abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73619093
Krakers zijn het grootste tuig van de richel. Waarom kraken deze uberklootzakken alleen mooie vrijstaande panden of herenhuizen in het centrum van een grote stad? Waarom niet in de bijlmer in een flat 20 hoog tussen de mocro's? Daar staan er ook zat leeg maar daar zie je ze niet. Nee dat is niet leuk wonen voor deze zieke lui.

En dan nog lezen dat de meeste krakers werken,...hou toch op man, ik ken er wellicht 1 die werkt maar het merendeel zit al blowend op een kratje schutterspils te niksen. Eindelijk een wet die dit soort paupers weert uit de huizen! Ga maar werken voor je geld en huur van dat geld maar eens een huisje.
  maandag 12 oktober 2009 @ 18:55:38 #152
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_73619164
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:45 schreef Batsnek het volgende:

[..]

In schubbekutteveen zeker, in vrijwel elke grote stad betaal voor een kamer van 15 vierkante meter een bedrag rond de 400 euro. En dan mag je die ene verotte keuken, waarvan de helft van de gaspitjes t niet doet, en het aanrecht altijd vol staat met pannen vanwege te weinig keukenruimte, delen met 6 anderen.

Als je mazzel hebt, want het gebeurd ook vaak ( zeker in steden als Amsterdam en utrecht, dat er 1 keuken en 1 douche is voor 12 man.
Ik heb op 30m2 nog geen 300 betaald, centrum Eindhoven. Alleen wel schuin plafond. (zolder)
badkamer/wc per 5 man.
Huur nu een hele woning met 33m2 woonkamer voor 450 binnen de ring.

Ik zeg niet dat studentenkamers goedkoop zijn maar 450 euro voor 2 bij 3, dan ben je stom bezig.
/-=]
|o-0
~~~`
pi_73619322
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Krakers zijn het grootste tuig van de richel. Waarom kraken deze uberklootzakken alleen mooie vrijstaande panden of herenhuizen in het centrum van een grote stad? Waarom niet in de bijlmer in een flat 20 hoog tussen de mocro's? Daar staan er ook zat leeg maar daar zie je ze niet. Nee dat is niet leuk wonen voor deze zieke lui.
Leegstaande flats in de Bijlmer? Was het maar zo'n feest. Doordat ze ze bijna allemaal gesloopt hebben zijn zelfs daar tegenwoordig wachtlijsten, je komt echt nergens meer een sociale huurwoning in zonder jarenlange wachttijd.
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 19:00:43 #154
45833 crew  Fogel
pi_73619407
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Bullshit. Vrije sector is onder modaal niet te betalen. Je kan een klein verrot kamertje krijgen of 10 jaar wachten.
Zoals ik al zei, prioriteiten stellen. Dan zit je maar in een kleine kamer totdat je wel geld hebt. Of je gaat in een wat minder populaire buurt/stad wonen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_73619421
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:58 schreef Igen het volgende:

[..]

Leegstaande flats in de Bijlmer? Was het maar zo'n feest. Doordat ze ze bijna allemaal gesloopt hebben zijn zelfs daar tegenwoordig wachtlijsten, je komt echt nergens meer een sociale huurwoning in zonder jarenlange wachttijd.
Ik had welgeteld twee brieven nodig om in een nieuwbouw appartement te komen. Tja, je moet wel aantonen dat je een goede baan hebt, wie weet gaat het daar wel mis voor de meeste krakers? En ik woon niet in schubbekutteveen maar in de regio Haaglanden.
Het is gewoon grote bull dat krakers kraken om te wonen want het meerendeel kraakt alleen maar luxe panden. Kraak lekker een kuthuisje in een kutbuurt. Waarom worden die nooit gekraakt, heb je daar een antwoord op?
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:02:03 #156
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73619457
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:58 schreef Igen het volgende:

[..]

dan wacht je lekker even buiten amsterdam. genoeg te huur in redelijke buurten buiten amsterdam. wel even fietsen, maar dat is waarschijnlijk teveel gevraagd voor deze parasiterende binnenstad 'studenten'. bovendien biedt de crisis genoeg mogelijkheden om briefjes bij goede buurten in de bus te doen waar je zoekt naar een kamer om te studeren!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_73619688
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dan wacht je lekker even buiten amsterdam. genoeg te huur in redelijke buurten buiten amsterdam. wel even fietsen, maar dat is waarschijnlijk teveel gevraagd voor deze parasiterende binnenstad 'studenten'. bovendien biedt de crisis genoeg mogelijkheden om briefjes bij goede buurten in de bus te doen waar je zoekt naar een kamer om te studeren!
Studentenkamers is een ander verhaal ja. Dat is meer een luxeprobleem van spoorknorren die in Purmerend wonen en dan alleen in het centrum op kamers willen. Zeker in studentenhuizen aan de rand van de stad (Noord, Zuidoost enzo) heb je zo een kamer via studentenhuisvesting.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2009 19:07:54 ]
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:13:14 #158
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_73619900
quote:
Krakers zijn het grootste tuig van de richel. Waarom kraken deze uberklootzakken alleen mooie vrijstaande panden of herenhuizen in het centrum van een grote stad? Waarom niet in de bijlmer in een flat 20 hoog tussen de mocro's? .
Omdat die vol zitten met illegalen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:14:11 #159
pi_73619942
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:00 schreef Fogel het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, prioriteiten stellen. Dan zit je maar in een kleine kamer totdat je wel geld hebt. Of je gaat in een wat minder populaire buurt/stad wonen.
... en dan heb ik het over een gat als Arnhem.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:15:20 #160
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73619979
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:07 schreef Igen het volgende:

[..]

Studentenkamers is een ander verhaal ja. Dat is meer een luxeprobleem van spoorknorren die in Purmerend wonen en dan alleen in het centrum op kamers willen. Zeker in studentenhuizen aan de rand van de stad (Noord, Zuidoost enzo) heb je zo een kamer via studentenhuisvesting.
ja, en de smerige, uitvretende, provinciale, werkloze kunstenaar-kakkerlakken die zich trots 'kraker' noemen, verschuilen zich nu ineens achter brave studenten. extreemlinks is gewoon bang hun gratis, ontoegankelijke, gebarricadeerde haathuizen te verliezen.
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:15:52 #161
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73619991
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

in arnhem is echt meer dan genoeg te vinden.
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:17:47 #162
pi_73620069
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:08 schreef Whiskey_Tango het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor een scheve redenatie, je dokt 300.000 euro of meer voor een huis, plus de maandelijkse hypotheek kosten en ontroerend goed belasting. Wie weet ben je in de tussentijd verhuisd en heb je je huis niet kunnen verkopen, .
Dan vraag je te veel. Halveer je prijs. Eigen schuld, dikke bult
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:19:52 #163
pi_73620154
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

in arnhem is echt meer dan genoeg te vinden.
Als je een ton in je kontzak hebt zeker. De enige reden dat ik binnenkort een woning heb is omdat mijn verhuurder omkocht en fraudeerde en mij nu niet langer mijn kamer mag verhuren.
pi_73620251
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja, en de smerige, uitvretende, provinciale, werkloze kunstenaar-kakkerlakken die zich trots 'kraker' noemen, verschuilen zich nu ineens achter brave studenten. extreemlinks is gewoon bang hun gratis, ontoegankelijke, gebarricadeerde haathuizen te verliezen.
Haathuizen???
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:22:58 #165
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73620300
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Je hebt echt geen flauw idee van de situatie he? Lekker kankeren, zonder ook maar te weten hoe de vork in de steel steekt.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_73620366
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:21 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Haathuizen???
Het lijkt wel alsof zoalshetis zelf huisjes melkt???
I´m back.
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:24:37 #167
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_73620387
quote:

En dan nog lezen dat de meeste krakers werken,...hou toch op man, ik ken er wellicht 1 die werkt maar het merendeel zit al blowend op een kratje schutterspils te niksen. Eindelijk een wet die dit soort paupers weert uit de huizen! Ga maar werken voor je geld en huur van dat geld maar eens een huisje.
Die panden worden ook gekraakt.

Weer zo iemand die geen flauw idee heeft van krakers, alleen maar een keer er wat over gezien hebben op SBS6 of in de telegraaf gelezen hebben en precies weten hoe en wat. En maar komen kankeren hier, zodat je je eigen zielige kutleventje een beetje kleur kan geven.

Ik weet dat je een lelijke vriendin hebt, een uitzichtloos baantje waar je je helemaal de tering moet werken om je veel te dure, kleine kuthuisje van kan betalen waar je helemaal niet gelukkig bent. Maar om nou anderen dan maar te dwingen ook zo te leven is toch wel het toppunt van triestheid.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  Moderator maandag 12 oktober 2009 @ 19:27:32 #168
45833 crew  Fogel
pi_73620536
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Genoeg kleinere gaten in de buurt... en anders ga je maar de grens over.
Weinig geld = (heel) klein en (relatief) centraal, of wat groter wat verder weg. Als je perse centraal wil, dan moet je niet zeuren dat het meer kost, het ligt aan je eigen prioritering.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:28:27 #169
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73620574
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het lijkt wel alsof zoalshetis zelf huisjes melkt???
ik heb wat panden, melken is niets mis mee. kraken, daar is iets mis mee.
pi_73621086
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik heb wat panden, melken is niets mis mee. kraken, daar is iets mis mee.
Ik zou bijna 1 van je panden gaan kraken zodat ik er ook een haathuis (wat dat ook mag zijn) van kan maken.
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:42:22 #171
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73621230
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:39 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik zou bijna 1 van je panden gaan kraken zodat ik er ook een haathuis (wat dat ook mag zijn) van kan maken.
is al een keer geprobeerd, toen ik wachtte op een vergunning. zoek maar eens wat oude berichtjes van me op.
pi_73621277
Elke keer als ik dit soort anti-topics voorbij zie komen kan ik niet anders denken dan; wat zijn het toch een helden! Die gekke krakers, rokers, drugsgebruikers en WoW-spelers!

Sommige mensen hebben echt niks beters te doen, dan de hele dag lopen haten op dingen die ze niet begrijpen.
pi_73621380
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

is al een keer geprobeerd, toen ik wachtte op een vergunning. zoek maar eens wat oude berichtjes van me op.
aight,
Maar wat is een haathuis nou precies?
pi_73621513
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 11:39 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Staat hun naam op de eigendomsakte? Nee? Afblijven

Smerig tuig dat denkt alles te mogen opeigenen omdat het 1 jaar leeg staat, snel doorvoeren die anti-kraakwet!
Ja leuk argument altijd dat vastgoed eigendom is. Maar laten we aannemen dat wonen een basisbehoefte is, net zoals bijvoorbeeld water. Stel nu dat er een watercrisis is, maar een paar mensen hebben grote hoeveelheden water ingekocht en verkopen het niet omdat ze er later nog meer geld mee kunnen verdienen. Is het dan ook ten onrechte als de bevolking in opstand zou komen en het water gewoon zou stelen? Of is het eigendomsbeginsel zo heilig dat je in zulke gevallen ook niet voor je eigenbelang mag opkomen?

Ik zeg overigens niet dat kraken per definitie goed is, maar enige nuance in dit flauwe argument van eigendom lijkt me nodig.
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:57:08 #175
pi_73621872
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:27 schreef Fogel het volgende:

[..]

Genoeg kleinere gaten in de buurt... en anders ga je maar de grens over.
Weinig geld = (heel) klein en (relatief) centraal, of wat groter wat verder weg. Als je perse centraal wil, dan moet je niet zeuren dat het meer kost, het ligt aan je eigen prioritering.
Ik hoef niet centraal, maar er is niets in de sociale sektor en vrije sector is niet te betalen. Heeft niets met prioriteiten te maken, alles met speculerende projectontwikkelaars.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')