kerstmuts? jij bent er vroeg bij..quote:
de pepernoten liggen ook alweer in de winkel dusquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kerstmuts? jij bent er vroeg bij..
Of Kerst is veels te laat.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kerstmuts? jij bent er vroeg bij..
geen halloween spul of ligt dat gewoon naast elkaar?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:01 schreef wonderer het volgende:
Hier kun je ook alweer kerstballen, -kaarten en -rotzooi kopen sinds een paar weken.
Mijn moeder had ze in augustus al zien liggen, maar ze waren daarna weggehaald.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de pepernoten liggen ook alweer in de winkel dus
Ander gedeelte van de winkel meestalquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen halloween spul of ligt dat gewoon naast elkaar?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:01 schreef wonderer het volgende:
Hier kun je ook alweer kerstballen, -kaarten en -rotzooi kopen sinds een paar weken.
In dat opzicht ben ik nog wel een hollander. Ik doe niet aan halloween. Ik heb ze hier weleens uitgelegd dat wij Sint Maarten hebben. (Ik weet niet of jullie van beneden de rivieren dat kennen.)quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geen halloween spul of ligt dat gewoon naast elkaar?
Klinkt bekendquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:20 schreef mike_hunt het volgende:
Best wel raar eigenlijk...
Zit nou een half jaar (give or take) op het internet met iemand. Weet niet eens hoe hij eruit ziet. Ja heb iets vaags gezien. Vind em eigenlijk wel heel erg 'leuk', vooral de manier hoe hij schrijft and shit. Maar heb em nog nooit ontmoet.![]()
heb je zo je man ontmoet?quote:
Jaquote:
D'r is nog hoop voor me!quote:
een kerel?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:20 schreef mike_hunt het volgende:
Zit nou een half jaar (give or take) op het internet met iemand. Weet niet eens hoe hij eruit ziet. Ja heb iets vaags gezien. Vind em eigenlijk wel heel erg 'leuk', vooral de manier hoe hij schrijft and shit. Maar heb em nog nooit ontmoet.![]()
Als ie uit Mexico komt zou ik zeggen "Laat gaan laat gaan!"quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:20 schreef mike_hunt het volgende:
euh, uit de kast komen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
een kerel?
En wat zou nu je volgende stap moeten zijn dan?
o leuk!! audities voor wat? Een show?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:30 schreef Ang3l het volgende:
Bwurgh. Koppijn.
Maar wel door de audities heen.
De meneer zei "We gaan vandaag poppen!" en meteen keken er jongens naar mij "Nee Steeph, geen barbie!"De enige homo in een hiphop-team zijn is zwaar
Het team. We moeten ieder jaar opnieuw audities doen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o leuk!! audities voor wat? Een show?
woman scorned?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ie uit Mexico komt zou ik zeggen "Laat gaan laat gaan!"
Hell hath no fury like....quote:
Kan je 'm dan niet een keer zien? Kan leuk zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:20 schreef mike_hunt het volgende:
audties doen om je plek in de team te behouden?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het team. We moeten ieder jaar opnieuw audities doen.
Deze was echt K-U-T, maar goed, dat was ie vorig jaar ook.
En we hebben er een nieuwe bij,. Überhetero. Wel sexy.
Zou best kunnen, denk ik. Het viel me gisteren wel op dat ik em toch wel leuk vind. Leuk is een groot woord, maar goed. Interessant bedoel ik meer.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je 'm dan niet een keer zien? Kan leuk zijn.
Sint maartenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
In dat opzicht ben ik nog wel een hollander. Ik doe niet aan halloween. Ik heb ze hier weleens uitgelegd dat wij Sint Maarten hebben. (Ik weet niet of jullie van beneden de rivieren dat kennen.)
Ging ik liedjes zingen (en vertalen) van Sint Maarten.
Zaten ze me aan te kijken van: r u out of ur fucking mind?![]()
heeft ie geen cam?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:20 schreef mike_hunt het volgende:
Ja, bij de meiden is er dus dit jaar 1 uitgevlogen. Volgens mij is dat in de 7 jaar dat ik er dans nog nóóit gebeurd! Echt zuurquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
audties doen om je plek in de team te behouden?that's rough, maar houd je wel scherp.
![]()
Ligt een beetje ana het seizoen en de tijd. Crisis merk je ook hier. Dus we hebben afgelopen zomer niet veel gedaan. Ja die modeshow dinges in Esprit, onze eigen eindshow. Dat soort dingen wel.quote:hoe vaak per jaar treden jullie op? Zoiets als maandelijks her en der optreden.
Sint Maarten ken ik ook. maar dat kent idd lang niet iedere stad of dorp.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Sint maartennog 1 maandje
Trouwens hoe heb jij gister Madagaskar gekeken?
hoe bedoel je? met een biertje natuurlijkquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Sint maartennog 1 maandje
Trouwens hoe heb jij gister Madagaskar gekeken?
Nr is idd verkeerd ja.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:43 schreef Xiance het volgende:
horen we nu niet in topic 2021 te zitten?
ik had 2020 al aangemaakt
Das 500 topics geledenquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:43 schreef Xiance het volgende:
Klopt nummering uberhaubt wel? ik lees vaak hier dat nummering niet klopt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:43 schreef Xiance het volgende:
nee, Madagaskar was hier gister op tv dus acht al van huhquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe bedoel je? met een biertje natuurlijk
of bedoelde je dat niet?
dvd of course... Ik loop zooooooooooooooo achter met films kijken.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:43 schreef Xiance het volgende:
Goh slimquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euh, uit de kast komen?![]()
nou niets, maar vind dat toch wel raar. Iemand leuk/interessant vinden zonder visuele shit, if u know what i mean.
Ja, tis a dog eat dog world.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:44 schreef Ang3l het volgende:
[quote]
Ja, bij de meiden is er dus dit jaar 1 uitgevlogen. Volgens mij is dat in de 7 jaar dat ik er dans nog nóóit gebeurd! Echt zuur
die was gister nog op tv hier madonnaquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, tis a dog eat dog world.
Is dit haar?![]()
[ afbeelding ]
Maar dan met oranje haar.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja, tis a dog eat dog world.
Is dit haar?![]()
[ afbeelding ]
o op die fiets. Wij kunnen hier ook Nederland ontvangen trouwens. Dat wilde ik wel. Maar kijk er vrij weinig naar. Anthony en David vinden dat erg raar klinken. Ze kunnen niet eens onderscheid maken tussen Duits, Fins en Nederlands.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee, Madagaskar was hier gister op tv dus acht al van huh
600 zelfsquote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Goh slim![]()
Maar das heel herkenbaar
ik geloof niet dat ik 600 topics geleden al topicstarts deed hoorquote:
Sticky&Sweet tour. Ja, las ik.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:53 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
die was gister nog op tv hier madonna
duits en nederlands ok maar fins is toch heel andersquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o op die fiets. Wij kunnen hier ook Nederland ontvangen trouwens. Dat wilde ik wel. Maar kijk er vrij weinig naar. Anthony en David vinden dat erg raar klinken. Ze kunnen niet eens onderscheid maken tussen Duits, Fins en Nederlands.
dumb bitches.
oranje haar? vandaar dat ze eruit lag...quote:
nee ging uit, heb alleen like a prayer gezienquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Sticky&Sweet tour. Ja, las ik.
Meeste fans vinden dat de slechtste show ooit. (alhoewel ik 3 keer ben geweest)
heb je gekeken?
dacht ik ook, maar ze vinden alles op elkaar lijken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
duits en nederlands ok maar fins is toch heel anders
Ja tuurlijk, ze zit er al een tijd in.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:58 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oranje haar? vandaar dat ze eruit lag...
had je haar zien dansen?
o dan vond je dat best goed. Dat stukje van Felix. lekker 90squote:Op zondag 11 oktober 2009 19:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee ging uit, heb alleen like a prayer gezien
Hebben ze Hans ook geremixed?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Rad van fortuin op rtl4, bah ze hebben het deuntje gerimixed
Felix? Don;t you want my loving?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o dan vond je dat best goed. Dat stukje van Felix. lekker 90s
Nee, Raymond.quote:
gaan ze alles opnieuw recyclen? Tis net zoals hier: A-team moet er ook aan geloven. en Hawaii 5-0 ook. maar dat was voor mijn tijd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Rad van fortuin op rtl4, bah ze hebben het deuntje gerimixed
Vooruit dan, ik doelde op je auditie, dat ze maar niet van je af willen, maar als je geen complimentjes wil dan is het ook prima heur...quote:
tis eenmalige aflevering i.v.m het 20 jarig bestaan van rtlquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
gaan ze alles opnieuw recyclen? Tis net zoals hier: A-team moet er ook aan geloven. en Hawaii 5-0 ook. maar dat was voor mijn tijd.
ja, ik zal juillie alvast voor zijn: toen de aarde nog plat was.
Yma zei al: Hij zal je niet durven laten gaanquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vooruit dan, ik doelde op je auditie, dat ze maar niet van je af willen, maar als je geen complimentjes wil dan is het ook prima heur....
moest keihard lachenquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ze zit er al een tijd in.
Ze geeft zelf ook les bij eenn andere school.
Maar goed, ze ligt niet erg lekker in de groep. Liquid wordt steeds jonger (er zitten gvd al 15jarigen bij, wtf?!) en voor Black SNow (een team verder) is ze te.... mja... hoerig. Ze heeft een andere stijl.
Maar goed, dat heb ik ook. En ik ben nog 2 jaar ouder dan dat zij is. Dus ik kneep hem ineens wel bij de audities. Kregen we ook nog eens een totaaaaaal andere stijl: Popping, door een B-Boy.Maar goed, I made it.
Hans.quote:
grappig dat je de enige homo in dat groepje bent.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yma zei al: Hij zal je niet durven laten gaan
Omdat ik te lief en schattig ben en omdat het meidenteam dan in staking gaat
felix?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o dan vond je dat best goed. Dat stukje van Felix. lekker 90s
heb effe tv aangezet. Tis geen Hans maar Carlo. Die vind ik echt vreselijk!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tis eenmalige aflevering i.v.m het 20 jarig bestaan van rtl
"Like a Prayer" gemixt met "Don't you want me" van Felixquote:
quote:
Ja dusquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
"Like a Prayer" gemixt met "Don't you want me" van Felix
Felix ken je toch wel? jaren 90 house![]()
niet eens ezelinnenmelk?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:13 schreef TheaterMaMa het volgende:
op het moment voel ik me een zwoele schwüll, nog zwoeler dan Marlene, net heerlijk gebadderd in de karnemelk met honing
quote:
oh diequote:Op zondag 11 oktober 2009 20:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
"Like a Prayer" gemixt met "Don't you want me" van Felix
Felix ken je toch wel? jaren 90 house![]()
Heerlijk nummer.quote:
heb je dat er niet doorheen gehoord tijdens Like a Prayer?quote:
ja, tijdloos. Vind em nog steeds geweldig.quote:
die ken ik niet. Maar klinkt heerlijk! Goede beat!quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:19 schreef Ang3l het volgende:
Mijn vriendin en ik dwepen overigens nog helemaal met dit nummer:
En dan helemaal hard openzetten bij minuut 0:48
Zo heerlijk!
Dit is toch echt zo Zo ZO lelijk!?!quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je dat er niet doorheen gehoord tijdens Like a Prayer?
Of was je weer je haar aan het doen?![]()
[ afbeelding ]
OMG gaybrows... and yet he's straight.
Is ook maar een klein hitje geweest, maar oh mijn God wat vind ik dat een lekker nummerquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die ken ik niet. Maar klinkt heerlijk! Goede beat!
En zo lelijk vind ik em niet. Alhoewel ie geplamuurd is. zondequote:
godklere, das oud.quote:
hier ook jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
godklere, das oud.![]()
Vooral die clip van die eerste die je gepost had.
Leek wel een trend. Al die clips van die tijd. (houseclips) had je altijd mensen die aan het rennen waren hetzij met een koffer of iets anders. En de setting was meestal gebergte of een Duits treinstation.![]()
a wild guess.....Celine?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:28 schreef Xiance het volgende:
CCCOOOMMMMEEEEEEEEE WWWHHHAAAATTTTTTTT MMMAAAAAAAAYYYYYYYY
Darudequote:
Nee. Moulin Rougequote:
Elk topic dezelfde grap wordt wel een beetje flauw, vind je niet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:59 schreef mike_hunt het volgende:
o ik was eerste
i wanna thank God for blessing me blabla
HAHAHAHAHAHAHAH juist!quote:
Geen idee ken bijna geen clips,titels, artiest, heb alleen maar en ohh die als ik ze hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAH juist!![]()
o jij als expert...
hoe heet dat liedje? ik ga nu de clip beschrijven..
tis een Japanse vrouw (of Chinees, ach uit die hoek zeggen we maar) met lang zwart haar. zij loopt in een zwarte bh en broekje en verdwijnt in plassen.
U know what i mean?
Net als Pipoquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Elk topic dezelfde grap wordt wel een beetje flauw, vind je niet?
OOOOOOOOO je leest mijn prozaquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Elk topic dezelfde grap wordt wel een beetje flauw, vind je niet?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb nog niet eens mijn A material jokes aangeboord.
quote:
ach zieltje...quote:
quote:
quote:
weet ik veelquote:
De mensen of de drankjes?quote:
Watership downquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:15 schreef Xiance het volgende:
Bright eyes, burning like fire..
bright eyes...
hier is het droogquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:24 schreef Ang3l het volgende:
WHOW! Het klinkt alsof de frietpan keihard aanstaat maar het is regenWat een enorm gekletter zeg!
het is hier de hele dag al bezig!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:24 schreef Ang3l het volgende:
WHOW! Het klinkt alsof de frietpan keihard aanstaat maar het is regenWat een enorm gekletter zeg!
Wie? Ik niet in ieder geval.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
en heb jij ook zo genoten van de marathon
Hoi Yuri, alles ok hier?quote:
A Ik vind er geen fuck aanquote:
Ja ook hoorquote:
inderdaadquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja ook hoorAlleen weekend alweer voorbij
Heb jij dan dat appeltje in je waffeltje?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
beetje een impressie van het gaydinay volgend jaar, met grieks orgie thema?
[ afbeelding ]
had je toch net zo goed even kunnen gaan kijken, zelfs op de stratumse dijk was het erg gezelligquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
A Ik vind er geen fuck aan
B wat een baggerherrie als je uit wil slapen
C ik kon er met de auto niet uit de hele dag
meer een rol voor lennart, of teunquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb jij dan dat appeltje in je waffeltje?
Komt Lennart?!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
meer een rol voor lennart, of teun
ja stel je voor dat je lol zou hebben! Of een leven!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:08 schreef Xiance het volgende:
ik ben toch altijd maar blij dat ik bij het volk hoor wat nooit uitgenodigt word
Niet iedereen heeft dezelfde definitie van lolquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja stel je voor dat je lol zou hebben! Of een leven!
Ik heb wel bij een Thomas in de klas gezeten jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
ThaErik thomas heeft zelfs bij jou in de klas gezeten niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |