Er verdwenen wel meer dingen hier in de loop van de tijd maar niemand kon dat bewijzen, dit keer kreeg ik als antwoord dat het van iedereen kon zijnquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:26 schreef Sapstengel het volgende:
Stelen en dan gaat het over voedsel. Regel een koelkast voor op je kamer en leg je voedsel daar in.
Ik had hem het liefste keer gemept maar ben ervan overtuigt dat ik dan wel opeens op straat sta..quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:26 schreef Dakada het volgende:
3) schiet zijn knie eraf
Dat dusquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:28 schreef Xebrozius het volgende:
Het is heel simpel, je wordt gewoon ontzettend boos. Je ramt zijn deur open, loop op hem af en ga met je hoofd op 2 cm van zijn hoofd staan. Daarna zeg je ijskoud en superbeheerst:
"schijnbaar dringt het niet tot je door dat je met je poten van andermans spullen moet afblijven, ik ga niet meer waarschuwen. De volgende keer dat je mij dit flikt zijn de consequenties voor jou."
Niet snel editten hequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:28 schreef Xebrozius het volgende:
Het is heel simpel, je wordt gewoon ontzettend boos. Je ramt zijn deur open, loop op hem af en ga met je hoofd op 2 cm van zijn hoofd staan. Daarna zeg je ijskoud en superbeheerst:
"schijnbaar dringt het niet tot je door dat je met je poten van andermans spullen moet afblijven, ik ga niet meer waarschuwen. De volgende keer dat je mij dit flikt zijn de consequenties voor jou."
Daarna schud je hem de hand en lach je manisch.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:27 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
'Hier in huis delen we alles toch?'
Laatste stukje moet er nog echt even bij, ter ondersteuning van de creepy factor die de huisgenoot zal ervaren.quote:
"wist niet dat het van jou was, het stond gewoon in de koelkast" dat laat blijken van een achterliggend probleem, kun je geen rationeel gedrag van verwachten..quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:30 schreef caspervc het volgende:
Gewoon die gast erop aanspreken, wees een vent
afgelopen zomer gekocht, sony, zoeen standaard laptop dat elke luie student van zn ouders krijgtquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Maareuhm.. wat zijn de specs van z'n laptop nou?
"je wist dondersgoed dat het NIET van jou was. Tenzij je nu al ratelend dement bent... Ben jij ratelend dement? Nee inderdaad. Dus voortaan als je twijfelt of het wel of niet van jou is dan blijf je er met je poten vanaf totdat je het zeker bent dat iets van jou is."quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:32 schreef fs180 het volgende:
[..]
"wist niet dat het van jou was, het stond gewoon in de koelkast" dat laat blijken van een achterliggend probleem, kun je geen rationeel gedrag van verwachten..
en voortaan alles stickeren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
bonnetje aan je huisgenooit geven en het geld terug vragen blijven staan tot je het geld terugkrijgt.
Okee, tientje.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:33 schreef fs180 het volgende:
afgelopen zomer gekocht, sony, zoeen standaard laptop dat elke luie student van zn ouders krijgt
Whehequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:34 schreef fs180 het volgende:
Xebroheld! dat is verdomme bijna LETTERLIJK wat ik zei!
Alles besmetten met het HIV virus. Dat zal hem leren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:39 schreef fs180 het volgende:
represailles! geen zoetsappige linkse politiek! de tijd dat ik hier zit moet zijn levende hel worden!
Ik weet niet met hoeveel mensen je daar de koelkast moet delen , maar ik zou er een slot aanhangenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:37 schreef fs180 het volgende:
Het gaat trouwens niet om het geld, maar dat koude glas chocomelk!
[ afbeelding ]
Voor een tientje kan je best veel koude chocomelk drinken *hint*quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:37 schreef fs180 het volgende:
Het gaat trouwens niet om het geld, maar dat koude glas chocomelk!
dan krijg ik twee vrouwen op mn dak, en die koken dus moet ik geen ruzie mee zoeken natuurlijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:42 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik weet niet met hoeveel mensen je daar de koelkast moet delen , maar ik zou er een slot aanhangen
mn huisgenoot bedoel jequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Voor een tientje kan je best veel koude chocomelk drinken *hint*
Geef je die ook een sleutel. Opgelost, slotjequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:43 schreef fs180 het volgende:
[..]
dan krijg ik twee vrouwen op mn dak, en die koken dus moet ik geen ruzie mee zoeken natuurlijk
Dan zorg je dat hun toch een sleuteltje hebbenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:43 schreef fs180 het volgende:
[..]
dan krijg ik twee vrouwen op mn dak, en die koken dus moet ik geen ruzie mee zoeken natuurlijk
BESTE POST!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:45 schreef Nobu het volgende:
Zet een pak chocomel met een toefje laxeermiddel in de koelkast.
Laxatiemiddelen zijn meestal in poedervorm...quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
BESTE POST!
Pilletjes zijn dat he, kun je vast wel ergens in oplossen!![]()
![]()
zorg dan ook meteen dat er of huishoudfolie op de pot zit of lijm de plee dicht...quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
BESTE POST!
![]()
Poeder, en dat werkt prima. Kameraad van me is ooit geschorst nadat hij met de koffie van een leraar had geklooid.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:47 schreef fs180 het volgende:
[..]
BESTE POST!
![]()
Vrijdagavond pas in de koelkast zetten natuurlijk, zodat je zeker wat dat er geen toegang tot een fatsoenlijke wc isquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:49 schreef prupke het volgende:
[..]
zorg dan ook meteen dat er of huishoudfolie op de pot zit of lijm de plee dicht...
En ok zorgen dat de toiletdeur niet dicht kan.
foto's of filmpjes...
Lekker puh! Waterdicht plan!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en voortaan alles stickeren.
etiket met je naam erop.
kinderachtig, maar dan kan hij die kutsmoes niet meer gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |