abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73791339
Vandaag op de parkeerplaats bij blijdorp was ik Jen achterop aan het binden toen een wat oudere meneer de opmerking maakte: oh wat handig, dat weet ik nog wel uit mijn diensttijd, alles wat op je rug zit voel je niet.
Sommige mensen hoeven het alleen maar te zien om het te snappen
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_73791369
Fijn is dragen he. Wij hebben vandaag boodschappen gedaan met pfau.
Ik had haar op mijn rug in onze draagjas en dat ging perfect met de jas.
En zoveel leuke reacties en een meneer die zei nou dat wil ik ook wel lekker gedragen worden.

We gingen het pakje van Asyniur wegbrengen en de winkel was zo vol met wagen had ik er niet bij gepast.
Maar al dragen wel.

Ik ga nu een ringsling kopen voor als ik snel een boodschap wil halen met de fiets.
Ik twijfel alleen nog welke
pi_73791466
Heel fijn is het. Vandaag even de markt op, knetterdruk was het, maar mijn lief liep er lekker door met Ko in de doek. Stoer hoor, een dragende papa.
We zagen heel veel mama's met lege kinderwagens en een kindje op de arm. En sommigen zag je echt heel nadenkend naar mijn lief kijken, die lekker overal door heen slalomde.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_73791566
ik heb bijna een Indio cashmere graphit bij elkaar
wie wil me aanraken?
pi_73791722
Ik heb al cashmere in huis ik raak mezelf wel aan
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:59:36 #206
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_73791735
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 08:19 schreef texelonia het volgende:
Kleurdoos, de band van Karma is wit.

Kim, daar heb ik helemaal geen last van met mijn kleinsmekker... Ik vind het zelfs lastig aantrekken ondanks de dunne stof...
Mijn kind is zwaarder .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_73791768
Huup, waarom gaat ze niet te voet?
Toen ik in zwangerschapsverlof was, stapte ik met lege buggy en T in de doek naar de onthaalmoeder. Enkele route: 25 min stappen, ongeveer 2km gok ik.
Nu ik weer werk, fiets ik heen (doek omgeknoopt) en stap ik terug. (al moet ik bekennen dat ik een paar keer een stukje van de weg heb gefietst )
pi_73791890
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:00 schreef Iksje het volgende:
Huup, waarom gaat ze niet te voet?
Toen ik in zwangerschapsverlof was, stapte ik met lege buggy en T in de doek naar de onthaalmoeder. Enkele route: 25 min stappen, ongeveer 2km gok ik.
Nu ik weer werk, fiets ik heen (doek omgeknoopt) en stap ik terug. (al moet ik bekennen dat ik een paar keer een stukje van de weg heb gefietst :@)
weet ik het te ver denk ik? En mja, haar andere kindje is 2 en wil alles zelf doen, lopen enzo ook. Dus ik denk dat het ook te lang duurt dan.
Maar ik zei het ook al tegen mn lief dat ik toch echt hoop dat ze de eerste tijd gewoon de bus ofzo neemt of op de een of andere manier regelt dat paps dochterlief met de auto naar het kdv brengt. Want het lijkt me geen goed plan met een draagdoek op de fiets. Of het nou een gewone knoopdoek is of een bb. maarja, ik ben dan ook weer zo dat ik er niet direct wat van zeg tegen haar. Iets met hoogzittende hormonen enzo en ook dat ik denk dat ze er tzt misschien nog wel op terugkomt als ze haar hele kleine mannetje vastheeft, dat ze het dan toch wel eng vindt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:06:20 #209
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_73791951
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 22:44 schreef Kersjes het volgende:
Hier gaat het knopen inmiddels als een speer: er gaat geen dag voorbij of ik gebruik de draagdoek! Eerst rekbaar (reis-Bamboe en daarna mijn draagdoek.nl), daarna de reis-Simon en sinds die weg is kon ik eindelijk weer eens mijn Girasol nr. ?? van onder het stof vandaan halen. Die wist niet wat hem overkwam, ik heb Devin er alleen mee op de rug gedragen en dat is al zooooo lang geleden
nr. 25
ik heb nr. 26
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_73792056
Ja, ik vind het ook geen goed plan hoor (vandaar mijn omdat ik het soms toch doe). Een BB vind ik helemaal niks want dat ondersteunt voor geen meter, noch aan lijf noch aan het hoofd.
Mijn oudste is ook een ondernemend kind die veel zelf wil doen maar tot nog toe weinig problemen met buggy/fietsstoeltje gehad.

Maar ik snap je terughoudendheid wel om er iets van te zeggen...het komt al gauw aanvallend over (terwijl het eerder bezorgheid is, toch?) en je moet nog een eind verder met je schoonfamilie hè.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:12:32 #211
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_73792144
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:04 schreef huuphuup het volgende:

[..]

weet ik het te ver denk ik? En mja, haar andere kindje is 2 en wil alles zelf doen, lopen enzo ook. Dus ik denk dat het ook te lang duurt dan.
Maar ik zei het ook al tegen mn lief dat ik toch echt hoop dat ze de eerste tijd gewoon de bus ofzo neemt of op de een of andere manier regelt dat paps dochterlief met de auto naar het kdv brengt. Want het lijkt me geen goed plan met een draagdoek op de fiets. Of het nou een gewone knoopdoek is of een bb. maarja, ik ben dan ook weer zo dat ik er niet direct wat van zeg tegen haar. Iets met hoogzittende hormonen enzo en ook dat ik denk dat ze er tzt misschien nog wel op terugkomt als ze haar hele kleine mannetje vastheeft, dat ze het dan toch wel eng vindt.
Anders moet je d'r een keer met andere inhoud een stukje laten fietsen en dan ineens laten stoppen. Dan ziet ze vanzelf wel dat als het haar kind was geweest er een hoofdje tegen het stuur had gekletst . Zelfde geldt trouwens voor optrekken .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:14:26 #212
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_73792182
Ik zie hier ook regelmatig(!) moeders fietsen met kind in de babybjorn. Ik verbaas me er altijd een beetje over want waarschijnlijk hebben ze wel de allernieuwste maxi-cosi in de auto omdat dat veiliger is, maar op de fiets maakt het schijnbaar niet uit
pi_73792413
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 22:59 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb al cashmere in huis ik raak mezelf wel aan
rly, heb je een actiefoto? en welke maat heb jij? er is alleen 6 te koop en dat is te groot
ik weet iig iemand die een sjaal wil dus ik zou m kunnen verknippen maar t is zo zondeeee
  † In Memoriam † zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:23:08 #214
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_73792417
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:14 schreef krijtlijk het volgende:
Ik zie hier ook regelmatig(!) moeders fietsen met kind in de babybjorn. Ik verbaas me er altijd een beetje over want waarschijnlijk hebben ze wel de allernieuwste maxi-cosi in de auto omdat dat veiliger is, maar op de fiets maakt het schijnbaar niet uit
Ha, dat is een goed punt om aan te snijden bij zo'n fietser met draagdoek
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_73792483
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:23 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

rly, heb je een actiefoto? en welke maat heb jij? er is alleen 6 te koop en dat is te groot
ik weet iig iemand die een sjaal wil dus ik zou m kunnen verknippen maar t is zo zondeeee
Ik heb cashmere visjes he. Ik vind die al zo dun dat ik geen andere cashmere wil.
k vind knippen zo zonde Ik draag ook gewoon met een 6.
Dan knoop ik hem achter en voor nog een keer.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:26:56 #216
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_73792526
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:23 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ha, dat is een goed punt om aan te snijden bij zo'n fietser met draagdoek
Moet je die fietser wel lopend in kunnen halen
pi_73792547
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:25 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik heb cashmere visjes he. Ik vind die al zo dun dat ik geen andere cashmere wil.
k vind knippen zo zonde Ik draag ook gewoon met een 6.
Dan knoop ik hem achter en voor nog een keer.
o die, nee visjes vind ik stom
gewoon een graphit

6 is toch echt te gortig, dan loop je met zo'n buikband ik vind 4 echt ideaal! 5 kan ook prima maar 6
pi_73792615
ik doe het altijd zo dat Ik vooraan gewoon mijn doek mooi heb hangen vind ik er prima uitzien.
Ja ik kan ook met een 4 net een FWCC maar een 6 vind ik geen ramp.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:36:58 #219
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_73792805
Mijn draagdoek hangt hier een beetje werkloos aan de kapstok
Buikdragen is me nu te zwaar en rugdragen lukt niet omdat hij niet stil wil blijven zitten als ik wil knopen.
pi_73792925
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:30 schreef Pvoesss het volgende:
ik doe het altijd zo dat Ik vooraan gewoon mijn doek mooi heb hangen vind ik er prima uitzien.
Ja ik kan ook met een 4 net een FWCC maar een 6 vind ik geen ramp.
oi, ik vind t iig lelijk staan zoveel doek en vooral als je een ruck knoopt
pi_73792985
Huh maar je draagt niet op je rug?
Een ruck doe ik met een 4 en dan tibetaans meestal
pi_73793005
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:36 schreef krijtlijk het volgende:
Mijn draagdoek hangt hier een beetje werkloos aan de kapstok
Buikdragen is me nu te zwaar en rugdragen lukt niet omdat hij niet stil wil blijven zitten als ik wil knopen.
Waarom neem je dan geen consult voor het rugdragen dat je wat vertrouwder bent met op de rug leggen,
Of een meeting
pi_73793058
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 23:42 schreef Pvoesss het volgende:
Huh maar je draagt niet op je rug?
Een ruck doe ik met een 4 en dan tibetaans meestal
ik hou er nog niet zo van idd maar ze zit wel op mn rug als ik naar de supermarkt ga, kleine eindjes voorlopig, maar daar komt wel verandering in als ze iets groter is. nu is voor gewoon makkelijker ivm bv.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:49:22 #224
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_73793148
Een consult kost geld, en dat geld kan ik op dit moment beter voor andere dingen gebruiken.
En een meet is meestal hier niet echt in de buurt (en ik hou niet zo van autorijden en treintoestanden)
Maar de draagdoek blijft hier lekker hangen aan de kapstok voor het geval er hier ooit nog een tweede komt
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 23:50:12 #225
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73793163
Waar woon je? Misschien woont er iemand bij je in de buurt waar je de kunst mag afkijken?
I`m not weird. I`m limited edition.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')