quote:
geen euro voor betalen!quote:
Zelfs geen advies.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:41 schreef -Willempie- het volgende:
Gaat ie gewoon weer weg!![]()
Niks regelen ofzo
Wel een advies!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:41 schreef -Willempie- het volgende:
Gaat ie gewoon weer weg!![]()
Niks regelen ofzo
Het volgende topic staat al klaarquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:42 schreef Salatrel het volgende:
heb de KoosCounter in de wiki gezet.. hoop dat ik de juiste heb aangepast hehe
Wat een geweldig programma is het toch ook!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Weer is er niks geregeld.
Niet echtquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:42 schreef Karina het volgende:
Heeft Rob OOIT wat bereikt bij die hotels, dacht het niet.
jij zit te wachten op de reclame?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:41 schreef RowanF1 het volgende:
Oeh, ik dacht dat de reclame nooit zou komen.
Niet met dat engels nee, die neem je toch ook niet serieus met zijn tempratuur metertjequote:Op zondag 11 oktober 2009 21:42 schreef Karina het volgende:
Heeft Rob OOIT wat bereikt bij die hotels, dacht het niet.
Ik denk dat ie nodig moest pissen maar niets van RMV wou missenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jij zit te wachten op de reclame?
note!quote:
Wil jij het ze vragen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:43 schreef xxiessiexx het volgende:
Is die poekie reclame nou nog niet van de buis gehaald
ik zou gewoon in een fles pissen! dit mag je niet missen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:43 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik denk dat ie nodig moest pissen maar niets van RMV wou missen
nee, dat wijf moet doodquote:
Daar schijn je toch juist Engels te moeten praten?quote:
vandaar dat het een randdebiel isquote:
zou je haar geven?quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:45 schreef Biskwie het volgende:
dokter greg geeft haar dyclofinac terwijl ze bloedverdunners heeft
quote:
ik ook nietquote:
DANNY DOE HIER WAT AAN. DAT MAG EEN MOD NIET ZEGGENquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
vandaar dat het een randdebiel is
rot op! ga dood ! sterf!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:46 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
DANNY DOE HIER WAT AAN. DAT MAG EEN MOD NIET ZEGGEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |