Als je er niks vanaf weet buiten wat je onderbuik je zegt hou dan je mond.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Krakers werken toch niet? Mooi, kunnen die lekker in die dorpen de zooi verprutsen ipv in de stad.
Mag je dan ook geen woning ombouwen tot kantoor volgens jou? Ik ken zat woningen die in de laatste 10 jaar tot kantoor of hotel omgebouwd zijn en zo aan hun woonbestemming onttrokken zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:28 schreef Igen het volgende:
[..]
Kantoorruimte kraken voor woondoeleinden zou wat mij betreft niet moeten mogen nee.
Het hele idee is natuurlijk dat kraken niet leuk is voor de eigenaar van het pand, en dat het toestaan van kraken als het goed is dus precies voor die dwang zorgt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:42 schreef onearmedman het volgende:
Dan kun je nog beter projectontwikkelaars dwingen het te verhuren/er iets mee te doen dan het te laten kraken door smeerlappen.
Geef me eens getallen die bewijzen dat het grootste deel van de krakers inderdaad werkt voor zijn/haar geld, dan praten we daarna wel verder.quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:57 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als je er niks vanaf weet buiten wat je onderbuik je zegt hou dan je mond.
De beleidsmakers zijn helemaal niet gemotiveert om het probleem op te lossen. Het is niet in het belang van de beleidsmakers tenzij je er voor zorgt dat het in hun belang is (door masaal te gaan kraken bijvoorbeeld)quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:13 schreef Ryon het volgende:
Dit zijn niet de beleidsmakers die je nodig hebt om een passende oplossing te vinden voor het huizen probleem,
quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geef me eens getallen die bewijzen dat het grootste deel van de krakers inderdaad werkt voor zijn/haar geld, dan praten we daarna wel verder.
Omdat je anders op straat moet slapenquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die getallen zijn er natuurlijk niet. Waarom zou je kraken als je huur kan betalen?
www.hotels.comquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat je anders op straat moet slapen
Dat is ook echt een oplossing als je nog jaren op de wachtlijst moet staan hè.quote:
Whehehehehequote:
Mensen die werken hebben over het algemeen ook geld (en zo niet, dan prioriteren ze gewoon fout) om voor huisvesting -in welke vorm dan ook- te betalen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
WheheheheheDat kan. In amerika. Als je geld hebt.
Bullshit. Vrije sector is onder modaal niet te betalen. Je kan een klein verrot kamertje krijgen of 10 jaar wachten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mensen die werken hebben over het algemeen ook geld (en zo niet, dan prioriteren ze gewoon fout) om voor huisvesting -in welke vorm dan ook- te betalen.
als het pand langer dan een jaar leegstaat kan dat ook te maken hebben met die linkse pennelikkers in de gemeente die extreem lang doen over vergunningen en bestemmingen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:18 schreef n0r het volgende:
Kraken, wat een uitvinding
Al die zeikerds hier over het eigendom dat gestolen wordt ..
Als je pand langer dan een jaar leeg staat moet je daar gewoon maatregelen voor treffen.
Verder wordt het merendeel van de kraakpanden gewoon met respect behandeld.
Mensen die 400+ euro voor een schijtkamertje van 2 bij 3 betalen
Precies. Net zoals drugs. Die zijn ook verboden en niemand gebruikt drugs.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:11 schreef zoalshetis het volgende:
fuck krakers. binnenkort is het afgelopen met die jaren '60 diefstal.![]()
![]()
Zielige smoesjes inderdaad.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als het pand langer dan een jaar leegstaat kan dat ook te maken hebben met die linkse pennelikkers in de gemeente die extreem lang doen over vergunningen en bestemmingen.
verder hoop ik natuurlijk dat de gasbom in jouw kraakpand vannacht ontploft.
Want dat voorkomt inderdaad dat mensen ook maar het minimum ondernemen om een pand bewoonbaar te houden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als het pand langer dan een jaar leegstaat kan dat ook te maken hebben met die linkse pennelikkers in de gemeente die extreem lang doen over vergunningen en bestemmingen.
verder hoop ik natuurlijk dat de gasbom in jouw kraakpand vannacht ontploft.
400+ euro, ik weet niet waar in het centrum van Monaco jij je kamertje hebt maar ik heb daar een gehele woning voor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:18 schreef n0r het volgende:
Kraken, wat een uitvinding
Al die zeikerds hier over het eigendom dat gestolen wordt ..
Als je pand langer dan een jaar leeg staat moet je daar gewoon maatregelen voor treffen.
Verder wordt het merendeel van de kraakpanden gewoon met respect behandeld.
Mensen die 400+ euro voor een schijtkamertje van 2 bij 3 betalen
Eerste ens inlezen in de regels. Als een vergunning is aangevraagd dan geldt de 1 jaar regel niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Het verbaasd mij ook nog altijd de woningnood idd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het eigenlijke probleem (woningnood + leegstand) kan niet worden opgelost door de corrupte politici. . Laten we dan een ouderwetsch aan symptoombestrijding gaan doen: Kraken verbieden!
In Amsterdam betaal je dat makkelijk als je particulier huurt. En aangezien Amsterdam twee universiteiten heeft zijn er erg veel studenten daar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:30 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
400+ euro, ik weet niet waar in het centrum van Monaco jij je kamertje hebt maar ik heb daar een gehele woning voor.
In schubbekutteveen zeker, in vrijwel elke grote stad betaal voor een kamer van 15 vierkante meter een bedrag rond de 400 euro. En dan mag je die ene verotte keuken, waarvan de helft van de gaspitjes t niet doet, en het aanrecht altijd vol staat met pannen vanwege te weinig keukenruimte, delen met 6 anderen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:30 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
400+ euro, ik weet niet waar in het centrum van Monaco jij je kamertje hebt maar ik heb daar een gehele woning voor.
tuurlijk. ongewassen, profiterende stinkerd. blijf jij maar lekker extreemlinkse cellen steunen. staat je goed.quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:31 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Eerste ens inlezen in de regels. Als een vergunning is aangevraagd dan geldt de 1 jaar regel niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |