abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:01:29 #101
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_73830723
Ow, da's balen... hoop dat je wel lekker van je vakantie kunt genieten nu en niet nog steeds ziek bent.
En zo wel, beterschap!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:31:02 #102
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_73835724
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 17:29 schreef Charli het volgende:
Vraag over het tundra laminaat van Ikea. Vriendlief en ik hebben net te horen gekregen dat we een appartement hebben (hoera!), maar zijn nog student, dus redelijk arm. Nou heb ik gehoord dat het tundra laminaat vroeger in ieder geval goedkoper was in Delft.

Kan iemand mij vertellen of dat nog steeds zo is? En wat de prijzen dan zijn? Snarf misschien? Of moet ik echt naar Delft toe om de prijs te controleren? Kan ook, heb ov, maar ook een studielast van 60 uur in de week, dus besteed m'n tijd liever aan papers als het even kan.

Alvast bedankt .
Het eikenpatroon (niet antiek eiken) in Delft is nu in ieder geval een stuk goedkoper, namelijk 10,73 EUR per pak ipv 21.39 EUR!
In een pak zit volgens de site 2.39m2 waardoor je dus op 4.49 per m2 zou komen. We hebben het gisteren in 4 kamers gelegd, gaat echt super!

Ik weet niet hoe lang hij voor die prijs te halen is.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_73855742
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_73861163
Ik heb een Malm hoofdeinde/plank gekocht. Ik dacht dat ik hem tegen het einde van mijn boxspring zou kunnen plaatsen, maar nu blijkt dat het niet kan. Ik heb de verpakking geopend, maar voor de rest niks mee gedaan. Ik heb alles nu dichtgeplakt. Mag ik dit bij de IKEA ruilen?
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:00:12 #105
3185 Adelante
To let it go now
pi_73861275
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef Pfft het volgende:
Ik heb een Malm hoofdeinde/plank gekocht. Ik dacht dat ik hem tegen het einde van mijn boxspring zou kunnen plaatsen, maar nu blijkt dat het niet kan. Ik heb de verpakking geopend, maar voor de rest niks mee gedaan. Ik heb alles nu dichtgeplakt. Mag ik dit bij de IKEA ruilen?

Als ze het artikel als nieuw in de doos kunnen verkopen, krijg je je geld terug. Lukt dat niet meer, omdat de doos beschadigd is, dan krijg je een tegoedpas.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 19 oktober 2009 @ 22:03:40 #106
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_73861460
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 21:57 schreef Pfft het volgende:
Dat bed heb ik op het oog Mooi bed is dat
Hoewel een boxspring ook heel aantrekkelijk is...
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_73861688
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 22:00 schreef Adelante het volgende:

[..]

Als ze het artikel als nieuw in de doos kunnen verkopen, krijg je je geld terug. Lukt dat niet meer, omdat de doos beschadigd is, dan krijg je een tegoedpas.
Geweldig! Ik was al bang dat ik 149 euro kwijt was. Ik ga het proberen terug te brengen, nu nog ergens vervoer zien te regelen.
pi_73877617
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 10:31 schreef The_Tankgirl het volgende:
Het eikenpatroon (niet antiek eiken) in Delft is nu in ieder geval een stuk goedkoper, namelijk 10,73 EUR per pak ipv 21.39 EUR!
In een pak zit volgens de site 2.39m2 waardoor je dus op 4.49 per m2 zou komen. We hebben het gisteren in 4 kamers gelegd, gaat echt super!

Ik weet niet hoe lang hij voor die prijs te halen is.
Oh, echt heel erg bedankt! Dat scheelt nogal, dan ga ik inderdaad even ga kijken of ik iemand kan regelen om met mij laminaat in Delft te halen.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:05:27 #109
21746 Budah
He who is awake
pi_73888603
Ik heb een karlstad bank staan met de standaard stoffen bekleding. Nu ben ik die een beetje zat en vind ik die wit leren bekleding helemaal geweldig:

Ik kan alleen deze specifieke hoes niet op de site vinden. Is deze wel los te kopen?
product of a hippy/rocker upbringing
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:09:43 #110
3185 Adelante
To let it go now
pi_73888781
Lederen banken kennen geen losse hoezen.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 19:30:58 #111
21746 Budah
He who is awake
pi_73889607
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:09 schreef Adelante het volgende:
Lederen banken kennen geen losse hoezen.
Het lijkt alsof je het meent!
product of a hippy/rocker upbringing
pi_73892050
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 19:30 schreef Budah het volgende:

[..]

Het lijkt alsof je het meent!
Goh, das omdat ie gelijk heeft
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_73896659
Hallo,

Vanavond ben ik bij de Ikea Delft geweest en daar heb ik twee glasplaten voor op de Malm kasten gekocht: een grijze en een groene. De groene was afgeprijsd van ¤11.95 naar ¤3.95, de grijze was gewoon nog de normale prijs: ¤11.95.

Je raadt het al, ik kom thuis en kom tot de ontdekking dat de caissière tweemaal de grijze heeft aangeslagen waardoor ik nu dus teveel heb betaald voor die groene.

Nu wil ik graag een mailtje sturen naar Ikea, maar ik kan op de site alleen een contactformulier vinden. Ik wil echter graag een mail sturen zodat ik een foto kan toevoegen waarop ik de bon en de twee verschillende artikelnummers heb gefotografeerd.

Kan iemand me helpen aan een mailadres van de klantenservice? Of weet één van de medewerkers wat ik hier het beste mee kan doen? Ik vind het erg zonde van de tijd en de benzine om hiervoor terug te moeten rijden naar de Ikea, maar ik kom er wel regelmatig (ongeveer één keer in de zes weken). Enig idee of ik, als ik dit per mail heb aangegeven, ik het verschil terug kan krijgen zodra ik weer bij de Ikea ben?

Alvast bedankt voor de hulp.

Willemijn
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 22:18:56 #114
3185 Adelante
To let it go now
pi_73896790
Ik zou telefonisch even contact opnemen met IKEA (0900-bel ikea), dit zo snel mogelijk melden en aangeven hoe je het graag afgehandeld zou willen zien. Zij kunnen dit dan voor je doorspelen naar IKEA Delft, die vervolgens contact met je opnemen of dat mogelijk is.

Maar als je zes weken wacht en dan nog eens gaat komen met een fout aan de kassa, wordt het begrip er niet groter op.
pi_73897706
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 22:18 schreef Adelante het volgende:Maar als je zes weken wacht en dan nog eens gaat komen met een fout aan de kassa, wordt het begrip er niet groter op.
Nee natuurlijk niet, daarom zei ik ook als ik dit per mail heb aangegeven. Na zes weken nog eens komen klagen heeft geen zin.

Bellen naar het 0900-nummer doe ik liever niet. Daar heb ik slechte ervaringen mee en ik heb 't eerlijk gezegd een beetje gehad met al die 0900-nummers. Noem me een vrek, maar ik vind het vervelend daar extra voor te moeten betalen. Bovendien ben ik verbaal niet zo sterk en kan ik dingen in een mail duidelijker uitleggen. Én dan kan ik ook de foto van de bon + artikelnummers laten zien.
pi_73898157
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 22:15 schreef WillemijnB het volgende:
*Knip*
Hier kun je online een klachtenformulier invullen. En dus ook je bonnummer. Maar je kan geen bijlage toevoegen. Ik zou het via dit contactformulier proberen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_73898526
@Cyan: die had ik inderdaad al gevonden, maar ik had liever een e-mail met bijlage willen sturen. Maar goed, ik vind wel dat je dit zo snel mogelijk moet melden, dus ik heb inmiddels dat contactformulier ingevuld met aanvullende informatie van de bon. Ook heb ik aangegeven dat ik de foto eventueel per mail kan versturen mochten ze dit graag willen. Nu maar afwachten wat Ikea gaat doen.

In ieder geval bedankt voor het meedenken!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:13:14 #118
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_73899045
Upload de foto van je bon en zet de link erbij als je denkt dat het helpt.
Big mouth strikes again
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:18:12 #119
248266 heartwork
pi_73899240
Vergeet ik mijn eigen vraag.

Ik ben echt een grote n00b op het gebied van afzuigkappen, maar nu zag ik een laatst een mooie bij Ikea.
Het gaat om de DÅTID HW400, de zwarte. Echter, over een maand krijg ik mijn 5pits gasfornuis eindelijk thuis aangesloten en vraag ik me nu af of die afzuigkap dan wel voldoende is?
Moet ik voor een groot gasfornuis ook zo'n grotere afzuigkap kopen? (= lelijk)

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10096182
specs:

Wandafzuigkap met 3 snelheden.
Afzuigcapaciteit: 400 m³/uur.
Geluidsniveau bij max. afzuigsnelheid: 57 dB (A)
Motorvermogen: 120 W.
Metalen vetfilter.
Big mouth strikes again
pi_73913130
Ik als grote Ikea fan ben geregeld in Ikea Haarlem te vinden. En nu ben ik er geskimt! Ik las het gisteren in het Haarlems Dagblad en ben dus geskimt maar de ING wilde niet vertellen waar... Maar in Ikea dus.
Waarschijnlijk bij de kassa waar we een boedelbak hebben gehuurd...

Maar goed, we krijgen het geld terug en de tafel die we er hebben gekocht staat prachtig.
pi_73913508
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 23:18 schreef heartwork het volgende:
Vergeet ik mijn eigen vraag.

Ik ben echt een grote n00b op het gebied van afzuigkappen, maar nu zag ik een laatst een mooie bij Ikea.
Het gaat om de DÅTID HW400, de zwarte. Echter, over een maand krijg ik mijn 5pits gasfornuis eindelijk thuis aangesloten en vraag ik me nu af of die afzuigkap dan wel voldoende is?
Moet ik voor een groot gasfornuis ook zo'n grotere afzuigkap kopen? (= lelijk)

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10096182
specs:

Wandafzuigkap met 3 snelheden.
Afzuigcapaciteit: 400 m³/uur.
Geluidsniveau bij max. afzuigsnelheid: 57 dB (A)
Motorvermogen: 120 W.
Metalen vetfilter.
Nja het mooie is, we hebben voor ons brede fornuis een bredere versie van diezelfde afzuigkap. Maar die heeft hetzelfde afzuigcapaciteit. Dus op zich hoeft dat niet per se.

Of een afzuigkap voldoende afzuigcapaciteit heeft hangt af van de ruimte waar je deze gaat ophangen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 21 oktober 2009 @ 14:17:53 #122
3185 Adelante
To let it go now
pi_73913543
quote:
Skimmers slaan slag bij IKEA in Haarlem

Flink wat klanten van de IKEA vestiging in de Haarlemse Waarderpolder moeten onlangs van een koude kermis thuis zijn gekomen. Bij een bezoek aan het interieurwarenhuis aan de Laan van Decima bleken zij namelijk slachtoffer te zijn geworden van 'skimming'.

Diverse betaalterminals, de automaten waarmee bij de kassa's van IKEA elektronisch kan worden afgerekend, bleken door criminelen te zijn bewerkt. Zodoende konden zij op sluwe wijze de pinpasgegevens van warenhuisgangers bemachtigen. Naar verluidt is vanuit de Engelse hoofdstad Londen geld van rekeningen geplukt. De betaalteminals bij de Haarlemse IKEA zouden intussen weer veilig kunnen worden gebruikt.

Mensen die met skimmers van doen krijgen, worden volgens een woordvoerder van de Nederlandse Vereniging van Banken nog steeds voor de volle honderd procent schadeloos gesteld. Gedupeerden moeten het - vervelend genoeg - wel enige tijd zonder pinpas stellen.
Ik vraag me dan af hoe er zo ongemerkt skimming materiaal geinstalleerd kan worden in een druk warenhuis
pi_73914516
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 14:17 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ik vraag me dan af hoe er zo ongemerkt skimming materiaal geinstalleerd kan worden in een druk warenhuis
vooral die camera om de pincode op te nemen
  woensdag 21 oktober 2009 @ 14:49:06 #124
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_73914676
Misschien zijn er wat ontslagen gevallen? In Barendrecht had ik een collega die vrienden liet passeren bij de kassa met meer dan waar ze voor afrekenden..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 22 oktober 2009 @ 20:32:30 #125
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_73961625
Heeft 1 van alle mensen hier de Bernhard stoel?
Ik vind ze best mooi, maar op mooi moet je niet afgaan lijkt me..

Zijn ze een beetje degelijk, en kunnen mensen met een kilootje meer, een beetje degelijk op die dingen zitten?

Het gaat dus om deze:

Ik ben benieuwd
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_73962187
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 14:17 schreef Adelante het volgende:

[..]

Dat kan op verschillende manieren,
deze 'criminelen' hebben dit veelvuldig gedaan en kunnen dit binnen enkele seconden bevestigen.
Ook proberen deze mensen zich 's avonds te laten insluiten in het desbetreffende filiaal
en kunnen 's morgens tijdens opening van de winkel gewoon door de klanteningang de winkel verlaten.
Deze week ook 2 filialen bij de firma waar ik werk geprobeerd, door een oplettende storemanager en kassiére zijn er geen klanten de dupe geworden.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 21:21:51 #127
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_73963435
Op die site van Opsporing Verzocht staat een heel item over Skimmen!
Vorige week is er nog een item in de uitzending geweest.. Wat zijn die gasten

Check vooral het filmpje wat in het item vermeld is..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_73967914
Weet iemand of het Grimen bed in de kleur groen uit het assortiment is verdwenen? Ik zie de kleur namelijk niet meer op de site..
"The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
pi_73968518
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:09 schreef SPiDeY. het volgende:
Weet iemand of het Grimen bed in de kleur groen uit het assortiment is verdwenen? Ik zie de kleur namelijk niet meer op de site..
Ja die is inderdaad uit het assortiment.
pi_73970606
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 23:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja die is inderdaad uit het assortiment.
Da's snel
"The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:33:26 #131
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_73998520
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om de UDDEN wandplank:

zelf makkelijk is in te korten is? Ik wil hem ergens op hangen waar maar 1,20m ruimte is. Of kan dat niet door bijvoorbeeld de bevestigingssystemen van de schroeven die niet aan te passen zijn?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:36:03 #132
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_73998623
Vandaag behoorlijk wezen inkopen
Tudra kliklaminaat
En verder een bestekset, bordenset, pannenset, wijnglazen en gewone glazen.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:37:39 #133
3185 Adelante
To let it go now
pi_73998674
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:36 schreef Juicyhil het volgende:
Vandaag behoorlijk wezen inkopen
Tudra kliklaminaat
En verder een bestekset, bordenset, pannenset, wijnglazen en gewone glazen.
Was zeker druk zo in de herfstvakantie
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:42:24 #134
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_73998854
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:37 schreef Adelante het volgende:

[..]

Was zeker druk zo in de herfstvakantie
Drukker ja. Was er rond 11 uur en viel de drukte wel mee, maar was het wel aanzienlijk drukker dan een doordeweekse avond.
Ik ging rond 5 uur nog ff dat kliklaminaat halen (zo fijn als je om de hoek woont) maar toen was het echt zondag-druk.
  zondag 25 oktober 2009 @ 00:25:30 #135
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_74031562
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 21:33 schreef maok het volgende:
Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is om de UDDEN wandplank:

[ afbeelding ]

zelf makkelijk is in te korten is? Ik wil hem ergens op hangen waar maar 1,20m ruimte is. Of kan dat niet door bijvoorbeeld de bevestigingssystemen van de schroeven die niet aan te passen zijn?
Mijn vraag is dus eigenlijk met wat voor schroef systeem de zijkanten aan de planken vast zit? Iemand?
pi_74066985
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 22:39 schreef WillemijnB het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, daarom zei ik ook als ik dit per mail heb aangegeven. Na zes weken nog eens komen klagen heeft geen zin.

Bellen naar het 0900-nummer doe ik liever niet. Daar heb ik slechte ervaringen mee en ik heb 't eerlijk gezegd een beetje gehad met al die 0900-nummers. Noem me een vrek, maar ik vind het vervelend daar extra voor te moeten betalen. Bovendien ben ik verbaal niet zo sterk en kan ik dingen in een mail duidelijker uitleggen. Én dan kan ik ook de foto van de bon + artikelnummers laten zien.
Sorry hoor, maar als je niet eens fatsoenlijk kan praten tegen een telefoon, hoe wil je dan je gelijk gaan halen bij de balie waar echte mensen werken

Ik dacht btw dat het Skimgeval in Delft was gebeurd, maar het blijkt dus in Haarlem te zijn.
En @Debsterr, dat met die collega met de karren was een verdedelde vakantiekracht. Ik heb die collega niet dusdanig ingeschat dat ze tot zoiets in staat is
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 26 oktober 2009 @ 09:02:55 #137
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_74068700
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 01:40 schreef kalinho het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar als je niet eens fatsoenlijk kan praten tegen een telefoon, hoe wil je dan je gelijk gaan halen bij de balie waar echte mensen werken

Ik dacht btw dat het Skimgeval in Delft was gebeurd, maar het blijkt dus in Haarlem te zijn.
En @Debsterr, dat met die collega met de karren was een verdedelde vakantiekracht. Ik heb die collega niet dusdanig ingeschat dat ze tot zoiets in staat is
Ik heb het over een andere, mannelijke, boze collega van wie zijn contract niet werd verlengd .
pi_74070974
Hmm die ken ik niet
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 26 oktober 2009 @ 10:54:11 #139
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_74071125
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 10:49 schreef kalinho het volgende:
Hmm die ken ik niet
Het gaat om
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is al lang geleden hoor
pi_74076373
Even een vraagje aan de Ikea (Haarlem) medewerkers.. Het gordijnenophangsysteem KVARTAL lijkt op de site van Ikea er uit te zijn, is dit ook zo in de winkels zelf het geval?
Deze stond namelijk op me 'boodschappen-lijstje' en ik kan ze nu niet meer terug vinden op de site

Greetz
Pseik-O
Prettig gestoord
pi_74090749
Misschien is deze site allang bekend, maar voor mij was hij nieuw. Hoe je van Ikeaspullen hele andere dingen maakt - een laptopstand van een ontbijt-op-bed-blad, een computercase van een rieten mandje of een studiorack van een nachtkastje bijvoorbeeld.

http://ikeahacker.blogspot.com/
  maandag 26 oktober 2009 @ 20:45:40 #142
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_74090931
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:40 schreef dvr het volgende:
Misschien is deze site allang bekend, maar voor mij was hij nieuw. Hoe je van Ikeaspullen hele andere dingen maakt - een laptopstand van een ontbijt-op-bed-blad, een computercase van een rieten mandje of een studiorack van een nachtkastje bijvoorbeeld.

http://ikeahacker.blogspot.com/
Deze is van mij.

[ Bericht 10% gewijzigd door maok op 26-10-2009 20:51:38 ]
  maandag 26 oktober 2009 @ 21:49:36 #143
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_74093269
Vandaag waren ze in Amsterdam al de kerstspullen aan het optuigen in het magazijn voor de kassa's.
pi_74094925
is in Barendrecht zondag al gebeurd. Of nja 'al',, vorig jaar lag het er eind september al. En dan had je half oktober gewoon pech
pi_74095042
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 21:49 schreef Juicyhil het volgende:
Vandaag waren ze in Amsterdam al de kerstspullen aan het optuigen in het magazijn voor de kassa's.
Als het goed is zijn ze daar deze week in elke vestiging mee bezig.
pi_74095068
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:34 schreef kalinho het volgende:
is in Barendrecht zondag al gebeurd. Of nja 'al',, vorig jaar lag het er eind september al. En dan had je half oktober gewoon pech
ow dat mag wel bij jullie? Jullie mogen niet open, maar wel werken?
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:43:24 #147
3185 Adelante
To let it go now
pi_74095216
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:38 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

ow dat mag wel bij jullie? Jullie mogen niet open, maar wel werken?
Daar heeft de gemeente geen invloed op. Alleen de CAO biedt een escape voor streng gelovigen.
pi_74095383
Exact ^
En vandaag is het parkeerterrein voor klanten officieel DICHT. Dat wordt 1 grote chaos alle zaterdagen en alle vakanties tot zomer 2010
pi_74095460
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:43 schreef Adelante het volgende:

[..]

Daar heeft de gemeente geen invloed op. Alleen de CAO biedt een escape voor streng gelovigen.
Oow oke... dat dacht ik eigenlijk al inderdaad
pi_74095485
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:47 schreef kalinho het volgende:
Exact ^
En vandaag is het parkeerterrein voor klanten officieel DICHT. Dat wordt 1 grote chaos alle zaterdagen en alle vakanties tot zomer 2010
Het hele parkeerterrein?
Ivm de uitbouw of zo?
pi_74099014
Ja nja 80% van de plekken buiten de garage. Zeg maar alle plekken voor het gebouw (alsje weet hoe Barendrehct eruit ziet).
pi_74111396
krijg je met zo'n familie kaart eigelijk standaard korting
of heb je daar niks aan

ik zag ook ergens dat er elke maand iets in de aanbieding was, zoals matrassen ofzo... komen de banken nog aan de beurt aangezien ik er voor 850 een wil kopen, is korting altijd leuk meegenomen ook al is t maar 10%
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  † In Memoriam † dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:58:00 #153
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_74112129
Je krijgt geen standaard korting. Elke maand zijn er bepaalde artikelen in het assortiment waar je korting op krijgt met je Family pas. Soms als er Sale is willen ze nog wel eens 10% extra korting geven op de sale artikelen, als je je pas meeneemt .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_74112195
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:58 schreef Skaai het volgende:
Je krijgt geen standaard korting. Elke maand zijn er bepaalde artikelen in het assortiment waar je korting op krijgt met je Family pas. Soms als er Sale is willen ze nog wel eens 10% extra korting geven op de sale artikelen, als je je pas meeneemt .
en die maandaanbiedingen dan? er was een bepaalde maand een bepaald soort in de aanbieding meen ik gelezen te hebben.... geldt dat voor de banken?
swarma spam hoer
  † In Memoriam † dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:28:21 #155
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_74113345
Dat zeg ik, elke maand zijn er bepaalde artikelen waar je korting op krijgt. Er staat op de site bij de Family afdeling altijd duidelijk om welk type banken het zal gaan , als ze al in de korting zijn.
Verder weet ik niet wanneer er banken in de bonus zijn, soms staat dat in het Family boekje aangegeven (althans een jaar of 1,5 geleden), misschien is er een medewerker die iets mag vertellen .
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_74114740
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 15:28 schreef Skaai het volgende:
Dat zeg ik, elke maand zijn er bepaalde artikelen waar je korting op krijgt. Er staat op de site bij de Family afdeling altijd duidelijk om welk type banken het zal gaan , als ze al in de korting zijn.
Verder weet ik niet wanneer er banken in de bonus zijn, soms staat dat in het Family boekje aangegeven (althans een jaar of 1,5 geleden), misschien is er een medewerker die iets mag vertellen .
dus mn vraag: welke maand welk soort matrassen waren volgens mij in december ofzo n fiks aantal procenten goedkoper, geldt dit dus ook een keer voor de banken
swarma spam hoer
  † In Memoriam † dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:13:05 #157
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_74114802
Bel Ikea op .
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:49:16 #158
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_74116179
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:58 schreef Skaai het volgende:
Sommige producten zijn wel standaard goedkoper hoor . Batterijen bijv.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:00:07 #159
3185 Adelante
To let it go now
pi_74116632
http://onlinecatalogue.ikea.com/2010/hfq_christmas/DE/

De Duitse versie van de kerstfolder
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:04:10 #160
248266 heartwork
pi_74116780
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:11 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

dus mn vraag: welke maand welk soort matrassen waren volgens mij in december ofzo n fiks aantal procenten goedkoper, geldt dit dus ook een keer voor de banken
zeg eh swarmahoer, zou je zelf niet eens de moeite nemen om op de ikea website te kijken in plaats van hier een beetje te gaan spammen?
Big mouth strikes again
pi_74118175
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 01:40 schreef kalinho het volgende:

[..]

Subtiel.

Bij de balie gaat 't me een stuk makkelijker af omdat daar niet van die callcenterklojo's werken. Gaf de baliedame in Delft ook al aan, dat die niet altijd even vriendelijk zijn. Ik heb een allergie ontwikkeld voor bellen naar callcenters, vandaar.

Maar het is geregeld hoor. Prima service daar in Delft!
pi_74118682
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 16:49 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Sommige producten zijn wel standaard goedkoper hoor . Batterijen bijv.
batterijen niet meer sinds FY10, nu zijn het de plastis afwasborstels o.a.
pi_74118728
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:04 schreef heartwork het volgende:

[..]

zeg eh swarmahoer, zou je zelf niet eens de moeite nemen om op de ikea website te kijken in plaats van hier een beetje te gaan spammen?
heb ik al gedaan maar ik kan het dus niet meer vinden vandaar de vraag hier, daar is het topic toch voor
swarma spam hoer
pi_74118796
Er staat me iets van bij dat de Klippan banken in september in de aanbieding waren. Daar heb je nu niet meer zoveel aan natuurlijk, maar ik vermoed dat 't dan wel weer een tijdje kan duren voordat er weer banken in de aanbieding komen.

Maar wellicht nog een ander type bank?
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 18:38:57 #165
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_74120010
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 18:03 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

batterijen niet meer sinds FY10, nu zijn het de plastis afwasborstels o.a.
Ook goed . In Delft trouwens wel nog korting gekregen hoor ik weet het, Delft is anders en raar
pi_74132661
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 18:04 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

heb ik al gedaan maar ik kan het dus niet meer vinden vandaar de vraag hier, daar is het topic toch voor
Alle aanbiedingen die nu op internet staan, op de 2e en 3e pagina in de catalogus staan (ook via internet te vinden) en/of die in de huis-aan-huis-folder staan (ook op internet) zijn de aanbiedingen die nu lopen of indien aangegeven nog gaan komen.

Overige aanbiedingen komen er absoluut, maar mogen dus nog niet gecommuniceerd worden

Aangezien de KLIPPAN banken in september al in de aanbieding zijn geweest zou ik er maar niet vanuit gaan dat 'alle' banken nog in de aanbieding gaan komen.
pi_74136062
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 23:31 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Staan dezelfde leveranciersnummers op de verpakking?<knip>
Beetje laat, maar dank nog voor je snelle reactie

De leveranciernummers op mijn dozen kwamen niet overeen, en er stonden in het magazijn twee pallets naast elkaar van verschillende leveranciers. Volgende dag heb ik de tafel om kunnen ruilen. Nu goed opgelet dat ik dozen van gelijke leveranciernummers mee nam. Dat paste wel goed, de nieuwe tafel staat alweer een tijdje in de keuken.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:27:00 #168
3185 Adelante
To let it go now
pi_74147508

Leuk nieuw buffetje.
pi_74147590
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:27 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Leuk nieuw buffetje.
swarma spam hoer
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:33:52 #170
3185 Adelante
To let it go now
pi_74147745
Ik vond het meer een rip off van zo'n chinese kast
  woensdag 28 oktober 2009 @ 19:27:09 #171
248266 heartwork
pi_74160397
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:27 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Leuk nieuw buffetje.

Alsof ze een retard die een cursus frezen heeft gedaan erop los gelaten hebben. Echt afschuwelijk.
.
Big mouth strikes again
  woensdag 28 oktober 2009 @ 20:48:53 #172
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_74163875
ik kom hier ook even mijn vraag droppen
weet 1 van de medewerkers of de glasplaten die in het bonde dressoir zitten nog los te verkrijgen zijn?

heb er 1 overgekocht van iemand, echter zonder glasplaten
het gaat om dit dressoir
http://www.ikea.com/PIAimages/20628_PE061367_S4.jpg
pi_74168716
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 14:39 schreef swarmahoer het volgende:
krijg je met zo'n familie kaart eigelijk standaard korting
of heb je daar niks aan

ik zag ook ergens dat er elke maand iets in de aanbieding was, zoals matrassen ofzo... komen de banken nog aan de beurt aangezien ik er voor 850 een wil kopen, is korting altijd leuk meegenomen ook al is t maar 10%
Je krijgt altijd gratis koffie als je bij de Ikea bent, dat is toch reden genoeg voor zo'n kaartje
pi_74171093
Hmm, ik ben op zoek naar een goed, dik wit/glas/zwart (hoogglans liefst) bureau werkblad van 150x60cm. Die van ikea gaan maar tot 120 en anders meteen 80cm diep wat niet gaat passen.. Bij alle bouwmarkten zijn ze te groot en op maat zagen is meteen 10x lelijker i.v.m. afwerking..

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S49862766

Ik heb die nu gevonden van 200x60cm, maar 3tientjes alleen dat komt omdat het van dat board-on-frame materiaal is. Ik wil daar dus 50cm vanaf rossen maar denk dat die hele plank dan in elkaar valt. Jullie enig idee of tips/suggesties? Dank!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 23:35:11 #175
3185 Adelante
To let it go now
pi_74171279
Board-on-frame zagen dan houd je niets over

Is de GALANT serie geen optie: een blad van 120x60 met een verlengstuk van 40x60 Dan heb je wel een naad (en eventueel extra poot), maar verder een prima bureau.
pi_74172131
Die is helaas alleen 80cm diep maar die kan ik denk ik makkelijker afzagen dan.. hmmm
pi_74172433
Hmm stel ik zou dat doen, gaat dat wel goed dan met dat gallant onderstel?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 00:03:59 #178
3185 Adelante
To let it go now
pi_74172473
Ik dacht dat GALANT ook in 60 diep verkrijgbaar was
pi_74172499
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:02 schreef Nudie het volgende:
Hmm stel ik zou dat doen, gaat dat wel goed dan met dat gallant onderstel?
Wat ga je op maat zagen dan?

Want het 120x80cm tafelblad is ook verkrijgbaar in 120x60.
Het aanbouwdeel 60x80 of 80x60 zul je dan inderdaad moeten inkorten. Je moet dan het tafelblad met schroeven vastzetten die niet meegeleverd worden
  donderdag 29 oktober 2009 @ 00:06:32 #180
3185 Adelante
To let it go now
pi_74172559
Hij kan toch gewoon de 120x60 en 40x60 aan elkaar verbinden zonder gezaag?
pi_74172616
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:06 schreef Adelante het volgende:
Hij kan toch gewoon de 120x60 en 40x60 aan elkaar verbinden zonder gezaag?
Als het 40x60 blad had bestaan wel

We hebben wel 30x60 als halve cirkel of 40x80 kwartrond
  donderdag 29 oktober 2009 @ 00:12:28 #182
3185 Adelante
To let it go now
pi_74172774
En kan ie wel twee maal 80x60 aan elkaar maken?
pi_74172857
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 00:12 schreef Adelante het volgende:
En kan ie wel twee maal 80x60 aan elkaar maken?
Ow daar heb ik eigenlijk nooit over nagedacht. Ja theoretisch gezien moet dat wel kunnen. Ik weet alleen niet of het 80cm frame daar ook op aangepast is, maar vermoed van wel.

Dan krijg je:
2x blad 80x60
1x frame 80
1x verlengframe
2x T-poot of 4x A-poot of 1x 4 A-poten op wielen
pi_74173101
Kijk!! Dit zijn nog is ideeen, maar ik denk toch dat ik het 80cm aanbouwdeel ga zagen want het afgeronde deel past eigenlijk perfect bij wat ik wil. Ik had het idee van een 160x60 én een afgeronde zijkant allang opgegeven maar dat is nu eigenlijk wel in zicht.

Ik zit nu ook aan een gallant bureau met een vierkant aanbouwdeel en dat gaat volgens mij prima als ik daar ga zagen (afgezaagde deel zit toch aan de muur).

Niet ideaal maar wel uiteindelijk wat ik altijd voor ogen had.
pi_74177891
Ik wil binnenkort ook zo gaan knutselen... weet alleen de precieze maat nog niet.
Maar zat te denken aan twee tafelbladen van iets... en dan waarschijnlijk Mikael kastjes eronder. (zonder wielen).
pi_74180700
Ik heb een vraagje, misschien kan iemand mij verder helpen!!

Vorige week de beroemde en jarige Billy gekocht. Een aantal stuks van 40 cm breed. Ze staan al in de kamer! De bovendelen, om de kast te verlengen, waren niet op voorraad, op de site zie ik dat ze wel weer binnenkomen deze week.

Weet iemand of de bovendelen bevestigd worden aan de kast (zoja, hoe?), of alleen aan de muur? Want ik wil de kast eigenlijk al gaan inruimen, maar weet niet of dit verstandig is aangezien ik dus niet weet of die nog van de muur moet oid!

Zaterdag maar weer een ritje naar Ikea om de rest op te halen!
pi_74258303
Iemand enig idee waarom de Aspelund garderobekast met 3 deuren is verdwenen van de website?
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_74279380
Iemand enig idee of er zoiets bestaat als een Bernhard stoel met leuningen? Ik wil graag een bureaustoel maar zonder wieltjes en met leuningen.. en die op de Bernhard lijkt
pi_74287933
Wij zijn ons aan het orienteren op een modern en wat groter meubel voor in de woonkamer, waar ook de tv ingezet kan worden maar waar we ook in kunnen opbergen.
Nu is mijn oog gevallen op een Besta opbergsysteem, de witte varient (want we hebben een zwarte vloer). Zoiets bijvoorbeeld: http://www.ikea.com/nl/nl(...)s/living_room/11794/
Nu ben ik aan het zoeken geweest op de website van ikea of er een planner is waarmee ik zelf wat kan knutselen met te maken combinaties... maar helaas, ik vind niets..
Zijn hier mensen die zo'n systeem in huis hebben staan? Hoe heb je bekeken hoe je het wilt maken/hebben? Bestaat er een systeempje voor dat jullie weten?
pi_74291018
Weet iemand of er nog andere hoezen voor de Klippan-bank te koop zijn? Ik zie op de website maar een paar verschillende kleuren staan. Kleuren zijn niet echt speciaal en diegene met een motiefje zijn echt lelijk.
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 22:28:43 #191
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74297526
ik heb een vraagje voor de medewerkers:
ik heb een halfhoogslaper gedemonteerd en het was de bedoeling dat het ding weer in elkaar gezet wordt, maar bij het demonteren zijn een aantal witte plastic schroeven (waar de lattenbodem mee in elkaar zit) kapot gegaan. zijn die nog bij te bestellen/af te halen? of moet ik op zoek naar een alternatief?
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 22:30:30 #192
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74297636
quote:
Op zondag 1 november 2009 20:58 schreef Fastmatti het volgende:
Weet iemand of er nog andere hoezen voor de Klippan-bank te koop zijn? Ik zie op de website maar een paar verschillende kleuren staan. Kleuren zijn niet echt speciaal en diegene met een motiefje zijn echt lelijk.
op marktplaats kom je wel oudere kleuren tegen.
ik was eigenlijk van plan om witte te gaan kopen en die dan maar met textielverf in de juiste kleur te krijgen, want echt veel keus is er op het ogenblik niet. die motiefjes die nu in de winkel liggen, vind ik ook vreselijk
pi_74298073
Hi,

Ik heb onlangs een huis gekocht in Amsterdam Zuidoost en wil mijn keuken bij ikea gaan halen. Weet iemand hier hoelang het ongeveer duurt voordat een keuken geleverd wordt? Alvast bedankt.

Gr. Yalda
pi_74299557
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 11:38 schreef chefre het volgende:

Weet iemand of de bovendelen bevestigd worden aan de kast (zoja, hoe?), of alleen aan de muur? Want ik wil de kast eigenlijk al gaan inruimen, maar weet niet of dit verstandig is aangezien ik dus niet weet of die nog van de muur moet oid!
Als die bovendelen de afgelopen 15 jaar niet veranderd zijn, worden ze alleen aan de kast bevestigd (met van die kleine stalen pinnetjes die in voorgeboorde gaatjes vallen).
  maandag 2 november 2009 @ 08:58:58 #195
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_74306244
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een halfhoogslaper gedemonteerd en het was de bedoeling dat het ding weer in elkaar gezet wordt, maar bij het demonteren zijn een aantal witte plastic schroeven (waar de lattenbodem mee in elkaar zit) kapot gegaan. zijn die nog bij te bestellen/af te halen? of moet ik op zoek naar een alternatief?
Zijbn dat de dopjes en schroefjes in wit plastic? Die hebben ze wel bij de klantenservice. Neem wel een voorbeeld mee, dat zoekt wat makkelijker.
  maandag 2 november 2009 @ 09:18:34 #196
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_74306527
quote:
Op zondag 1 november 2009 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
  maandag 2 november 2009 @ 12:43:25 #197
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_74312312
Had ik vorige week de RUND glazen (grootste maat) gekocht (zijn dubbelwandige glazen voor hete dingen dus)
Afijn.. 1 glas is dus lek! (hard sissend geluid gisteren schrok me kapot) bizar zo snel al, maargoed ik ga er wel ff mee terug, heb geen bon meer maar dat moet volgens mij geen probleem zijn?
Baal enorm want dat glas is wel heel fijn in gebruik.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_74312467
geen bon = wel probleem, als het gepind is neem je bankafschrift mee en dan is het geen probleem
  maandag 2 november 2009 @ 13:25:54 #199
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74313541
ik heb een beddinge bedbank, en m'n bed is scheef. Als ik hem terugklap van bank naar bed is het loopt het bedgedeelte (het zitgedeelte van de bank) van hoog naar laag richting het midden. Wel gezellig met z'n 2'en in het midden slapen, maar niet echt zoals het moet. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 2 november 2009 @ 13:29:13 #200
3185 Adelante
To let it go now
pi_74313650
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
geen bon = wel probleem, als het gepind is neem je bankafschrift mee en dan is het geen probleem
Ook als die RUND glazen nieuw in het assortiment zijn? Dan kan ze toch niet terugkomen met een oud glas?

Anders koop je eerst een setje nieuwe glazen en breng je met die bon en verpakking het kapotte glas terug
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')