Er verdwenen wel meer dingen hier in de loop van de tijd maar niemand kon dat bewijzen, dit keer kreeg ik als antwoord dat het van iedereen kon zijnquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
Stelen en dan gaat het over voedsel. Regel een koelkast voor op je kamer en leg je voedsel daar in.
Ik had hem het liefste keer gemept maar ben ervan overtuigt dat ik dan wel opeens op straat sta..quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:26 schreef Dakada het volgende:
3) schiet zijn knie eraf
Dat dusquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:28 schreef Xebrozius het volgende:
Het is heel simpel, je wordt gewoon ontzettend boos. Je ramt zijn deur open, loop op hem af en ga met je hoofd op 2 cm van zijn hoofd staan. Daarna zeg je ijskoud en superbeheerst:
"schijnbaar dringt het niet tot je door dat je met je poten van andermans spullen moet afblijven, ik ga niet meer waarschuwen. De volgende keer dat je mij dit flikt zijn de consequenties voor jou."
Niet snel editten hequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:28 schreef Xebrozius het volgende:
Het is heel simpel, je wordt gewoon ontzettend boos. Je ramt zijn deur open, loop op hem af en ga met je hoofd op 2 cm van zijn hoofd staan. Daarna zeg je ijskoud en superbeheerst:
"schijnbaar dringt het niet tot je door dat je met je poten van andermans spullen moet afblijven, ik ga niet meer waarschuwen. De volgende keer dat je mij dit flikt zijn de consequenties voor jou."
Daarna schud je hem de hand en lach je manisch.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:27 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
'Hier in huis delen we alles toch?'
Laatste stukje moet er nog echt even bij, ter ondersteuning van de creepy factor die de huisgenoot zal ervaren.quote:
"wist niet dat het van jou was, het stond gewoon in de koelkast" dat laat blijken van een achterliggend probleem, kun je geen rationeel gedrag van verwachten..quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:30 schreef caspervc het volgende:
Gewoon die gast erop aanspreken, wees een vent
afgelopen zomer gekocht, sony, zoeen standaard laptop dat elke luie student van zn ouders krijgtquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Maareuhm.. wat zijn de specs van z'n laptop nou?
"je wist dondersgoed dat het NIET van jou was. Tenzij je nu al ratelend dement bent... Ben jij ratelend dement? Nee inderdaad. Dus voortaan als je twijfelt of het wel of niet van jou is dan blijf je er met je poten vanaf totdat je het zeker bent dat iets van jou is."quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:32 schreef fs180 het volgende:
[..]
"wist niet dat het van jou was, het stond gewoon in de koelkast" dat laat blijken van een achterliggend probleem, kun je geen rationeel gedrag van verwachten..
en voortaan alles stickeren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
bonnetje aan je huisgenooit geven en het geld terug vragen blijven staan tot je het geld terugkrijgt.
Okee, tientje.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:33 schreef fs180 het volgende:
afgelopen zomer gekocht, sony, zoeen standaard laptop dat elke luie student van zn ouders krijgt
Whehequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:34 schreef fs180 het volgende:
Xebroheld! dat is verdomme bijna LETTERLIJK wat ik zei!
Alles besmetten met het HIV virus. Dat zal hem leren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:39 schreef fs180 het volgende:
represailles! geen zoetsappige linkse politiek! de tijd dat ik hier zit moet zijn levende hel worden!
Ik weet niet met hoeveel mensen je daar de koelkast moet delen , maar ik zou er een slot aanhangenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:37 schreef fs180 het volgende:
Het gaat trouwens niet om het geld, maar dat koude glas chocomelk!
[ afbeelding ]
Voor een tientje kan je best veel koude chocomelk drinken *hint*quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:37 schreef fs180 het volgende:
dan krijg ik twee vrouwen op mn dak, en die koken dus moet ik geen ruzie mee zoeken natuurlijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:42 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik weet niet met hoeveel mensen je daar de koelkast moet delen , maar ik zou er een slot aanhangen
mn huisgenoot bedoel jequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Voor een tientje kan je best veel koude chocomelk drinken *hint*
Geef je die ook een sleutel. Opgelost, slotjequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:43 schreef fs180 het volgende:
[..]
dan krijg ik twee vrouwen op mn dak, en die koken dus moet ik geen ruzie mee zoeken natuurlijk
Dan zorg je dat hun toch een sleuteltje hebbenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:43 schreef fs180 het volgende:
[..]
dan krijg ik twee vrouwen op mn dak, en die koken dus moet ik geen ruzie mee zoeken natuurlijk
BESTE POST!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:45 schreef Nobu het volgende:
Zet een pak chocomel met een toefje laxeermiddel in de koelkast.
Laxatiemiddelen zijn meestal in poedervorm...quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
BESTE POST!
Pilletjes zijn dat he, kun je vast wel ergens in oplossen!![]()
![]()
zorg dan ook meteen dat er of huishoudfolie op de pot zit of lijm de plee dicht...quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
BESTE POST!
![]()
Poeder, en dat werkt prima. Kameraad van me is ooit geschorst nadat hij met de koffie van een leraar had geklooid.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
BESTE POST!
![]()
Vrijdagavond pas in de koelkast zetten natuurlijk, zodat je zeker wat dat er geen toegang tot een fatsoenlijke wc isquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:49 schreef prupke het volgende:
[..]
zorg dan ook meteen dat er of huishoudfolie op de pot zit of lijm de plee dicht...
En ok zorgen dat de toiletdeur niet dicht kan.
foto's of filmpjes...
Lekker puh! Waterdicht plan!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en voortaan alles stickeren.
etiket met je naam erop.
kinderachtig, maar dan kan hij die kutsmoes niet meer gebruiken.
geen noodles meerquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:51 schreef capricia het volgende:
Zeg TS, wat eten we morgen?
een van de twee vrouwen kwam daar ook mee jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:54 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Lekker puh! Waterdicht plan!
![]()
Dit kan ook alleen een vrouw bedenken en uitvoeren volgensmij.
Kun je die morgen niet halen?quote:
Waarmee? Met laxeermiddel?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Is het nou zo moeilijk om te communiceren?
Ze delen ws. dezelfde wc.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
BESTE POST!
![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:45 schreef Nobu het volgende:
Dat zijn de twee beste jaquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:01 schreef Noin het volgende:
Eehh..
Als je hem gewoon een klootzak vind kun je een plantenspuit met zout water vullen (echt veel zout in doen) en elke keer dat je merkt dat ie iets gejat heeft spuit je zijn fiets in. Na een week zit alles muur en muur vast geroest, is altijd lachen.
Werkt ook bij andere dingen. Bijvoorbeeld het slot van zijn kamerdeur of auto. Echt meeega irritant als je sleutel steeds stroever begint te werken. Erg frustrerend.quote:
Wat een geweldige tipsquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:53 schreef Noin het volgende:
[..]
Werkt ook bij andere dingen. Bijvoorbeeld het slot van zijn kamerdeur of auto. Echt meeega irritant als je sleutel steeds stroever begint te werken. Erg frustrerend.
Wat ook goed werkt is met de plantenspuit alle kleding in zijn klerenkast een beeeeetje vochtig maken. Niet met zout water maar met gewoon kraanwater. Als je dat 2-3 keer (1x per dag) achter elkaar doet ruikt alles echt supermuf. Als je het 2 weken volhoudt krijgt ie 'het weer' in zijn kleding (schimmel dus).
Je kunt dat ook bij zijn bed doen.
Je kunt ook zo'n anti-muggen ding kopen, zo;n ding wat hele hoge tonen uitzend. Kost iets van 5 euro. Plug je ergens achter een kast bij hem op de kamer in het stopcontact. Die hoge tonen hoor je niet bewust, maar je nachtrust is compleet zoek kan ik je vertellen. Is leuk om hem in de loop van de week steeds sjacharijniger te zien worden.
Je kunt ook, (maar kost wat moeite) een paar teentjes knoflook kopen, daar alleen het SAP uit persen (is best moeilijk) en dan een paar druppels sap in zijn shampoo doen. Tijdens het douchen merk je er geen bal van, alles ruikt lekker naar shampoo, maar als het opdroogt (en warm wordt van de lichaamswarmte) begint alles naar knoflook te meuren. Probeer er dan maar eens achter te komen hoe dat kan
Zo heeft een paranoide huisgenote van mij het wel gedaan toen er vijf nieuwe huisgenoten kwamenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:54 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Lekker puh! Waterdicht plan!
![]()
Dit kan ook alleen een vrouw bedenken en uitvoeren volgensmij.
Dat gaat schiften.quote:Op maandag 12 oktober 2009 02:06 schreef jogy het volgende:
Anders gewoon een straaltje zeik in de chocomel doen, wachten tot het leeg is en dan de youtube sturen die je ervan gemaakt hebt.
Dat inderdaad!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:59 schreef Seam het volgende:
Ik wens morgen graag een update van de laxeertruc, ben benieuwd hoe dat afloopt
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:26 schreef onearmedman het volgende:
Eigen koelkast kopen, of zelf verhuizen. Of met je huisgenoot in bad gaan liggen en natte spuitpoep met een boog over hem heen poepen
Precies, als iemand anders klaarblijkelijk niet volwassen genoeg is om in zichzelf te voorzien en continu andermans spullen zit te gebruiken, alsof zijn huisgenoten tevens zijn ouders zijn, moet TS het maar oplossen, of gewoon vluchten (verhuizen) natuurlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
Stelen en dan gaat het over voedsel. Regel een koelkast voor op je kamer en leg je voedsel daar in.
OF je bent een held OF je bent een ultieme klootzakquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:53 schreef Noin het volgende:
[..]
Werkt ook bij andere dingen. Bijvoorbeeld het slot van zijn kamerdeur of auto. Echt meeega irritant als je sleutel steeds stroever begint te werken. Erg frustrerend.
Wat ook goed werkt is met de plantenspuit alle kleding in zijn klerenkast een beeeeetje vochtig maken. Niet met zout water maar met gewoon kraanwater. Als je dat 2-3 keer (1x per dag) achter elkaar doet ruikt alles echt supermuf. Als je het 2 weken volhoudt krijgt ie 'het weer' in zijn kleding (schimmel dus).
Je kunt ook zo'n anti-muggen ding kopen, zo;n ding wat hele hoge tonen uitzend. Kost iets van 5 euro. Plug je ergens achter een kast bij hem op de kamer in het stopcontact. Die hoge tonen hoor je niet bewust, maar je nachtrust is compleet zoek kan ik je vertellen. Is leuk om hem in de loop van de week steeds sjacharijniger te zien worden.
Je kunt ook, (maar kost wat moeite) een paar teentjes knoflook kopen, daar alleen het SAP uit persen (is best moeilijk) en dan een paar druppels sap in zijn shampoo doen. Tijdens het douchen merk je er geen bal van, alles ruikt lekker naar shampoo, maar als het opdroogt (en warm wordt van de lichaamswarmte) begint alles naar knoflook te meuren. Probeer er dan maar eens achter te komen hoe dat kan
Over 3 weken weer een KLB topic openen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:14 schreef garriej het volgende:
terugvindpesten... ik wil weten wat de TS gaat doen
Dat met het afwasmiddel is ook geniaal, dacht ik ook al direct aan toen ik topic las.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:09 schreef Jarzwork het volgende:
In dit geval zou ik een paar nieuwe producten halen waarvan je weet dattie ze graag lust en daar een flinke scheut afwasmiddal oid in gooien. Daarna gewoon afwachten tot je m hoort kermen... Dit soort slapstick methodes leert het best bij zulke druiven en daarnaast is het als wraak ook vrij bevredigend...
quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:53 schreef Noin het volgende:
[..]
Ja die gestreelde chocomel is niet meer te drinkenquote:
Ik zag ook echt aan de TT dat het over chocomel ging.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:50 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ja die gestreelde chocomel is niet meer te drinken
Misschien heb ik het niet helemaal doorgedacht hoor,quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:53 schreef Noin het volgende:
[..]
Je bent wel erg autistisch als je 1+1 niet snapt..quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:55 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Misschien heb ik het niet helemaal doorgedacht hoor,
maar is de essentie in dit verhaal juist niet dat die knakker moet weten bij wie het vandaan komt, zodat ie het kan relateren aan zijn stelen van eten/drinken ?
Als die gozer geen idee heeft waarom z'n fiets roest of z'n kleren muf ruiken is er toch geen enkele reden voor hem om te stoppen met eten/drinken stelen ?
"Jeetje, wat zit er veel roest op mijn fiets.... OH IK SNAP HET AL, DAT KOMT OMDAT IK 3 WEKEN GELEDEN CHOCOLADEMELK VAN JEROEN HEB GEDRONKEN !!!!"quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
Je bent wel erg autistisch als je 1+1 niet snapt..
wat ben je voor autist, spreek hem gewoon aan, als het niet doordringt sla je hem op z'n oog ofzo.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
Je bent wel erg autistisch als je 1+1 niet snapt..
le-zenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
wat ben je voor autist, spreek hem gewoon aan, als het niet doordringt sla je hem op z'n oog ofzo.
dat soort acties zijn echt te sneu.
Je moet er dan ook heel subtiel af en toe iets over laten vallen, anders werkt het idd niet. Tenzij je hem uit huis wilt pestenquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:55 schreef _Led_ het volgende:
[..]
maar is de essentie in dit verhaal juist niet dat die knakker moet weten bij wie het vandaan komt, zodat ie het kan relateren aan zijn stelen van eten/drinken ?
Als die gozer geen idee heeft waarom z'n fiets roest of z'n kleren muf ruiken is er toch geen enkele reden voor hem om te stoppen met eten/drinken stelen ?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:33 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
VUILE KANKERHOMO JE RAAKT NOG 1X MIJ CHOCLADEMELK AAN EN IK LAAT VANNACHT EEN BLIK NEGERS IN JE KAMER LOS
Ja, wist je dat niet?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:18 schreef xman het volgende:
Ik heb ook een huisgenoot die wat laks en soms ook wat dingen 'leent'. Als zijn wasmiddel op is bijvoorbeeld blijft hij 'ongemerkt' de mijne gebruiken tot ik het weghaal. En dan koopt hij nieuwe. Mijn suiker is ook op, terwijl ik het niet gebruik. Suiker is blijkbaar in lucht oplosbaar.
Weetje wat je moet doenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:23 schreef fs180 het volgende:
Vloetje tussen de connector en de accu van de laptop gedaan, he hij doet het niet... leeg? oh hij is leeg want met netstroom doet ie het wel, even later zal ie vol moeten zijn en haalt ie stroom eraf, en valt laptop waar uit
straks alle shampoo, gel en andere dingen met een dekseltje vastlijmen
Werkt dat niet zo dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:34 schreef _Led_ het volgende:
Wat voor lamp heeft ie dan, als het uit zou maken dat je z'n plus en min hebt omgedraaid ?
Nee dat werkt niet zo, stroomrichting A->B opf B->A geeft hetzelfde resultaat.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:23 schreef fs180 het volgende:
Vloetje tussen de connector en de accu van de laptop gedaan, he hij doet het niet... leeg? oh hij is leeg want met netstroom doet ie het wel, even later zal ie vol moeten zijn en haalt ie stroom eraf, en valt laptop waar uit
straks alle shampoo, gel en andere dingen met een dekseltje vastlijmen
quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:31 schreef fs180 het volgende:
Zn stift tegen droge lippen(labello oid) bewerkt met laagje shampoo, bureaula gesaboteerd, latjes die de la vasthouden vallen eruit als je de tafel aanraakt, en plus en mis van zn lamp omgedraaid, na hoeveel nieuwe bolletjes zal ie wat af gaan vragen?
Leer nou eens een keer lezen, TS zegt dat al 3 jaar lang zijn spullen constant worden gebruikt door die ene persoon. Tevens worden er ook wat waardevollere spullen vermist waarvan iedereen denkt dat het door die ene gast komtquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:12 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Nee dat werkt niet zo, stroomrichting A->B opf B->A geeft hetzelfde resultaat.
Je bent overigen wel vrij triest bezig zeg. Hij heeft je chocolademelk opgedronken.. Tjonge Tjonge zeg..
Je kan hem toch gewoon zeggen dat hij een stinkzak is en dat je een kratje bier verwacht voor de geleden schade of iets dergelijks? Maar nee... Jij gaat liever achter zijn rug om zijn dingen kapot maken of zooi in zijn shampoo doen.
Dan ben je een stuk sneuer bezig dan die huisgenoot van je.
En dat ga je fixen door shampoo op z'n labello te doen ?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Leer nou eens een keer lezen, TS zegt dat al 3 jaar lang zijn spullen constant worden gebruikt door die ene persoon. Tevens worden er ook wat waardevollere spullen vermist waarvan iedereen denkt dat het door die ene gast komt
Dan zou hij hem al drie jaar hebben moeten uitmaken voor stinkzak en had hij al drie jaar lang kratten bier kunnen eissen. Als huisgenoten moet zoiets toch op te lossen zijn? Nu laat hij het drie jaar lang zijn beloop en gaat hij nu ineens als een halve zool los op huisgenoot zijn spulletjes.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Leer nou eens een keer lezen, TS zegt dat al 3 jaar lang zijn spullen constant worden gebruikt door die ene persoon. Tevens worden er ook wat waardevollere spullen vermist waarvan iedereen denkt dat het door die ene gast komt
huiisgenoot is zon figuur:quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:28 schreef _Led_ het volgende:
[..]
En dat ga je fixen door shampoo op z'n labello te doen ?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:33 schreef gniffie het volgende:
zuig zijn piemel leeg, dan heb je ook wat lekkers van hem gestolen
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:29 schreef stevenmac26 het volgende:
2 DAGEN ZELF NIET DRINKEN EN AMPER ETEN EN DAN SPETTERPOEP HEBBEN EN DAN IN EEN POTJE PINDASAUS SPETTEREN EN DAN HEM EEN PATATJE PINDA GEVEN WAHAHAAHAHHAHAHAHAA
Heb ik zeker ook aan gedacht, alleen nooit doorgezet want een prive koelkastquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:31 schreef Natalie het volgende:
De suggestie is al eerder gedaan, maar waarom koop je niet je eigen koelkast? Zo'n tafelmodel, je kent ze wel. Kan je ook nog wat opgooien. Praktische dingen.
Het is een uitgave, maar bedenk je hoeveel ergernissen (en gejat eten) je dit gaat schelen.
Het is niet zo moeilijk, hoor. Wij hadden 't ook
Heerlijk, veel meer ruimte dan in gezamelijke koelkast, altijd meenemen als je verhuist, geen ranzige schimmelende shizzle van anderen erinquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:35 schreef fs180 het volgende:
[..]
Heb ik zeker ook aan gedacht, alleen nooit doorgezet want een prive koelkast..
Je hebt hulp nodig.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:33 schreef gniffie het volgende:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:33 schreef gniffie het volgende:
Huisgenoot heeft alle sletjes en jij nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:33 schreef fs180 het volgende:
[..]
huiisgenoot is zon figuur:
[ afbeelding ]
![]()
Dat soort figuren zullen nooit verder komen dan een kassa, ict of bij hun mamma blijven tot hun 35e, die moet je met de hande hand aanpakken!
En geen vaag uiziende stinkende etenswaren van je buren waarvan je denkt: 'what the hell?' en 'zolang maar niet tegen mijn kip aan komt'. En je weet dat die gezamelijke koelkasten nu niet echt vaak een schoonmaakbeurt krijgen, hè?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:40 schreef caspervc het volgende:
[..]
Heerlijk, veel meer ruimte dan in gezamelijke koelkast, altijd meenemen als je verhuist, geen ranzige schimmelende shizzle van anderen erin
Ik denk dat het gebrek aan moreel bij die josti iets verder gaat als "oh jee zijn naam staat er op!" of "maar dat is mijn plank heul niet!quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:47 schreef piepkuiken21 het volgende:
heel simpel schrijf je naam er op! of regel het zo dat iedereen een eigen plank heeft in de koekast
Lezen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:47 schreef piepkuiken21 het volgende:
heel simpel schrijf je naam er op! of regel het zo dat iedereen een eigen plank heeft in de koekast
Geslacht Vrouwquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:47 schreef piepkuiken21 het volgende:
Stroomschokkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:57 schreef Natalie het volgende:
Volgens mij moet het een gouden markt zijn: afsluitbare (lees: met slot) bakjes, speciaal voor in gezamelijke koelkasten in studentenhuizen. En dan van die patserversies met een alarm erop enzo
Nee 'hints' geven omdat je blijkbaar niet mans genoeg bent om hem duidelijk te maken wat er mis is, dat is mannelijk.quote:
Nee maar je sluit er wel een flinke handvol argumenten van zijn kant mee uit.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:05 schreef CasB het volgende:
[..]
Idd.De naïeviteit. 'Ja, als m'n naam erop staat dan zal hij het vast niet gaan opeten'.
Bekijk die foto nog eens. Ik denk niet dat hij uberhaupt argumenten heeft behalve "ja, uuhhhh" en "dus..."quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee maar je sluit er wel een flinke handvol argumenten van zijn kant mee uit.
Precies, des te makkelijker om hem in de hoek te lullen en duidelijk te maken dat ie met zijn fikken van je eten af moet blijven.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:09 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Bekijk die foto nog eens. Ik denk niet dat hij uberhaupt argumenten heeft behalve "ja, uuhhhh" en "dus..."
Dat kan ik begrijpen. Het is fucking frustrerend als het er dan niet meer is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:37 schreef fs180 het volgende:
[ afbeelding ]
En zo hoort het.quote:Op maandag 12 oktober 2009 14:19 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpen. Het is fucking frustrerend als het er dan niet meer is.
Ik had deze zomer een sixpackje Palm gekocht voor na het sporten te chillen jwtz.
Zeg ik tegen m'n huisgenoot dat er in mijn koelkast wel wat ligt en dat ze er wel eentje mag pakken.
Kom ik terug is alles open ligt er een briefje en geld in m'n koelkast
Heb haar toen maar naar de supermarkt gestuurd omdat ik m'n Palm wou, pronto!
Nee het motief is wraak.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:55 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dan zou ik jou niet als werknemer willen hebben, als jij zelf al zegt niks meer te kunnen leren.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:57 schreef Noin het volgende:
[..]
Nee het motief is wraak.
Opvoeding doe ik niet aan, ik geloof dan ook niet dat mensen ouder dan 16-18 nog in staat zijn iets te leren.
Als ik jouw verhaal zo lees lijkt me dat een beetje optimistischquote:Zelfde bij mij op werk. Mijn werk is zogenaamd op HBO
Aha.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:17 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dan zou ik jou niet als werknemer willen hebben, als jij zelf al zegt niks meer te kunnen leren.
[..]
Als ik jouw verhaal zo lees lijkt me dat een beetje optimistisch
ik moest lachenquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:33 schreef gniffie het volgende:
Als je het nooit hebt geleerd moet je toch ergens beginnen? Ik ben wel benieuwd hoe TS het ervan gaat brengen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:11 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind dit eerder gedrag dat een 12-jarige kutpuber zou vertonen.
meester zegt:quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik pak het niet handig aan, wat moet ik eraan doen meester?
Quebec is het nu ook koud, doe dat maar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:25 schreef herenliefe het volgende:
[..]
-blabla eigendunk verhaal-
verschepen naar de noorpool
En vergeet die pedagogische juffrouw toon niet. en die blik van ontzetting tuut-tuut-tuut! Dat zal een doorgewinterde aso lerenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:25 schreef herenliefe het volgende:
[..]
meester zegt:
Wat je beter kunt doen is dit op een volwassen manier oplossen. Want met dit soort wraakacties lost niks op. Zeg het hem gewoon, neem hem even (niet té letterlijk nemen) appart en zeg wat je dwars zit. Zeg dat hij z''n eigen etenswaren/spullen zelf moet aanschaffen en als ie daar niet mee ophoud dat je precies hetzelfde doet, zodat hij zelf ziet hoe iritant het is.
Seriues je komt heel onvolwassen over, en ja je huisgenoot is niet te vetrouwen. Los dit dan wel op de normale manier op, anders zal ik van jullie beide slaafjes moet maken en verschepen naar de noorpool
ik meende het seriues. Ik heb ook een keer een grap uitgehaald met iemand die ik kon uitstaan omdat ie spullen van me jatten. Het is vreselijk afgelopen ....quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:06 schreef fs180 het volgende:
[..]
Quebec is het nu ook koud, doe dat maar.
Waar heb je die foto nou weer vandaan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:49 schreef herenliefe het volgende:
[..]
ik meende het seriues. Ik heb ook een keer een grap uitgehaald met iemand die ik kon uitstaan omdat ie spullen van me jatten. Het is vreselijk afgelopen ....
[ afbeelding ]
http://kicktheballs.files.wordpress.com/quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:58 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Waar heb je die foto nou weer vandaan?Dat zijn universitaire studenten op een Sjonnie en Anita feest.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
http://kicktheballs.files.wordpress.com/
Je vroeg toch hoe hij aan die foto kwam? Ik geef je het antwoord daaropquote:
Nouja dat is misschien overdreven, maar heel veel zout aan jet eten toevoegen is wel grappig. Of laxeermiddelen. Of gootsteenontstopper...quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:41 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Alles besmetten met het HIV virus. Dat zal hem leren.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:28 schreef Xebrozius het volgende:
Daarna schudt je hem de hand en lach je manisch, je laat zijn hand pas los als hij zich ernstig ongemakkelijk voelt en hij zelf vraagt of je zijn hand wil loslaten.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:11 schreef ThePain het volgende:
schijtert pussy bitch je moet em gewoon in de houdgreep leggen en met ze kop tegen de koelkast beuken en als je em fysiek niet aankan gebruik een stok of ga trainen !
Jij dacht serieus dat hij het meende?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 07:58 schreef Dickbride het volgende:
[..]
Nouja dat is misschien overdreven, maar heel veel zout aan jet eten toevoegen is wel grappig. Of laxeermiddelen. Of gootsteenontstopper...
Echter was mijn vraag niet serieus bedoeld, zie ook een paar posts boven die van mijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je vroeg toch hoe hij aan die foto kwam? Ik geef je het antwoord daarop
Dat dacht ik ook maar je had de verkeerde gequotequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:35 schreef Operc het volgende:
Ik had het over die andere foto, maar neem aan dat iedereen dat wel doorhad.
Blijkbaar doe je toch iets fout.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
le-zen![]()
Al 3 jaar lang spreek ik hem erop aan, maar volgens mij heeft hij vriendjuhz op hogere plaatsen want ik krijg hem het huis niet uit.
Hier moest ik stiekem toch wel om lachen..quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:36 schreef _Led_ het volgende:
Kun je niet gewoon je vader erbij halen ?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 00:11 schreef ThePain het volgende:
schijtert pussy bitch je moet em gewoon in de houdgreep leggen en met ze kop tegen de koelkast beuken en als je em fysiek niet aankan gebruik een stok of ga trainen !
Ja rightquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:32 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Maar hij is nu op de goede weg dankzij dit topic
Nope. TS moet gewoon de rekening van het eten naar huisgenoot sturen en wanneer die niet betaalt stuur je gewoon deurwaarder op afquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:56 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind het beste advies van dit topic gewoon dat je een eigen koelkast moet kopen.
TS heeft de diplomatieke weg al bewandeld, dat heeft hij ook nog maar 234823098 keer gemeld hier natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:31 schreef ReWout het volgende:
[..]
Ja rightbeetje buskruit in asbak doen, en laxeermiddel en weet ik veel wat voor diebele streken. Laat je alleen maar zien imo dat het verdient is dat die kerel je eten steelt.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:31 schreef ReWout het volgende:
Nope. TS moet gewoon de rekening van het eten naar huisgenoot sturen en wanneer die niet betaalt stuur je gewoon deurwaarder op af.
Vraag jij even aan de meester hoe je apart ook alweer schrijftquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:25 schreef herenliefe het volgende:
[..]
meester zegt:
Wat je beter kunt doen is dit op een volwassen manier oplossen. Want met dit soort wraakacties lost niks op. Zeg het hem gewoon, neem hem even (niet té letterlijk nemen) appart en zeg wat je dwars zit. Zeg dat hij z''n eigen etenswaren/spullen zelf moet aanschaffen en als ie daar niet mee ophoud dat je precies hetzelfde doet, zodat hij zelf ziet hoe iritant het is.
Seriues je komt heel onvolwassen over, en ja je huisgenoot is niet te vetrouwen. Los dit dan wel op de normale manier op, anders zal ik van jullie beide slaafjes moet maken en verschepen naar de noorpool
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 03:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Vraag jij even aan de meester hoe je apart ook alweer schrijft
Verklaar hem als vermist/vermoord/uitgezonden naar afghanistan, en onderverhuur zijn kamer!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:50 schreef fs180 het volgende:
Update:
Huisgenoot al een aantal dagen niet gezien
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:19 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
zijn koelkast leeg eten (I)
Wel eerst het topic lezen he, anders doet ie het niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 19:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Heb je zijn laptop al verkocht voor een tientje?
Anders bied ik 30 euro.
Zo hoort het, als je het niet gebruikt mag het door een ander worden gebruikt toch? Anders is het nutteloos bezitquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:24 schreef fs180 het volgende:
Ik heb een huisgenoot die aan de vrije band maar opeet/drink waar ie zin in heeft. Was vroeg uit bed gegaan om wat boodschappen te doen, omdat ik de rest van de dag aan de studie moest. Zo'n 15 minuten geleden was ik klaar en had ik trek in de (in de koelkast op mij wachtende) chocomelk![]()
Tot mijn verbazing stond deze er niet meer, de koelkast bleek zelfs erg leeg... Na een korte navraag bleek mijn huisgenoot zich op mijn boodschappen te hebben gestort, verdomme alles op!!?!!!
Niet zon probleem behalve dat huisgenoot dat al vaker heeft gedaan in de afgelopen jaren![]()
Morgen ga ik dus maar huisgenoot's eigendom naar de tering helpen, gore parasiet!
hoe huisgenoot gek te krijgen???
1) huisgenoot zn deur weghalen en twee straten verderop neergooien
2) nieuwe laptop verpatsen voor een 10tje
3) ??
4) ??
huisgenoot wegkrijgen lukt niet, lult zich er altijd weer onderuit vreemd genoeg![]()
precies, zijn huisgenoot volgt de regels van de krakers...'he hier staat iets wat niet van mij is maar ik kan het wel gebruiken...'quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:22 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Je woont zeker zelf ook in een kraakpand? Tsjah als iemand bereid is om een huis te kraken moet je niet vreemd opkijken als die nog meer probeert te stelen.
ik ben ook benieuwdquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:32 schreef Operc het volgende:
TS: Waar heb je die foto nou weer vandaan?Dat zijn universitaire studenten op een Sjonnie en Anita feest.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 02:27 schreef Wackyduck het volgende:
De laatste paar reacties zijn kansloos en niet meer te volgen na een paar shots...
Één richting uit delen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 03:11 schreef Koelbloedigheid het volgende:
Als je samenwoont is het het toch geen stelen maar delen?? Vind je vrij egoistisch ts
TS is sowieso egoistisch...alles wat hij doet moet kunnen en wat een ander doet is fout....quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:28 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Één richting uit delen.
TS is inderdaad vrij egoïstisch als hij dat niet toe staat.
Coorsquote:
Wat hij doet moet ook kunnen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
TS is sowieso egoistisch...alles wat hij doet moet kunnen en wat een ander doet is fout....
Maar ik heb een zwarte monitor!quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:45 schreef Nobu het volgende:
Klagen is voorbij. Actie willen we! Inclusief een mooie fotorepo!! Dan stel ik wel even voor dat het groot op de FP komt..!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:39 schreef skattebaut het volgende:
Neem een pakje chocomelk.
Neem een spuit met naald.
Zuig daarmee een fikse dosis dulcolax op.
Spuit dit in het pakje chocomelk en dek het gaatje af met een klein puntje lijm.
Zet dit terug in koelkast.
Verwijder pleepapier en houdt de plee verder zoveel mogelijk bezet.
Gedurende zijn lange verblijf op de plee jat je zijn kamer leeg.
Idd. Het wordt nu wel even tijd voor actie.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:03 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Klagen is voorbij. Actie willen we! Inclusief een mooie fotorepo!! Dan stel ik wel even voor dat het groot op de FP komt..!!
Wat een anti-climax !quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 00:59 schreef fs180 het volgende:
Volgens mij woont huisgenoot nu ergens anders, afgelopen paar weken paar een paar keer gezien..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |