Begint hij nou ook al?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:28 schreef lezzer het volgende:
Emile Ratelband: 'Homoseksualiteit is te genezen'
Ja ik ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:44 schreef Logician het volgende:
teeveepee na weer eens iedereen kwijt te zijn geweest
Alleen met jouquote:
Vis is altijd lekkerquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:35 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Alleen met jou.
Maar ik zou zeggen sjek mijn fobo.
Handtasjes bij mannen zijn anders een vrij goeie indicator.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:40 schreef Sitethief het volgende:
Ja, net zoals Erik tof is ondanks dat ie zo gay als een roze handtasje is?.
(Ik overdrijf natuurlijk, handtasjes zijn helemaal niet zo gay)
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:43 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Handtasjes bij mannen zijn anders een vrij goeie indicator.
Inclusief handje? Pas dan is het echt héquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben wel echt homo zeg. Ik heb een filmpje van vandaag gezien wat die vriendin gemaakt had (waar ik heul niet op wilde) en alleen de "nee" die ik zei klonk al homo.
Zulk soort 'tasjes' zijn dan weer eerder een indicator voor een zeer laag IQ.quote:
Nee, een schoudertas.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Inclusief handje? Pas dan is het echt hé.
Zijn mijn tieten te klein ofzoquote:
Iets heel anders hé, hoe gaat het met je studie? Woon je nog steeds thuis? Of ben je je rare ouders en zussen al ontvlucht?quote:
en een vrouw die een hekel heeft aan handtasjes... is dat ook een goeie indicator?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:43 schreef Seven.of.Nine het volgende:
[..]
Handtasjes bij mannen zijn anders een vrij goeie indicator.
Ik denk het niet. Ik ben de enige in mijn familie die een handtas makkelijk vind, terwijl de rest van de vrouwen haske hetro is..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 06:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en een vrouw die een hekel heeft aan handtasjes... is dat ook een goeie indicator?
hmhmquote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:06 schreef Sitethief het volgende:
Ik zie een hoop mensen die ik niet ken. Dusse, ik ben dus Sitethief, en ik woon in Zwolle. Moet ik nog meer vertellen ?.
Ik kwam ooit in topic #31 binnenwandelen. Dankzij vanitasvanitatumetomniava. En dankzij hem en Stroekel vond ik het zo gezellig dat ik bleef hangen. Maar ik ben al weer een tijdje uit de running geweestquote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
hmhm
waarom je graag in t lesbotopic post
Jij bent ook best wel vrouwelijk tochquote:Op donderdag 15 oktober 2009 07:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik ben de enige in mijn familie die een handtas makkelijk vind, terwijl de rest van de vrouwen haske hetro is..
Ja, maar ik ben juist weer niet zo zeker van mijn heteroseksualiteit.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 11:24 schreef Sitethief het volgende:
Jij bent ook best wel vrouwelijk toch?
Je hebt dan alles bij je wat nodig of nuttig is.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:04 schreef Vanyel het volgende:
Van handtassen heb ik het nut nooit zo begrepen. Wat is daar makkelijk aan?
Moet je zorgen dat je er eentje hebt met een flinke inhoud.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:43 schreef Vanyel het volgende:
Ja dat is handig om te hebben, maar waarom moet dat in een handtas? Alles wat ik nodig heb of nuttig vind past volgens mij echt niet in zo'n fluttig tasje, waar ik ook nog een hand voor moet vrijhouden.
Ja, dat snap ik dus ook niet! Handtassenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:46 schreef lezzer het volgende:
Ik heb ook een schoudertas
Voor m'n sleutels, portemonnee, pda, pda van vrouw, portemonnee van vrouw, pijnstillers, autopapieren, tampons, tissues, dat soort dingen.
Of doen jullie dat allemaal in je kontzak?
Ik haat grote handtassen. Ik heb een klein handtasje met daarin portemonnee, sigaretten, aanstekers, telefoon, kleine agenda, iPod en sleutels. Al die dingen krijg ik niet in mijn jas en broekzakken en ik heb ze toch allemaal elke dag nodig.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:04 schreef Vanyel het volgende:
Van handtassen heb ik het nut nooit zo begrepen. Wat is daar makkelijk aan?
Ja dat heb ik ook, behalve dan de spullen van vrouw, die draagt ze fijn zelf gewoonlijk. Maar een schoudertas is toch iets heeeeel anders dan zo'n handtas die je daadwerkelijk met je handen moet dragen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:46 schreef lezzer het volgende:
Ik heb ook een schoudertas
Voor m'n sleutels, portemonnee, pda, pda van vrouw, portemonnee van vrouw, pijnstillers, autopapieren, tampons, tissues, dat soort dingen.
Of doen jullie dat allemaal in je kontzak?
Je hoeft een handtas toch niet in je hand te houden, maar kan je toch ook aan je arm, of schouder hangen? Of noem je dat een schoudertas?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, behalve dan de spullen van vrouw, die draagt ze fijn zelf gewoonlijk. Maar een schoudertas is toch iets heeeeel anders dan zo'n handtas die je daadwerkelijk met je handen moet dragen.
Mijn handen willen andere dingen doen. Ik mijn zak warm blijven of de vrouw vasthouden of gewoon bungelen. Geen tas vasthouden!
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:51 schreef Qebbel het volgende:
Alleen jammer dat inderdaad alles van vriendinlief er ook bij in moet, want die weigert om als een wijf met tas over straat te gaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
I know!
Mijn vrouw vindt het altijd wel heel leuk als ik die tas om heb.
"Ja, dan gaan we altijd gezellig ergens heen" zegt ze dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Precies dit ja!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
neen dat heet ook gewoon handtas... Ik heb een heel klein schoudertjasje van eastpak.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:05 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Je hoeft een handtas toch niet in je hand te houden, maar kan je toch ook aan je arm, of schouder hangen? Of noem je dat een schoudertas?
Oh ja! Maar die zijn wel best handig op zichquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen dat heet ook gewoon handtas... Ik heb een heel klein schoudertjasje van eastpak.
http://www.travelbags.nl/eastpak-alle-kleuren-p-2713.html
en zelfs die probeer ik te vermijden haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |