abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73791339
Vandaag op de parkeerplaats bij blijdorp was ik Jen achterop aan het binden toen een wat oudere meneer de opmerking maakte: oh wat handig, dat weet ik nog wel uit mijn diensttijd, alles wat op je rug zit voel je niet.
Sommige mensen hoeven het alleen maar te zien om het te snappen
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_73791369
Fijn is dragen he. Wij hebben vandaag boodschappen gedaan met pfau.
Ik had haar op mijn rug in onze draagjas en dat ging perfect met de jas.
En zoveel leuke reacties en een meneer die zei nou dat wil ik ook wel lekker gedragen worden.

We gingen het pakje van Asyniur wegbrengen en de winkel was zo vol met wagen had ik er niet bij gepast.
Maar al dragen wel.

Ik ga nu een ringsling kopen voor als ik snel een boodschap wil halen met de fiets.
Ik twijfel alleen nog welke
pi_73791466
Heel fijn is het. Vandaag even de markt op, knetterdruk was het, maar mijn lief liep er lekker door met Ko in de doek. Stoer hoor, een dragende papa.
We zagen heel veel mama's met lege kinderwagens en een kindje op de arm. En sommigen zag je echt heel nadenkend naar mijn lief kijken, die lekker overal door heen slalomde.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73791566
ik heb bijna een Indio cashmere graphit bij elkaar
wie wil me aanraken?
pi_73791722
Ik heb al cashmere in huis ik raak mezelf wel aan
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:59:36 #206
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_73791735
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 08:19 schreef texelonia het volgende:
Kleurdoos, de band van Karma is wit.

Kim, daar heb ik helemaal geen last van met mijn kleinsmekker... Ik vind het zelfs lastig aantrekken ondanks de dunne stof...
Mijn kind is zwaarder .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_73791768
Huup, waarom gaat ze niet te voet?
Toen ik in zwangerschapsverlof was, stapte ik met lege buggy en T in de doek naar de onthaalmoeder. Enkele route: 25 min stappen, ongeveer 2km gok ik.
Nu ik weer werk, fiets ik heen (doek omgeknoopt) en stap ik terug. (al moet ik bekennen dat ik een paar keer een stukje van de weg heb gefietst )
pi_73791890
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:00 schreef Iksje het volgende:
Huup, waarom gaat ze niet te voet?
Toen ik in zwangerschapsverlof was, stapte ik met lege buggy en T in de doek naar de onthaalmoeder. Enkele route: 25 min stappen, ongeveer 2km gok ik.
Nu ik weer werk, fiets ik heen (doek omgeknoopt) en stap ik terug. (al moet ik bekennen dat ik een paar keer een stukje van de weg heb gefietst :@)
weet ik het te ver denk ik? En mja, haar andere kindje is 2 en wil alles zelf doen, lopen enzo ook. Dus ik denk dat het ook te lang duurt dan.
Maar ik zei het ook al tegen mn lief dat ik toch echt hoop dat ze de eerste tijd gewoon de bus ofzo neemt of op de een of andere manier regelt dat paps dochterlief met de auto naar het kdv brengt. Want het lijkt me geen goed plan met een draagdoek op de fiets. Of het nou een gewone knoopdoek is of een bb. maarja, ik ben dan ook weer zo dat ik er niet direct wat van zeg tegen haar. Iets met hoogzittende hormonen enzo en ook dat ik denk dat ze er tzt misschien nog wel op terugkomt als ze haar hele kleine mannetje vastheeft, dat ze het dan toch wel eng vindt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:06:20 #209
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_73791951
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 22:44 schreef Kersjes het volgende:
Hier gaat het knopen inmiddels als een speer: er gaat geen dag voorbij of ik gebruik de draagdoek! Eerst rekbaar (reis-Bamboe en daarna mijn draagdoek.nl), daarna de reis-Simon en sinds die weg is kon ik eindelijk weer eens mijn Girasol nr. ?? van onder het stof vandaan halen. Die wist niet wat hem overkwam, ik heb Devin er alleen mee op de rug gedragen en dat is al zooooo lang geleden
nr. 25
ik heb nr. 26
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_73792056
Ja, ik vind het ook geen goed plan hoor (vandaar mijn omdat ik het soms toch doe). Een BB vind ik helemaal niks want dat ondersteunt voor geen meter, noch aan lijf noch aan het hoofd.
Mijn oudste is ook een ondernemend kind die veel zelf wil doen maar tot nog toe weinig problemen met buggy/fietsstoeltje gehad.

Maar ik snap je terughoudendheid wel om er iets van te zeggen...het komt al gauw aanvallend over (terwijl het eerder bezorgheid is, toch?) en je moet nog een eind verder met je schoonfamilie hè.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:12:32 #211
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_73792144
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:04 schreef huuphuup het volgende:

[..]

weet ik het te ver denk ik? En mja, haar andere kindje is 2 en wil alles zelf doen, lopen enzo ook. Dus ik denk dat het ook te lang duurt dan.
Maar ik zei het ook al tegen mn lief dat ik toch echt hoop dat ze de eerste tijd gewoon de bus ofzo neemt of op de een of andere manier regelt dat paps dochterlief met de auto naar het kdv brengt. Want het lijkt me geen goed plan met een draagdoek op de fiets. Of het nou een gewone knoopdoek is of een bb. maarja, ik ben dan ook weer zo dat ik er niet direct wat van zeg tegen haar. Iets met hoogzittende hormonen enzo en ook dat ik denk dat ze er tzt misschien nog wel op terugkomt als ze haar hele kleine mannetje vastheeft, dat ze het dan toch wel eng vindt.
Anders moet je d'r een keer met andere inhoud een stukje laten fietsen en dan ineens laten stoppen. Dan ziet ze vanzelf wel dat als het haar kind was geweest er een hoofdje tegen het stuur had gekletst . Zelfde geldt trouwens voor optrekken .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:14:26 #212
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_73792182
Ik zie hier ook regelmatig(!) moeders fietsen met kind in de babybjorn. Ik verbaas me er altijd een beetje over want waarschijnlijk hebben ze wel de allernieuwste maxi-cosi in de auto omdat dat veiliger is, maar op de fiets maakt het schijnbaar niet uit
pi_73792413
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 22:59 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb al cashmere in huis ik raak mezelf wel aan
rly, heb je een actiefoto? en welke maat heb jij? er is alleen 6 te koop en dat is te groot
ik weet iig iemand die een sjaal wil dus ik zou m kunnen verknippen maar t is zo zondeeee
  † In Memoriam † zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:23:08 #214
141844 Macka66
pi_73792417
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:14 schreef krijtlijk het volgende:
Ik zie hier ook regelmatig(!) moeders fietsen met kind in de babybjorn. Ik verbaas me er altijd een beetje over want waarschijnlijk hebben ze wel de allernieuwste maxi-cosi in de auto omdat dat veiliger is, maar op de fiets maakt het schijnbaar niet uit
Ha, dat is een goed punt om aan te snijden bij zo'n fietser met draagdoek
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_73792483
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:23 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

rly, heb je een actiefoto? en welke maat heb jij? er is alleen 6 te koop en dat is te groot
ik weet iig iemand die een sjaal wil dus ik zou m kunnen verknippen maar t is zo zondeeee
Ik heb cashmere visjes he. Ik vind die al zo dun dat ik geen andere cashmere wil.
k vind knippen zo zonde Ik draag ook gewoon met een 6.
Dan knoop ik hem achter en voor nog een keer.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:26:56 #216
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_73792526
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:23 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ha, dat is een goed punt om aan te snijden bij zo'n fietser met draagdoek
Moet je die fietser wel lopend in kunnen halen
pi_73792547
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:25 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik heb cashmere visjes he. Ik vind die al zo dun dat ik geen andere cashmere wil.
k vind knippen zo zonde Ik draag ook gewoon met een 6.
Dan knoop ik hem achter en voor nog een keer.
o die, nee visjes vind ik stom
gewoon een graphit

6 is toch echt te gortig, dan loop je met zo'n buikband ik vind 4 echt ideaal! 5 kan ook prima maar 6
pi_73792615
ik doe het altijd zo dat Ik vooraan gewoon mijn doek mooi heb hangen vind ik er prima uitzien.
Ja ik kan ook met een 4 net een FWCC maar een 6 vind ik geen ramp.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:36:58 #219
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_73792805
Mijn draagdoek hangt hier een beetje werkloos aan de kapstok
Buikdragen is me nu te zwaar en rugdragen lukt niet omdat hij niet stil wil blijven zitten als ik wil knopen.
pi_73792925
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:30 schreef Pvoesss het volgende:
ik doe het altijd zo dat Ik vooraan gewoon mijn doek mooi heb hangen vind ik er prima uitzien.
Ja ik kan ook met een 4 net een FWCC maar een 6 vind ik geen ramp.
oi, ik vind t iig lelijk staan zoveel doek en vooral als je een ruck knoopt
pi_73792985
Huh maar je draagt niet op je rug?
Een ruck doe ik met een 4 en dan tibetaans meestal
pi_73793005
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:36 schreef krijtlijk het volgende:
Mijn draagdoek hangt hier een beetje werkloos aan de kapstok
Buikdragen is me nu te zwaar en rugdragen lukt niet omdat hij niet stil wil blijven zitten als ik wil knopen.
Waarom neem je dan geen consult voor het rugdragen dat je wat vertrouwder bent met op de rug leggen,
Of een meeting
pi_73793058
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:42 schreef Pvoesss het volgende:
Huh maar je draagt niet op je rug?
Een ruck doe ik met een 4 en dan tibetaans meestal
ik hou er nog niet zo van idd maar ze zit wel op mn rug als ik naar de supermarkt ga, kleine eindjes voorlopig, maar daar komt wel verandering in als ze iets groter is. nu is voor gewoon makkelijker ivm bv.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:49:22 #224
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_73793148
Een consult kost geld, en dat geld kan ik op dit moment beter voor andere dingen gebruiken.
En een meet is meestal hier niet echt in de buurt (en ik hou niet zo van autorijden en treintoestanden)
Maar de draagdoek blijft hier lekker hangen aan de kapstok voor het geval er hier ooit nog een tweede komt
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:50:12 #225
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73793163
Waar woon je? Misschien woont er iemand bij je in de buurt waar je de kunst mag afkijken?
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:59:25 #226
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_73793442
Van al de mensen die hier in het draagdoeken-topic posten weet ik vrij zeker dat ze niet bij mij in de buurt wonen, dus er zit weinig anders op om naar een meet te komen ben ik bang. Misschien ooit als ik in een moedige bui ben
  † In Memoriam † zondag 18 oktober 2009 @ 09:41:16 #227
141844 Macka66
pi_73798720
Zij die naar draagconsulentenvervolgcursus gaat groet u. Tot woensdag
pi_73798849
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:14 schreef krijtlijk het volgende:
das wel een goeie om eventueel aan te halen ja

En wat Iksje zei is het idd, het is van mij uit bezorgdheid, en zij zei het zonder er al teveel bij na te denken, gewoon in een soort overweging van hoe ze dat straks moest gaan doen en dat leek haar het handigst. Ik wilde inderdaad niet gelijk aanvallend of bijdehand overkomen.
Ik hoop dat ze er nog op terug komt maar betwijfel het. Maar goed, aan de andere kant, als lopen echt te ver is en er stopt geen bus in de buurt en met de auto is ook geen optie dan kan ik me ook weer voorstellen dat je omhoog zit. niet dat je dan wel voor de fiets met BB moet kiezen maar toch. Nouja goed, ik zie het tegen die tijd wel hoe ze dat gaan doen, ik ben benieuwd.

Have fun Macka!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73798935
Veel plezier en nieuwe wijsheden toegewenst Macka! En Webkim volgens mij ook!

P. zegt soms ook dat hij met de doek wil gaan fietsen en ik kan het hem natuurlijk niet echt verbieden maar ik heb wel duidelijk laten merken dat ik er niet van gediend ben. Maar dat is makkelijker om te zeggen want het is ook mijn kind.
En nog maar een paar maanden en hj mag in een fietszitje.
pi_73800023
mag ik miss heel dom doen? Waarom kan dat niet dan, zo fietsen? Wat is er gevaarlijker aan dan in een zitje?
Lotte!
Noah!
  zondag 18 oktober 2009 @ 11:32:55 #231
108648 cattie
lieve moeder
pi_73800162
Als je valt, komt je kind klem tussen jou en het stuur. Of jou en de grond. Of de stoeprand. Enz
  Moderator zondag 18 oktober 2009 @ 11:33:14 #232
5428 crew  miss_sly
pi_73800173
nou had ik ook een domme vraag, maar hoe werkt dat e-bay nou? ik zie doeken staan voor 1 euro, er staan tijden achter; en dan? kun je theoretisch gesproken daar een doek kopen voor 1 euro als niemand meer biedt? en hoe zit dat met betaling?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 18 oktober 2009 @ 11:36:09 #233
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_73800214
Huup, is het geen idee om als familie als kramacadeau wat geld bij elkaar te verzamelen voor een fietskar, kan de2 jarige in, en babytje in de schelp!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_73800235
Linda ik denk het val gevaar.

Ik heb nog uberweinig met de meitai gedragen. Denk er ook niet aan, ben zo gewend aan de buggy.
Maar vanmiddag gaan we blokje om naar de kinderboerderij. Dan wil ik Tyler in de meitai. Maar wat moet hij aan? Is best frisjes geloof ik. Hij heeft kniekousen en slofjes (made bij spuuglokje) Een winterjas lijkt me weer te warm. Hij heeft wel een fleecevest.
pi_73800375
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 11:36 schreef _evenstar_ het volgende:
Huup, is het geen idee om als familie als kramacadeau wat geld bij elkaar te verzamelen voor een fietskar, kan de2 jarige in, en babytje in de schelp!
neuh, leuk bedacht hoor, maar deze familie is meer van een kado van een tientje is genoeg zeg maar. Eer dat we een keer een fietskar bij elkaar hebben gespaard...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73800810
Ingrid, ik denk dat fleece vest en een muts/petje ofzo. Dat lijkt me wel genoeg.

Huup, jammer, dat leek me ook wel een slimme oplossing. Maar je hebt ook een soort dingen waarin je je maxi cosi achterop de fiets kan klikken. Zou ik zelf ook niet zo gauw doen als ze nog klein zijn, vanwege het nekje en verkeersdrempels, maar het is een mogelijkheid.

Miss, dat zou kunnen, dat je dan maar 1 euro betaalt, maar dat komt volgens mij niet voor. Meestal bieden mensen namelijk in de laatste paar minuten. Om het zo goedkoop mogelijk te krijgen.
Je kunt ook auction sniper inzetten, dan bied die voor jou. Je geeft dan je hoogste bod op, en daar gaat hij niet overheen.
En betalen gaat dan aan degene van wie je de doek koopt. Ik heb al een paar keer leuk gebrekkig Duits contact gehad met verkopers. Maar het is nog niet mis gegaan. Ik maak het geld gewoon over via de bank.
Welke heb je op het oog?
pi_73802909
En vaak kan het ook met paypal
en wat het goede aan paypal is dat is dat je het geld kan laten terugboeken bij oplichting
  zondag 18 oktober 2009 @ 15:39:16 #238
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73807374
En weet je waar een doek ook goed voor is? Als je samen met je zus je kast goed doorgaat, 5 vuilniszakken (20L zakken, niet 60L) aan kleding weggooit, en er maar 4 in de wandelwagen passen, dat je dan tas nummer 5 op je rug kunt binden! (heb de boel in zo'n humanacontainer gedonderd, maar is wel klein stukje wandelen)
Ik zag eruit als een mislukte zigeuner!
Maar het is gelukt!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73807405
Hahaha
pi_73814408
Inventief Davinia
Fake it till you make it...
  zondag 18 oktober 2009 @ 19:03:39 #241
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73814594
Zijn daar ook foto`s van Davinia?

Bwoh ik heb de halve dag met mijn dochter op mijn rug gelopen en dat was wat te veel van het goede geloof ik Ze wordt wel wat zwaar nu
pi_73817197
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 19:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zijn daar ook foto`s van Davinia?

Bwoh ik heb de halve dag met mijn dochter op mijn rug gelopen en dat was wat te veel van het goede geloof ik Ze wordt wel wat zwaar nu
Ja dat merk ik ook, na een hele dag met Jen op mn rug heb ik toch een beetje last van mn schouder.
pi_73821258
Gecertificeerd consulent is. En nu nog weer verder leren.
Ik heb ook draagjassen gepast dit weekend, maar ik heb nog steeds niet kunnen kiezen. Schiet lekker op.
Hardloper.
IG @webkim
  Moderator zondag 18 oktober 2009 @ 21:48:27 #244
5428 crew  miss_sly
pi_73822819
Webkim gefeliciteerd

oeke, bedankt voor de uitleg. catiie ook!
nog niet echt iets op het oog, maar wilde al weten hoe het werkt voor het geval ik dadelijk eens wel iets op het oog heb! zo nog maar eens kijken
  zondag 18 oktober 2009 @ 21:53:10 #245
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_73823138
Gaaf Webkim! Gefeliciteerd!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 18 oktober 2009 @ 21:59:23 #246
108648 cattie
lieve moeder
pi_73823581
Miss, op ebay staat een Didysling indio met linnen. Dat is denk ik wel een fijne ringsling en is goed te verven als je een kleurtje wilt.
  Moderator zondag 18 oktober 2009 @ 22:07:44 #247
5428 crew  miss_sly
pi_73824232
cattie, bedoel je die met die foto waarop ie over een deur hangt? die had ik gezien en dat leek me nog wel wat. En is die te verven, eventueel? dat is ook nog wel leuk!
pi_73824290
Er zijn ook kant en klare te koop bij didy.
pi_73827789
Feli Webkim!
Ik heb vandaag gedragen op de vlooienmarkt in Utrecht Komen er allemaal van die rasechte Utregters op je af, gaan aan je kind zitten en roepen Ohhh wat een moppie! enzo 'k had veel bekijks Maar zo merk je wel hoe ideaal het is - met een kinderwagen was zoiets geen doen geweest, in de doek ging het prima! Ik begin het leuk te vinden
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73828372
Gefeliciteerd Webkim!

Fijn Innepin.
pi_73831258
Gefeliciteerd Webkim!

Whaha Davinia! Slim bedacht!

Huup, ik heb ook zo´n babymee ding voor op de fiets waar je een maxicosi in kan doen. Heb het via een ander forum 2e hands gekocht voor ik geloof 50 euro. Erg handig! Het is wel even een gedoetje om dat ding vast te krijgen op je fiets, maar als ie eenmaal zit, werkt het prima. Er zit echt megavering in, dus geen last van hobbels en bobbels. Misschien is dat een idee voor haar.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 19 oktober 2009 @ 05:08:19 #252
108648 cattie
lieve moeder
pi_73832941
Deze bedoel ik miss-sly. Prima te verven, ook met gradatie. Bijvoorbeeld bij de ringen naturel houden en dan vevolgens van heel licht rood naar donkerrood aan het uiteinde laten gaat.
pi_73833781
Webkim, gefeliciteerd

Wij liepen laatst in de stad: oh een draagzak... dat is echt handig .
pi_73834694
Ik had gister in het speelbos Leander in de draagdoek. Maar kijk:

Hij word veel te groot. Ik krijg de doek niet meer helemaal onder hem door waardoor ie steeds naar beneden zakt

En nog even deze . gewoon voor de lief!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:22:33 #255
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73835488
MeNicole, als je de dwarse banden allebei goed van knieholte tot knieholte uitspreidt bij Leander, krijg je een goede diepe zit. De dwarsbanden houden hem dan goed op zijn plek, de buikband is dan eigenlijk alleen nog ter extra versteviging.

Als je geen draagjas hebt moet je het ff anders oplossen. Al levert dat wel veel rare blikken op
pi_73835548
Dat ziet er idd wel een beetje vreemd uit. Alsof je kan toveren

Maar de banden zitten volgens mij wel goed bij zijn benen. Maar hij blijft tijdens het dragen niet stil ztitten waardoor alles steeds verschuifd
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:04:41 #257
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73836462
Nee, geen foto's heb er ewl ff over gedacht, maar twas me teveel werk

Gefeliciteerd webkim!

innepin, wa fijn dat je je draai begint te vinden in het knopen!

Nicole, het gaat ook om de buitenste, die kan nog lager onder zn knietjes doorgetrokken worden, dan floept het niet zo omhoog richting rug.

TF, hoe heb je dat gedaan! twee keer onder de jas? briljant!
pi_73836656
Ja je bedoelt die wat horizontaal loopt toch?
Want die bedoel ik dus ook. Het was beetje koud in zijn nek en daarom had ik die iets omhoog getrokken. Eerder kon dat nog prima. Maar nu wil dat dus inet meer.

Is er iemand die nog een doek te leen heeft die ik kan proberen? Een beetje een stoere jongensdoek zodat ook het eens kan proberen. Die wil namelijk niet met deze rode Maar we zijn dus nu op zoek naar een geweven doek. Maar niet de Ellaroo want die hebben we van DF al geprobeert!
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:15:39 #259
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73836732
Eerst een fwcc knopen met armpjes buitenboord, daarna allebei een jas aan. Geeft wel een grappig resultaat
pi_73836913
Mooi TF, jullie lijken wel een soort kunstwerk!
'De Magnetische Aantrekkingskracht tussen Moeder en Kind.'

Ziet er wel heel gezellig uit, MeNicole.
pi_73837077
Ziet er grappig uit TF .
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:26:41 #262
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_73839015
Haha ziet er idd geinig uit TF En wat een leuk jasje heeft je gebakje

MeNicole, ik heb wel een doek te leen, alleen geen stoere, papa-vriendelijke
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_73839082
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:26 schreef texelonia het volgende:
Haha ziet er idd geinig uit TF En wat een leuk jasje heeft je gebakje

MeNicole, ik heb wel een doek te leen, alleen geen stoere, papa-vriendelijke
Welke kleur heb je dan?
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:44:43 #264
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_73839625
Voornamelijk roze

Of deze:

Wit/oranje
©Dumbo
pi_73839657
Oh maar met die kan ie denk ik wel leven
En anders heeft ie pech! Maar welke maat is dat?
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:49:52 #266
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_73839822
Dat is een maat 6.
©Dumbo
pi_73840028
Ok dat moet gaan lukken.
Ik Pm je even!!
pi_73840257
Tex ik ben helemaal blij met je blaadjes.
Deze gaat straks als ze kan lopen mee. En mag vies worden en naar de mallemoer
Niet dat die niet mooi is maar pfau vind ik er te speciaal voor en CGW is ook zonde.
En zijde ook dus ik ben blij
pi_73840352
Mooi opgelost TF

Ik heb net 2 doeken bij xxxKarinxxx achtergelaten en haar geholpen met Lars in de doek knopen
Wat is dat nog een klein droppie zeg! En wat is dat met kleine droppies nog best lastig knopen (ik ben Lotte pas gaan dragen toen ze 4 maanden ofzo was). Maar na de 2e keer zat hij echt al heel netjes!
pi_73840446
ik ben zo blij met Jim!! Ik was even vergeten hoe lekker het eigenlijk draagt een doek die gewoon goed geknoopt is.

Gister hebben er weer 2 moeders staan kijken naar mij met Jen op mn rug. Ze waren zeer geintresseerd, maar ik durf dan nooit zo goed te zeggen dat ik ze wel wil helpen ofzo.

Ik maakte nog wel de opmerking over een BB, waarop 1 antwoordde dat zij het wel een fijn ding vond... Ik heb alleen maar iets gezegd over de houding van haar kindje en dat het waarschijnlijk wel wat zwaar gaat worden als de kleine wat groter is... Maar een doek vond zij vooral heel erg lang... En ze wist niet goed hoe ze moest beginnen. Ik hoop dat ze mij gaat bellen, dan ga ik haar zeker helpen.
pi_73842366
Macka, heb je mn pm nog gelezen?
pi_73842639
Macka is op cursus momenteel Nijna, kan dus even duren voor je antwoord krijgt
pi_73842668
Macka, op jouw site staat een rode medley, is dat dezelfde die afgelopen woensdag op de tafel lag. ik gok dat het een rekdoek is. Tot hoeveel kilo kan je daarmee dragen? En is dat fijner voor een kleintje?

iemand anders mag ook antwoorden...

deze dus.
pi_73842790
Edit was al een plaatje...

Das een echte tricot/rekbare doek. Zelf geen ervaring mee, alleen gevoeld, maar zeker niet steviger dan andere rekbare doeken. Dus comfortabel tot een kilootje of 6 denk ik.

De piquet tricotdoeken van medley zijn wel een stuk steviger. En zeker tot een kilo of 9 echt ngo wel prettig dragen (als je geen super gewegende dreumes hebt)
pi_73843045
Ik heb mijn mening over rekbare doeken herzien!
Als je de trucjes weet kan je die heerlijk stevig knopen en is het een ideale doek om een baby in te dragen. Zo lekker zacht, warm en knuffelig. Tot een kilo of 8 zou ik zeggen.

Wel hebben we de afgelopen tijd een boel rekbare doeken vergeleken en het verschil in breedte en rek is enorm. Teveel stretch is onprettig, want dan krijg je de doek niet voldoende aangespannen. Daarom vond ik de rekdoeken van dolcino bijvoorbeeld niet zo'n succes.
Hardloper.
IG @webkim
pi_73843080
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:01 schreef Ticootje het volgende:
Macka, op jouw site staat een rode medley, is dat dezelfde die afgelopen woensdag op de tafel lag. ik gok dat het een rekdoek is. Tot hoeveel kilo kan je daarmee dragen? En is dat fijner voor een kleintje?

iemand anders mag ook antwoorden...

[ afbeelding ]
deze dus.
Deze heb ik ook voor Leander. Die is nu ongeveer 6 kilo en word er te zwaar en groot voor nu.
pi_73843172
Er staat een pfau op marktplaats!!!

http://link.marktplaats.nl/288946542
pi_73843261
Mooie doek trouwens MeNicole, maar ik sluit me ook aan bij mijn voorgangers m.b.t de houding bij zijn beentjes
Hij lijkt nu behoorlijk in het kruis te hangen. Als je z'n beentjes meer probeert te spreiden en z'n kontje hoger weet te krijgen dan z'n voetjes zal dat vast beter zitten voor hem!

Gefeliciteerd trouwens Webkim
pi_73843396
Met zijn beentjes langs mijn lichaam bedoel je?
Ga ik dat straks eens proberen!!
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:35:18 #280
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_73844056
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:14 schreef mrien het volgende:
Mooie doek trouwens MeNicole, maar ik sluit me ook aan bij mijn voorgangers m.b.t de houding bij zijn beentjes
Hij lijkt nu behoorlijk in het kruis te hangen. Als je z'n beentjes meer probeert te spreiden en z'n kontje hoger weet te krijgen dan z'n voetjes zal dat vast beter zitten voor hem!

Gefeliciteerd trouwens Webkim
* Noli. zich op hoofd krabbelt*
Knietjes hoger dan het kontje bedoel je denk ik??
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:21:03 #281
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_73845679
Voor de Ellevill fans: Vanavond komen er aantal LE's te koop, van elke is er maar ééntje... Je kunt ze hier alvast bekijken. Is al een keer eerder geweest en op het andere forum waren er 3 die er één bemachtigd hebben. Dus het is best mogelijk blijkbaar.

En ook zijn er een aantal Demo-doeken in de aanbieding.
©Dumbo
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:24:50 #282
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73845802
Die infinity en terracotta zijn mooi!
wat is er "demo" aan deze doeken? Soort monsters?
pi_73846840
Ik heb nog nooit zo lekker gedragen als vandaag.
Met de visjes Oh wat is die doek heerlijk zeg. Wat zit ze er lekker in.
Ze sliep ook binnen no time En we waren met de draagjas en ik had niet eens door dat ze sliep eerst doordat haar hoofdje achter steun heeft van de jas hoefde ik niet te ondersteunen tijdens het boodschappen doen.
pi_73847011
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:00 schreef mrien het volgende:
Macka is op cursus momenteel Nijna, kan dus even duren voor je antwoord krijgt
Ah ok.
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:11:42 #285
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73847562
Ik zie geen LE's bij Ellevill
pi_73847758
Moet je het draadje eens lezen bij de buren
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:34:02 #287
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_73848391
Oeps De LE's stonden online door een foutje, ik heb er dus één besteld, paar anderen van de buren ook. Vervolgens kreeg iedereen mail dat de order gecancelled werd. Iedereen terugmailen en toen iemand over legal agreement en dr lawyer begon mochten we ze toch bestellen!

Dus ik krijg als het goed is een Pink/Orange Zara
©Dumbo
pi_73848775
Vanochtend is Mrien bij me geweest, en heb ik draagdoek-knooples gehad!
Dus vanmiddag maar meteen een wandeling gemaakt, want ik mocht 2 doeken van haar lenen! Zo lief!

Lars viel meteen in slaap toen ik hem erin hees.
Onderweg een paar jochies tegen elkaar:
"die mevrouw heeft dikke borsten!!"
"nee man, daar zit een baby in"

Slaapaapie
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_73849945
Tex!!! DIBS DIBS DIBS Ik wil Oranje/roze zara
  maandag 19 oktober 2009 @ 18:02:13 #290
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_73851734
Staat genoteerd Pvoesss Maar ik denk dat ik hem hou

Niemand interesse in een Ellevill Karma? Of Ellevill Jade Candy?
©Dumbo
  maandag 19 oktober 2009 @ 18:10:27 #291
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_73851969

©Dumbo
pi_73852447
Nee alleen die wil ik
pi_73853819
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:35 schreef Noli. het volgende:

[..]

* Noli. zich op hoofd krabbelt*
Knietjes hoger dan het kontje bedoel je denk ik??
Uh ja

Wat lief die foto's Karin!
Hij zit mooi hoog en lekker geloof ik of niet?
Fijn dat het knopen gelijk zo goed lukt
pi_73856766
Ik had mijn zara verkocht aan Huup en dat vond ik wel heel jammer maar dat rode was het niet.

Ik heb nu de Zara roze met zwart Er is er maar 1 van op de wereld
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:26:26 #295
593 sjak
Juffie Bloem
pi_73857094
Foto!
Lekker douchen!
pi_73857312
Hij is nog onderweg hoor.
En ik kan even geen foto vinden want die is alweer van de site
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:31:56 #297
593 sjak
Juffie Bloem
pi_73857340
Oh, spannend zeg! Nog een paar dagen en dan krijg je Ellevil mail. Zo leuk
Lekker douchen!
pi_73857706
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:12 schreef Ticootje het volgende:
Er staat een pfau op marktplaats!!!

http://link.marktplaats.nl/288946542
Nou ja.. volgens mij is dat dezelfde die op dat andere forum staat... Ik had haar gisteravond een pm gestuurd dat ik die wou kopen (en nog geen reactie gehad), en nu staat ie sinds vandaag op marktplaats
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_73857740
Ja dat is dezelfde persoon. Snel nog een keer mailen!!
pi_73857965
Wat raar zeg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')