abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74118175
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 01:40 schreef kalinho het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar als je niet eens fatsoenlijk kan praten tegen een telefoon, hoe wil je dan je gelijk gaan halen bij de balie waar echte mensen werken
Subtiel.

Bij de balie gaat 't me een stuk makkelijker af omdat daar niet van die callcenterklojo's werken. Gaf de baliedame in Delft ook al aan, dat die niet altijd even vriendelijk zijn. Ik heb een allergie ontwikkeld voor bellen naar callcenters, vandaar.

Maar het is geregeld hoor. Prima service daar in Delft!
pi_74118682
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:49 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Sommige producten zijn wel standaard goedkoper hoor . Batterijen bijv.
batterijen niet meer sinds FY10, nu zijn het de plastis afwasborstels o.a.
pi_74118728
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:04 schreef heartwork het volgende:

[..]

zeg eh swarmahoer, zou je zelf niet eens de moeite nemen om op de ikea website te kijken in plaats van hier een beetje te gaan spammen?
heb ik al gedaan maar ik kan het dus niet meer vinden vandaar de vraag hier, daar is het topic toch voor
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_74118796
Er staat me iets van bij dat de Klippan banken in september in de aanbieding waren. Daar heb je nu niet meer zoveel aan natuurlijk, maar ik vermoed dat 't dan wel weer een tijdje kan duren voordat er weer banken in de aanbieding komen.

Maar wellicht nog een ander type bank?
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:38:57 #165
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_74120010
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 18:03 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

batterijen niet meer sinds FY10, nu zijn het de plastis afwasborstels o.a.
Ook goed . In Delft trouwens wel nog korting gekregen hoor ik weet het, Delft is anders en raar
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_74132661
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 18:04 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

heb ik al gedaan maar ik kan het dus niet meer vinden vandaar de vraag hier, daar is het topic toch voor
Alle aanbiedingen die nu op internet staan, op de 2e en 3e pagina in de catalogus staan (ook via internet te vinden) en/of die in de huis-aan-huis-folder staan (ook op internet) zijn de aanbiedingen die nu lopen of indien aangegeven nog gaan komen.

Overige aanbiedingen komen er absoluut, maar mogen dus nog niet gecommuniceerd worden

Aangezien de KLIPPAN banken in september al in de aanbieding zijn geweest zou ik er maar niet vanuit gaan dat 'alle' banken nog in de aanbieding gaan komen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_74136062
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 23:31 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Staan dezelfde leveranciersnummers op de verpakking?<knip>
Beetje laat, maar dank nog voor je snelle reactie

De leveranciernummers op mijn dozen kwamen niet overeen, en er stonden in het magazijn twee pallets naast elkaar van verschillende leveranciers. Volgende dag heb ik de tafel om kunnen ruilen. Nu goed opgelet dat ik dozen van gelijke leveranciernummers mee nam. Dat paste wel goed, de nieuwe tafel staat alweer een tijdje in de keuken.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:27:00 #168
3185 Adelante
To let it go now
pi_74147508

Leuk nieuw buffetje.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_74147590
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:27 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Leuk nieuw buffetje.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:33:52 #170
3185 Adelante
To let it go now
pi_74147745
Ik vond het meer een rip off van zo'n chinese kast
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:27:09 #171
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_74160397
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:27 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Leuk nieuw buffetje.

Alsof ze een retard die een cursus frezen heeft gedaan erop los gelaten hebben. Echt afschuwelijk.
.
Big mouth strikes again
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:48:53 #172
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_74163875
ik kom hier ook even mijn vraag droppen
weet 1 van de medewerkers of de glasplaten die in het bonde dressoir zitten nog los te verkrijgen zijn?

heb er 1 overgekocht van iemand, echter zonder glasplaten
het gaat om dit dressoir
http://www.ikea.com/PIAimages/20628_PE061367_S4.jpg
pi_74168716
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:39 schreef swarmahoer het volgende:
krijg je met zo'n familie kaart eigelijk standaard korting
of heb je daar niks aan

ik zag ook ergens dat er elke maand iets in de aanbieding was, zoals matrassen ofzo... komen de banken nog aan de beurt aangezien ik er voor 850 een wil kopen, is korting altijd leuk meegenomen ook al is t maar 10%
Je krijgt altijd gratis koffie als je bij de Ikea bent, dat is toch reden genoeg voor zo'n kaartje
pi_74171093
Hmm, ik ben op zoek naar een goed, dik wit/glas/zwart (hoogglans liefst) bureau werkblad van 150x60cm. Die van ikea gaan maar tot 120 en anders meteen 80cm diep wat niet gaat passen.. Bij alle bouwmarkten zijn ze te groot en op maat zagen is meteen 10x lelijker i.v.m. afwerking..

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S49862766

Ik heb die nu gevonden van 200x60cm, maar 3tientjes alleen dat komt omdat het van dat board-on-frame materiaal is. Ik wil daar dus 50cm vanaf rossen maar denk dat die hele plank dan in elkaar valt. Jullie enig idee of tips/suggesties? Dank!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:35:11 #175
3185 Adelante
To let it go now
pi_74171279
Board-on-frame zagen dan houd je niets over

Is de GALANT serie geen optie: een blad van 120x60 met een verlengstuk van 40x60 Dan heb je wel een naad (en eventueel extra poot), maar verder een prima bureau.
pi_74172131
Die is helaas alleen 80cm diep maar die kan ik denk ik makkelijker afzagen dan.. hmmm
pi_74172433
Hmm stel ik zou dat doen, gaat dat wel goed dan met dat gallant onderstel?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 00:03:59 #178
3185 Adelante
To let it go now
pi_74172473
Ik dacht dat GALANT ook in 60 diep verkrijgbaar was
pi_74172499
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:02 schreef Nudie het volgende:
Hmm stel ik zou dat doen, gaat dat wel goed dan met dat gallant onderstel?
Wat ga je op maat zagen dan?

Want het 120x80cm tafelblad is ook verkrijgbaar in 120x60.
Het aanbouwdeel 60x80 of 80x60 zul je dan inderdaad moeten inkorten. Je moet dan het tafelblad met schroeven vastzetten die niet meegeleverd worden
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 29 oktober 2009 @ 00:06:32 #180
3185 Adelante
To let it go now
pi_74172559
Hij kan toch gewoon de 120x60 en 40x60 aan elkaar verbinden zonder gezaag?
pi_74172616
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:06 schreef Adelante het volgende:
Hij kan toch gewoon de 120x60 en 40x60 aan elkaar verbinden zonder gezaag?
Als het 40x60 blad had bestaan wel

We hebben wel 30x60 als halve cirkel of 40x80 kwartrond
  donderdag 29 oktober 2009 @ 00:12:28 #182
3185 Adelante
To let it go now
pi_74172774
En kan ie wel twee maal 80x60 aan elkaar maken?
pi_74172857
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:12 schreef Adelante het volgende:
En kan ie wel twee maal 80x60 aan elkaar maken?
Ow daar heb ik eigenlijk nooit over nagedacht. Ja theoretisch gezien moet dat wel kunnen. Ik weet alleen niet of het 80cm frame daar ook op aangepast is, maar vermoed van wel.

Dan krijg je:
2x blad 80x60
1x frame 80
1x verlengframe
2x T-poot of 4x A-poot of 1x 4 A-poten op wielen
pi_74173101
Kijk!! Dit zijn nog is ideeen, maar ik denk toch dat ik het 80cm aanbouwdeel ga zagen want het afgeronde deel past eigenlijk perfect bij wat ik wil. Ik had het idee van een 160x60 én een afgeronde zijkant allang opgegeven maar dat is nu eigenlijk wel in zicht.

Ik zit nu ook aan een gallant bureau met een vierkant aanbouwdeel en dat gaat volgens mij prima als ik daar ga zagen (afgezaagde deel zit toch aan de muur).

Niet ideaal maar wel uiteindelijk wat ik altijd voor ogen had.
pi_74177891
Ik wil binnenkort ook zo gaan knutselen... weet alleen de precieze maat nog niet.
Maar zat te denken aan twee tafelbladen van iets... en dan waarschijnlijk Mikael kastjes eronder. (zonder wielen).
pi_74180700
Ik heb een vraagje, misschien kan iemand mij verder helpen!!

Vorige week de beroemde en jarige Billy gekocht. Een aantal stuks van 40 cm breed. Ze staan al in de kamer! De bovendelen, om de kast te verlengen, waren niet op voorraad, op de site zie ik dat ze wel weer binnenkomen deze week.

Weet iemand of de bovendelen bevestigd worden aan de kast (zoja, hoe?), of alleen aan de muur? Want ik wil de kast eigenlijk al gaan inruimen, maar weet niet of dit verstandig is aangezien ik dus niet weet of die nog van de muur moet oid!

Zaterdag maar weer een ritje naar Ikea om de rest op te halen!
pi_74258303
Iemand enig idee waarom de Aspelund garderobekast met 3 deuren is verdwenen van de website?
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_74279380
Iemand enig idee of er zoiets bestaat als een Bernhard stoel met leuningen? Ik wil graag een bureaustoel maar zonder wieltjes en met leuningen.. en die op de Bernhard lijkt
pi_74287933
Wij zijn ons aan het orienteren op een modern en wat groter meubel voor in de woonkamer, waar ook de tv ingezet kan worden maar waar we ook in kunnen opbergen.
Nu is mijn oog gevallen op een Besta opbergsysteem, de witte varient (want we hebben een zwarte vloer). Zoiets bijvoorbeeld: http://www.ikea.com/nl/nl(...)s/living_room/11794/
Nu ben ik aan het zoeken geweest op de website van ikea of er een planner is waarmee ik zelf wat kan knutselen met te maken combinaties... maar helaas, ik vind niets..
Zijn hier mensen die zo'n systeem in huis hebben staan? Hoe heb je bekeken hoe je het wilt maken/hebben? Bestaat er een systeempje voor dat jullie weten?
pi_74291018
Weet iemand of er nog andere hoezen voor de Klippan-bank te koop zijn? Ik zie op de website maar een paar verschillende kleuren staan. Kleuren zijn niet echt speciaal en diegene met een motiefje zijn echt lelijk.
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 22:28:43 #191
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74297526
ik heb een vraagje voor de medewerkers:
ik heb een halfhoogslaper gedemonteerd en het was de bedoeling dat het ding weer in elkaar gezet wordt, maar bij het demonteren zijn een aantal witte plastic schroeven (waar de lattenbodem mee in elkaar zit) kapot gegaan. zijn die nog bij te bestellen/af te halen? of moet ik op zoek naar een alternatief?
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 22:30:30 #192
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74297636
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:58 schreef Fastmatti het volgende:
Weet iemand of er nog andere hoezen voor de Klippan-bank te koop zijn? Ik zie op de website maar een paar verschillende kleuren staan. Kleuren zijn niet echt speciaal en diegene met een motiefje zijn echt lelijk.
op marktplaats kom je wel oudere kleuren tegen.
ik was eigenlijk van plan om witte te gaan kopen en die dan maar met textielverf in de juiste kleur te krijgen, want echt veel keus is er op het ogenblik niet. die motiefjes die nu in de winkel liggen, vind ik ook vreselijk
pi_74298073
Hi,

Ik heb onlangs een huis gekocht in Amsterdam Zuidoost en wil mijn keuken bij ikea gaan halen. Weet iemand hier hoelang het ongeveer duurt voordat een keuken geleverd wordt? Alvast bedankt.

Gr. Yalda
pi_74299557
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 11:38 schreef chefre het volgende:

Weet iemand of de bovendelen bevestigd worden aan de kast (zoja, hoe?), of alleen aan de muur? Want ik wil de kast eigenlijk al gaan inruimen, maar weet niet of dit verstandig is aangezien ik dus niet weet of die nog van de muur moet oid!
Als die bovendelen de afgelopen 15 jaar niet veranderd zijn, worden ze alleen aan de kast bevestigd (met van die kleine stalen pinnetjes die in voorgeboorde gaatjes vallen).
  maandag 2 november 2009 @ 08:58:58 #195
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_74306244
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een halfhoogslaper gedemonteerd en het was de bedoeling dat het ding weer in elkaar gezet wordt, maar bij het demonteren zijn een aantal witte plastic schroeven (waar de lattenbodem mee in elkaar zit) kapot gegaan. zijn die nog bij te bestellen/af te halen? of moet ik op zoek naar een alternatief?
Zijbn dat de dopjes en schroefjes in wit plastic? Die hebben ze wel bij de klantenservice. Neem wel een voorbeeld mee, dat zoekt wat makkelijker.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 2 november 2009 @ 09:18:34 #196
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_74306527
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
  maandag 2 november 2009 @ 12:43:25 #197
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_74312312
Had ik vorige week de RUND glazen (grootste maat) gekocht (zijn dubbelwandige glazen voor hete dingen dus)
Afijn.. 1 glas is dus lek! (hard sissend geluid gisteren schrok me kapot) bizar zo snel al, maargoed ik ga er wel ff mee terug, heb geen bon meer maar dat moet volgens mij geen probleem zijn?
Baal enorm want dat glas is wel heel fijn in gebruik.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_74312467
geen bon = wel probleem, als het gepind is neem je bankafschrift mee en dan is het geen probleem
  maandag 2 november 2009 @ 13:25:54 #199
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74313541
ik heb een beddinge bedbank, en m'n bed is scheef. Als ik hem terugklap van bank naar bed is het loopt het bedgedeelte (het zitgedeelte van de bank) van hoog naar laag richting het midden. Wel gezellig met z'n 2'en in het midden slapen, maar niet echt zoals het moet. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 2 november 2009 @ 13:29:13 #200
3185 Adelante
To let it go now
pi_74313650
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
geen bon = wel probleem, als het gepind is neem je bankafschrift mee en dan is het geen probleem
Ook als die RUND glazen nieuw in het assortiment zijn? Dan kan ze toch niet terugkomen met een oud glas?

Anders koop je eerst een setje nieuwe glazen en breng je met die bon en verpakking het kapotte glas terug
  maandag 2 november 2009 @ 13:41:05 #201
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_74314041
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:29 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ook als die RUND glazen nieuw in het assortiment zijn? Dan kan ze toch niet terugkomen met een oud glas?

Anders koop je eerst een setje nieuwe glazen en breng je met die bon en verpakking het kapotte glas terug
\
Met een enorm schuld gevoel
nee het komt vast goed, ga het van de week ff regelen.

En MM helaas geen pin bon, had cash betaald.. en idd.. ze zijn wel nieuw in assortiment.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_74314206
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:03 schreef Nirak het volgende:
Wij zijn ons aan het orienteren op een modern en wat groter meubel voor in de woonkamer, waar ook de tv ingezet kan worden maar waar we ook in kunnen opbergen.
Nu is mijn oog gevallen op een Besta opbergsysteem, de witte varient (want we hebben een zwarte vloer). Zoiets bijvoorbeeld: http://www.ikea.com/nl/nl(...)s/living_room/11794/
Nu ben ik aan het zoeken geweest op de website van ikea of er een planner is waarmee ik zelf wat kan knutselen met te maken combinaties... maar helaas, ik vind niets..
Zijn hier mensen die zo'n systeem in huis hebben staan? Hoe heb je bekeken hoe je het wilt maken/hebben? Bestaat er een systeempje voor dat jullie weten?
niemand die dit weet?
  maandag 2 november 2009 @ 13:49:37 #203
3185 Adelante
To let it go now
pi_74314308
quote:
Op maandag 2 november 2009 13:46 schreef Nirak het volgende:

[..]

niemand die dit weet?
Voor zover ik weet is er geen homeplanner voor BESTA
Je kunt natuurlijk een koophulp gebruiken en zelf wat schetjes maken.
pi_74330895
vanavond even naar de ikea geweest, een medewerkster gevraagd of er nog ooit een planner voor Besta systemen kwam. En die schijnt er te zijn, maar wordt nog vertaald naar het nederlands. Dus toen dacht ik, dan moet hij vast wel op de zweedse website te vinden zijn!

http://www.ikea.com/ms/sv_SE/rooms_ideas/planner_besta/index.html

Eens kijken of ik daaruit kom met m'n beste zweeds

Nou, zo ziet het programma er dus uit

[ Bericht 5% gewijzigd door Nirak op 02-11-2009 22:08:45 ]
pi_74339845
vraagje,

heb nu op het moment een hopen bed met 2 losse (verstelbare) lattenbodems en 2 losse matrassen erop.
Naar mijn inziens de grootste miskoop tot nu toe, om het leed te verzachten zou ik graag nog iets aan het bed knutselen zodat die nog enigzins fatsoenlijk te doen is voor mijn rug.
Het probleem is dat in 1e instantie de 2 matrassen uit elkaar schoven waardoor je in een gat in het midden valt, als eerst geprobeerd om met verpakte kussenrollen de ruimtes op te vullen, in het midden en hierna aan de zijkant. geen oplossing.
Toen heb ik de 2 lattenbodems met 3 plaatjes aan elkaar geschroefd zodat het bed hopelijk niet verder uit elkaar zou gaan en de matrassen dus ook strak bleven liggen, ook geen oplossing.
Hierna een 2 persoons dik dekmatras gehaald, blijft nog steeds een kuil ontstaan.

Iemand nog een reddende oplossing?

Bed is inmiddels 3 jaar oud dus terug brengen word wat moeilijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pielemuisje op 03-11-2009 08:42:34 (typo) ]
pi_74340539
Ik heb ook een vraag:

Heb mijn Kroby staande lamp kapot laten vallen...
Zijn de kappen los te koop? (Is van melkwit glas)

Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_74342089
Bij klantenservice liggen veel losse kappen en er kunnen veel besteld worden, en de kroby hoort daar ook wel bij volgens mij, dus gewoon even naar de klantenservice gaan
pi_74342261
Okay, dank je wel.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_74342704
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 08:33 schreef Pielemuisje het volgende:
vraagje,

heb nu op het moment een hopen bed met 2 losse (verstelbare) lattenbodems en 2 losse matrassen erop.
Naar mijn inziens de grootste miskoop tot nu toe, om het leed te verzachten zou ik graag nog iets aan het bed knutselen zodat die nog enigzins fatsoenlijk te doen is voor mijn rug.
Het probleem is dat in 1e instantie de 2 matrassen uit elkaar schoven waardoor je in een gat in het midden valt, als eerst geprobeerd om met verpakte kussenrollen de ruimtes op te vullen, in het midden en hierna aan de zijkant. geen oplossing.
Toen heb ik de 2 lattenbodems met 3 plaatjes aan elkaar geschroefd zodat het bed hopelijk niet verder uit elkaar zou gaan en de matrassen dus ook strak bleven liggen, ook geen oplossing.
Hierna een 2 persoons dik dekmatras gehaald, blijft nog steeds een kuil ontstaan.

Iemand nog een reddende oplossing?

Bed is inmiddels 3 jaar oud dus terug brengen word wat moeilijk.
Ik heb wel een oplossing voor het gat. Volgens mij heeft de IKEA daar opvulstukken voor. Een soort T-profiel van schuim. Heb het ooit eens gezien, maar weet niet of het werkt.

Zakt het bed trouwens gewoon niet door.

Mijn IKEA-bed trouwens is ook de grootste miskoop uit mijn leven
pi_74343133
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:48 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ik heb wel een oplossing voor het gat. Volgens mij heeft de IKEA daar opvulstukken voor. Een soort T-profiel van schuim. Heb het ooit eens gezien, maar weet niet of het werkt.

Zakt het bed trouwens gewoon niet door.

Mijn IKEA-bed trouwens is ook de grootste miskoop uit mijn leven
t stuk maakt geen verschil.

heb de 2 lattenbodems al aan elkaar geschroefd en als ik gewicht op het middendeel uitoefenen heb ik niet het gevoel dat het inzakt..
pi_74348345
Kan iemand mij misschien iets meer vertellen over de Karlanda bank? (tweezits) Ik kan deze niet meer vinden op de site, dus hij zal wel uit het assortiment zijn. Maar ik kan hem op marktplaats aankomen.
Mijn voorkeur gaat uit naar de Karlstad, maar nu zag ik dat ze wel heel veel op elkaar leken....

Karlanda:

Karlstad:

Maar goed, mijn vraag is dus of Karlanda ook lekker zit en wat de afmetingen zijn. En of het een bouwpakket is, want ik moet hem uit elkaar halen om door het trapgat te kunnen.

BVD
  dinsdag 3 november 2009 @ 14:48:11 #212
3185 Adelante
To let it go now
pi_74350344
KARLSTAD is de opvolger van KARLANDA en volgens mij zijn het beiden geen bouwpakketten. KARLANDA is uit het assortiment, dus zul je er nooit meer extra hoezen bij kunnen kopen via IKEA.
  dinsdag 3 november 2009 @ 19:16:17 #213
248266 heartwork
pi_74359524
quote:
Op maandag 2 november 2009 21:39 schreef Nirak het volgende:
vanavond even naar de ikea geweest, een medewerkster gevraagd of er nog ooit een planner voor Besta systemen kwam. En die schijnt er te zijn, maar wordt nog vertaald naar het nederlands. Dus toen dacht ik, dan moet hij vast wel op de zweedse website te vinden zijn!

http://www.ikea.com/ms/sv_SE/rooms_ideas/planner_besta/index.html

Eens kijken of ik daaruit kom met m'n beste zweeds

Nou, zo ziet het programma er dus uit

[ afbeelding ]
Weet jij dan misschien hoe groot dat oppervlakte is voor je tv?
Mijn heeft zo'n aso tv van 107 cm of iets in die trant en hierdoor kan ik dus niet zo makkelijk slagen voor een tvkast met deuren
Big mouth strikes again
pi_74367260
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 13:53 schreef B.ertha het volgende:
Kan iemand mij misschien iets meer vertellen over de Karlanda bank? (tweezits) Ik kan deze niet meer vinden op de site, dus hij zal wel uit het assortiment zijn. Maar ik kan hem op marktplaats aankomen.
Mijn voorkeur gaat uit naar de Karlstad, maar nu zag ik dat ze wel heel veel op elkaar leken....

Karlanda:
[ afbeelding ]
Karlstad:
[ afbeelding ]
Maar goed, mijn vraag is dus of Karlanda ook lekker zit en wat de afmetingen zijn. En of het een bouwpakket is, want ik moet hem uit elkaar halen om door het trapgat te kunnen.

BVD
KARLSTAD is een bouwpakket en moet je dus nog in elkaar zetten. Zitting, rugleuning en armleuningen zijn allemaal los verpakt.
pi_74473441
Hoe is de kwaliteit van keukens bij de Ikea over het algemeen?
Geen referral hier.
  zaterdag 7 november 2009 @ 00:35:12 #216
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_74473805
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 00:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Uitmuntend
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_74479813
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 22:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

KARLSTAD is een bouwpakket en moet je dus nog in elkaar zetten. Zitting, rugleuning en armleuningen zijn allemaal los verpakt.
Oh?
De combinatie die bij mij gisteren bezorgd is anders niet.
Alleen de poten waren los.
Wat een heeeeerlijke bank trouwens
pi_74486453
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 13:11 schreef lezzer het volgende:

[..]

Oh?
De combinatie die bij mij gisteren bezorgd is anders niet.
Alleen de poten waren los.
Wat een heeeeerlijke bank trouwens
Dan heb je denk ik een leren bank?
pi_74486835
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 00:35 schreef Snarf het volgende:

[..]

Uitmuntend
Ga toch weg. Redelijk, net zoals alles redelijk is bij de IKEA
pi_74486868
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 17:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dan heb je denk ik een leren bank?
Jup, zo eentje met Carre stiksel
pi_74489306
Hallo Ikea-medewerkers en anderen

Wordt er bij Ikea nog een fornuisbeschermer verkocht? Ik bedoel dus zo een ding wat je voor je fornuis (Ikea ofcourse )kan schuiven zodat klimmende en lopende peuters niet meer met hun handjes bij de pannen en vlammen kunnen komen.
Ik kan het op de site nergens vinden maar las op een ander forum dat ze ooit wel bij Ikea werden verkocht.

Alvast bedankt!
  zaterdag 7 november 2009 @ 19:31:03 #222
3185 Adelante
To let it go now
pi_74489421
pi_74489438
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 00:16 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb sinds oktober 2005 een Ikea keuken en ben er nog steeds erg blij mee. Vrienden en familie hebben em in elkaar gezet, dat scheen wel een klus te zijn. Ik heb een inbouw oven en een inbouw magnetron en een gaskookplaat in het aanrechtblad. Werkt allemaal naar behoren en ook de kwaliteit van de kastjes en grepen ed zijn prima.
Mijn volgende keuken wordt weer een Ikea!
pi_74489455
Oh joepie dankjewel Zal volgende keer meer zoektermen proberen
pi_74489747
eey stoer, een ikea topic.. ben net uit dienst bij vestiging breda, bijna 4 en een half jaar gewerkt maar helaas te druk met studie en andere baan, erg jammer was graag gebleven
  zondag 8 november 2009 @ 19:52:21 #227
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_74516927
als ik niet van ikea hou, ben ik dan raar?
O+
  zondag 8 november 2009 @ 20:01:04 #228
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_74517308
Je zal het middenbruine bed Hopen maar hebben en op zoek zijn naar een commode omdat je gaat verhuizen...heb je mooi pech (opperdepop)....wat is een alternatief??
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_74525674
vraag aan de medewerkers is de ikea in zwolle nu tijdelijk in de ijskast gezet .
of is deze gewoon in de ijskast gezet totdat de gemeente de wegen aangepast heeft wat dus nog jaren kan duren
  zondag 8 november 2009 @ 22:32:22 #230
248266 heartwork
pi_74525851
quote:
Op zondag 8 november 2009 19:52 schreef Saisai het volgende:
als ik niet van ikea hou, ben ik dan raar?
Nee hoor, maar waarschijnlijk ben je wel de enige in dit topic die IKEA maar niets vind.
Big mouth strikes again
pi_74527934
Pffffff. Niets ten nadele van de geniale homeplanner! Het is echt een sjiekhendige tool om de boel een beetje op papier in te tekenen en er een goed beeld van te krijgen.

Maar ik kom er nu met het ontwerpen van mijn keuken even niet uit! Ik wil dus een wand, met hierin een oven en magnetron en een koelvriescombinatie, maar ik krijg dat met geen mogelijkheid helder bij elkaar.

Zoals ik het nu zie moet je eerst maar een kast in die ruimte mikken en dan hopen dat jouw combinatie erin past? Of kun je ergens eerst je gewenste apparatuur ingeven en dan de kast erbij zoeken? Dat lijkt me toch een logischere volgorde... Ik ga niet ineens een andere oven nemen omdat deze niet in de kast van mijn keuze past, dan neem je toch een andere kast?

Nu had ik dan eindelijk na 58 pogingen een kast waar mijn gekozen oven + magnetron inpassen en 1 waar mijn koelvriescombinatie in passen, blijken die kasten van verschillende hoogte te zijn

Hoe kan ik nu een mogelijkheid vinden om die shizzle op gelijke te hoogte te krijgen? Iemand die er zo in thuis is dat ze me hier mee kunnen helpen?

Het gaat trouwens om de Framtid Ov9 heteluchtoven met pizzafunctie (701.230.07), de Nutid MWC6 combimagnetron met hete lucht (701.230.26) in de ene kast en de Frostig BCF195/65 koel-/vrieskast (201.235.09) in de andere kast. Beide zou ik dan graag in de 2.33m hoge kast hebben.

Ligt het nu aan mij of is die combi niet te maken?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_74539785
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:28 schreef hecoson het volgende:
vraag aan de medewerkers is de ikea in zwolle nu tijdelijk in de ijskast gezet .
of is deze gewoon in de ijskast gezet totdat de gemeente de wegen aangepast heeft wat dus nog jaren kan duren
ze zijn daar anders nu wel met de weg bezig.. maar heb geen idee wat ze daar precies aan het doen zijn.
pi_74540010
@DancingPhoebe, Kast in de keuken zetten en dan in het menu op de linkerkant de apparatuur erin mikken.
Werkt met schuifjes, maar niet alle kasten hebben dezelfde apparatuur.

Werkt wel goed, de prijzen van de aparatuur worden gelijk meegenomen in de lijst.
  maandag 9 november 2009 @ 14:46:26 #234
37582 Snarf
pi_74541296
quote:
Op zondag 8 november 2009 23:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Pffffff. Niets ten nadele van de geniale homeplanner! Het is echt een sjiekhendige tool om de boel een beetje op papier in te tekenen en er een goed beeld van te krijgen.

Maar ik kom er nu met het ontwerpen van mijn keuken even niet uit! Ik wil dus een wand, met hierin een oven en magnetron en een koelvriescombinatie, maar ik krijg dat met geen mogelijkheid helder bij elkaar.

Zoals ik het nu zie moet je eerst maar een kast in die ruimte mikken en dan hopen dat jouw combinatie erin past? Of kun je ergens eerst je gewenste apparatuur ingeven en dan de kast erbij zoeken? Dat lijkt me toch een logischere volgorde... Ik ga niet ineens een andere oven nemen omdat deze niet in de kast van mijn keuze past, dan neem je toch een andere kast?

Nu had ik dan eindelijk na 58 pogingen een kast waar mijn gekozen oven + magnetron inpassen en 1 waar mijn koelvriescombinatie in passen, blijken die kasten van verschillende hoogte te zijn

Hoe kan ik nu een mogelijkheid vinden om die shizzle op gelijke te hoogte te krijgen? Iemand die er zo in thuis is dat ze me hier mee kunnen helpen?

Het gaat trouwens om de Framtid Ov9 heteluchtoven met pizzafunctie (701.230.07), de Nutid MWC6 combimagnetron met hete lucht (701.230.26) in de ene kast en de Frostig BCF195/65 koel-/vrieskast (201.235.09) in de andere kast. Beide zou ik dan graag in de 2.33m hoge kast hebben.

Die combi is in de keukenplanner niet te maken. De planner volgt de zgn. "FA-nummers" die in de catalogus staan; FRAMTID en NUTID zijn daarin niet te combineren in één kast (en dat is maar goed ook, verschillende stijl qua handgreep en bedieningspaneel; dat kan mooier met bv. alleen FRAMTID of alleen NUTID apparatuur in een kast).

Maaaaaaaaaaar...........

Als jij je keuken gaat bestellen en je legt uit dat je die apparatuur in één kast wilt hebben met een bepaalde hoogte... geen probleem. Wij maken aan de hand van je keukentekening een nieuwe bestellijst waarin jouw wensen (indien technisch mogelijk natuurlijk) worden verwerkt.

Dus: schrijf je wensen op en neem die mee naar IKEA als je komt bespreken/bestellen.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  maandag 9 november 2009 @ 15:21:59 #235
248266 heartwork
pi_74542561
quote:
Op zondag 8 november 2009 23:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

Jij kan het tenminste plannen ... Ik moet steeds naar een ikea vestiging om daar op een computer te gaan klooien.
Vind het echt zwaar onhandig dat het niet op een mac computer kan
Big mouth strikes again
  maandag 9 november 2009 @ 15:28:08 #236
37582 Snarf
pi_74542790
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:21 schreef heartwork het volgende:

[..]

Jij kan het tenminste plannen ... Ik moet steeds naar een ikea vestiging om daar op een computer te gaan klooien.
Ik moet vier keer per week naar IKEA anders wordt het meisje ontevreden omdat er geen salaris binnenkomt etc

En mensen met een Mac... sja. Gelukkig wordt de planner komend jaar web-based zodat nog veel meer mensen nu thuis kunnen plannen.
pi_74544980
Hallo Ikea medewerkers, of zijn er mensen met laminaat bezig hiero?

Weet er iemand hoeveel vierkante meters er in de pakken ondervloer zit? Ik kan het op de site niet vinden.
En telefonisch is er een lange wachttijd....

alvast bedankt!
pi_74548103
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:46 schreef Snarf het volgende:

[..]

Die combi is in de keukenplanner niet te maken. De planner volgt de zgn. "FA-nummers" die in de catalogus staan; FRAMTID en NUTID zijn daarin niet te combineren in één kast (en dat is maar goed ook, verschillende stijl qua handgreep en bedieningspaneel; dat kan mooier met bv. alleen FRAMTID of alleen NUTID apparatuur in een kast).

Maaaaaaaaaaar...........

Als jij je keuken gaat bestellen en je legt uit dat je die apparatuur in één kast wilt hebben met een bepaalde hoogte... geen probleem. Wij maken aan de hand van je keukentekening een nieuwe bestellijst waarin jouw wensen (indien technisch mogelijk natuurlijk) worden verwerkt.

Dus: schrijf je wensen op en neem die mee naar IKEA als je komt bespreken/bestellen.
Aaaah, zittem daar de kneep! Maar volgens mij heb ik ze nu wel samen in een kast, maar een te lage kast :s Nou ja nog eens kijken dan!
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:21 schreef heartwork het volgende:

[..]

Ja ik moest ook een volgebouwde rommelkamer doorworstelen om bij de pc te kunnen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_74593749
Iemand van Ikea Groningen hier aanwezig?
Wij willen in week 48 (donderdag 26 november) een keuken bestellen met Lagan oven, afzuigkap en vaatwasser en een Frostig koelkast. Alle apparatuur staat als voorradig op de site. Worden deze meegeleverd bij de meubels of moet ik zoals de dame van de klantenservicetelefoon 9 werkdagen wachten? En wanneer is de leverdag in Leeuwarden vanuit Groningen, er is mij verteld dat dat donderdags is maar volgens de dame kan het binnen 4 werkdagen.

Snap er nu niets meer van, wanneer moet ik het spul bestellen om mijn helpers 5 december de keuken te laten plaatsen?
  woensdag 11 november 2009 @ 09:12:28 #240
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_74595199
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:01 schreef dribbel79 het volgende:
Je zal het middenbruine bed Hopen maar hebben en op zoek zijn naar een commode omdat je gaat verhuizen...heb je mooi pech (opperdepop)....wat is een alternatief??
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')