Hangt er maar net vanaf hoeveel centjes je op je rekening hebt staan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je mag nog 24 uur pinnen met je DSB-pasje.
Vind dat erg netjes!
stelt niets voor....je mag alleen het gastgebruik pinnen bij een andere bank. wat is dat? 200 euro per dag of zo? peanuts dusquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je mag nog 24 uur pinnen met je DSB-pasje.
Vind dat erg netjes!
Ik reageerde op iemand die zei:quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:05 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
stelt niets voor....je mag alleen het gastgebruik pinnen bij een andere bank. wat is dat? 200 euro per dag of zo? peanuts dus
En dat klopt dus niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:58 schreef Sphere het volgende:
[..]
Het is over en uit. Klanten kunnen vanaf nu (officieel) niet meer bij hun spaar en betaalrekeningen!!
Een bank omvallen is natuurlijk niet zo leuk als het klinkt. Het vertrouwen in de economie krijgt wederom een flinke tik en de overige banken die ook al genoeg problemen hebben mogen de puinhoop opruimen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:02 schreef MrX1982 het volgende:
Straks is iedereen werkloos in Wognum en is het sprookje van Scheringa uit.
Laat die bank maar omvallen. Het is ook niet zo verwonderlijk met de negatieve publiciteit van de afgelopen tijd. Een bank moet vertrouwen uitstralen om te kunnen functioneren en laat dat nou ontbreken bij de DSB.
Ik denk dat dat meer te verwijten valt aan Dirk dan bij de brenger van het slechte nieuws...quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:05 schreef MikeyMo het volgende:
Wat zal die lakeman trots op zichzelf kunnen zijn; tig man werkloos dankzij hem
Lijkt me eerder dat de schuld bij de directie van de DSB ligt. Ze hebben gewoon te hoge risico´s genomen met die koopsompolissen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:05 schreef MikeyMo het volgende:
De AEX staat momenteel op 1,70% in de plus...sinds 9 uur vanochtend..quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een bank omvallen is natuurlijk niet zo leuk als het klinkt. Het vertrouwen in de economie krijgt wederom een flinke tik en de overige banken die ook al genoeg problemen hebben mogen de puinhoop opruimen.
Kielhalen, radbraken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:05 schreef MikeyMo het volgende:
inderdaad, het klopt dus niet..maar om nou te zeggen dat het netjes is dat mensen nog een dagje bij hun geld kunnen klopt ook niet...wat dat is dus maar zéér beperkt...quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik reageerde op iemand die zei:
[..]
En dat klopt dus niet.
250quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:05 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
stelt niets voor....je mag alleen het gastgebruik pinnen bij een andere bank. wat is dat? 200 euro per dag of zo? peanuts dus
Veel geld?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:05 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Nou daar gaat m'n geld, klote DSB.
Ik denk dat hij daar ook nog niet klaar mee is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:05 schreef MikeyMo het volgende:
Nee hoor, ik pin zelfs in het buitenland 500 euroquote:
Dat wordt de nieuwe Tim Kuik.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:05 schreef MikeyMo het volgende:
Tuurlijk is dat netjes!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:07 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
inderdaad, het klopt dus niet..maar om nou te zeggen dat het netjes is dat mensen nog een dagje bij hun geld kunnen klopt ook niet...wat dat is dus maar zéér beperkt...
Ow okay.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee hoor, ik pin zelfs in het buitenland 500 euro
Dankzij tokkies die erin zijn getrapt..quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Lijkt me eerder dat de schuld bij de directie van de DSB ligt. Ze hebben gewoon te hoge risico´s genomen met die koopsompolissen.
Je kan er alleen nu ff niet bij, DNB en de Nederlandse Staat staan garant tot 100.000 Euroquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:05 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Nou daar gaat m'n geld, klote DSB.
Ja, kill the messenger? DSB staat al jaren ter discussie. Er zijn al meerdere onderzoeken naar geweest, maar die Scheringa is als een paling in een emmer snot; ongrijpbaar. Althans, dat was 'ie...quote:
Dat kan je die tokkies niet kwalijk nemen, je kan moeilijk gaan verwachten dat zij iets snappen van banken. Ik ga ook geen geld uitlenen aan een zwerver.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:10 schreef Roi het volgende:
[..]
Dankzij tokkies die erin zijn getrapt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |