gatver... what the hell is dat???quote:
WHAT HAS BEEN SEENquote:
een veenlijkquote:
quote:
sukkel!quote:
jij zet je tv uit als je drinken gaat halen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ik wat gaan drinken, kom ik terug, schakel ik weer in, komt meteen dat poekie ding
Het blijft een campingzender.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben ik wat gaan drinken, kom ik terug, schakel ik weer in, komt meteen dat poekie ding
tv staat helemaal boven en de koelkast helemaal beneden en op de tv beneden was geen wegmisbruikers, dus toen ik terug kwam begon die reclame en dat vond ik inschakelenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:17 schreef Biskwie het volgende:
[..]
jij zet je tv uit als je drinken gaat halen?
groene held
het zijn ook allemaal dezelfde types die busvakanties naar spanje boeken en denken dat ze voor weinig een 5 sterren appartement krijgenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:17 schreef teamlead het volgende:
het zijn ook altijd wel een bepaald type klagende vakantiegangers he?>
Ik zou het ook niet leuk vindenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:17 schreef teamlead het volgende:
het zijn ook altijd wel een bepaald type klagende vakantiegangers he?>
Of als je helemaal niet rookt dan heb je dat probleem nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Peukie eruit gooien, want het is zeg maar heel erg vervelend om een peuk in je auto te hebben!
Ik heb niet eens een asbak in mijn autoquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Peukie eruit gooien, want het is zeg maar heel erg vervelend om een peuk in je auto te hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |