Godver Ludoquote:
Hoe was het douchen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Van wie is het een kloon Yvonne? hij heeft onder deze nick weinig leuke topics: vrijwel niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, maar ik zag het wel hoorquote:
Wat een fantastquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:30 schreef remlof het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/248738!
Ja dat las ik, maar ik FOK! nu slechts nog vanuit de AT.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godver Ludo
En voor er weer een gejankzak losbreekt: check eerst ff de slotjes.
Mijn dank is groot.
Omdat ik zo aardig ben:quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja dat las ik, maar ik FOK! nu slechts nog vanuit de AT.
Tof idee, waar is het topic.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ik zo aardig ben:
Fragile. zei:
Omdat het vorige topic erg populair was, open ik nu een sequel hier van.
Doel van het topic: Hyves opzoeken van bepaalde personen waaraan jij je vreselijk ergert, deze bashen in de hyve, en dan hier op Fok! neer zetten. Meestal vragen ze hier uiteraard zelf om dus het is geheel legaal!
De bedoeling is om een prachtige reeks topics op te bouwen!
Kutlemming, slotje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ik zo aardig ben:
Fragile. zei:
Omdat het vorige topic erg populair was, open ik nu een sequel hier van.
Doel van het topic: Hyves opzoeken van bepaalde personen waaraan jij je vreselijk ergert, deze bashen in de hyve, en dan hier op Fok! neer zetten. Meestal vragen ze hier uiteraard zelf om dus het is geheel legaal!
De bedoeling is om een prachtige reeks topics op te bouwen!
Nee, zo reageert DirkZz altijdquote:
hangt het soms ook samen met zijn leeftijd?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ne,e zo reageert DirkZz altijd
Ik vrees dat het met de hoogte van zijn IQ het een te grote uitdaging is om iets inhoudelijkers te posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Hilarisch jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Een beetje een topic openen en dan out gaan
Zelfs geen bier en tieten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, zo reageert DirkZz altijd
Ik vrees dat het met de hoogte van zijn IQ het een te grote uitdaging is om iets inhoudelijkers te posten.
Maak een DirkZz bash topic dan, dat is meer van jou niveau.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, zo reageert DirkZz altijd
Ik heb je net gebanned, ik vind mezelf verdomde grappigquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:36 schreef DirkZz het volgende:
Admins die denken grappig te zijn, maar dit niet zijn.
Hey, jij begonquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:36 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Maak een DirkZz bash topic dan, dat is meer van jou niveau.
Ik niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb je net gebanned, ik vind mezelf verdomde grappig
welkom op fokquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:38 schreef Biels het volgende:
Een normale user moet eens proberen dit soort bagger te openen.
Daarom is mijn "yvonnequote:Op maandag 12 oktober 2009 00:38 schreef Biels het volgende:
Euhm, dat doen ze toch ook?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:38 schreef Biels het volgende:
pwnd!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:38 schreef remlof het volgende:
Verrek:
DirkZz yvonne Algemeen - Member Algemeen - Banned - volledig 12-10-2009 00:37
Ja, maar dan tieft swarma er tenminste een slotje op, zoals de bedoeling is. Verder, wat is je klacht? Dit topic komt beter tot z'n recht in ONZ, en nog beter in de lijst van gesloten topics daar.quote:
Lul niet.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, maar dan tieft swarma er tenminste een slotje op, zoals de bedoeling is. Verder, wat is je klacht? Dit topic komt beter tot z'n recht in ONZ, en nog beter in de lijst van gesloten topics daar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trusten, succes met je horrelpootquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:41 schreef yvonne het volgende:
En ik ga lekker pitten, doei swarma, missy en Rem
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, maar dan tieft swarma er tenminste een slotje op, zoals de bedoeling is. Verder, wat is je klacht? Dit topic komt beter tot z'n recht in ONZ, en nog beter in de lijst van gesloten topics daar.
gaat dat over iteejer of de voet van yvonnequote:
Sweet dreamsquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:41 schreef yvonne het volgende:
En ik ga lekker pitten, doei swarma, missy en Rem
dat laatste.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gaat dat over iteejer of de voet van yvonne
Leg even uit hoe een topic dat niet gesloten wordt het probleem van een kuttopic oplost.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
normaal/open-->nomodclose
probleem opgelost
ach, kuttopic, wat is een kuttopic.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:45 schreef Biels het volgende:
[..]
Leg even uit hoe een topic dat niet gesloten wordt het probleem van een kuttopic oplost.
Kunnen we ook over yvonne zeggen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ach, kuttopic, wat is een kuttopic.
je kunt ook niet klikken.
Nee? Waarom stalk jij mij?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:51 schreef RowanF1 het volgende:
[..]
Waarom post jij in ieder topic een QFT? Nieuwe afkorting geleerd?
Met zo'n manier van denken heb je weinig mods meer nodig, he.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mag ik onze lieve crew even wijzen op onze regeltjes in KLB, Klaagbaak: De FAQ en de regeltjes! ?quote:Op zondag 2 april 2006 21:37 schreef flugeltje het volgende:De geheel vernieuwde Klaagbaak FAQ en Policy
Het volgende willen we nog even extra onder de aandacht brengenOntopic posten wordt gewaardeerd Heb respect voor anderen Flamewars zijn niet gewenst, Hou het taalgebruik zo beschaafd mogelijk, zeker in de topictitels 'lemmingtopics'.kunnen heel leuk zijn, maar zijn dat meestal niet en dus kunnen ze gesloten of verwijderd worden In de openingspost zien we liefst een klacht met een duidelijke omschrijving. Zorg voor een beetje duidelijke topictitel. Als een topicstarter meebaggert, slowchat of offtopic gaat kan het zomaar zijn dat het topic op slot gaat
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:56 schreef Ethanolic het volgende:
[obvious troll]
[..]
Mag ik onze lieve crew even wijzen op onze regeltjes in KLB, Klaagbaak: De FAQ en de regeltjes! ?
Yvonne, mag ik uitleg waarom het onderstreepte in mijn qoute niet wordt nagestreeft door de crew in dit topic?
[/obvious troll]
Het klikken is het probleem nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |