leuk dat je jezelf zo expressed. creativiteit and such..quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
leuk, wat is er leuk aan, waarom vind je dat leuk?
het kickte er harder in, vroeger had ik mezelf beter in de hand denk ik
euh... was positief bedoeld...quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Veel mainstreamdingen ken ik dan weer minder hoor.
Hoeveel km heb je gelopen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Spierpijn, maar dat geeft me eigenlijk wel een voldaan gevoel
O toch!! ik wist niet of je nou wel of geen huis had....quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik woon in Adam ja, maar ben nu in A-townGenoeg andere after party's
![]()
What's up?
creatief volgens mij stond ie stijf van de dopequote:Op maandag 12 oktober 2009 00:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
leuk dat je jezelf zo expressed. creativiteit and such..
of ik moet van de spliff afblijven..
o ja marathon man.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:15 schreef MisterO het volgende:
[..]
Spierpijn, maar dat geeft me eigenlijk wel een voldaan gevoel
Maar 6,5km joh, maar ik ging voor onder de 30 minuten en dat is me net gelukt:quote:
ja, maar vele creative artists doen crazy shit. Ik zie het om mijn heen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
creatief volgens mij stond ie stijf van de dope
Bij mij is het nooit SSDDquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O toch!! ik wist niet of je nou wel of geen huis had....![]()
what's up...ja, SSDD....
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Maar 6,5km joh, maar ik ging voor onder de 30 minuten en dat is me net gelukt:
29:58
hoe bevalt het werk? Is het leuk? Dwing je respect af?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Maar 6,5km joh, maar ik ging voor onder de 30 minuten en dat is me net gelukt:
29:58
amen to thatquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bij mij is het nooit SSDD![]()
Het is maar net of ik zin heb om alles te typenen sommige info is ook niet voor jullie besteed
drugsgebruik is een uiting van creativiteit?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
leuk dat je jezelf zo expressed. creativiteit and such..
of ik moet van de spliff afblijven..
Maar wat je niet typt is meestal het meest interessantquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Bij mij is het nooit SSDD![]()
Het is maar net of ik zin heb om alles te typenen sommige info is ook niet voor jullie besteed
precies!quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
creatief volgens mij stond ie stijf van de dope
Nee dat het als een accelerator werkt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
drugsgebruik is een uiting van creativiteit?
Dus je wil weten dat ik zojuist naar de wc ben geweest?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar wat je niet typt is meestal het meest interessant
Tuurlijk, ze willen allemaal mij als gay best friend hebbenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe bevalt het werk? Is het leuk? Dwing je respect af?
ik niet zo maar mike misschien welquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:31 schreef MisterO het volgende:
[..]
Dus je wil weten dat ik zojuist naar de wc ben geweest?
Quit pro quo, clarice... Kom maar zelf over de brug,, die bullshit van Battlestar Gallactica weten we nu wel..quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar wat je niet typt is meestal het meest interessant
moeten ze ook meneer tegen je zeggen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze willen allemaal mij als gay best friend hebbenEhm sorry, there's no room for that
![]()
Ik ben jullie baas, niet jullie vriend.
Netjes! Ur no dumb bitch. Dat heb je heel goed door. Houd maar eerst de teugels strak.. Je kan ze later altijd losser maken... if u know what i mean..quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze willen allemaal mij als gay best friend hebbenEhm sorry, there's no room for that
![]()
Ik ben jullie baas, niet jullie vriend.
I think I don't wanna know what you meanquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Netjes! Ur no dumb bitch. Dat heb je heel goed door. Houd maar eerst de teugels strak.. Je kan ze later altijd losser maken... if u know what i mean..
Kerel, waarom zou ik dat moeten weten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik niet zo maar mike misschien wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |