kerstmuts? jij bent er vroeg bij..quote:
de pepernoten liggen ook alweer in de winkel dusquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kerstmuts? jij bent er vroeg bij..
Of Kerst is veels te laat.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kerstmuts? jij bent er vroeg bij..
geen halloween spul of ligt dat gewoon naast elkaar?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:01 schreef wonderer het volgende:
Hier kun je ook alweer kerstballen, -kaarten en -rotzooi kopen sinds een paar weken.
Mijn moeder had ze in augustus al zien liggen, maar ze waren daarna weggehaald.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de pepernoten liggen ook alweer in de winkel dus
Ander gedeelte van de winkel meestalquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen halloween spul of ligt dat gewoon naast elkaar?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:01 schreef wonderer het volgende:
Hier kun je ook alweer kerstballen, -kaarten en -rotzooi kopen sinds een paar weken.
In dat opzicht ben ik nog wel een hollander. Ik doe niet aan halloween. Ik heb ze hier weleens uitgelegd dat wij Sint Maarten hebben. (Ik weet niet of jullie van beneden de rivieren dat kennen.)quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen halloween spul of ligt dat gewoon naast elkaar?
Klinkt bekendquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:20 schreef mike_hunt het volgende:
Best wel raar eigenlijk...
Zit nou een half jaar (give or take) op het internet met iemand. Weet niet eens hoe hij eruit ziet. Ja heb iets vaags gezien. Vind em eigenlijk wel heel erg 'leuk', vooral de manier hoe hij schrijft and shit. Maar heb em nog nooit ontmoet.![]()
heb je zo je man ontmoet?quote:
Jaquote:
D'r is nog hoop voor me!quote:
een kerel?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:20 schreef mike_hunt het volgende:
Zit nou een half jaar (give or take) op het internet met iemand. Weet niet eens hoe hij eruit ziet. Ja heb iets vaags gezien. Vind em eigenlijk wel heel erg 'leuk', vooral de manier hoe hij schrijft and shit. Maar heb em nog nooit ontmoet.![]()
Als ie uit Mexico komt zou ik zeggen "Laat gaan laat gaan!"quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:20 schreef mike_hunt het volgende:
euh, uit de kast komen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
een kerel?
En wat zou nu je volgende stap moeten zijn dan?
o leuk!! audities voor wat? Een show?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:30 schreef Ang3l het volgende:
Bwurgh. Koppijn.
Maar wel door de audities heen.
De meneer zei "We gaan vandaag poppen!" en meteen keken er jongens naar mij "Nee Steeph, geen barbie!"De enige homo in een hiphop-team zijn is zwaar
Het team. We moeten ieder jaar opnieuw audities doen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o leuk!! audities voor wat? Een show?
woman scorned?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ie uit Mexico komt zou ik zeggen "Laat gaan laat gaan!"
Hell hath no fury like....quote:
Kan je 'm dan niet een keer zien? Kan leuk zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:20 schreef mike_hunt het volgende:
audties doen om je plek in de team te behouden?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het team. We moeten ieder jaar opnieuw audities doen.
Deze was echt K-U-T, maar goed, dat was ie vorig jaar ook.
En we hebben er een nieuwe bij,. Überhetero. Wel sexy.
Zou best kunnen, denk ik. Het viel me gisteren wel op dat ik em toch wel leuk vind. Leuk is een groot woord, maar goed. Interessant bedoel ik meer.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je 'm dan niet een keer zien? Kan leuk zijn.
Sint maartenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
In dat opzicht ben ik nog wel een hollander. Ik doe niet aan halloween. Ik heb ze hier weleens uitgelegd dat wij Sint Maarten hebben. (Ik weet niet of jullie van beneden de rivieren dat kennen.)
Ging ik liedjes zingen (en vertalen) van Sint Maarten.
Zaten ze me aan te kijken van: r u out of ur fucking mind?![]()
heeft ie geen cam?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:20 schreef mike_hunt het volgende:
Ja, bij de meiden is er dus dit jaar 1 uitgevlogen. Volgens mij is dat in de 7 jaar dat ik er dans nog nóóit gebeurd! Echt zuurquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
audties doen om je plek in de team te behouden?that's rough, maar houd je wel scherp.
![]()
Ligt een beetje ana het seizoen en de tijd. Crisis merk je ook hier. Dus we hebben afgelopen zomer niet veel gedaan. Ja die modeshow dinges in Esprit, onze eigen eindshow. Dat soort dingen wel.quote:hoe vaak per jaar treden jullie op? Zoiets als maandelijks her en der optreden.
Sint Maarten ken ik ook. maar dat kent idd lang niet iedere stad of dorp.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Sint maartennog 1 maandje
Trouwens hoe heb jij gister Madagaskar gekeken?
hoe bedoel je? met een biertje natuurlijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Sint maartennog 1 maandje
Trouwens hoe heb jij gister Madagaskar gekeken?
Nr is idd verkeerd ja.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:43 schreef Xiance het volgende:
horen we nu niet in topic 2021 te zitten?
ik had 2020 al aangemaakt
Das 500 topics geledenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:43 schreef Xiance het volgende:
Klopt nummering uberhaubt wel? ik lees vaak hier dat nummering niet klopt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:43 schreef Xiance het volgende:
nee, Madagaskar was hier gister op tv dus acht al van huhquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe bedoel je? met een biertje natuurlijk
of bedoelde je dat niet?
dvd of course... Ik loop zooooooooooooooo achter met films kijken.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:43 schreef Xiance het volgende:
Goh slimquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh, uit de kast komen?![]()
nou niets, maar vind dat toch wel raar. Iemand leuk/interessant vinden zonder visuele shit, if u know what i mean.
Ja, tis a dog eat dog world.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[quote]
Ja, bij de meiden is er dus dit jaar 1 uitgevlogen. Volgens mij is dat in de 7 jaar dat ik er dans nog nóóit gebeurd! Echt zuur
die was gister nog op tv hier madonnaquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, tis a dog eat dog world.
Is dit haar?![]()
[ afbeelding ]
Maar dan met oranje haar.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, tis a dog eat dog world.
Is dit haar?![]()
[ afbeelding ]
o op die fiets. Wij kunnen hier ook Nederland ontvangen trouwens. Dat wilde ik wel. Maar kijk er vrij weinig naar. Anthony en David vinden dat erg raar klinken. Ze kunnen niet eens onderscheid maken tussen Duits, Fins en Nederlands.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, Madagaskar was hier gister op tv dus acht al van huh
600 zelfsquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Goh slim![]()
Maar das heel herkenbaar
ik geloof niet dat ik 600 topics geleden al topicstarts deed hoorquote:
Sticky&Sweet tour. Ja, las ik.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die was gister nog op tv hier madonna
duits en nederlands ok maar fins is toch heel andersquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o op die fiets. Wij kunnen hier ook Nederland ontvangen trouwens. Dat wilde ik wel. Maar kijk er vrij weinig naar. Anthony en David vinden dat erg raar klinken. Ze kunnen niet eens onderscheid maken tussen Duits, Fins en Nederlands.
dumb bitches.
oranje haar? vandaar dat ze eruit lag...quote:
nee ging uit, heb alleen like a prayer gezienquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Sticky&Sweet tour. Ja, las ik.
Meeste fans vinden dat de slechtste show ooit. (alhoewel ik 3 keer ben geweest)
heb je gekeken?
dacht ik ook, maar ze vinden alles op elkaar lijken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
duits en nederlands ok maar fins is toch heel anders
Ja tuurlijk, ze zit er al een tijd in.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oranje haar? vandaar dat ze eruit lag...
had je haar zien dansen?
o dan vond je dat best goed. Dat stukje van Felix. lekker 90squote:Op zondag 11 oktober 2009 19:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee ging uit, heb alleen like a prayer gezien
Hebben ze Hans ook geremixed?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Rad van fortuin op rtl4, bah ze hebben het deuntje gerimixed
Felix? Don;t you want my loving?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o dan vond je dat best goed. Dat stukje van Felix. lekker 90s
Nee, Raymond.quote:
gaan ze alles opnieuw recyclen? Tis net zoals hier: A-team moet er ook aan geloven. en Hawaii 5-0 ook. maar dat was voor mijn tijd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Rad van fortuin op rtl4, bah ze hebben het deuntje gerimixed
Vooruit dan, ik doelde op je auditie, dat ze maar niet van je af willen, maar als je geen complimentjes wil dan is het ook prima heur...quote:
tis eenmalige aflevering i.v.m het 20 jarig bestaan van rtlquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gaan ze alles opnieuw recyclen? Tis net zoals hier: A-team moet er ook aan geloven. en Hawaii 5-0 ook. maar dat was voor mijn tijd.
ja, ik zal juillie alvast voor zijn: toen de aarde nog plat was.
Yma zei al: Hij zal je niet durven laten gaanquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vooruit dan, ik doelde op je auditie, dat ze maar niet van je af willen, maar als je geen complimentjes wil dan is het ook prima heur....
moest keihard lachenquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ze zit er al een tijd in.
Ze geeft zelf ook les bij eenn andere school.
Maar goed, ze ligt niet erg lekker in de groep. Liquid wordt steeds jonger (er zitten gvd al 15jarigen bij, wtf?!) en voor Black SNow (een team verder) is ze te.... mja... hoerig. Ze heeft een andere stijl.
Maar goed, dat heb ik ook. En ik ben nog 2 jaar ouder dan dat zij is. Dus ik kneep hem ineens wel bij de audities. Kregen we ook nog eens een totaaaaaal andere stijl: Popping, door een B-Boy.Maar goed, I made it.
Hans.quote:
grappig dat je de enige homo in dat groepje bent.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yma zei al: Hij zal je niet durven laten gaan
Omdat ik te lief en schattig ben en omdat het meidenteam dan in staking gaat
felix?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o dan vond je dat best goed. Dat stukje van Felix. lekker 90s
heb effe tv aangezet. Tis geen Hans maar Carlo. Die vind ik echt vreselijk!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tis eenmalige aflevering i.v.m het 20 jarig bestaan van rtl
"Like a Prayer" gemixt met "Don't you want me" van Felixquote:
quote:
Ja dusquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
"Like a Prayer" gemixt met "Don't you want me" van Felix
Felix ken je toch wel? jaren 90 house![]()
niet eens ezelinnenmelk?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
op het moment voel ik me een zwoele schwüll, nog zwoeler dan Marlene, net heerlijk gebadderd in de karnemelk met honing
quote:
oh diequote:Op zondag 11 oktober 2009 20:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
"Like a Prayer" gemixt met "Don't you want me" van Felix
Felix ken je toch wel? jaren 90 house![]()
Heerlijk nummer.quote:
heb je dat er niet doorheen gehoord tijdens Like a Prayer?quote:
ja, tijdloos. Vind em nog steeds geweldig.quote:
die ken ik niet. Maar klinkt heerlijk! Goede beat!quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:19 schreef Ang3l het volgende:
Mijn vriendin en ik dwepen overigens nog helemaal met dit nummer:
En dan helemaal hard openzetten bij minuut 0:48
Zo heerlijk!
Dit is toch echt zo Zo ZO lelijk!?!quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je dat er niet doorheen gehoord tijdens Like a Prayer?
Of was je weer je haar aan het doen?![]()
[ afbeelding ]
OMG gaybrows... and yet he's straight.
Is ook maar een klein hitje geweest, maar oh mijn God wat vind ik dat een lekker nummerquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die ken ik niet. Maar klinkt heerlijk! Goede beat!
En zo lelijk vind ik em niet. Alhoewel ie geplamuurd is. zondequote:
godklere, das oud.quote:
hier ook jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
godklere, das oud.![]()
Vooral die clip van die eerste die je gepost had.
Leek wel een trend. Al die clips van die tijd. (houseclips) had je altijd mensen die aan het rennen waren hetzij met een koffer of iets anders. En de setting was meestal gebergte of een Duits treinstation.![]()
a wild guess.....Celine?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:28 schreef Xiance het volgende:
CCCOOOMMMMEEEEEEEEE WWWHHHAAAATTTTTTTT MMMAAAAAAAAYYYYYYYY
Darudequote:
Nee. Moulin Rougequote:
Elk topic dezelfde grap wordt wel een beetje flauw, vind je niet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:59 schreef mike_hunt het volgende:
o ik was eerste
i wanna thank God for blessing me blabla
HAHAHAHAHAHAHAH juist!quote:
Geen idee ken bijna geen clips,titels, artiest, heb alleen maar en ohh die als ik ze hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAH juist!![]()
o jij als expert...
hoe heet dat liedje? ik ga nu de clip beschrijven..
tis een Japanse vrouw (of Chinees, ach uit die hoek zeggen we maar) met lang zwart haar. zij loopt in een zwarte bh en broekje en verdwijnt in plassen.
U know what i mean?
Net als Pipoquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Elk topic dezelfde grap wordt wel een beetje flauw, vind je niet?
OOOOOOOOO je leest mijn prozaquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Elk topic dezelfde grap wordt wel een beetje flauw, vind je niet?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb nog niet eens mijn A material jokes aangeboord.
quote:
ach zieltje...quote:
quote:
quote:
weet ik veelquote:
De mensen of de drankjes?quote:
Watership downquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:15 schreef Xiance het volgende:
Bright eyes, burning like fire..
bright eyes...
hier is het droogquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:24 schreef Ang3l het volgende:
WHOW! Het klinkt alsof de frietpan keihard aanstaat maar het is regenWat een enorm gekletter zeg!
het is hier de hele dag al bezig!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:24 schreef Ang3l het volgende:
WHOW! Het klinkt alsof de frietpan keihard aanstaat maar het is regenWat een enorm gekletter zeg!
Wie? Ik niet in ieder geval.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
en heb jij ook zo genoten van de marathon
Hoi Yuri, alles ok hier?quote:
A Ik vind er geen fuck aanquote:
Ja ook hoorquote:
inderdaadquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja ook hoorAlleen weekend alweer voorbij
Heb jij dan dat appeltje in je waffeltje?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
beetje een impressie van het gaydinay volgend jaar, met grieks orgie thema?
[ afbeelding ]
had je toch net zo goed even kunnen gaan kijken, zelfs op de stratumse dijk was het erg gezelligquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
A Ik vind er geen fuck aan
B wat een baggerherrie als je uit wil slapen
C ik kon er met de auto niet uit de hele dag
meer een rol voor lennart, of teunquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb jij dan dat appeltje in je waffeltje?
Komt Lennart?!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
meer een rol voor lennart, of teun
ja stel je voor dat je lol zou hebben! Of een leven!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:08 schreef Xiance het volgende:
ik ben toch altijd maar blij dat ik bij het volk hoor wat nooit uitgenodigt word
Niet iedereen heeft dezelfde definitie van lolquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja stel je voor dat je lol zou hebben! Of een leven!
Ik heb wel bij een Thomas in de klas gezeten jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
ThaErik thomas heeft zelfs bij jou in de klas gezeten niet?
omdat je emo bent?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom vind ik een stervende mot zo zielig!
wat is dat voor vaag feest?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
beetje een impressie van het gaydinay volgend jaar, met grieks orgie thema?
[ afbeelding ]
zondag is altijd een slowdayquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:32 schreef mike_hunt het volgende:
Nog steeds dit topic? Wil nie eg opschieen, he![]()
o.k. creepy...of je bent high sensitive dat kan ook.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom vind ik een stervende mot zo zielig!
o bitch ik ben er achter over dat japse vrouwtje in die plassen.quote:
hoezo een slowday? is er weer een zeg 'ns AAA marathon?quote:
Ik had het filmpje ooit op tv gezien, en ik moest er laatst weer aan denken. Ik vind het zo tragisch eruit zien, de mot die zo probeert te vliegen maar steeds neerstort. Ach, misschien ben ik wel te emo /care.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o.k. creepy...of je bent high sensitive dat kan ook.
euh...hoe kom je daarbij om dat te zoeken op youtube?
kennelijk of volgens wouter wel, uit son of breugel,quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb wel bij een Thomas in de klas gezeten ja. Is dat dezelfde dan?
En dan als laatste Goodbye Champ.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had het filmpje ooit op tv gezien, en ik moest er laatst weer aan denken. Ik vind het zo tragisch eruit zien, de mot die zo probeert te vliegen maar steeds neerstort. Ach, misschien ben ik wel te emo /care.
ur a strange man, sksi eyezquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik haal twee filmpjes door elkaar zie ik nu.
Die keek ik ook nog.
wft is dat? hitting the bong too hard?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
het mysterie van de nar, waarom was de nar, de joker van het hof vaak ook de raadsman van de koning, omdat ie zo goed luisterde en wist wanneer hij zijn mond moest houden, omdat hij zo slim was, omdat hij humor had?
Ik beschouw mijzelf niet als een wijs man, ik presenteer me in ieder geval zeker niet zo.
Ik ben een flierefluiter, een joker, een nar, ik presenteer mijzelf in ieder geval zo.
Waarom komen mensen dan juist bij mij met hun ziel onder hun arm, zeker het laatste jaar.
Toch niet omdat deze flierefluiter zo wijs of betrouwbaar over komt, ik vind het niet erg, maar wel verwarrend...
Jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o bitch ik ben er achter over dat japse vrouwtje in die plassen.![]()
Ken je dit nummer wel btw?
Misschien omdat wijze mannen moeilijk te benaderen zijn, of hun adviezen vanuit de hoogte kan komen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
het mysterie van de nar, waarom was de nar, de joker van het hof vaak ook de raadsman van de koning, omdat ie zo goed luisterde en wist wanneer hij zijn mond moest houden, omdat hij zo slim was, omdat hij humor had?
Ik beschouw mijzelf niet als een wijs man, ik presenteer me in ieder geval zeker niet zo.
Ik ben een flierefluiter, een joker, een nar, ik presenteer mijzelf in ieder geval zo.
Waarom komen mensen dan juist bij mij met hun ziel onder hun arm, zeker het laatste jaar.
Toch niet omdat deze flierefluiter zo wijs of betrouwbaar over komt, ik vind het niet erg, maar wel verwarrend...
weet ik veel wat mensen op zondag doen maar ze zijn meestal niet hierquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoezo een slowday? is er weer een zeg 'ns AAA marathon?
don't be such a sourpussquote:
dus als ik BBE had gezegd dan had je het wel geweten? Ik moest mijn broertje bellen hiervoor hahahah doet ie ook bij mij hoor.quote:
nee, zoals ik al zei ik ben enorm slecht met titels en namen van artiesten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dus als ik BBE had gezegd dan had je het wel geweten? Ik moest mijn broertje bellen hiervoor hahahah doet ie ook bij mij hoor.
de 3 andere video'sdas echt antiek
he jongen!quote:
houd je ook nog van andere muziekstromingen behalve 90s house?quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, zoals ik al zei ik ben enorm slecht met titels en namen van artiesten.
Gouwe ouwe![]()
![]()
duizenden malen beter dan alle troep die nu door moet gaan voor muziek
![]()
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
jokertje
[M S&G] FOK!kers sexy & Gewaagd #31
Ja. Maar ik weet niet of je dat verbaast.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:03 schreef Waxxer het volgende:
Over gouwe ouwe gesproken (hai!): ik kwam een cd tegen van PJ Harvey, dus ik denk, joh, hoe kewl was die cd ook alweer, maar ik zit zo te luisteren en ik denk, joh, dat klinkt allemaal wel nogal somber op de één of andere manier!![]()
Weet de jeugd van tegenwoordig (nog) wel wie PJ Harvey is?
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:03 schreef Waxxer het volgende:
Over gouwe ouwe gesproken (hai!): ik kwam een cd tegen van PJ Harvey, dus ik denk, joh, hoe kewl was die cd ook alweer, maar ik zit zo te luisteren en ik denk, joh, dat klinkt allemaal wel nogal somber op de één of andere manier!![]()
Weet de jeugd van tegenwoordig (nog) wel wie PJ Harvey is?
ik was het drugskind van de jaren 90, heb veel gekke dingen gedaan toen, en kwam er achter dat ik daar 10 jaar later, ( die foto is van 2000) toch anders op reageerde.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG waarom ben je naakt bij een tent?
Nou, nee hoor. Iemand met een beetje leuke, eigenzinnige, verder dan zijn neus kijkende smaak voor muziek weet wie PJ Harvey is en zingt A Perfect Day Elise luidkeels mee.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Maar ik weet niet of je dat verbaast.
Nou, het swingt hier dan ook de pán uit!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAP.J. Harvey
het eerste wat me bij me op komt is, Big fish, Little fish.
o wat leuk!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik was het drugskind van de jaren 90, heb veel gekke dingen gedaan toen, en kwam er achter dat ik daar 10 jaar later, ( die foto is van 2000) toch anders op reageerde.
Ik heb dus in die outfit staan dansen in de de 24 uurstent op Lowlands
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, het swingt hier dan ook de pán uit!
Rock, pop enz ook wel hoor maar vergeleken de 80's en 90's is zo'n beetje alles wat nu uitkomt baggerquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
houd je ook nog van andere muziekstromingen behalve 90s house?
XIe je weleens muziekstukken plaatsen...dat ik denk..goh dat je dat kent...quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Meezingen is veel gezegd, maar ik kan ook niet zo snel nummers meezingen.
tis maar wat je leuk vindquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o wat leuk!!![]()
![]()
hoe bedoel je dat je toch anders erop reageerde?
Veel mainstreamdingen ken ik dan weer minder hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
XIe je weleens muziekstukken plaatsen...dat ik denk..goh dat je dat kent...
leuk, wat is er leuk aan, waarom vind je dat leuk?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:10 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o wat leuk!!![]()
![]()
hoe bedoel je dat je toch anders erop reageerde?
Daarom zeg ik het ook.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nouo ja, swingt.... Ze is vaak somber...
ja, dat heb ik ook wel. Wat vandaag de dag uitkomt is een revival van de 80s of the 90s. Of elkaars liedje gebruiken voor een sample o.i.d.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Rock, pop enz ook wel hoor maar vergeleken de 80's en 90's is zo'n beetje alles wat nu uitkomt bagger
Ik woon in Adam ja, maar ben nu in A-townquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
he jongen!![]()
Moet je niet in de stad hangen? Er is een afterparty waar de More zat.
je woont toch in Amsterdam?
Spierpijn, maar dat geeft me eigenlijk wel een voldaan gevoelquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
Toch niet omdat deze flierefluiter zo wijs of betrouwbaar over komt
leuk dat je jezelf zo expressed. creativiteit and such..quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
leuk, wat is er leuk aan, waarom vind je dat leuk?
het kickte er harder in, vroeger had ik mezelf beter in de hand denk ik
euh... was positief bedoeld...quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Veel mainstreamdingen ken ik dan weer minder hoor.
Hoeveel km heb je gelopen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Spierpijn, maar dat geeft me eigenlijk wel een voldaan gevoel
O toch!! ik wist niet of je nou wel of geen huis had....quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik woon in Adam ja, maar ben nu in A-townGenoeg andere after party's
![]()
What's up?
creatief volgens mij stond ie stijf van de dopequote:Op maandag 12 oktober 2009 00:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
leuk dat je jezelf zo expressed. creativiteit and such..
of ik moet van de spliff afblijven..
o ja marathon man.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Spierpijn, maar dat geeft me eigenlijk wel een voldaan gevoel
Maar 6,5km joh, maar ik ging voor onder de 30 minuten en dat is me net gelukt:quote:
ja, maar vele creative artists doen crazy shit. Ik zie het om mijn heen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
creatief volgens mij stond ie stijf van de dope
Bij mij is het nooit SSDDquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O toch!! ik wist niet of je nou wel of geen huis had....![]()
what's up...ja, SSDD....
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Maar 6,5km joh, maar ik ging voor onder de 30 minuten en dat is me net gelukt:
29:58
hoe bevalt het werk? Is het leuk? Dwing je respect af?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Maar 6,5km joh, maar ik ging voor onder de 30 minuten en dat is me net gelukt:
29:58
amen to thatquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bij mij is het nooit SSDD![]()
Het is maar net of ik zin heb om alles te typenen sommige info is ook niet voor jullie besteed
drugsgebruik is een uiting van creativiteit?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
leuk dat je jezelf zo expressed. creativiteit and such..
of ik moet van de spliff afblijven..
Maar wat je niet typt is meestal het meest interessantquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bij mij is het nooit SSDD![]()
Het is maar net of ik zin heb om alles te typenen sommige info is ook niet voor jullie besteed
precies!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
creatief volgens mij stond ie stijf van de dope
Nee dat het als een accelerator werkt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
drugsgebruik is een uiting van creativiteit?
Dus je wil weten dat ik zojuist naar de wc ben geweest?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar wat je niet typt is meestal het meest interessant
Tuurlijk, ze willen allemaal mij als gay best friend hebbenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe bevalt het werk? Is het leuk? Dwing je respect af?
ik niet zo maar mike misschien welquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dus je wil weten dat ik zojuist naar de wc ben geweest?
Quit pro quo, clarice... Kom maar zelf over de brug,, die bullshit van Battlestar Gallactica weten we nu wel..quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar wat je niet typt is meestal het meest interessant
moeten ze ook meneer tegen je zeggen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze willen allemaal mij als gay best friend hebbenEhm sorry, there's no room for that
![]()
Ik ben jullie baas, niet jullie vriend.
Netjes! Ur no dumb bitch. Dat heb je heel goed door. Houd maar eerst de teugels strak.. Je kan ze later altijd losser maken... if u know what i mean..quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze willen allemaal mij als gay best friend hebbenEhm sorry, there's no room for that
![]()
Ik ben jullie baas, niet jullie vriend.
I think I don't wanna know what you meanquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Netjes! Ur no dumb bitch. Dat heb je heel goed door. Houd maar eerst de teugels strak.. Je kan ze later altijd losser maken... if u know what i mean..
Kerel, waarom zou ik dat moeten weten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik niet zo maar mike misschien wel
Mister he, Misterquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moeten ze ook meneer tegen je zeggen?
Net danste ik voor de spiegel en deed lippenstift op, nu tevredenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Quit pro quo, clarice... Kom maar zelf over de brug,, die bullshit van Battlestar Gallactica weten we nu wel..![]()
![]()
jij was toch wel van de watersport?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Kerel, waarom zou ik dat moeten weten.![]()
![]()
o verkeerde pica
ik heb nog nooit drugs nodig gehad als accelerator, dat is vaak ook het begin van het einde, of het begin van het begin, hoe je dat dan ook maar wel zien.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee dat het als een accelerator werkt.
Het feit dat je het al moet vragen is dus NEE op mijn antwoord. U were just an Amy Huiswijn...![]()
u crazy bitch, ik bedoelde dat je niet meteen popi jopi met ze gaan doen. En dat je eerst streng doch rechtvaardig moet zijn...je kan altijd later losen up...quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
I think I don't wanna know what you mean
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Net danste ik voor de spiegel en deed lippenstift op, nu tevreden
Je hebt mij nog steeds hoog zitten hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat bedoel ik, not a sexual game... en ik had je net nog wel hoog zitten....
Nee, daar heb ik een filmpje van nodigquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Net danste ik voor de spiegel en deed lippenstift op, nu tevreden
bitch, dat stond er niet niet....hahahahahaquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
jij was toch wel van de watersport?
Wist je geen maat te houden vroeger? Was je een Floortje Bloem?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb nog nooit drugs nodig gehad als accelerator, dat is vaak ook het begin van het einde, of het begin van het begin, hoe je dat dan ook maar wel zien.
Ik heb het alleen nog maar recreatief gebruikt, en hoop het daar ook bij te kunnen laten
Waarom zou dat zijn denk je?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitch, dat stond er niet niet....hahahahaha
Maar NEE on both accounts...
waarom denken jullie dat ik nasty ben...?
U know i do.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je hebt mij nog steeds hoog zitten hoor![]()
Ik bedoelde het sarcastisch![]()
Waar zit jij nu eigenlijk?
Thuis als in NY he? Waar woon je dan? welke wijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
U know i do.![]()
Xit nu thuis... Straks douchen... We gaan straks eten. Nero's geloof ik, nothing fancy..
omdat je ooit zoiets zeiquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bitch, dat stond er niet niet....hahahahaha
Maar NEE on both accounts...
waarom denken jullie dat ik nasty ben...?
Dat durf ik echt niet zeggen. Want zulke vreemde dingen zeg ik hier niet. Kijk, het is niet zo dat jullie 8 jaar zijn en dat allemaal vreemd vinden wat ik zeg. Ur an adult. Zeg jij het maar dus.. Want al sla je me dood...quote:
Kan hem even niet vindenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik een filmpje van nodig
Ja, west 72nd Street. Manhattan...hoezo kom je op bezoek?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:43 schreef MisterO het volgende:
[..]
Thuis als in NY he? Waar woon je dan? welke wijk
En dan vind je het gek dat ik niet alles vertelquote:
hahahah das waar, maar ik dat niet altijd hoor... Ben gewoon normaal..quote:
toch nog wat gevondenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
En dan vind je het gek dat ik niet alles vertel
Ja, next week, nee, ik vroeg het me gewoon afquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, west 72nd Street. Manhattan...hoezo kom je op bezoek?![]()
zie je wel en doe je net of het onze schuld isquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahah das waar, maar ik dat niet altijd hoor... Ben gewoon normaal..
Geweldig!!!quote:
Flauwquote:
Nee niet jullie schuld o.i.d. Maar tis niet elke dag feest.. u know...quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zie je wel en doe je net of het onze schuld is![]()
zal mij trouwens een zorg zijn wat je 'lekker' vind
Nee nog nooit gedaan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Flauw![]()
Vandaag naar family guy gekeken: heeft er iemand weleens expres zn hand in slaap laten vallen om vervolgens met zichzelf te 'spelen'? Volgens Peter Griffin lijkt het dan alsof iemand anders jou 'bespeelt'
het is nooit een verslaving geweest, dus ik wist wel maat te houden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wist je geen maat te houden vroeger? Was je een Floortje Bloem?
Heel homofok gaat het nu uitproberenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee nog nooit gedaan.Alhoewel ik dat vroeger ook hoorde. Lijkt me zo'n gedoe. tijdrovend.
kon de echte scene niet vindenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Flauw![]()
Vandaag naar family guy gekeken: heeft er iemand weleens expres zn hand in slaap laten vallen om vervolgens met zichzelf te 'spelen'? Volgens Peter Griffin lijkt het dan alsof iemand anders jou 'bespeelt'
Das toch een publiek geheim?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heel homofok gaat het nu uitproberen
ik nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heel homofok gaat het nu uitproberen
Ik kende het niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Das toch een publiek geheim?Iedereen weet dit toch wel?
Have funquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kende het niet.
Nu ga ik slapen
S;aap lekker allen
Slaapsequote:Op maandag 12 oktober 2009 00:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kende het niet.
Nu ga ik slapen
S;aap lekker allen
want je hebt het al geprobeerd? Maar dit is niet de fleshlight variant hoor..quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kende het niet.
Nu ga ik slapen
S;aap lekker allen
ik krijg dit NOOOOOOOOOOIT meer uit mijn hoofdquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG waarom ben je naakt bij een tent?
ben je altijd maandag vrij/quote:
heb wel wat beters te doen dan van die onzin methodesquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
want je hebt het al geprobeerd? Maar dit is niet de fleshlight variant hoor..grapje
Ik heb genoeg ranzigheid gezien dus kan er wel tegenquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik krijg dit NOOOOOOOOOOIT meer uit mijn hoofd
quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik krijg dit NOOOOOOOOOOIT meer uit mijn hoofd
ik ben maandags ook vrij.quote:
quote:
o dus je kent ook glassass.com?quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb genoeg ranzigheid gezien dus kan er wel tegen
Wakker worden, uitrekken, wijnfles open trekken, joggen in central park, wijn drinken, ff douchen, ergens lunch halen, internetten, denken dat je nu weer geen nieuwe baan neemt omdat het geen uitdaging is.. denken wat je aan moet voor de kroeg die avond, uitrekken, uit eten, omkleden, tv-kijken, wijntje drinken, uitgaan, snuiven, terugstrompelen de taxi in en naar huis, op bed crashen..quote:
i'll hunt you down and kill youquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zie het als kunst of iets tasteful hahaha
quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Wakker worden, uitrekken, wijnfles open trekken, joggen in central park, wijn drinken, ff douchen, ergens lunch halen, internetten, denken dat je nu weer geen nieuwe baan neemt omdat het geen uitdaging is.. denken wat je aan moet voor de kroeg die avond, uitrekken, uit eten, omkleden, tv-kijken, wijntje drinken, uitgaan, snuiven, terugstrompelen de taxi in en naar huis, op bed crashen..
Zoiets?
Waarom niet? zo erg is ie toch niet? ..... als je niet van datr schrapen houd, kan je beter je boxen uitzetten. hahahquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee die niet, one guy one jar heb ik bewust nog niet gekeken
Kon je dat niet aan zien.?quote:
Neem ze toch allemaal!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:12 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke zal ik niet nemen, ik ben gek op shirtjes
ik vind je wel een schatje hoorquote:
De bovenste is juist subtiel, i like itquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Neem ze toch allemaal!!Vind de bovenste niets...maar taste is natuurlijk in the eye of the beholder...
moet toch 1 iets hebben waarvan ik kan zeggen dat ik het niet heb gezien.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Waarom niet? zo erg is ie toch niet? ..... als je niet van datr schrapen houd, kan je beter je boxen uitzetten. hahah
ik ga voor meneer 2quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:12 schreef MisterO het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke zal ik niet nemen, ik ben gek op shirtjes
Slaapsequote:Op maandag 12 oktober 2009 01:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik vind je wel een schatje hoor
maar nu ga ik slapen, de wekker gaat om 0630
slaap ze! enne wel je handjes boven de deken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:15 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik vind je wel een schatje hoor
maar nu ga ik slapen, de wekker gaat om 0630
Dat was toch Showgirls?quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
moet toch 1 iets hebben waarvan ik kan zeggen dat ik het niet heb gezien.
ja das waar. maar als je 20 bent is het leuk en als je 34 bent is het toch wat anders...quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
De bovenste is juist subtiel, i like it
Snel vertel, niet te snel we schrijven meequote:Op maandag 12 oktober 2009 01:20 schreef MisterO het volgende:
Omg, ik krijg toch net een hilarische gay.nl bericht
uiteraard....vertel....quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:20 schreef MisterO het volgende:
Omg, ik krijg toch net een hilarische gay.nl bericht
daar heb ik volgens mij ooit een stukje van gezien, dat ze staat te ketsen tegen een hek aan ofzoquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Snel vertel, niet te snel we schrijven mee
quote:
quote:Ik weet dat je niet op een oudere man zit te wachten maar ik wil je in alleen maar zeggen dat je er goed uit ziet(en ik vermoed dat je het volgende wat ik je schrijf waarschijnlijk al weet) Maar puur voor de zekerheid, ik hoop dat je veel leuke mensen tegen komt hier maar hou er altijd rekening mee dat er ook tussen zitten die de boel bedonderen en bvb zeggen dat ze 18 zijn en de foto van een jong persoon gebruiken terwijl ze veel ouder zijn of zo. Wees dus voorzichtig en geef nooit zo maar privé gegevens of telnummers af, chat bij voorkeur, als je de mogelijkheid, hebt eerst met iemand live via een cam en maak als ooit een date hebt eerst alleen een afspraak maken op een openbaar gebied wat jij kent en waar meerdere mensen komen ! Voor de rest kan je hier best wel leuke mensen ontmoeten en veel plezier hebben. Suc6
Nee dat was waaarschijnlijk The Last Seduction. Die staat bij mij op nummer 1 allertijden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar heb ik volgens mij ooit een stukje van gezien, dat ze staat te ketsen tegen een hek aan ofzo
dank jequote:
No bitch...He's a preditor.... Ken je die show?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |