ik heb serieus medelijden met je...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:18 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Kan je nagaan! Ik hoorde hem vanochtend om 6:30Beetje irritant als je net wakker bent.
Helemaal als je ook nog in de auto zit en al moeite hebt om je aandacht erbij te houdenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:20 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ik heb serieus medelijden met je...
Alsof je nog nooit een middelmatig nummer van MJ gehoord hebt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:22 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Helemaal als je ook nog in de auto zit en al moeite hebt om je aandacht erbij te houden
Niet om 6:30 's morgensquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsof je nog nooit een middelmatig nummer van MJ gehoord hebt.
Das over een paar weken pasquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:39 schreef Morthill het volgende:
altijd fijn, zo'n wekker om 20.30, dacht serieus dat het nog een uur vroeger was
mijn interne klok loopt voorquote:
Wat een grafstem heeft die zanger!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Die kings of leon zingen volgensmij altijd alsof ze enorme last van aambeien hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |