Omdat dat minder stom klinkt dan fuckbuddy.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:55 schreef Psychonikeo het volgende:
waarom noem je hem vriendje?
Het kan best goed gaan hoor, maar vaak is het zo dat 1 van de 2 wel meer wil.
tja.. maar dat is het dus wel. Baal jij er niet gewoon van dat hij niet stiekem meer voor je voelt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:04 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Omdat dat minder stom klinkt dan fuckbuddy.
ik zou gewoon graag goede en slechte ervaringen horen en het waarom daar van. Dan kan ik het misschien beter inschaten.
Gezien je decolleté moet dat helemaal goedkomen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:04 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ik zou gewoon graag goede en slechte ervaringen horen en het waarom daar van. Dan kan ik het misschien beter inschaten.
nee, ik ben bang dat hij misschien meer voelt. En nu heb ik nog geen enkel ervaring gehoord. Als het zo iets was zou ik het wel in r en p hebben gezet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. maar dat is het dus wel. Baal jij er niet gewoon van dat hij niet stiekem meer voor je voelt?
Hij is een man. Zelfs al voelt hij meer, dan vindt ie 't nog steeds niet vervelend om alleen sex te hebben hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:12 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
nee, ik ben bang dat hij misschien meer voelt. En nu heb ik nog geen enkel ervaring gehoord. Als het zo iets was zou ik het wel in r en p hebben gezet.
Ook of ik erop kan rekenen dat hij eerlijk is en ik niet teveel op hoef te letten op tekens dat hij wel iets voelt. dat is niet fijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:13 schreef Psychonikeo het volgende:
nou ja.. mijn ervaring is dat het 2 keer goed is gegaan. Gewoon regelmatig sex en verder niets.
Wat wil je er verder van weten?
Dat heeft niets met hem te maken. Dat is alleen je eigen onzekerheid.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:18 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ook of ik erop kan rekenen dat hij eerlijk is en ik niet teveel op hoef te letten op tekens dat hij wel iets voelt.
Ja, ik vindt ook dat ik me niet schuldig zou moeten voelen als er wel meer is, dat is zijn verantwoordelijkheid dan, maar ik hoorde van iemand dat hij haar kwalijk nam dat ze het niet had gemerkt of zo. En hij zei wel dat het niet zo was tegen haar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat heeft niets met hem te maken. Dat is alleen je eigen onzekerheid.
Ga uit van jezelf: Jullie hebben een sexrelatie, en als er iemand gevoelens krijgt, kap je het af. En verder niet over nadenken.
Of gebruiken of gewoon sex voor de lustquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ooit gehoord van seksrelatie, en gebruikt worden?
Ooit gehoord van consenting adults en fun in bed voor beide partijen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ooit gehoord van seksrelatie, en gebruikt worden?
Dat is dan toch zijn probleem?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:29 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ja, ik vindt ook dat ik me niet schuldig zou moeten voelen als er wel meer is, dat is zijn verantwoordelijkheid dan, maar ik hoorde van iemand dat hij haar kwalijk nam dat ze het niet had gemerkt of zo. En hij zei wel dat het niet zo was tegen haar.
dat dus!quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:15 schreef erikkll het volgende:
[..]
Hij is een man. Zelfs al voelt hij meer, dan vindt ie 't nog steeds niet vervelend om alleen sex te hebben hoor
Dat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat is dan toch zijn probleem?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat.
En sowieso: wat een wijf: "Boehoe, je had het niet gemerkt dat ik meer gevoelens voor je kreeg. En je vindt mijn heupen breed in deze broek, boehoe."
Details graagquote:
Nee, ik verprutste een post, geen dubbele fuckbuddies hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, ik verprutste een post, geen dubbele fuckbuddies hier
Dat kan natuurlijk gemakkelijk als je toch geen gevoel hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een lichtekooi is een wat oudere benaming voor een vrouw van lichte zeden, oftewel een prostituee.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:15 schreef erikkll het volgende:
[..]
Hij is een man. Zelfs al voelt hij meer, dan vindt ie 't nog steeds niet vervelend om alleen sex te hebben hoor
Ik was wel beniewd naar verhalen. Hoe het ging als het mis ging of juist goed. Maar dat zeggen er niet veel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:57 schreef Adolecens het volgende:
TS, wat wil je nou eigenlijk?
Je wil weten of de mogelijkheid er is dat je fuckbuddy (die je geen fuckbuddy wil noemen omdat dat zo banaal klinkt) meer gevoelens voor je zou kunnen krijgen en dat die signalen jou dan ontgaan en hier vraag je naar tips hoe anderen dat hebben gedaan en hun fuckbuddy (die ze wel fuckbuddy noemen omdat dat zo lekker banaal klinkt) eruit hebben geknikkerd?
Zie ik het zo goed, of mis ik nog wat?
Is de seks lekker, opwindend, geil en kan je elkaar nu goed loslaten? Dan heb je een leuke fuckbuddy. Zeg dat ook tegen hem en dat wanneer de condities veranderen je op zoek gaat naar iemand die je nog meer plezier kan gevenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:38 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik was wel beniewd naar verhalen. Hoe het ging als het mis ging of juist goed. Maar dat zeggen er niet veel.
Dit is voor mij de eerste keer en ik word gewoon onzeker van die verhalen waarin 1 meer voelt dan de ander. Eigenlijk wil ik dus alleen goede ervaringen de meeste.
wat kan je er over zeggen als het goed ging? "Het ging goed".. en dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:38 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik was wel beniewd naar verhalen. Hoe het ging als het mis ging of juist goed. Maar dat zeggen er niet veel.
Dit is voor mij de eerste keer en ik word gewoon onzeker van die verhalen waarin 1 meer voelt dan de ander. Eigenlijk wil ik dus alleen goede ervaringen de meeste.
batsbal...weetjenogquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:04 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Maar ook ingewikkeld en niet altijd beschikbaar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:42 schreef Jimbo het volgende:
ik snap mensen met fuckbuddies nogsteeds nietniets is zo leuk als sex met gevoelens
Duhhh, TS is een vrouw.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
TS heeft een fuckbuddy maar projecteert haar twijfels op haar fuckbuddy.
Whatever rocks your boat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Whatever rocks your boat.
Cool, je bent openminded.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile
Verklaar die eens?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:56 schreef Seven.of.Nine het volgende: a) wél echt iets moet voorstellen in mijn beleving (in tegenstelling tot mannen, dat hoeft alleen geilheid te zijn
Is logisch toch? Van een vibrator eis je toch ook niet dat hij goed kan koken en van strandwandelingen houdt?quote:
Gevoelens, niet gevoel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:40 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoe kun je seks hebben en er niks bij voelen, kom je ook niet klaar dan?
Waarom dan wel van een fleshlight?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 12:41 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Is logisch toch? Van een vibrator eis je toch ook niet dat hij goed kan koken en van strandwandelingen houdt?
Ook niet.quote:
Simpel. Mannen zijn enkel seksueel aantrekkelijk maar ik moet er niet aan denken om weer een relatie te hebben met een man. Vrouwen zijn potentiële partners én seksueel aantrekkelijk. Bovendien, omdat de vijver klein is, ontstaat er al heel snel hoop op iets serieuzers en ik hou er niet van om vrouwen (of mannen) te kwetsen. Mannen zijn daarin veel makkelijker, die zijn allang blij als ze op regelmatige basis van bil kunnen.quote:
Nou, 3 maal goede ervaring hier.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:38 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik was wel benieuwd naar verhalen. Hoe het ging als het mis ging of juist goed. Maar dat zeggen er niet veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |