Nog meer?quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:55 schreef 9611Niels het volgende:
Dan moet je eens een topic openen in KLB
Groetjes,
Timur
Btje rustig aan tegen mijn heldquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Timur
Gewoon geen aandacht schenken aan die mongool.
F5 jij op topics over Giel en/of Timur ofzo?quote:
Misschien zijn je topics niet goed genoeg, danquote:
Ja Giel en Timur zijn mijn helden jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 16:17 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
F5 jij op topics over Giel en/of Timur ofzo?
Kan je nagaan! Ik hoorde hem vanochtend om 6:30quote:
ik heb serieus medelijden met je...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:18 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Kan je nagaan! Ik hoorde hem vanochtend om 6:30Beetje irritant als je net wakker bent.
Helemaal als je ook nog in de auto zit en al moeite hebt om je aandacht erbij te houdenquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:20 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ik heb serieus medelijden met je...
Alsof je nog nooit een middelmatig nummer van MJ gehoord hebt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:22 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Helemaal als je ook nog in de auto zit en al moeite hebt om je aandacht erbij te houden
Niet om 6:30 's morgensquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alsof je nog nooit een middelmatig nummer van MJ gehoord hebt.
Das over een paar weken pasquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:39 schreef Morthill het volgende:
altijd fijn, zo'n wekker om 20.30, dacht serieus dat het nog een uur vroeger was
mijn interne klok loopt voorquote:
Wat een grafstem heeft die zanger!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Die kings of leon zingen volgensmij altijd alsof ze enorme last van aambeien hebben
* Kwijlquote:
quote:
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:01 schreef gers het volgende:
ik rem niet voor remlof das een leuk codewoord
Da's een hele codezinquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:57 schreef cptmarco het volgende:
intelligente users? hier op FOK!?
Ik ook.quote:
En was het drijven?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:18 schreef Sj0rSz het volgende:
Eindelijk de groeten van shmoopy!!
Het lijkt een beetje op de Grote Oceaan nuquote:
quote:
Tering wat is dit toch een zeiknummer...quote:
Ook al zo'n plaat die je niet wilt horen als je om 6:30 's ochtends in de auto zit.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:25 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
Tering wat is dit toch een zeiknummer...
there will be an answer. let it be.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:25 schreef Janetje het volgende:
Tering wat is dit toch een zeiknummer...
Let it be.. let it be.. let it be...quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:26 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ook al zo'n plaat die je niet wilt horen als je om 6:30 's ochtends in de auto zit.
Inderdaadquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Let it be.. let it be.. let it be...
*Indommelt
*Tegenliggende vrachtwagen
*Auto in puin
*Janetje doodgeplet
Ja mensen DAT DOEN DE BEATLES MET JE.
Ik wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:26 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ook al zo'n plaat die je niet wilt horen als je om 6:30 's ochtends in de auto zit.
Serie-moordenaars, dat zijn het!!1!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Let it be.. let it be.. let it be...
*Indommelt
*Tegenliggende vrachtwagen
*Auto in puin
*Janetje doodgeplet
Ja mensen DAT DOEN DE BEATLES MET JE.
Het is een SCHANDE.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:31 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Serie-moordenaars, dat zijn het!!1!
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!
Dat Balkenende daar eens wat aan doet. Maar nee hoor, het Koningshuis is weer eens belangrijker...quote:
En wat dacht je van Wilders? Al die autochtone Nederlanders die het leven laten door die werkschuwe hippies? Niks hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Dat Balkenende daar eens wat aan doet. Maar nee hoor, het Koningshuis is weer eens belangrijker...
Prima, hoezo?quote:
Hij merkt het wel als ik 'm in Tilburg tegen kom.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:54 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken ofzo maar ik had dat niet gepikt hoor.
quote:
Je gaat me niet weer aaien hequote:Op maandag 12 oktober 2009 21:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hij merkt het wel als ik 'm in Tilburg tegen kom.
En heel hard en vals 'Let it be' zingen terwijl ik naast je blijf lopen.quote:
quote:
Dan moet je niet met de auto komen, J.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
En heel hard en vals 'Let it be' zingen terwijl ik naast je blijf lopen.
Nee, dat doe ik niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ach, de rechter heeft er vast begrip voor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:57 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dan moet je niet met de auto komen, J.
Ik heb geen rijbewijs. Dus de snelweg kom ik toch niet op.quote:
The Horrorquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
quote:
En ik had problemen met het internet. Niet te vergeten. De volgende keer even van te voren zeggen zodat ik me kan voorbereiden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:12 schreef drumstickNL het volgende:
Volgende week weer he!
nee, wees maar niet bang.
Had dus de microfoon op de grond liggen en probeerde zonder accent te praten. Toen kwam ik dus helemaal niet meer uit m'n woorden en toen dacht ik. Achja laat ook maar wezen.
Komt de laatste uitzending nog online te staan?quote:
Hopelijk niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Komt de laatste uitzending nog online te staan?
Heb het grootste deel gemist door gekloot met m'n auto
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |