Mijn kind is zwaarderquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 08:19 schreef texelonia het volgende:
Kleurdoos, de band van Karma is wit.
Kim, daar heb ik helemaal geen last van met mijn kleinsmekker... Ik vind het zelfs lastig aantrekken ondanks de dunne stof...
weet ik hetquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:00 schreef Iksje het volgende:
Huup, waarom gaat ze niet te voet?
Toen ik in zwangerschapsverlof was, stapte ik met lege buggy en T in de doek naar de onthaalmoeder. Enkele route: 25 min stappen, ongeveer 2km gok ik.
Nu ik weer werk, fiets ik heen (doek omgeknoopt) en stap ik terug. (al moet ik bekennen dat ik een paar keer een stukje van de weg heb gefietst:@)
nr. 25quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:44 schreef Kersjes het volgende:
Hier gaat het knopen inmiddels als een speer: er gaat geen dag voorbij of ik gebruik de draagdoek! Eerst rekbaar (reis-Bamboe en daarna mijn draagdoek.nl), daarna de reis-Simon en sinds die weg is kon ik eindelijk weer eens mijn Girasol nr. ?? van onder het stof vandaan halen. Die wist niet wat hem overkwam, ik heb Devin er alleen mee op de rug gedragen en dat is al zooooo lang geleden
Anders moet je d'r een keer met andere inhoud een stukje laten fietsen en dan ineens laten stoppen. Dan ziet ze vanzelf wel dat als het haar kind was geweest er een hoofdje tegen het stuur had gekletstquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
weet ik hette ver denk ik? En mja, haar andere kindje is 2 en wil alles zelf doen, lopen enzo ook. Dus ik denk dat het ook te lang duurt dan.
Maar ik zei het ook al tegen mn lief dat ik toch echt hoop dat ze de eerste tijd gewoon de bus ofzo neemt of op de een of andere manier regelt dat paps dochterlief met de auto naar het kdv brengt. Want het lijkt me geen goed plan met een draagdoek op de fiets. Of het nou een gewone knoopdoek is of een bb.maarja, ik ben dan ook weer zo dat ik er niet direct wat van zeg tegen haar. Iets met hoogzittende hormonen enzo en ook dat ik denk dat ze er tzt misschien nog wel op terugkomt als ze haar hele kleine mannetje vastheeft, dat ze het dan toch wel eng vindt.
rly, heb je een actiefoto? en welke maat heb jij? er is alleen 6 te koop en dat is te grootquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:59 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb al cashmere in huisik raak mezelf wel aan
Ha, dat is een goed punt om aan te snijden bij zo'n fietser met draagdoekquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:14 schreef krijtlijk het volgende:
Ik zie hier ook regelmatig(!) moeders fietsen met kind in de babybjorn. Ik verbaas me er altijd een beetje over want waarschijnlijk hebben ze wel de allernieuwste maxi-cosi in de auto omdat dat veiliger is, maar op de fiets maakt het schijnbaar niet uit
Ik heb cashmere visjes he. Ik vind die al zo dun dat ik geen andere cashmere wil.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:23 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
rly, heb je een actiefoto? en welke maat heb jij? er is alleen 6 te koop en dat is te groot
ik weet iig iemand die een sjaal wil dus ik zou m kunnen verknippen maar t is zo zondeeee
Moet je die fietser wel lopend in kunnen halenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:23 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ha, dat is een goed punt om aan te snijden bij zo'n fietser met draagdoek
o die, nee visjes vind ik stomquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:25 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik heb cashmere visjes he. Ik vind die al zo dun dat ik geen andere cashmere wil.
k vind knippen zo zonde![]()
Ik draag ook gewoon met een 6.
Dan knoop ik hem achter en voor nog een keer.
oi, ik vind t iig lelijk staan zoveel doek en vooral als je een ruck knooptquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:30 schreef Pvoesss het volgende:
ik doe het altijd zo dat Ik vooraan gewoon mijn doek mooi heb hangen vind ik er prima uitzien.
Ja ik kan ook met een 4 net een FWCC maar een 6 vind ik geen ramp.
Waarom neem je dan geen consult voor het rugdragen dat je wat vertrouwder bent met op de rug leggen,quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:36 schreef krijtlijk het volgende:
Mijn draagdoek hangt hier een beetje werkloos aan de kapstok![]()
Buikdragen is me nu te zwaar en rugdragen lukt niet omdat hij niet stil wil blijven zitten als ik wil knopen.
ik hou er nog niet zo van idd maar ze zit wel op mn rug als ik naar de supermarkt ga, kleine eindjes voorlopig, maar daar komt wel verandering in als ze iets groter is. nu is voor gewoon makkelijker ivm bv.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:42 schreef Pvoesss het volgende:
Huh maar je draagt niet op je rug?
Een ruck doe ik met een 4 en dan tibetaans meestal
das wel een goeie om eventueel aan te halen jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:14 schreef krijtlijk het volgende:
Ik zie hier ook regelmatig(!) moeders fietsen met kind in de babybjorn. Ik verbaas me er altijd een beetje over want waarschijnlijk hebben ze wel de allernieuwste maxi-cosi in de auto omdat dat veiliger is, maar op de fiets maakt het schijnbaar niet uit
neuh, leuk bedacht hoor, maar deze familie is meer van een kado van een tientje is genoeg zeg maar. Eer dat we een keer een fietskar bij elkaar hebben gespaard...quote:Op zondag 18 oktober 2009 11:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Huup, is het geen idee om als familie als kramacadeau wat geld bij elkaar te verzamelen voor een fietskar, kan de2 jarige in, en babytje in de schelp!
Ja dat merk ik ook, na een hele dag met Jen op mn rug heb ik toch een beetje last van mn schouder.quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zijn daar ook foto`s van Davinia?
Bwoh ik heb de halve dag met mijn dochter op mijn rug gelopen en dat was wat te veel van het goede geloof ikZe wordt wel wat zwaar nu
Welke kleur heb je dan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:26 schreef texelonia het volgende:
Haha ziet er idd geinig uit TFEn wat een leuk jasje heeft je gebakje
MeNicole, ik heb wel een doek te leen, alleen geen stoere, papa-vriendelijke
Deze heb ik ook voor Leander. Die is nu ongeveer 6 kilo en word er te zwaar en groot voor nu.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:01 schreef Ticootje het volgende:
Macka, op jouw site staat een rode medley, is dat dezelfde die afgelopen woensdag op de tafel lag. ik gok dat het een rekdoek is. Tot hoeveel kilo kan je daarmee dragen? En is dat fijner voor een kleintje?
iemand anders mag ook antwoorden...
[ afbeelding ]
deze dus.
* Noli. zich op hoofd krabbelt*quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:14 schreef mrien het volgende:
Mooie doek trouwens MeNicole, maar ik sluit me ook aan bij mijn voorgangers m.b.t de houding bij zijn beentjes
Hij lijkt nu behoorlijk in het kruis te hangen. Als je z'n beentjes meer probeert te spreiden en z'n kontje hoger weet te krijgen dan z'n voetjes zal dat vast beter zitten voor hem!
Gefeliciteerd trouwens Webkim
Ah ok.quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:00 schreef mrien het volgende:
Macka is op cursus momenteel Nijna, kan dus even duren voor je antwoord krijgt
Uh jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:35 schreef Noli. het volgende:
[..]
* Noli. zich op hoofd krabbelt*
Knietjes hoger dan het kontje bedoel je denk ik??
Nou ja.. volgens mij is dat dezelfde die op dat andere forum staat... Ik had haar gisteravond een pm gestuurd dat ik die wou kopen (en nog geen reactie gehad), en nu staat ie sinds vandaag op marktplaatsquote:Op maandag 19 oktober 2009 14:12 schreef Ticootje het volgende:
Er staat een pfau op marktplaats!!!
http://link.marktplaats.nl/288946542
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |