abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 november 2009 @ 19:52:21 #227
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_74516927
als ik niet van ikea hou, ben ik dan raar?
O+
  zondag 8 november 2009 @ 20:01:04 #228
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_74517308
Je zal het middenbruine bed Hopen maar hebben en op zoek zijn naar een commode omdat je gaat verhuizen...heb je mooi pech (opperdepop)....wat is een alternatief??
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_74525674
vraag aan de medewerkers is de ikea in zwolle nu tijdelijk in de ijskast gezet .
of is deze gewoon in de ijskast gezet totdat de gemeente de wegen aangepast heeft wat dus nog jaren kan duren
  zondag 8 november 2009 @ 22:32:22 #230
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_74525851
quote:
Op zondag 8 november 2009 19:52 schreef Saisai het volgende:
Nee hoor, maar waarschijnlijk ben je wel de enige in dit topic die IKEA maar niets vind.
Big mouth strikes again
pi_74527934
Pffffff. Niets ten nadele van de geniale homeplanner! Het is echt een sjiekhendige tool om de boel een beetje op papier in te tekenen en er een goed beeld van te krijgen.

Maar ik kom er nu met het ontwerpen van mijn keuken even niet uit! Ik wil dus een wand, met hierin een oven en magnetron en een koelvriescombinatie, maar ik krijg dat met geen mogelijkheid helder bij elkaar.

Zoals ik het nu zie moet je eerst maar een kast in die ruimte mikken en dan hopen dat jouw combinatie erin past? Of kun je ergens eerst je gewenste apparatuur ingeven en dan de kast erbij zoeken? Dat lijkt me toch een logischere volgorde... Ik ga niet ineens een andere oven nemen omdat deze niet in de kast van mijn keuze past, dan neem je toch een andere kast?

Nu had ik dan eindelijk na 58 pogingen een kast waar mijn gekozen oven + magnetron inpassen en 1 waar mijn koelvriescombinatie in passen, blijken die kasten van verschillende hoogte te zijn

Hoe kan ik nu een mogelijkheid vinden om die shizzle op gelijke te hoogte te krijgen? Iemand die er zo in thuis is dat ze me hier mee kunnen helpen?

Het gaat trouwens om de Framtid Ov9 heteluchtoven met pizzafunctie (701.230.07), de Nutid MWC6 combimagnetron met hete lucht (701.230.26) in de ene kast en de Frostig BCF195/65 koel-/vrieskast (201.235.09) in de andere kast. Beide zou ik dan graag in de 2.33m hoge kast hebben.

Ligt het nu aan mij of is die combi niet te maken?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_74539785
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:28 schreef hecoson het volgende:
vraag aan de medewerkers is de ikea in zwolle nu tijdelijk in de ijskast gezet .
of is deze gewoon in de ijskast gezet totdat de gemeente de wegen aangepast heeft wat dus nog jaren kan duren
ze zijn daar anders nu wel met de weg bezig.. maar heb geen idee wat ze daar precies aan het doen zijn.
pi_74540010
@DancingPhoebe, Kast in de keuken zetten en dan in het menu op de linkerkant de apparatuur erin mikken.
Werkt met schuifjes, maar niet alle kasten hebben dezelfde apparatuur.

Werkt wel goed, de prijzen van de aparatuur worden gelijk meegenomen in de lijst.
  maandag 9 november 2009 @ 14:46:26 #234
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_74541296
quote:
Op zondag 8 november 2009 23:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Pffffff. Niets ten nadele van de geniale homeplanner! Het is echt een sjiekhendige tool om de boel een beetje op papier in te tekenen en er een goed beeld van te krijgen.

Maar ik kom er nu met het ontwerpen van mijn keuken even niet uit! Ik wil dus een wand, met hierin een oven en magnetron en een koelvriescombinatie, maar ik krijg dat met geen mogelijkheid helder bij elkaar.

Zoals ik het nu zie moet je eerst maar een kast in die ruimte mikken en dan hopen dat jouw combinatie erin past? Of kun je ergens eerst je gewenste apparatuur ingeven en dan de kast erbij zoeken? Dat lijkt me toch een logischere volgorde... Ik ga niet ineens een andere oven nemen omdat deze niet in de kast van mijn keuze past, dan neem je toch een andere kast?

Nu had ik dan eindelijk na 58 pogingen een kast waar mijn gekozen oven + magnetron inpassen en 1 waar mijn koelvriescombinatie in passen, blijken die kasten van verschillende hoogte te zijn

Hoe kan ik nu een mogelijkheid vinden om die shizzle op gelijke te hoogte te krijgen? Iemand die er zo in thuis is dat ze me hier mee kunnen helpen?

Het gaat trouwens om de Framtid Ov9 heteluchtoven met pizzafunctie (701.230.07), de Nutid MWC6 combimagnetron met hete lucht (701.230.26) in de ene kast en de Frostig BCF195/65 koel-/vrieskast (201.235.09) in de andere kast. Beide zou ik dan graag in de 2.33m hoge kast hebben.

Die combi is in de keukenplanner niet te maken. De planner volgt de zgn. "FA-nummers" die in de catalogus staan; FRAMTID en NUTID zijn daarin niet te combineren in één kast (en dat is maar goed ook, verschillende stijl qua handgreep en bedieningspaneel; dat kan mooier met bv. alleen FRAMTID of alleen NUTID apparatuur in een kast).

Maaaaaaaaaaar...........

Als jij je keuken gaat bestellen en je legt uit dat je die apparatuur in één kast wilt hebben met een bepaalde hoogte... geen probleem. Wij maken aan de hand van je keukentekening een nieuwe bestellijst waarin jouw wensen (indien technisch mogelijk natuurlijk) worden verwerkt.

Dus: schrijf je wensen op en neem die mee naar IKEA als je komt bespreken/bestellen.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  maandag 9 november 2009 @ 15:21:59 #235
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_74542561
quote:
Op zondag 8 november 2009 23:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

Jij kan het tenminste plannen ... Ik moet steeds naar een ikea vestiging om daar op een computer te gaan klooien.
Vind het echt zwaar onhandig dat het niet op een mac computer kan
Big mouth strikes again
  maandag 9 november 2009 @ 15:28:08 #236
37582 Snarf
pi_74542790
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:21 schreef heartwork het volgende:

[..]

Jij kan het tenminste plannen ... Ik moet steeds naar een ikea vestiging om daar op een computer te gaan klooien.
Ik moet vier keer per week naar IKEA anders wordt het meisje ontevreden omdat er geen salaris binnenkomt etc

En mensen met een Mac... sja. Gelukkig wordt de planner komend jaar web-based zodat nog veel meer mensen nu thuis kunnen plannen.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_74544980
Hallo Ikea medewerkers, of zijn er mensen met laminaat bezig hiero?

Weet er iemand hoeveel vierkante meters er in de pakken ondervloer zit? Ik kan het op de site niet vinden.
En telefonisch is er een lange wachttijd....

alvast bedankt!
pi_74548103
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:46 schreef Snarf het volgende:

[..]

Die combi is in de keukenplanner niet te maken. De planner volgt de zgn. "FA-nummers" die in de catalogus staan; FRAMTID en NUTID zijn daarin niet te combineren in één kast (en dat is maar goed ook, verschillende stijl qua handgreep en bedieningspaneel; dat kan mooier met bv. alleen FRAMTID of alleen NUTID apparatuur in een kast).

Maaaaaaaaaaar...........

Als jij je keuken gaat bestellen en je legt uit dat je die apparatuur in één kast wilt hebben met een bepaalde hoogte... geen probleem. Wij maken aan de hand van je keukentekening een nieuwe bestellijst waarin jouw wensen (indien technisch mogelijk natuurlijk) worden verwerkt.

Dus: schrijf je wensen op en neem die mee naar IKEA als je komt bespreken/bestellen.
Aaaah, zittem daar de kneep! Maar volgens mij heb ik ze nu wel samen in een kast, maar een te lage kast :s Nou ja nog eens kijken dan!
quote:
Op maandag 9 november 2009 15:21 schreef heartwork het volgende:

[..]

Ja ik moest ook een volgebouwde rommelkamer doorworstelen om bij de pc te kunnen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_74593749
Iemand van Ikea Groningen hier aanwezig?
Wij willen in week 48 (donderdag 26 november) een keuken bestellen met Lagan oven, afzuigkap en vaatwasser en een Frostig koelkast. Alle apparatuur staat als voorradig op de site. Worden deze meegeleverd bij de meubels of moet ik zoals de dame van de klantenservicetelefoon 9 werkdagen wachten? En wanneer is de leverdag in Leeuwarden vanuit Groningen, er is mij verteld dat dat donderdags is maar volgens de dame kan het binnen 4 werkdagen.

Snap er nu niets meer van, wanneer moet ik het spul bestellen om mijn helpers 5 december de keuken te laten plaatsen?
  woensdag 11 november 2009 @ 09:12:28 #240
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_74595199
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:01 schreef dribbel79 het volgende:
Je zal het middenbruine bed Hopen maar hebben en op zoek zijn naar een commode omdat je gaat verhuizen...heb je mooi pech (opperdepop)....wat is een alternatief??
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  woensdag 11 november 2009 @ 10:24:46 #241
37582 Snarf
pi_74596883
quote:
Op woensdag 11 november 2009 05:02 schreef Charlie_Brown het volgende:
Iemand van Ikea Groningen hier aanwezig?
Wij willen in week 48 (donderdag 26 november) een keuken bestellen met Lagan oven, afzuigkap en vaatwasser en een Frostig koelkast. Alle apparatuur staat als voorradig op de site. Worden deze meegeleverd bij de meubels of moet ik zoals de dame van de klantenservicetelefoon 9 werkdagen wachten? En wanneer is de leverdag in Leeuwarden vanuit Groningen, er is mij verteld dat dat donderdags is maar volgens de dame kan het binnen 4 werkdagen.

Snap er nu niets meer van, wanneer moet ik het spul bestellen om mijn helpers 5 december de keuken te laten plaatsen?
Ik zou gewoon zo snel mogelijk bestellen. De medewerker bij IKEA zet de leverdatum aan het distributiecentrum dan zo vroeg mogelijk zodat jij de speling hebt om de afspraak te maken die je wilt (zover mogelijk bij de transporteur natuurlijk).
  woensdag 11 november 2009 @ 10:26:51 #242
3185 Adelante
To let it go now
pi_74596943
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:24 schreef Snarf het volgende:

[..]

Ik zou gewoon zo snel mogelijk bestellen. De medewerker bij IKEA zet de leverdatum aan het distributiecentrum dan zo vroeg mogelijk zodat jij de speling hebt om de afspraak te maken die je wilt (zover mogelijk bij de transporteur natuurlijk).
Is LAGAN ook COS leverbaar dan of alleen als voorraadartikel vor thuistransport?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_74610560
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:16 schreef heartwork het volgende:

[..]

Weet jij dan misschien hoe groot dat oppervlakte is voor je tv?
Mijn heeft zo'n aso tv van 107 cm of iets in die trant en hierdoor kan ik dus niet zo makkelijk slagen voor een tvkast met deuren
Ah, sorry voor de late reactie. Het tv-meubel wat er op mijn plaatje staat ingetekend is 120 cm. Daar zou die tv dus precies in moeten passen
Maarrrr, hou er wel rekening mee dat dit meubel alleen geschikt is voor flatscreen tv's, niet voor tv's met nog een ouderwetse beeldbuis (ivm de diepte.)
pi_74617958
quote:
Op zondag 8 november 2009 22:28 schreef hecoson het volgende:
Zwolle staat, om verschillende redenen, in de ijskast inderdaad...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_74618036
quote:
Op maandag 9 november 2009 14:46 schreef Snarf het volgende:

[..]

Maaaaaaaaaaar...........

Nja het maakt, qua maatvoering, niet uit of je een FRAMTID OV9 met een FRAMTID of NUTID MWC6 combineert.

Het vervelende hier is wel dat winkels van IKEA Nederland overgaan op een standaardisatie. Dat wil zoveel zeggen als dat we enkel nog de combinaties gaan verkopen zoals aangegeven in het FA-overzicht. Met hier en daar een uitzondering. En eerlijk gezegd weet ik zo niet of er een uitzondering voor deze combinatie gemaakt is.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_74624716
quote:
Op zondag 8 november 2009 19:52 schreef Saisai het volgende:
Ik vind het ook niks, vergeleken met andere meubelzaken zien de spullen van Ikea er echt te goedkoop uit. Maar daar is de prijs natuurlijk ook naar.
  donderdag 12 november 2009 @ 12:15:56 #247
64792 Mryc
play me one more song
pi_74630499
Ze hadden vorig jaar van die leuke kerstlampjes (gewoon simpel, snoer ongeveer anderhalve meter lang) in allerlei kleurtjes, maar ik heb ze nu zowel in Delft als Hengelo nog niet gezien

Komen ze nog?
pi_74682541
Ik wou in eerste instantie een keuken bij een 'echte' keukenzaak en niet bij Ikea kopen. Maar nadat ik er nu een paar heb gehad wordt ik gek van die keukenverkopers en denk ik er over na om toch maar eens bij Ikea langs te gaan .
Bij welke vestiging kan ik het beste langs gaan, Delft of Barendrecht?
  zaterdag 14 november 2009 @ 11:26:42 #249
37582 Snarf
pi_74690041
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 23:00 schreef dinodraqu het volgende:
Ik wou in eerste instantie een keuken bij een 'echte' keukenzaak en niet bij Ikea kopen. Maar nadat ik er nu een paar heb gehad wordt ik gek van die keukenverkopers en denk ik er over na om toch maar eens bij Ikea langs te gaan .
Bij welke vestiging kan ik het beste langs gaan, Delft of Barendrecht?
Delft natuurlijk! Hier alvast de catalogus (klikkerdeklik) en de keukenplanner (klik). Het is bij IKEA namelijk wel de bedoeling dat je zelf een ontwerp van de keuken maakt waarmee wij (medewerkers) kunnen werken. Een schets van de ruimte waar een keuken in moet komen is dus niet voldoende. En aangezien jij het beste weet hoe je je keuken wilt hebben later, kun jij het beste ontwerp samenstellen. Nadat je geknutseld hebt (en je ontwerp opslaat op onze server (keukenplanner) zodat wij hem kunnen openen in de winkel) nemen wij je ontwerp vanzelfsprekend met je door en corrigeren waar het nodig is. Zo komen we hopelijk tot jouw ideale keuken.

Succes met plannen!
  zaterdag 14 november 2009 @ 11:28:14 #250
37582 Snarf
pi_74690062
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:15 schreef Mryc het volgende:
Ze hadden vorig jaar van die leuke kerstlampjes (gewoon simpel, snoer ongeveer anderhalve meter lang) in allerlei kleurtjes, maar ik heb ze nu zowel in Delft als Hengelo nog niet gezien

Komen ze nog?
Waarschijnlijk niet. Helaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')