Shit, ik kan echt niet 4 weken zonder fietsquote:Op woensdag 4 november 2009 10:17 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
Wordt thuisbezorgd; levertijd is vrij lang; +- 4 weken op dit moment.
hebben ze die fiets niet gewoon in de winkel bij jou in de buurt? vaak staan er ook wel een paar fietsen in de winkel hoor. of anders van de halfords, die zijn ook nog wel ok en niet heel duur. die van de hema is wel mooier natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:19 schreef Inu het volgende:
[..]
Shit, ik kan echt niet 4 weken zonder fietsIk moet twee nieuwe wielen, dus misschien kan ik ergens wat goedkoops op de kop tikken om hem nog ff op te lappen...
vandaag bevestigings mail gehad! hopelijk nog voor het weekend binnen!quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:54 schreef flappiewappie het volgende:
Gister de Opafiets gekocht bij de Hema, 300 euries thuisgeleverd.
Nu hopen dat het een beetje kwaliteit is
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:46 schreef Crientj het volgende:
Weet iemand in welk bestandsformaat de fotoservice de foto's accepteert?
Hoop dat ze PDF kunnen accepteren, maar anders PNG? Of willen ze liever JPEG?
Goeie tip, dan ga ik er daar eentje halenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:32 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
de fietslampjes met elastiek zijn echt ideaal inderdaad. van andere winkels (blokker etc) gaan ze veel sneller stuk en/of op.
Ik heb ze uiteindelijk in PDF, PNG én JPEG opgeslagen.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie er niks over op de site, ik stuur zelf altijd JPEG op, dat staat ook aangegeven op de site als het om minimale esien qua verhoudingen/pixels staat.
Ik zou voor JPEG gaan als het kan, en anders even de winkel bellen, heb je een snel antwoord lijkt me
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:43 schreef Crientj het volgende:
De bestandsnaam was te lang en ik kon het dus niet zien.
Nou, ik had er drie.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat het JPEG was, óf hij heeft random iets gekozen
Ik heb ze ook, in een iets ouder model. Ze zijn echt super! Licht van gewicht, maar ze zijn bijna verblindend fel als je er in kijkt!quote:Op woensdag 4 november 2009 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
Goeie tip, dan ga ik er daar eentje halenMoet ik dan deze hebben?
[ afbeelding ]
Ik hoop ook voor je dat ze goed zijn, vast wel!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:31 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nou, ik had er drie.
En ze waren allemaal zoiets van;
Bestandsnaam15x19PNG
of pdf jpeg etc.
Maar ik denk dat ie de Jpeg eruit heeft gepikt, hoop dat de kwaliteit mooi is.
Ik had die echt niet snel uitgekozen, dus zulke tips zijn altijd handig, ga er binnenkort eentje halen zodra ik langs de Hema komquote:Op woensdag 4 november 2009 21:53 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ik heb ze ook, in een iets ouder model. Ze zijn echt super! Licht van gewicht, maar ze zijn bijna verblindend fel als je er in kijkt!![]()
Helaas is vorig jaar een van de elastische bandjes bij mij geknapt. Ik heb daarvoor in plaats vervolgens een gewoon elastiek geplaatst. Dat werkt prima.
geloof dat die je aangegeven hebt de duurdere versie zijn, met twee leds (wel beter zichtbaar misschien!). er zijn ook iets goedkopere (scheelt je 1.5 euro volgens mij), met 1 led. die heb ik zelf altijd, en doen het vooralsnog prima.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeie tip, dan ga ik er daar eentje halenMoet ik dan deze hebben?
[ afbeelding ]
He, die fiets heb ik!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:42 schreef Merel1808 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou je die hippe kleurtjes fietskratten ook los kunnen kopen?
die schijnen echt veel minder felquote:Op zondag 8 november 2009 23:42 schreef Mavro het volgende:
Die lampjes schijnen trouwens bij de Action echt 50 cent te zijn, dus mss eerst even bij de Action kijken?
Hoe bevalt de fiets? Is het een beetje kwaliteit?quote:Op zondag 8 november 2009 23:53 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
He, die fiets heb ik!Alleen is laatst 1 van mijn mooie bloemetjesjasbeschermers gesneuveld
Overigens waren mijn jasbeschermers gejat (echt wtf) in de eerste week dat ik m had, toen had ik de HEMA gemaild en toen kreeg ik gewoon nieuwe, super chill. Heb trouwens niet zo'n kratdrager voorop.
Trouwens, over die fiets met/zonder bagagerek/rek voorop: mijn broer heeft ook zo'n soort fiets, met krat voorop en zonder bagagedrager, maar ik ga gewoon bij hem voorop de krat zitten
1.09 om precies te zijn. maar vallen wel snel uit elkaar. ik vind die van de hema van betere kwaliteit. Vallen minder snel uit elkaar en geven meer licht, en doen het ook langer. gebruik het setje van de action alleen als nood-backup.quote:Op maandag 9 november 2009 08:39 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
die schijnen echt veel minder fel
De actievoorwaarden voor de mini mijter actie!quote:Druk de mini mijter uit de omslag van de folder en neem ‘m mee als je bij HEMA gaat winkelen op 13 en 14 november. Bij de kassa krijg je met de mini mijter 15% extra korting op al je aankopen*. Ook krijg je, zolang de voorraad strekt, een echte mini mijter cadeau. Dus, tot ziens bij de mini mijterdagen.
Actievoorwaarden Nederland
De HEMA mini mijter dagen lopen van vrijdag 13 november tot en met zaterdag 14 november 2009 bij alle HEMA vestigingen in Nederland.
De HEMA mini mijter zit in de brochure nummer 17 en is eveneens verkrijgbaar in de HEMA vestigingen, zolang de voorraad strekt.
De HEMA mini mijter mag gedurende de actieperiode meerdere malen worden gebruikt.
* Op vertoon van de HEMA mini mijter wordt aan de kassa een korting van 15% op alle aankopen verstrekt, m.u.v. raambekleding, foto-ontwikkelservice, albumprintservice, boeken, postzegels, telecomproducten, cadeaukaarten en Lekker Weg.
De HEMA mini mijter actie geldt niet voor aankopen op hema.nl.
De korting geldt ook op aanbiedingen en/of reeds afgeprijsde artikelen
prima, heb m nu anderhalf jaar en ik fiets nogal wat af.. heb er nooit problemen mee, en ik ben er echt niet voorzichtig of erg zorgvuldig mee.. staat ook altijd buiten enzo.quote:Op maandag 9 november 2009 19:16 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hoe bevalt de fiets? Is het een beetje kwaliteit?
Ik laat ze daar altijd via de automaat afdrukken, ff lopen door de stad aan het eind van de shopdag zijn ze altijd klaar!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:31 schreef deniszs het volgende:
Echt
-------------
foto service is wel bagger daar.
Oh maar jullie hebben het vervloekte WallMartquote:Op maandag 21 december 2009 01:55 schreef wonderer het volgende:
HEMA is wel een keten die ik mis hier in de VS
En in welk opzicht is dat te vergelijken met de hema?quote:Op maandag 21 december 2009 13:11 schreef Mavro het volgende:
[..]
Oh maar jullie hebben het vervloekte WallMart
Daar heb je alles wat je bij de Hema ook kan kopen en meer?quote:Op maandag 21 december 2009 17:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
En in welk opzicht is dat te vergelijken met de hema?
Neu. Hema is echt een merk. Het walmart-merk is meer euroshopper, een goedkope versie van a-merken. Hema heeft echt zijn eigen dingetjes die je nergens anders vindt.quote:Op maandag 21 december 2009 18:17 schreef Mavro het volgende:
[..]
Daar heb je alles wat je bij de Hema ook kan kopen en meer?
En, was 't wat?quote:Op vrijdag 25 december 2009 14:21 schreef Miam het volgende:
Ik heb er gisterochtend m`n kerst eten gehaald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |