De lening gaat gewoon over naar een andere bank, volgens mij.quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:10 schreef zout-droppie het volgende:
En wat voor gevolgen heeft dit voor mensen met een persoonlijke lening of doorlopend krediet?
(Nee heb er zelf geen lening, maar ken genoeg mensen in mijn omgeving die ze wel hebben)
Dat lijkt me ook. De laatste nekslag....quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:30 schreef edwinh het volgende:
nou dat wordt dus een echter run op de bank vandaag, einde oefening
quote:Het onderdeel Internetbankieren op deze website is inmiddels een stuk beter bereikbaar. Toch kan het voorkomen dat u te maken krijgt met een wachttijd.
Momenteel bedraagt de wachttijd voor toegang tot het onderdeel Internetbankieren meer dan 15 minuten.
Dat is al zo sinds de "DDOS aanval"quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:36 schreef capricia het volgende:
Inloggen gaat ook niet echt lekker meer:
[..]
Zo hé jij bent grappig.quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Naamswijziging DSB![]()
Dirk Scheringa Bankroet![]()
![]()
Ik vind hem leukquote:Op maandag 12 oktober 2009 08:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Naamswijziging DSB![]()
Dirk Scheringa Bankroet![]()
![]()
Een half jaartje geleden boden ze nog 7,5% deposito, achtergestelde lening.quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:45 schreef du_ke het volgende:
Wat ik me vooral afvraag is waarom mensen in eerste instantie in zee gingen met deze bank? Boden ze zoveel meer rente ofzo?
Ah ordinair winstbejag dus. Dat mensen daar nog intrappen na het Icesave debaclequote:Op maandag 12 oktober 2009 08:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Een half jaartje geleden boden ze nog 7,5% deposito, achtergestelde lening.
Meer dan ABN-AMRO, Rabobank, Fortis, etc.quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:45 schreef du_ke het volgende:
Wat ik me vooral afvraag is waarom mensen in eerste instantie in zee gingen met deze bank? Boden ze zoveel meer rente ofzo?
Er is toch tot 100.000 euro bankgarantie, daar draaien de overblijvende banken wel voor op.quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:48 schreef du_ke het volgende:
Ah ordinair winstbejag dus. Dat mensen daar nog intrappen na het Icesave debacle.
5 Jaar geleden op aanraden van mn ouders mijn spaargeld hier gestald. Was toendertijd tegen 4% rente ofzo..quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:45 schreef du_ke het volgende:
En bedenk dat de Rabo het meest mee-betaalt voor het DGS..quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ah ordinair winstbejag dus. Dat mensen daar nog intrappen na het Icesave debacle.
En mijn rente bij de RABO is al zo laagquote:Op maandag 12 oktober 2009 08:50 schreef capricia het volgende:
[..]
En bedenk dat de Rabo het meest mee-betaalt voor het DGS..
Het zijn mensen, met eurotekens in hun ogen. En datgaat ze nu opbreken. Met gezond verstand verdien je meer geld dan met korte termijn denken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Sinds eeuwen. Heten meestal staatsobligaties.quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Sinds wanneer geven criminele organisaties aandelen uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |