Ratelband is nu echt aan het doordraaien, Prinses Diana een sloerie, Bin Laden een verlicht denker??? En dan heb ik het nog niet eens over wat hij over homo's zegt... Wat een ongelofelijke idioot!quote:"ROTTERDAM - Positivteitsgoeroe Emile Ratelband is niet zo positief over homo's. In het Vlaamse blad 'Dag Allemaal' gaat hij te keer over homoseksualiteit. Volgens hem is het een ziekte die genezen kan worden.
'Kijk, ik heb niks tegen die meisjes en jongens, maar het blijft een feit dat homofilie een ziekte is. Toch? Het andersgeaard zijn heeft zich zo in onze maatschappij ingenesteld, dat iedereen het als normaal is gaan beschouwen. Maar het blijft een afwijking. Waar trouwens een behandeling tegen bestaat. Homoseksualiteit is gewoon een vorm van verslaving. Een seksverslaving. Die ook als dusdanig benaderd dient te worden. Zelfdiscipline is daarbij het sleutelwoord.'
In het interview haalt hij ook nog uit naar Lady Diana. Hij vindt haar een sloerie die haar gezin heeft verlaten.
Een positief woord heeft Ratelband over voor Osama Bin Laden :Hij is een verlicht denker.' (EBO) "
Nou eigenlijk wordt sneue vent dan steeds doller.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:26 schreef CasB het volgende:
Gewoon geen aandacht geven aan die man, dan houdt hij vanzelf wel een keer op.
Dat slaat helemaal nergens op. Dan is homoseksualiteit toch nog geen ziekte? Wat maakt het dan een ziekte?!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:56 schreef DrDentz het volgende:
Het is ook niet echt de bedoeling, anders zouden homo's wel op een natuurlijke wijze kinderen kunnen krijgen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:56 schreef DrDentz het volgende:
Het is ook niet echt de bedoeling, anders zouden homo's wel op een natuurlijke wijze kinderen kunnen krijgen.
Ik snap die provocerende volksjournalistiek ook niet helemaal. Maargoed, als dit zijn mening is; whatever. Laat hem lekker. Ik vraag me alleen af of het niet verstandiger is hem zelf eerst te genezen, voordat hij aan de "verslaafde gays" kan beginnen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:49 schreef Duderella het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet dat journalisten die onzin nog opschrijven. Die man is volslagen aandachtsbehoeftig en heeft duidelijk een of ander (minderwaardigheids)complex.
Als we alle gekken aan het woord moeten laten, is het einde zoek. Waarom lukt het deze idioot dan steeds om in het nieuws te komen? Het is niet dat hij er toe doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |