Nee niet jullie schuld o.i.d. Maar tis niet elke dag feest.. u know...quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zie je wel en doe je net of het onze schuld is![]()
zal mij trouwens een zorg zijn wat je 'lekker' vind
Nee nog nooit gedaan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Flauw![]()
Vandaag naar family guy gekeken: heeft er iemand weleens expres zn hand in slaap laten vallen om vervolgens met zichzelf te 'spelen'? Volgens Peter Griffin lijkt het dan alsof iemand anders jou 'bespeelt'
het is nooit een verslaving geweest, dus ik wist wel maat te houden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wist je geen maat te houden vroeger? Was je een Floortje Bloem?
Heel homofok gaat het nu uitproberenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee nog nooit gedaan.Alhoewel ik dat vroeger ook hoorde. Lijkt me zo'n gedoe. tijdrovend.
kon de echte scene niet vindenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Flauw![]()
Vandaag naar family guy gekeken: heeft er iemand weleens expres zn hand in slaap laten vallen om vervolgens met zichzelf te 'spelen'? Volgens Peter Griffin lijkt het dan alsof iemand anders jou 'bespeelt'
Das toch een publiek geheim?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heel homofok gaat het nu uitproberen
ik nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heel homofok gaat het nu uitproberen
Ik kende het niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:56 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Das toch een publiek geheim?Iedereen weet dit toch wel?
Have funquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kende het niet.
Nu ga ik slapen
S;aap lekker allen
Slaapsequote:Op maandag 12 oktober 2009 00:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kende het niet.
Nu ga ik slapen
S;aap lekker allen
want je hebt het al geprobeerd? Maar dit is niet de fleshlight variant hoor..quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kende het niet.
Nu ga ik slapen
S;aap lekker allen
ik krijg dit NOOOOOOOOOOIT meer uit mijn hoofdquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
OMG waarom ben je naakt bij een tent?
ben je altijd maandag vrij/quote:
heb wel wat beters te doen dan van die onzin methodesquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
want je hebt het al geprobeerd? Maar dit is niet de fleshlight variant hoor..grapje
Ik heb genoeg ranzigheid gezien dus kan er wel tegenquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik krijg dit NOOOOOOOOOOIT meer uit mijn hoofd
quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:01 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik krijg dit NOOOOOOOOOOIT meer uit mijn hoofd
ik ben maandags ook vrij.quote:
quote:
o dus je kent ook glassass.com?quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb genoeg ranzigheid gezien dus kan er wel tegen
Wakker worden, uitrekken, wijnfles open trekken, joggen in central park, wijn drinken, ff douchen, ergens lunch halen, internetten, denken dat je nu weer geen nieuwe baan neemt omdat het geen uitdaging is.. denken wat je aan moet voor de kroeg die avond, uitrekken, uit eten, omkleden, tv-kijken, wijntje drinken, uitgaan, snuiven, terugstrompelen de taxi in en naar huis, op bed crashen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |