Omdat dat minder stom klinkt dan fuckbuddy.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:55 schreef Psychonikeo het volgende:
waarom noem je hem vriendje?
Het kan best goed gaan hoor, maar vaak is het zo dat 1 van de 2 wel meer wil.
tja.. maar dat is het dus wel. Baal jij er niet gewoon van dat hij niet stiekem meer voor je voelt?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:04 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Omdat dat minder stom klinkt dan fuckbuddy.
ik zou gewoon graag goede en slechte ervaringen horen en het waarom daar van. Dan kan ik het misschien beter inschaten.
Gezien je decolleté moet dat helemaal goedkomen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:04 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Omdat dat minder stom klinkt dan fuckbuddy.
ik zou gewoon graag goede en slechte ervaringen horen en het waarom daar van. Dan kan ik het misschien beter inschaten.
nee, ik ben bang dat hij misschien meer voelt. En nu heb ik nog geen enkel ervaring gehoord. Als het zo iets was zou ik het wel in r en p hebben gezet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. maar dat is het dus wel. Baal jij er niet gewoon van dat hij niet stiekem meer voor je voelt?
Hij is een man. Zelfs al voelt hij meer, dan vindt ie 't nog steeds niet vervelend om alleen sex te hebben hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:12 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
nee, ik ben bang dat hij misschien meer voelt. En nu heb ik nog geen enkel ervaring gehoord. Als het zo iets was zou ik het wel in r en p hebben gezet.
Ook of ik erop kan rekenen dat hij eerlijk is en ik niet teveel op hoef te letten op tekens dat hij wel iets voelt. dat is niet fijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:13 schreef Psychonikeo het volgende:
nou ja.. mijn ervaring is dat het 2 keer goed is gegaan. Gewoon regelmatig sex en verder niets.
Wat wil je er verder van weten?
Dat heeft niets met hem te maken. Dat is alleen je eigen onzekerheid.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:18 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ook of ik erop kan rekenen dat hij eerlijk is en ik niet teveel op hoef te letten op tekens dat hij wel iets voelt.
Ja, ik vindt ook dat ik me niet schuldig zou moeten voelen als er wel meer is, dat is zijn verantwoordelijkheid dan, maar ik hoorde van iemand dat hij haar kwalijk nam dat ze het niet had gemerkt of zo. En hij zei wel dat het niet zo was tegen haar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat heeft niets met hem te maken. Dat is alleen je eigen onzekerheid.
Ga uit van jezelf: Jullie hebben een sexrelatie, en als er iemand gevoelens krijgt, kap je het af. En verder niet over nadenken.
Of gebruiken of gewoon sex voor de lustquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ooit gehoord van seksrelatie, en gebruikt worden?
Ooit gehoord van consenting adults en fun in bed voor beide partijen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ooit gehoord van seksrelatie, en gebruikt worden?
Dat is dan toch zijn probleem?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:29 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ja, ik vindt ook dat ik me niet schuldig zou moeten voelen als er wel meer is, dat is zijn verantwoordelijkheid dan, maar ik hoorde van iemand dat hij haar kwalijk nam dat ze het niet had gemerkt of zo. En hij zei wel dat het niet zo was tegen haar.
dat dus!quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:15 schreef erikkll het volgende:
[..]
Hij is een man. Zelfs al voelt hij meer, dan vindt ie 't nog steeds niet vervelend om alleen sex te hebben hoor
Dat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dat is dan toch zijn probleem?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat.
En sowieso: wat een wijf: "Boehoe, je had het niet gemerkt dat ik meer gevoelens voor je kreeg. En je vindt mijn heupen breed in deze broek, boehoe."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |