Subtiel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:40 schreef kalinho het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je niet eens fatsoenlijk kan praten tegen een telefoon, hoe wil je dan je gelijk gaan halen bij de balie waar echte mensen werken![]()
batterijen niet meerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sommige producten zijn wel standaard goedkoper hoor. Batterijen bijv.
heb ik al gedaan maar ik kan het dus niet meer vindenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:04 schreef heartwork het volgende:
[..]
zeg eh swarmahoer, zou je zelf niet eens de moeite nemen om op de ikea website te kijken in plaats van hier een beetje te gaan spammen?
Ook goedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
batterijen niet meersinds FY10, nu zijn het de plastis afwasborstels o.a.
Alle aanbiedingen die nu op internet staan, op de 2e en 3e pagina in de catalogus staan (ook via internet te vinden) en/of die in de huis-aan-huis-folder staan (ook op internet) zijn de aanbiedingen die nu lopen of indien aangegeven nog gaan komen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb ik al gedaan maar ik kan het dus niet meer vindenvandaar de vraag hier, daar is het topic toch voor
Beetje laat, maar dank nog voor je snelle reactiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Staan dezelfde leveranciersnummers op de verpakking?<knip>
quote:
quote:
Je krijgt altijd gratis koffie als je bij de Ikea bent, dat is toch reden genoeg voor zo'n kaartjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:39 schreef swarmahoer het volgende:
krijg je met zo'n familie kaart eigelijk standaard korting
of heb je daar niks aan
ik zag ook ergens dat er elke maand iets in de aanbieding was, zoals matrassen ofzo... komen de banken nog aan de beurt aangezien ik er voor 850 een wil kopen, is korting altijd leuk meegenomen ook al is t maar 10%
Wat ga je op maat zagen dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:02 schreef Nudie het volgende:
Hmm stel ik zou dat doen, gaat dat wel goed dan met dat gallant onderstel?
Als het 40x60 blad had bestaan welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:06 schreef Adelante het volgende:
Hij kan toch gewoon de 120x60 en 40x60 aan elkaar verbinden zonder gezaag?
Ow daar heb ik eigenlijk nooit over nagedacht. Ja theoretisch gezien moet dat wel kunnen. Ik weet alleen niet of het 80cm frame daar ook op aangepast is, maar vermoed van wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:12 schreef Adelante het volgende:
En kan ie wel twee maal 80x60 aan elkaar maken?
op marktplaats kom je wel oudere kleuren tegen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:58 schreef Fastmatti het volgende:
Weet iemand of er nog andere hoezen voor de Klippan-bank te koop zijn? Ik zie op de website maar een paar verschillende kleuren staan. Kleuren zijn niet echt speciaal en diegene met een motiefje zijn echt lelijk.
Als die bovendelen de afgelopen 15 jaar niet veranderd zijn, worden ze alleen aan de kast bevestigd (met van die kleine stalen pinnetjes die in voorgeboorde gaatjes vallen).quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:38 schreef chefre het volgende:
Weet iemand of de bovendelen bevestigd worden aan de kast (zoja, hoe?), of alleen aan de muur? Want ik wil de kast eigenlijk al gaan inruimen, maar weet niet of dit verstandig is aangezien ik dus niet weet of die nog van de muur moet oid!
Zijbn dat de dopjes en schroefjes in wit plastic? Die hebben ze wel bij de klantenservice. Neem wel een voorbeeld mee, dat zoekt wat makkelijker.quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een vraagje voor de medewerkers:
ik heb een halfhoogslaper gedemonteerd en het was de bedoeling dat het ding weer in elkaar gezet wordt, maar bij het demonteren zijn een aantal witte plastic schroeven (waar de lattenbodem mee in elkaar zit) kapot gegaan. zijn die nog bij te bestellen/af te halen? of moet ik op zoek naar een alternatief?
quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een vraagje voor de medewerkers:
ik heb een halfhoogslaper gedemonteerd en het was de bedoeling dat het ding weer in elkaar gezet wordt, maar bij het demonteren zijn een aantal witte plastic schroeven (waar de lattenbodem mee in elkaar zit) kapot gegaan. zijn die nog bij te bestellen/af te halen? of moet ik op zoek naar een alternatief?
Ook als die RUND glazen nieuw in het assortiment zijn? Dan kan ze toch niet terugkomen met een oud glas?quote:Op maandag 2 november 2009 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
geen bon = wel probleem, als het gepind is neem je bankafschrift mee en dan is het geen probleem
\quote:Op maandag 2 november 2009 13:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ook als die RUND glazen nieuw in het assortiment zijn? Dan kan ze toch niet terugkomen met een oud glas?
Anders koop je eerst een setje nieuwe glazen en breng je met die bon en verpakking het kapotte glas terug
niemand die dit weet?quote:Op zondag 1 november 2009 20:03 schreef Nirak het volgende:
Wij zijn ons aan het orienteren op een modern en wat groter meubel voor in de woonkamer, waar ook de tv ingezet kan worden maar waar we ook in kunnen opbergen.
Nu is mijn oog gevallen op een Besta opbergsysteem, de witte varient (want we hebben een zwarte vloer). Zoiets bijvoorbeeld: http://www.ikea.com/nl/nl(...)s/living_room/11794/
Nu ben ik aan het zoeken geweest op de website van ikea of er een planner is waarmee ik zelf wat kan knutselen met te maken combinaties... maar helaas, ik vind niets..
Zijn hier mensen die zo'n systeem in huis hebben staan? Hoe heb je bekeken hoe je het wilt maken/hebben? Bestaat er een systeempje voor dat jullie weten?
Voor zover ik weet is er geen homeplanner voor BESTAquote:
Ik heb wel een oplossing voor het gat. Volgens mij heeft de IKEA daar opvulstukken voor. Een soort T-profiel van schuim. Heb het ooit eens gezien, maar weet niet of het werkt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:33 schreef Pielemuisje het volgende:
vraagje,
heb nu op het moment een hopen bed met 2 losse (verstelbare) lattenbodems en 2 losse matrassen erop.
Naar mijn inziens de grootste miskoop tot nu toe, om het leed te verzachten zou ik graag nog iets aan het bed knutselen zodat die nog enigzins fatsoenlijk te doen is voor mijn rug.
Het probleem is dat in 1e instantie de 2 matrassen uit elkaar schoven waardoor je in een gat in het midden valt, als eerst geprobeerd om met verpakte kussenrollen de ruimtes op te vullen, in het midden en hierna aan de zijkant. geen oplossing.
Toen heb ik de 2 lattenbodems met 3 plaatjes aan elkaar geschroefd zodat het bed hopelijk niet verder uit elkaar zou gaan en de matrassen dus ook strak bleven liggen, ook geen oplossing.
Hierna een 2 persoons dik dekmatras gehaald, blijft nog steeds een kuil ontstaan.
Iemand nog een reddende oplossing?
Bed is inmiddels 3 jaar oud dus terug brengen word wat moeilijk.
t stuk maakt geen verschil.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:48 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik heb wel een oplossing voor het gat. Volgens mij heeft de IKEA daar opvulstukken voor. Een soort T-profiel van schuim. Heb het ooit eens gezien, maar weet niet of het werkt.
Zakt het bed trouwens gewoon niet door.
Mijn IKEA-bed trouwens is ook de grootste miskoop uit mijn leven
Weet jij dan misschien hoe groot dat oppervlakte is voor je tv?quote:Op maandag 2 november 2009 21:39 schreef Nirak het volgende:
vanavond even naar de ikea geweest, een medewerkster gevraagd of er nog ooit een planner voor Besta systemen kwam. En die schijnt er te zijn, maar wordt nog vertaald naar het nederlands. Dus toen dacht ik, dan moet hij vast wel op de zweedse website te vinden zijn!
http://www.ikea.com/ms/sv_SE/rooms_ideas/planner_besta/index.htmlEens kijken of ik daaruit kom met m'n beste zweeds
Nou, zo ziet het programma er dus uit
[ afbeelding ]
KARLSTAD is een bouwpakket en moet je dus nog in elkaar zetten. Zitting, rugleuning en armleuningen zijn allemaal los verpakt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:53 schreef B.ertha het volgende:
Kan iemand mij misschien iets meer vertellen over de Karlanda bank? (tweezits) Ik kan deze niet meer vinden op de site, dus hij zal wel uit het assortiment zijn. Maar ik kan hem op marktplaats aankomen.
Mijn voorkeur gaat uit naar de Karlstad, maar nu zag ik dat ze wel heel veel op elkaar leken....
Karlanda:
[ afbeelding ]
Karlstad:
[ afbeelding ]
Maar goed, mijn vraag is dus of Karlanda ook lekker zit en wat de afmetingen zijn. En of het een bouwpakket is, want ik moet hem uit elkaar halen om door het trapgat te kunnen.
BVD
Uitmuntendquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe is de kwaliteit van keukens bij de Ikea over het algemeen?
Oh?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
KARLSTAD is een bouwpakket en moet je dus nog in elkaar zetten. Zitting, rugleuning en armleuningen zijn allemaal los verpakt.
Dan heb je denk ik een leren bank?quote:Op zaterdag 7 november 2009 13:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh?
De combinatie die bij mij gisteren bezorgd is anders niet.
Alleen de poten waren los.
Wat een heeeeerlijke bank trouwens
Jup, zo eentje met Carre stikselquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik een leren bank?
Ik heb sinds oktober 2005 een Ikea keuken en ben er nog steeds erg blij mee. Vrienden en familie hebben em in elkaar gezet, dat scheen wel een klus te zijn. Ik heb een inbouw oven en een inbouw magnetron en een gaskookplaat in het aanrechtblad. Werkt allemaal naar behoren en ook de kwaliteit van de kastjes en grepen ed zijn prima.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe is de kwaliteit van keukens bij de Ikea over het algemeen?
Nee hoor, maar waarschijnlijk ben je wel de enige in dit topic die IKEA maar niets vind.quote:Op zondag 8 november 2009 19:52 schreef Saisai het volgende:
als ik niet van ikea hou, ben ik dan raar?
ze zijn daar anders nu wel met de weg bezig.. maar heb geen idee wat ze daar precies aan het doen zijn.quote:Op zondag 8 november 2009 22:28 schreef hecoson het volgende:
vraag aan de medewerkers is de ikea in zwolle nu tijdelijk in de ijskast gezet .
of is deze gewoon in de ijskast gezet totdat de gemeente de wegen aangepast heeft wat dus nog jaren kan duren
Die combi is in de keukenplanner niet te maken. De planner volgt de zgn. "FA-nummers" die in de catalogus staan; FRAMTID en NUTID zijn daarin niet te combineren in één kast (en dat is maar goed ook, verschillende stijl qua handgreep en bedieningspaneel; dat kan mooier met bv. alleen FRAMTID of alleen NUTID apparatuur in een kast).quote:Op zondag 8 november 2009 23:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Pffffff. Niets ten nadele van de geniale homeplanner! Het is echt een sjiekhendige tool om de boel een beetje op papier in te tekenen en er een goed beeld van te krijgen.
Maar ik kom er nu met het ontwerpen van mijn keuken even niet uit! Ik wil dus een wand, met hierin een oven en magnetron en een koelvriescombinatie, maar ik krijg dat met geen mogelijkheid helder bij elkaar.
Zoals ik het nu zie moet je eerst maar een kast in die ruimte mikken en dan hopen dat jouw combinatie erin past? Of kun je ergens eerst je gewenste apparatuur ingeven en dan de kast erbij zoeken? Dat lijkt me toch een logischere volgorde... Ik ga niet ineens een andere oven nemen omdat deze niet in de kast van mijn keuze past, dan neem je toch een andere kast?
Nu had ik dan eindelijk na 58 pogingen een kast waar mijn gekozen oven + magnetron inpassen en 1 waar mijn koelvriescombinatie in passen, blijken die kasten van verschillende hoogte te zijn![]()
Hoe kan ik nu een mogelijkheid vinden om die shizzle op gelijke te hoogte te krijgen? Iemand die er zo in thuis is dat ze me hier mee kunnen helpen?
Het gaat trouwens om de Framtid Ov9 heteluchtoven met pizzafunctie (701.230.07), de Nutid MWC6 combimagnetron met hete lucht (701.230.26) in de ene kast en de Frostig BCF195/65 koel-/vrieskast (201.235.09) in de andere kast. Beide zou ik dan graag in de 2.33m hoge kast hebben.
Ligt het nu aan mij of is die combi niet te maken?
Jij kan het tenminste plannen ... Ik moet steeds naar een ikea vestiging om daar op een computer te gaan klooien.quote:Op zondag 8 november 2009 23:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Pffffff. Niets ten nadele van de geniale homeplanner! Het is echt een sjiekhendige tool om de boel een beetje op papier in te tekenen en er een goed beeld van te krijgen.
Maar ik kom er nu met het ontwerpen van mijn keuken even niet uit! Ik wil dus een wand, met hierin een oven en magnetron en een koelvriescombinatie, maar ik krijg dat met geen mogelijkheid helder bij elkaar.
Zoals ik het nu zie moet je eerst maar een kast in die ruimte mikken en dan hopen dat jouw combinatie erin past? Of kun je ergens eerst je gewenste apparatuur ingeven en dan de kast erbij zoeken? Dat lijkt me toch een logischere volgorde... Ik ga niet ineens een andere oven nemen omdat deze niet in de kast van mijn keuze past, dan neem je toch een andere kast?
Nu had ik dan eindelijk na 58 pogingen een kast waar mijn gekozen oven + magnetron inpassen en 1 waar mijn koelvriescombinatie in passen, blijken die kasten van verschillende hoogte te zijn![]()
Hoe kan ik nu een mogelijkheid vinden om die shizzle op gelijke te hoogte te krijgen? Iemand die er zo in thuis is dat ze me hier mee kunnen helpen?
Het gaat trouwens om de Framtid Ov9 heteluchtoven met pizzafunctie (701.230.07), de Nutid MWC6 combimagnetron met hete lucht (701.230.26) in de ene kast en de Frostig BCF195/65 koel-/vrieskast (201.235.09) in de andere kast. Beide zou ik dan graag in de 2.33m hoge kast hebben.
Ligt het nu aan mij of is die combi niet te maken?
Ik moet vier keer per week naar IKEA anders wordt het meisje ontevreden omdat er geen salaris binnenkomt etcquote:Op maandag 9 november 2009 15:21 schreef heartwork het volgende:
[..]
Jij kan het tenminste plannen ... Ik moet steeds naar een ikea vestiging om daar op een computer te gaan klooien.
Vind het echt zwaar onhandig dat het niet op een mac computer kan
Aaaah, zittem daar de kneep! Maar volgens mij heb ik ze nu wel samen in een kast, maar een te lage kast :s Nou ja nog eens kijken dan!quote:Op maandag 9 november 2009 14:46 schreef Snarf het volgende:
[..]
Die combi is in de keukenplanner niet te maken. De planner volgt de zgn. "FA-nummers" die in de catalogus staan; FRAMTID en NUTID zijn daarin niet te combineren in één kast (en dat is maar goed ook, verschillende stijl qua handgreep en bedieningspaneel; dat kan mooier met bv. alleen FRAMTID of alleen NUTID apparatuur in een kast).
Maaaaaaaaaaar...........
Als jij je keuken gaat bestellen en je legt uit dat je die apparatuur in één kast wilt hebben met een bepaalde hoogte... geen probleem. Wij maken aan de hand van je keukentekening een nieuwe bestellijst waarin jouw wensen (indien technisch mogelijk natuurlijk) worden verwerkt.
Dus: schrijf je wensen op en neem die mee naar IKEA als je komt bespreken/bestellen.
Ja ik moest ook een volgebouwde rommelkamer doorworstelen om bij de pc te kunnen...quote:Op maandag 9 november 2009 15:21 schreef heartwork het volgende:
[..]
Jij kan het tenminste plannen ... Ik moet steeds naar een ikea vestiging om daar op een computer te gaan klooien.
Vind het echt zwaar onhandig dat het niet op een mac computer kan
quote:Op zondag 8 november 2009 20:01 schreef dribbel79 het volgende:
Je zal het middenbruine bed Hopen maar hebben en op zoek zijn naar een commode omdat je gaat verhuizen...heb je mooi pech (opperdepop)....wat is een alternatief??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |