genante ziektes op rtl5quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:19 schreef rene90 het volgende:
Aha, wat gaan we hierna kijken?
stagaires van de MBO toerisme opleidingquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Waarom zijn er van die jonge meisjes reisleider?
okee mener ik heb hier nu geen tijd voor!quote:
blijkbaar jaquote:foto Op zondag 11 oktober 2009 22:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
stagaires van de MBO toerisme opleiding
Dat zou geniaal zijnquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:20 schreef teamlead het volgende:
Kunnen ze Willibrord niet gaan gebruiken bij dit programma?
die schopt alles kapotquote:foto Op zondag 11 oktober 2009 22:20 schreef teamlead het volgende:
Kunnen ze Willibrord niet gaan gebruiken bij dit programma?
goed nederlands...quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:20 schreef Stephan1237 het volgende:
Geachte heer,mevrouw koekenbakker
daar doe je het allemaal voor he!quote:foto Op zondag 11 oktober 2009 22:21 schreef Dirkh het volgende:
Zo opgelost, ze heeft een handtekening. Alberto is een held!
pieter stormsquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:21 schreef Salatrel het volgende:
die vent van breekijzer... hoe heet die ook alweer
Pieter Stormsquote:foto Op zondag 11 oktober 2009 22:21 schreef Salatrel het volgende:
Ja Pieter Storms!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:21 schreef Salatrel het volgende:
Ghetto-trashquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:21 schreef Renesite het volgende:
Floow travel!!!
Daar boek je toch niet![]()
daarom juistquote:foto Op zondag 11 oktober 2009 22:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
die schopt alles kapot
Jij hebt eigenlijk ook maar weinig posts totaalquote:foto Op zondag 11 oktober 2009 22:22 schreef rene90 het volgende:
Mijn postaccount staat er niet in denk ik. Maja we zijn er nog niet.
zou wel toffe tv zijn!quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:22 schreef RowanF1 het volgende:
Daar komt die hoor.. Hou de Hoe-vaak-zegt-Alberto-Maandag-Counter gereed!
Jaquote:foto Op zondag 11 oktober 2009 22:23 schreef tralalala het volgende:
De zondagavond:
Breekijzer
Willebrord frequin
Wegmisbruikers
Red mijn vakantie
Probleemwijken
en nu we er toch zijnquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:23 schreef tralalala het volgende:
De zondagavond:
Breekijzer
Willebrord frequin
Wegmisbruikers
Red mijn vakantie
Probleemwijken
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:23 schreef tralalala het volgende:
De zondagavond:
Breekijzer
Willebrord frequin
Wegmisbruikers
Red mijn vakantie
Probleemwijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop