Of chocoladekruidnoten. Van die kruidnoten met pure chocola er omheen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:44 schreef skunkasaur het volgende:
Kruidnoten iemand? DE herfstcombi, chocomel+kruidnoten
sinterklaas snoep is er nooit te vroegquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:36 schreef Vanyel het volgende:
Ieuw!
Choco zonder kruidnoten graag. Sowieso vind ik alles wat op Sinterklaassnoep lijkt veel te vroeg.
Hmm dan ga ik die maar eens proberen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, de AH heeft ze. Andere winkels misschien ook wel, maar daar doe ik geen boodschappen.
I concur.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
sinterklaas snoep is er nooit te vroeg
maar wel de echte van de Jaminquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:00 schreef skunkasaur het volgende:
Oef die met Chocola zijn me veel te vullend
[..]
I concur.
(kikkers en muizen)
Maar je hoeft ze toch ook niet te kopen??quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:30 schreef Vanyel het volgende:
Kruidnoten smaken toch heel anders dan speculaas? En die grote dikke speculaas zie ik nooit ergens in de zomer hoor.
Ik vind t gewoon onsexy dat begin september de kruidnoten al bij Bakker Bart liggen, terwijl het nog rustig 22 graden is.
Al meer dan een jaar.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:17 schreef Sitethief het volgende:
Sinds wanneer zijn jullie niet meer blauw, Erik en Alicey?
Ik heb het gevoel dat ik al heel oud ben en vanalles mis en vergeet.
Pas een maand ofzo. Ik dan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:17 schreef Sitethief het volgende:
geeft sitethief een flinke knuffelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:17 schreef Sitethief het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geeft sitethief een flinke knuffel
Niet eerlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
we hebben overigens bij ons op het werk alweer meer dan een week gevulde speculaas in de automaat
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |