abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73831258
Gefeliciteerd Webkim!

Whaha Davinia! Slim bedacht!

Huup, ik heb ook zo´n babymee ding voor op de fiets waar je een maxicosi in kan doen. Heb het via een ander forum 2e hands gekocht voor ik geloof 50 euro. Erg handig! Het is wel even een gedoetje om dat ding vast te krijgen op je fiets, maar als ie eenmaal zit, werkt het prima. Er zit echt megavering in, dus geen last van hobbels en bobbels. Misschien is dat een idee voor haar.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 19 oktober 2009 @ 05:08:19 #252
108648 cattie
lieve moeder
pi_73832941
Deze bedoel ik miss-sly. Prima te verven, ook met gradatie. Bijvoorbeeld bij de ringen naturel houden en dan vevolgens van heel licht rood naar donkerrood aan het uiteinde laten gaat.
pi_73833781
Webkim, gefeliciteerd

Wij liepen laatst in de stad: oh een draagzak... dat is echt handig .
Fake it till you make it...
pi_73834694
Ik had gister in het speelbos Leander in de draagdoek. Maar kijk:

Hij word veel te groot. Ik krijg de doek niet meer helemaal onder hem door waardoor ie steeds naar beneden zakt

En nog even deze . gewoon voor de lief!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 19 oktober 2009 @ 10:22:33 #255
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73835488
MeNicole, als je de dwarse banden allebei goed van knieholte tot knieholte uitspreidt bij Leander, krijg je een goede diepe zit. De dwarsbanden houden hem dan goed op zijn plek, de buikband is dan eigenlijk alleen nog ter extra versteviging.

Als je geen draagjas hebt moet je het ff anders oplossen. Al levert dat wel veel rare blikken op
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_73835548
Dat ziet er idd wel een beetje vreemd uit. Alsof je kan toveren

Maar de banden zitten volgens mij wel goed bij zijn benen. Maar hij blijft tijdens het dragen niet stil ztitten waardoor alles steeds verschuifd
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:04:41 #257
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73836462
Nee, geen foto's heb er ewl ff over gedacht, maar twas me teveel werk

Gefeliciteerd webkim!

innepin, wa fijn dat je je draai begint te vinden in het knopen!

Nicole, het gaat ook om de buitenste, die kan nog lager onder zn knietjes doorgetrokken worden, dan floept het niet zo omhoog richting rug.

TF, hoe heb je dat gedaan! twee keer onder de jas? briljant!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73836656
Ja je bedoelt die wat horizontaal loopt toch?
Want die bedoel ik dus ook. Het was beetje koud in zijn nek en daarom had ik die iets omhoog getrokken. Eerder kon dat nog prima. Maar nu wil dat dus inet meer.

Is er iemand die nog een doek te leen heeft die ik kan proberen? Een beetje een stoere jongensdoek zodat ook het eens kan proberen. Die wil namelijk niet met deze rode Maar we zijn dus nu op zoek naar een geweven doek. Maar niet de Ellaroo want die hebben we van DF al geprobeert!
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:15:39 #259
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73836732
Eerst een fwcc knopen met armpjes buitenboord, daarna allebei een jas aan. Geeft wel een grappig resultaat
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_73836913
Mooi TF, jullie lijken wel een soort kunstwerk!
'De Magnetische Aantrekkingskracht tussen Moeder en Kind.'

Ziet er wel heel gezellig uit, MeNicole.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73837077
Ziet er grappig uit TF .
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:26:41 #262
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_73839015
Haha ziet er idd geinig uit TF En wat een leuk jasje heeft je gebakje

MeNicole, ik heb wel een doek te leen, alleen geen stoere, papa-vriendelijke
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_73839082
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 12:26 schreef texelonia het volgende:
Haha ziet er idd geinig uit TF En wat een leuk jasje heeft je gebakje

MeNicole, ik heb wel een doek te leen, alleen geen stoere, papa-vriendelijke
Welke kleur heb je dan?
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:44:43 #264
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_73839625
Voornamelijk roze

Of deze:

Wit/oranje
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_73839657
Oh maar met die kan ie denk ik wel leven
En anders heeft ie pech! Maar welke maat is dat?
  maandag 19 oktober 2009 @ 12:49:52 #266
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_73839822
Dat is een maat 6.
©Dumbo
pi_73840028
Ok dat moet gaan lukken.
Ik Pm je even!!
pi_73840257
Tex ik ben helemaal blij met je blaadjes.
Deze gaat straks als ze kan lopen mee. En mag vies worden en naar de mallemoer
Niet dat die niet mooi is maar pfau vind ik er te speciaal voor en CGW is ook zonde.
En zijde ook dus ik ben blij
pi_73840352
Mooi opgelost TF

Ik heb net 2 doeken bij xxxKarinxxx achtergelaten en haar geholpen met Lars in de doek knopen
Wat is dat nog een klein droppie zeg! En wat is dat met kleine droppies nog best lastig knopen (ik ben Lotte pas gaan dragen toen ze 4 maanden ofzo was). Maar na de 2e keer zat hij echt al heel netjes!
pi_73840446
ik ben zo blij met Jim!! Ik was even vergeten hoe lekker het eigenlijk draagt een doek die gewoon goed geknoopt is.

Gister hebben er weer 2 moeders staan kijken naar mij met Jen op mn rug. Ze waren zeer geintresseerd, maar ik durf dan nooit zo goed te zeggen dat ik ze wel wil helpen ofzo.

Ik maakte nog wel de opmerking over een BB, waarop 1 antwoordde dat zij het wel een fijn ding vond... Ik heb alleen maar iets gezegd over de houding van haar kindje en dat het waarschijnlijk wel wat zwaar gaat worden als de kleine wat groter is... Maar een doek vond zij vooral heel erg lang... En ze wist niet goed hoe ze moest beginnen. Ik hoop dat ze mij gaat bellen, dan ga ik haar zeker helpen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_73842366
Macka, heb je mn pm nog gelezen?
pi_73842639
Macka is op cursus momenteel Nijna, kan dus even duren voor je antwoord krijgt
pi_73842668
Macka, op jouw site staat een rode medley, is dat dezelfde die afgelopen woensdag op de tafel lag. ik gok dat het een rekdoek is. Tot hoeveel kilo kan je daarmee dragen? En is dat fijner voor een kleintje?

iemand anders mag ook antwoorden...

deze dus.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_73842790
Edit was al een plaatje...

Das een echte tricot/rekbare doek. Zelf geen ervaring mee, alleen gevoeld, maar zeker niet steviger dan andere rekbare doeken. Dus comfortabel tot een kilootje of 6 denk ik.

De piquet tricotdoeken van medley zijn wel een stuk steviger. En zeker tot een kilo of 9 echt ngo wel prettig dragen (als je geen super gewegende dreumes hebt)
pi_73843045
Ik heb mijn mening over rekbare doeken herzien!
Als je de trucjes weet kan je die heerlijk stevig knopen en is het een ideale doek om een baby in te dragen. Zo lekker zacht, warm en knuffelig. Tot een kilo of 8 zou ik zeggen.

Wel hebben we de afgelopen tijd een boel rekbare doeken vergeleken en het verschil in breedte en rek is enorm. Teveel stretch is onprettig, want dan krijg je de doek niet voldoende aangespannen. Daarom vond ik de rekdoeken van dolcino bijvoorbeeld niet zo'n succes.
Hardloper.
IG @webkim
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')