Omdat ik zo aardig ben:quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja dat las ik, maar ik FOK! nu slechts nog vanuit de AT.
Tof idee, waar is het topic.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ik zo aardig ben:
Fragile. zei:
Omdat het vorige topic erg populair was, open ik nu een sequel hier van.
Doel van het topic: Hyves opzoeken van bepaalde personen waaraan jij je vreselijk ergert, deze bashen in de hyve, en dan hier op Fok! neer zetten. Meestal vragen ze hier uiteraard zelf om dus het is geheel legaal!
De bedoeling is om een prachtige reeks topics op te bouwen!
Kutlemming, slotje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ik zo aardig ben:
Fragile. zei:
Omdat het vorige topic erg populair was, open ik nu een sequel hier van.
Doel van het topic: Hyves opzoeken van bepaalde personen waaraan jij je vreselijk ergert, deze bashen in de hyve, en dan hier op Fok! neer zetten. Meestal vragen ze hier uiteraard zelf om dus het is geheel legaal!
De bedoeling is om een prachtige reeks topics op te bouwen!
Nee, zo reageert DirkZz altijdquote:
hangt het soms ook samen met zijn leeftijd?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ne,e zo reageert DirkZz altijd
Ik vrees dat het met de hoogte van zijn IQ het een te grote uitdaging is om iets inhoudelijkers te posten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Hilarisch jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Een beetje een topic openen en dan out gaan
Zelfs geen bier en tieten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, zo reageert DirkZz altijd
Ik vrees dat het met de hoogte van zijn IQ het een te grote uitdaging is om iets inhoudelijkers te posten.
Maak een DirkZz bash topic dan, dat is meer van jou niveau.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, zo reageert DirkZz altijd
Ik heb je net gebanned, ik vind mezelf verdomde grappigquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:36 schreef DirkZz het volgende:
Admins die denken grappig te zijn, maar dit niet zijn.
Hey, jij begonquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:36 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Maak een DirkZz bash topic dan, dat is meer van jou niveau.
Ik niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb je net gebanned, ik vind mezelf verdomde grappig
welkom op fokquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:38 schreef Biels het volgende:
Een normale user moet eens proberen dit soort bagger te openen.
Daarom is mijn "yvonnequote:Op maandag 12 oktober 2009 00:38 schreef Biels het volgende:
Euhm, dat doen ze toch ook?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:38 schreef Biels het volgende:
pwnd!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:38 schreef remlof het volgende:
Verrek:
DirkZz yvonne Algemeen - Member Algemeen - Banned - volledig 12-10-2009 00:37
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |