Het eikenpatroon (niet antiek eiken) in Delft is nu in ieder geval een stuk goedkoper, namelijk 10,73 EUR per pak ipv 21.39 EUR!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:29 schreef Charli het volgende:
Vraag over het tundra laminaat van Ikea. Vriendlief en ik hebben net te horen gekregen dat we een appartement hebben (hoera!), maar zijn nog student, dus redelijk arm. Nou heb ik gehoord dat het tundra laminaat vroeger in ieder geval goedkoper was in Delft.
Kan iemand mij vertellen of dat nog steeds zo is? En wat de prijzen dan zijn? Snarf misschien? Of moet ik echt naar Delft toe om de prijs te controleren? Kan ook, heb ov, maar ook een studielast van 60 uur in de week, dus besteed m'n tijd liever aan papers als het even kan.
Alvast bedankt.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef Pfft het volgende:
Ik heb een Malm hoofdeinde/plank gekocht. Ik dacht dat ik hem tegen het einde van mijn boxspring zou kunnen plaatsen, maar nu blijkt dat het niet kan. Ik heb de verpakking geopend, maar voor de rest niks mee gedaan. Ik heb alles nu dichtgeplakt. Mag ik dit bij de IKEA ruilen?
Dat bed heb ik op het oogquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef Pfft het volgende:
Ik heb een Malm hoofdeinde/plank gekocht. Ik dacht dat ik hem tegen het einde van mijn boxspring zou kunnen plaatsen, maar nu blijkt dat het niet kan. Ik heb de verpakking geopend, maar voor de rest niks mee gedaan. Ik heb alles nu dichtgeplakt. Mag ik dit bij de IKEA ruilen?
Geweldig! Ik was al bang dat ik 149 euro kwijt was. Ik ga het proberen terug te brengen, nu nog ergens vervoer zien te regelen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als ze het artikel als nieuw in de doos kunnen verkopen, krijg je je geld terug. Lukt dat niet meer, omdat de doos beschadigd is, dan krijg je een tegoedpas.
Oh, echt heel erg bedankt! Dat scheelt nogal, dan ga ik inderdaad even ga kijken of ik iemand kan regelen om met mij laminaat in Delft te halen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:31 schreef The_Tankgirl het volgende:
Het eikenpatroon (niet antiek eiken) in Delft is nu in ieder geval een stuk goedkoper, namelijk 10,73 EUR per pak ipv 21.39 EUR!
In een pak zit volgens de site 2.39m2 waardoor je dus op 4.49 per m2 zou komen. We hebben het gisteren in 4 kamers gelegd, gaat echt super!
Ik weet niet hoe lang hij voor die prijs te halen is.
Het lijkt alsof je het meent!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:09 schreef Adelante het volgende:
Lederen banken kennen geen losse hoezen.
Goh, das omdat ie gelijk heeftquote:
Nee natuurlijk niet, daarom zei ik ook als ik dit per mail heb aangegeven. Na zes weken nog eens komen klagen heeft geen zin.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:18 schreef Adelante het volgende:Maar als je zes weken wacht en dan nog eens gaat komen met een fout aan de kassa, wordt het begrip er niet groter op.![]()
Hier kun je online een klachtenformulier invullen. En dus ook je bonnummer. Maar je kan geen bijlage toevoegen. Ik zou het via dit contactformulier proberen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:15 schreef WillemijnB het volgende:
*Knip*
Nja het mooie is, we hebben voor ons brede fornuis een bredere versie van diezelfde afzuigkap. Maar die heeft hetzelfde afzuigcapaciteit. Dus op zich hoeft dat niet per se.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:18 schreef heartwork het volgende:
Vergeet ik mijn eigen vraag.
Ik ben echt een grote n00b op het gebied van afzuigkappen, maar nu zag ik een laatst een mooie bij Ikea.
Het gaat om de DÅTID HW400, de zwarte. Echter, over een maand krijg ik mijn 5pits gasfornuis eindelijk thuis aangesloten en vraag ik me nu af of die afzuigkap dan wel voldoende is?
Moet ik voor een groot gasfornuis ook zo'n grotere afzuigkap kopen? (= lelijk)
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10096182
specs:
Wandafzuigkap met 3 snelheden.
Afzuigcapaciteit: 400 m³/uur.
Geluidsniveau bij max. afzuigsnelheid: 57 dB (A)
Motorvermogen: 120 W.
Metalen vetfilter.
Ik vraag me dan af hoe er zo ongemerkt skimming materiaal geinstalleerd kan worden in een druk warenhuisquote:Skimmers slaan slag bij IKEA in Haarlem
Flink wat klanten van de IKEA vestiging in de Haarlemse Waarderpolder moeten onlangs van een koude kermis thuis zijn gekomen. Bij een bezoek aan het interieurwarenhuis aan de Laan van Decima bleken zij namelijk slachtoffer te zijn geworden van 'skimming'.
Diverse betaalterminals, de automaten waarmee bij de kassa's van IKEA elektronisch kan worden afgerekend, bleken door criminelen te zijn bewerkt. Zodoende konden zij op sluwe wijze de pinpasgegevens van warenhuisgangers bemachtigen. Naar verluidt is vanuit de Engelse hoofdstad Londen geld van rekeningen geplukt. De betaalteminals bij de Haarlemse IKEA zouden intussen weer veilig kunnen worden gebruikt.
Mensen die met skimmers van doen krijgen, worden volgens een woordvoerder van de Nederlandse Vereniging van Banken nog steeds voor de volle honderd procent schadeloos gesteld. Gedupeerden moeten het - vervelend genoeg - wel enige tijd zonder pinpas stellen.
vooral die camera om de pincode op te nemenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af hoe er zo ongemerkt skimming materiaal geinstalleerd kan worden in een druk warenhuis
Dat kan op verschillende manieren,quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af hoe er zo ongemerkt skimming materiaal geinstalleerd kan worden in een druk warenhuis
Ja die is inderdaad uit het assortiment.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:09 schreef SPiDeY. het volgende:
Weet iemand of het Grimen bed in de kleur groen uit het assortiment is verdwenen? Ik zie de kleur namelijk niet meer op de site..
Da's snelquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja die is inderdaad uit het assortiment.
Was zeker druk zo in de herfstvakantiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:36 schreef Juicyhil het volgende:
Vandaag behoorlijk wezen inkopen
Tudra kliklaminaat
En verder een bestekset, bordenset, pannenset, wijnglazen en gewone glazen.
Drukker ja. Was er rond 11 uur en viel de drukte wel mee, maar was het wel aanzienlijk drukker dan een doordeweekse avond.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Was zeker druk zo in de herfstvakantie![]()
Mijn vraag is dus eigenlijk met wat voor schroef systeem de zijkanten aan de planken vast zit? Iemand?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:33 schreef maok het volgende:
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om de UDDEN wandplank:
[ afbeelding ]
zelf makkelijk is in te korten is? Ik wil hem ergens op hangen waar maar 1,20m ruimte is. Of kan dat niet door bijvoorbeeld de bevestigingssystemen van de schroeven die niet aan te passen zijn?
Sorry hoor, maar als je niet eens fatsoenlijk kan praten tegen een telefoon, hoe wil je dan je gelijk gaan halen bij de balie waar echte mensen werkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:39 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, daarom zei ik ook als ik dit per mail heb aangegeven. Na zes weken nog eens komen klagen heeft geen zin.
Bellen naar het 0900-nummer doe ik liever niet. Daar heb ik slechte ervaringen mee en ik heb 't eerlijk gezegd een beetje gehad met al die 0900-nummers. Noem me een vrek, maar ik vind het vervelend daar extra voor te moeten betalen. Bovendien ben ik verbaal niet zo sterk en kan ik dingen in een mail duidelijker uitleggen. Én dan kan ik ook de foto van de bon + artikelnummers laten zien.
Ik heb het over een andere, mannelijke, boze collega van wie zijn contract niet werd verlengdquote:Op maandag 26 oktober 2009 01:40 schreef kalinho het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je niet eens fatsoenlijk kan praten tegen een telefoon, hoe wil je dan je gelijk gaan halen bij de balie waar echte mensen werken![]()
Ik dacht btw dat het Skimgeval in Delft was gebeurd, maar het blijkt dus in Haarlem te zijn.
En @Debsterr, dat met die collega met de karren was een verdedelde vakantiekracht. Ik heb die collega niet dusdanig ingeschat dat ze tot zoiets in staat is
Het gaat omquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is al lang geleden hoor
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Deze is van mij.quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:40 schreef dvr het volgende:
Misschien is deze site allang bekend, maar voor mij was hij nieuw. Hoe je van Ikeaspullen hele andere dingen maakt - een laptopstand van een ontbijt-op-bed-blad, een computercase van een rieten mandje of een studiorack van een nachtkastje bijvoorbeeld.
http://ikeahacker.blogspot.com/
Als het goed is zijn ze daar deze week in elke vestiging mee bezig.quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:49 schreef Juicyhil het volgende:
Vandaag waren ze in Amsterdam al de kerstspullen aan het optuigen in het magazijn voor de kassa's.
ow dat mag wel bij jullie? Jullie mogen niet open, maar wel werken?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:34 schreef kalinho het volgende:
is in Barendrecht zondag al gebeurd. Of nja 'al',, vorig jaar lag het er eind september al. En dan had je half oktober gewoon pech
Daar heeft de gemeente geen invloed op.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ow dat mag wel bij jullie? Jullie mogen niet open, maar wel werken?
Oow oke... dat dacht ik eigenlijk al inderdaadquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Daar heeft de gemeente geen invloed op.Alleen de CAO biedt een escape voor streng gelovigen.
Het hele parkeerterrein?quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:47 schreef kalinho het volgende:
Exact ^
En vandaag is het parkeerterrein voor klanten officieel DICHT. Dat wordt 1 grote chaos alle zaterdagen en alle vakanties tot zomer 2010
en die maandaanbiedingen dan? er was een bepaalde maand een bepaald soort in de aanbieding meen ik gelezen te hebben.... geldt dat voor de banken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:58 schreef Skaai het volgende:
Je krijgt geen standaard korting. Elke maand zijn er bepaalde artikelen in het assortiment waar je korting op krijgt met je Family pas. Soms als er Sale is willen ze nog wel eens 10% extra korting geven op de sale artikelen, als je je pas meeneemt.
dus mn vraag: welke maand welk soortquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:28 schreef Skaai het volgende:
Dat zeg ik, elke maand zijn er bepaalde artikelen waar je korting op krijgt. Er staat op de site bij de Family afdeling altijd duidelijk om welk type banken het zal gaan, als ze al in de korting zijn.
Verder weet ik niet wanneer er banken in de bonus zijn, soms staat dat in het Family boekje aangegeven (althans een jaar of 1,5 geleden), misschien is er een medewerker die iets mag vertellen.
Sommige producten zijn wel standaard goedkoper hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:58 schreef Skaai het volgende:
Je krijgt geen standaard korting. Elke maand zijn er bepaalde artikelen in het assortiment waar je korting op krijgt met je Family pas. Soms als er Sale is willen ze nog wel eens 10% extra korting geven op de sale artikelen, als je je pas meeneemt.
zeg eh swarmahoer, zou je zelf niet eens de moeite nemen om op de ikea website te kijken in plaats van hier een beetje te gaan spammen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dus mn vraag: welke maand welk soortmatrassen waren volgens mij in december ofzo n fiks aantal procenten goedkoper, geldt dit dus ook een keer voor de banken
Subtiel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:40 schreef kalinho het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je niet eens fatsoenlijk kan praten tegen een telefoon, hoe wil je dan je gelijk gaan halen bij de balie waar echte mensen werken![]()
batterijen niet meerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sommige producten zijn wel standaard goedkoper hoor. Batterijen bijv.
heb ik al gedaan maar ik kan het dus niet meer vindenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:04 schreef heartwork het volgende:
[..]
zeg eh swarmahoer, zou je zelf niet eens de moeite nemen om op de ikea website te kijken in plaats van hier een beetje te gaan spammen?
Ook goedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
batterijen niet meersinds FY10, nu zijn het de plastis afwasborstels o.a.
Alle aanbiedingen die nu op internet staan, op de 2e en 3e pagina in de catalogus staan (ook via internet te vinden) en/of die in de huis-aan-huis-folder staan (ook op internet) zijn de aanbiedingen die nu lopen of indien aangegeven nog gaan komen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:04 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb ik al gedaan maar ik kan het dus niet meer vindenvandaar de vraag hier, daar is het topic toch voor
Beetje laat, maar dank nog voor je snelle reactiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Staan dezelfde leveranciersnummers op de verpakking?<knip>
quote:
quote:
Je krijgt altijd gratis koffie als je bij de Ikea bent, dat is toch reden genoeg voor zo'n kaartjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:39 schreef swarmahoer het volgende:
krijg je met zo'n familie kaart eigelijk standaard korting
of heb je daar niks aan
ik zag ook ergens dat er elke maand iets in de aanbieding was, zoals matrassen ofzo... komen de banken nog aan de beurt aangezien ik er voor 850 een wil kopen, is korting altijd leuk meegenomen ook al is t maar 10%
Wat ga je op maat zagen dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:02 schreef Nudie het volgende:
Hmm stel ik zou dat doen, gaat dat wel goed dan met dat gallant onderstel?
Als het 40x60 blad had bestaan welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:06 schreef Adelante het volgende:
Hij kan toch gewoon de 120x60 en 40x60 aan elkaar verbinden zonder gezaag?
Ow daar heb ik eigenlijk nooit over nagedacht. Ja theoretisch gezien moet dat wel kunnen. Ik weet alleen niet of het 80cm frame daar ook op aangepast is, maar vermoed van wel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:12 schreef Adelante het volgende:
En kan ie wel twee maal 80x60 aan elkaar maken?
op marktplaats kom je wel oudere kleuren tegen.quote:Op zondag 1 november 2009 20:58 schreef Fastmatti het volgende:
Weet iemand of er nog andere hoezen voor de Klippan-bank te koop zijn? Ik zie op de website maar een paar verschillende kleuren staan. Kleuren zijn niet echt speciaal en diegene met een motiefje zijn echt lelijk.
Als die bovendelen de afgelopen 15 jaar niet veranderd zijn, worden ze alleen aan de kast bevestigd (met van die kleine stalen pinnetjes die in voorgeboorde gaatjes vallen).quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:38 schreef chefre het volgende:
Weet iemand of de bovendelen bevestigd worden aan de kast (zoja, hoe?), of alleen aan de muur? Want ik wil de kast eigenlijk al gaan inruimen, maar weet niet of dit verstandig is aangezien ik dus niet weet of die nog van de muur moet oid!
Zijbn dat de dopjes en schroefjes in wit plastic? Die hebben ze wel bij de klantenservice. Neem wel een voorbeeld mee, dat zoekt wat makkelijker.quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een vraagje voor de medewerkers:
ik heb een halfhoogslaper gedemonteerd en het was de bedoeling dat het ding weer in elkaar gezet wordt, maar bij het demonteren zijn een aantal witte plastic schroeven (waar de lattenbodem mee in elkaar zit) kapot gegaan. zijn die nog bij te bestellen/af te halen? of moet ik op zoek naar een alternatief?
quote:Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een vraagje voor de medewerkers:
ik heb een halfhoogslaper gedemonteerd en het was de bedoeling dat het ding weer in elkaar gezet wordt, maar bij het demonteren zijn een aantal witte plastic schroeven (waar de lattenbodem mee in elkaar zit) kapot gegaan. zijn die nog bij te bestellen/af te halen? of moet ik op zoek naar een alternatief?
Ook als die RUND glazen nieuw in het assortiment zijn? Dan kan ze toch niet terugkomen met een oud glas?quote:Op maandag 2 november 2009 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
geen bon = wel probleem, als het gepind is neem je bankafschrift mee en dan is het geen probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |