:
Nou, merk ik niets vanquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het gaat hier anders verrekte traag
Ik ben druk bezig hoorquote:
Ik ga ook ff snel wegquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:12 schreef The_Dean het volgende:
Maarja, nu is het pauze, dus zijn de meesten toch vertrokken
[jna]quote:
quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:14 schreef brtausi het volgende:
Puala komt even binnen en we gaan gelijk 10x zo snel. Zeker ontbeten met Peijnenburg
[ afbeelding ]
Johquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:22 schreef brtausi het volgende:
ik ben echt scheel, zie nu pas dat er geen paula maar puala staat
Goeiemorgenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:23 schreef brtausi het volgende:
en dat op een maandag, volgens mij is mijn interne klok in de war
Wil ook nog wel eens zo'n pubquiz doenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Nog mensen die in Utrecht wonen en zich vervelen? Ik zoek nog mensen voor de pubquiz waar ik me elke avond de tering in zuip...!
of over een paar secondenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:29 schreef brtausi het volgende:
dat ik zo actief, oplettend, intelligent, slim, pro-actief, assertief, mooi, knap, lief, aardig ben.
morgen is dat allemaal weer voorij
Morgen ben je weer de gewone luie, autistische, domme, lelijke, puisterige, kwade en onaardige stagaire?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:29 schreef brtausi het volgende:
dat ik zo actief, oplettend, intelligent, slim, pro-actief, assertief, mooi, knap, lief, aardig ben.
morgen is dat allemaal weer voorij
Koffiegebrek! Snel!quote:
Jeah, ik heb gewoon goeie invloed johquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:14 schreef brtausi het volgende:
Puala komt even binnen en we gaan gelijk 10x zo snel. Zeker ontbeten met Peijnenburg
[ afbeelding ]
Je moet haast wel blond wezenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:22 schreef brtausi het volgende:
ik ben echt scheel, zie nu pas dat er geen paula maar puala staat
Wat ruik je lekker frisquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Jeah, ik heb gewoon goeie invloed joh
ik wil het eigenlijk niet toegeven maar ik ben zo moooooooi blond dat ik een golden retriever doe verblekenquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:33 schreef brtausi het volgende:
[..]
ik wil het eigenlijk niet toegeven maar ik ben zo moooooooi blond dat ik een golden retriever doe verbleken
Vaker doenquote:
toverslurf.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:34 schreef brtausi het volgende:
[..]
ik zwaai met m'n toverslurf en het is opeens thee geworden, daar kan ik tenminste wat mee
Smeerlap, met je toverslurf te zwaaienquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:34 schreef brtausi het volgende:
[..]
ik zwaai met m'n toverslurf en het is opeens thee geworden, daar kan ik tenminste wat mee
http://farm4.static.flickr.com/3434/3992513259_7ee0e89071.jpgquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:34 schreef The_Dean het volgende:
Hier posten, dan zeg ik er wel even wat van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |