Nog meer?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:55 schreef 9611Niels het volgende:
Dan moet je eens een topic openen in KLB
Groetjes,
Timur
Btje rustig aan tegen mijn heldquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Timur
Gewoon geen aandacht schenken aan die mongool.
F5 jij op topics over Giel en/of Timur ofzo?quote:
Misschien zijn je topics niet goed genoeg, danquote:
Ja Giel en Timur zijn mijn helden jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:17 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
F5 jij op topics over Giel en/of Timur ofzo?
Kan je nagaan! Ik hoorde hem vanochtend om 6:30quote:
ik heb serieus medelijden met je...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:18 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Kan je nagaan! Ik hoorde hem vanochtend om 6:30Beetje irritant als je net wakker bent.
Helemaal als je ook nog in de auto zit en al moeite hebt om je aandacht erbij te houdenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:20 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ik heb serieus medelijden met je...
Alsof je nog nooit een middelmatig nummer van MJ gehoord hebt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:22 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Helemaal als je ook nog in de auto zit en al moeite hebt om je aandacht erbij te houden
Niet om 6:30 's morgensquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsof je nog nooit een middelmatig nummer van MJ gehoord hebt.
Das over een paar weken pasquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:39 schreef Morthill het volgende:
altijd fijn, zo'n wekker om 20.30, dacht serieus dat het nog een uur vroeger was
mijn interne klok loopt voorquote:
Wat een grafstem heeft die zanger!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Die kings of leon zingen volgensmij altijd alsof ze enorme last van aambeien hebben
* Kwijlquote:
quote:
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:01 schreef gers het volgende:
ik rem niet voor remlof das een leuk codewoord
Da's een hele codezinquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:57 schreef cptmarco het volgende:
intelligente users? hier op FOK!?
Ik ook.quote:
En was het drijven?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:18 schreef Sj0rSz het volgende:
Eindelijk de groeten van shmoopy!!
Het lijkt een beetje op de Grote Oceaan nuquote:
quote:
Tering wat is dit toch een zeiknummer...quote:
Ook al zo'n plaat die je niet wilt horen als je om 6:30 's ochtends in de auto zit.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Tering wat is dit toch een zeiknummer...
there will be an answer. let it be.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:25 schreef Janetje het volgende:
Tering wat is dit toch een zeiknummer...
Let it be.. let it be.. let it be...quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:26 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ook al zo'n plaat die je niet wilt horen als je om 6:30 's ochtends in de auto zit.
Inderdaadquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Let it be.. let it be.. let it be...
*Indommelt
*Tegenliggende vrachtwagen
*Auto in puin
*Janetje doodgeplet
Ja mensen DAT DOEN DE BEATLES MET JE.
Ik wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:26 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ook al zo'n plaat die je niet wilt horen als je om 6:30 's ochtends in de auto zit.
Serie-moordenaars, dat zijn het!!1!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Let it be.. let it be.. let it be...
*Indommelt
*Tegenliggende vrachtwagen
*Auto in puin
*Janetje doodgeplet
Ja mensen DAT DOEN DE BEATLES MET JE.
Het is een SCHANDE.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Serie-moordenaars, dat zijn het!!1!
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
Dat Balkenende daar eens wat aan doet. Maar nee hoor, het Koningshuis is weer eens belangrijker...quote:
En wat dacht je van Wilders? Al die autochtone Nederlanders die het leven laten door die werkschuwe hippies? Niks hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Dat Balkenende daar eens wat aan doet. Maar nee hoor, het Koningshuis is weer eens belangrijker...
Prima, hoezo?quote:
Hij merkt het wel als ik 'm in Tilburg tegen kom.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken ofzo maar ik had dat niet gepikt hoor.
quote:
Je gaat me niet weer aaien hequote:Op maandag 12 oktober 2009 21:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hij merkt het wel als ik 'm in Tilburg tegen kom.
En heel hard en vals 'Let it be' zingen terwijl ik naast je blijf lopen.quote:
quote:
Dan moet je niet met de auto komen, J.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
En heel hard en vals 'Let it be' zingen terwijl ik naast je blijf lopen.
Nee, dat doe ik niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
En heel hard en vals 'Let it be' zingen terwijl ik naast je blijf lopen.
Ach, de rechter heeft er vast begrip voor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:57 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dan moet je niet met de auto komen, J.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |