abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73620748
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 17:49 schreef marjo84 het volgende:

[..]

Euh...is die laatste niet strafbaar ofzo??
Sorry zag je post te laat.
Denk niet dat die laatste op dit moment al strafbaar is...
Al is natuurlijk enorm duidelijk waar hij heen wil, strafbare feiten heeft hij nog niet gepleegd.
Helaas kan de politie niet zeggen: "jaaaa maar dat wilde je wel gaan doen vriend!"
(wat wel een hoop op zou lossen )
pi_73620857
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:29 schreef caspervc het volgende:

[..]

Leuk, mensen valse hoop geven
Wat een gelul, een vrouw van 44 die dit niet door heeft, is beter af om het wel door te krijgen.
Trouwens, er stond 1 oktober, dus waarschijnlijk heeft ze al een nieuwe woning.
En als FOK!kers iets niet moeten doen bij mij, is het moralistisch worden, met al het gezeik wat ik hier heb gezien de afgelopen 10 jaar en dan mij maar moraalridder noemen, dag.
  maandag 12 oktober 2009 @ 20:46:49 #253
168121 retuow82
Het is friet!
pi_73624320
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:50 schreef Omniej het volgende:

[..]

Die vent is geniaal.

Die met die bank was ook briljant. http://www.dontevenreply.com/view.php?post=68
mijn 3 favorieten zijn toch wel deze:

http://www.dontevenreply.com/view.php?post=57

http://www.dontevenreply.com/view.php?post=43

http://www.dontevenreply.com/view.php?post=28

Geniale kerel
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_73626604
Oh.. die laatste
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_73627169
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:30 schreef 68Chevelle het volgende:
Oh.. die laatste
Die is echt fucking geniaal. Als iemand zo'n grap succesvol uit kan halen.... Daar heb ik dan gewoon geen woorden meer voor.
"Deze shit escaleert helemaal de hand uit"
pi_73627226
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:40 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

Die is echt fucking geniaal. Als iemand zo'n grap succesvol uit kan halen.... Daar heb ik dan gewoon geen woorden meer voor.
Ik wil 'm weleens gaan proberen
pi_73627435
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef 68Chevelle het volgende:
En weer een nieuwe,

http://link.marktplaats.nl/270635824

Kenmerken
Conditie: Nieuw Maat: Overige maten Kleur: Roze Lengte: Boven de knie BeschrijvingJurkje met een diepe v-hals en een hartvormige gesp. Het rokgedeelte loopt ongelijk. Dit jurkje bevat een bijpassende string. Het taille gedeelte is gesmokt.

Materiaal: acryl en elastan

One size

Geachte Xandi,

Ik mail even naar aanleiding van het prachtige roze jurkje dat u aanbied, het was precies iets wat ik zocht.

Ik moet er wel eerlijk bijvertellen dat ik eigenlijk een mannelijk persoon ben met een bepaalde fetish, ik hoop dat u mijn reactie dus ook niet als aanstotelijk ervaart, ik heb er namelijk op sommige momenten best wel moeilijk mee.

Kort gezegd, ik probeer me in de weekenden soms weleens als een aantrekkelijke jongedame te kleden en op te maken.

Even een vraag, u plaatste dat het ging om overige maten, ik ben zelf 1.70m, zou deze mij kunnen passen?

Ik hoop op een spoedig antwoord.

Met vriendelijke groeten,

Michael
Deze reactie is afkomstig van:
Naam: Michael

Hallo Michael,

Ik denk dat dit jurkje u zal passen.
Als het jurkje op de een of andere manier toch niet zou passen kunt u het gewoon terugsturen en het geldbedrag terugkrijgen.

MVG,

Xandi

Hier moet ik ook iets mee doen.
pi_73627508
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:45 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Hallo Michael,

Ik denk dat dit jurkje u zal passen.
Als het jurkje op de een of andere manier toch niet zou passen kunt u het gewoon terugsturen en het geldbedrag terugkrijgen.

MVG,

Xandi

Hier moet ik ook iets mee doen.
Ja, op laten sturen en foto's maken met het jurkje aan. Dan ben je echt een baas!
pi_73627559
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:46 schreef rozenijlpaard het volgende:

[..]

Ja, op laten sturen en foto's maken met het jurkje aan. Dan ben je echt een baas!
Idee is leuk.... maar daar ga ik geen 20 euro voor neerleggen
pi_73627678
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:47 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Idee is leuk.... maar daar ga ik geen 20 euro voor neerleggen
Ook niet als een paar Fok!kers helpen meebetalen?
pi_73627803
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:48 schreef rozenijlpaard het volgende:

[..]

Je weet wat je vraagt he?, ik ben trouwens 1.90m, dat wordt niks man
  maandag 12 oktober 2009 @ 21:57:14 #262
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_73628215
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:51 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Juist dan is het grappig. Aandoen en dan terugmailen dat je je 20 cm had vergist Ik wil wel 2,50 doneren
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_73628241
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:51 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Juist daarom, jezelf er alsnog in persen, uit die jurk scheuren, en met foto terugsturen, en je geld terugeisen.

gewoon doen, omdat het kan.
pi_73628310
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:57 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Juist dan is het grappig. Aandoen en dan terugmailen dat je je 20 cm had vergist Ik wil wel 2,50 doneren
Geef me even een uurtje, ik wil geen valse hoop geven, maar ik zal er eens serieus over nadenken
pi_73628506
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:58 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Geef me even een uurtje, ik wil geen valse hoop geven, maar ik zal er eens serieus over nadenken
mocht het slagen, dan ben je wel echt een eindbaas, die een eigen kleurtje verdiend, een FP + weblog post. Mijn steun heb je, wellicht maken we er een jaarlijks terugkerende traditie van.

ik wil hier btw ook wel een kleine financiële bijdrage in doen.
is denk ik de beste investering die ik ooit ga doen.
pi_73628580
waarom zit die quote net naast de edit.....
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:05:54 #267
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_73628703
WHAHAHAHHA TVfuckingP!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:07:54 #268
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73628828
Met een jurk maakt dat toch niet uit joh.. als je wat langer bent wordt hij aan de onderkant gewoon wat korter.. so what ???

Vergeet niet je benen te scheren en een panty te kopen, tis frisjes aan het worden buiten
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_73628871
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 21:48 schreef rozenijlpaard het volgende:

[..]

Im in!
pi_73628898
Ik dacht laat ik even meedoen en ik kreeg een uitkomst waar ik niet echt blij van werd.
Hou bij het lezen in gedachten dat ik zijn persoonsgegevens heb weggelaten en dus ook zijn voortdurende reclame voor het goede doel wat deze meneer in zijn mail onderschrift heeft. Hoe betrouwbaar is dat dan, vraag ik me af. .

De advertentie: http://link.marktplaats.nl/287078711
quote:
Collectebussen, origineel gloednieuw & originele verzegeling
Prijs: 22,50
Bekeken: 16 keer sinds 12-10-09, 13:19

Beschrijving
Collectebussen, origineel gloednieuw & originele verzegeling (ook los verkrijgbaar) Prijs is per stuk 22,50 ¤ Ophalen in Rotterdam Delfshaven is mogelijk of opsturen voor 6,75
Mijn mail:

Geachte Jan,

Heb vandaag uw advertentie gezien waarin u collectebussen verkoopt.
Heeft u deze nog? Dan zou ik er graag een paar van u overnemen.

Met vriendelijke groet,

Alwin Coppejans

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: A.

De reactie:

Jan aan mij
details weergeven 20:29 (55 minuten geleden)

****************************************************************************************************************************
Beste Alwin,

hoeveel zou je er willen hebben ?

Ophalen kan dagelijks in Rotterdam Delfshaven tussen ongeveer 10.00 en 22.00 uur

Opsturen is 6,75 extra maar bij bestelling van meer dan 5 collectebussen versturen we ze GRATIS.

Groetjes Jan

ps : heb wat info online gezet op http://www.*******

****************************************************************************************************************************

Mijn reactie:

Op 12 oktober 2009 20:40 schreef A.***** <*****> het volgende:

He beste Jan,

Bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb maar drie kinderen om geld op te halen en zelf kan ik niet gaan want dan kunnen mensen weleens om een vergunning vragen en daar zit ik natuurlijk niet op te wachten.

Doe maar drie van die busjes en dan opsturen want die verzendkosten heb ik er natuurlijk toch wel snel uit, zeker met de kerstmis in aantocht want dan geven de mensen grif.

Is er nog keuze in die liefdadigheidsstickers voor op die busjes? Moeten wel verschillende zijn want anders moet ik ze te ver laten lopen en kunnen de kinderen straks niet genieten van de nieuwe tv die ik ze beloofd heb en ik heb al genoeg kosten aan de scheiding.

Groeten,

Alwin

Jan aan mij
details weergeven 20:55 (30 minuten geleden)

Is goed hoor als jij de betaling snel doet dan kunnen ze morgen eventueel al met de post mee ...

Mijn gegevens vind je hier http://www.******

3 x collectebus a 22,50 = 67,50 + TPG Post 6,75 = 74,25 euro TOTAAL

ps : Er zitten drie verzegelingen bij maar die zijn uiteraard maar voor eenmalig gebruik. Ik doe je een aanbod ... deze verzegelingen zijn normaal 1 euro per stuk maar ik wil er wel een zakje van 15 stuks bij doen voor 5,75 extra zodat het totaal bedrag inclusief verzenden komt op 80 euro.

oja stickers bij de diversen goede doelen verkrijgbaar, maar sommige maken die natuurlijk gewoon ff zelf

************************************************************************************************************

A. aan Jan
details weergeven 21:11 (17 minuten geleden)

He Jan,

Topservice!
Zeg, maar kun je voor mij toch niet ook even wat van die stickertjes regelen?
Ik zou echt niet weten hoe ik aan die stickertjes moet komen. Mooiste zou zijn als ik verschillende doelen op die busjes kan herplakken.

Kijk, ik heb gewoon geld nodig. Met de uitkering red ik het gewoon niet en alles gaat op aan de alimentatie maar ik heb wel ieder weekend drie kinderen te logeren en ik kan ze niet eens een fatsoenlijk leuk bed geven he. Kijk, voor mezelf doe ik het niet he maar ja we willen allemaal een goed gevulde koelkast en eens een biertje op zijn tijd. Tis dus heus echt allemaal voor een goed doel maar als jij nou ook even een vergunning erbij kan doen dan ik kan zelf ook nog even de straat op. Alle beetjes helpen.

Bedankt!

Alwin

Jan aan mij
details weergeven 21:58 (5 minuten geleden)

Ik verkoop alleen de bussen ....

Kunt stickerpapier kopen en met een printer en een schaar kom je een heel eind ....

Maar ik zie je betaling dan wel tegemoet ...

Groetjes Jan
pi_73629056
Oke, maar dan moeten we het goed aanpakken, ik moet zou eigenlijk een fotograaf en een locatie niet ver buiten Rotterdam hebben, een park met bomen, vallende blaadjes en dat soort onzin.

Echt.........waar begin ik aan....
pi_73629073
Tvp
pi_73629126
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:12 schreef CaptainCookie het volgende:
Tvp
lul
pi_73629198
quote:
[b]Op maandag 12 oktober 2009 22:09 schreef Stali het volgende
Nu, wees eens eerlijk, wat had je beter kunnen doen dan dit openbaar te posten?

Goed bezig meid
pi_73629203
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:09 schreef Stali het volgende:
Ik dacht laat ik even meedoen en ik kreeg een uitkomst waar ik niet echt blij van werd.
Hou bij het lezen in gedachten dat ik zijn persoonsgegevens heb weggelaten en dus ook zijn voortdurende reclame voor het goede doel wat deze meneer in zijn mail onderschrift heeft. Hoe betrouwbaar is dat dan, vraag ik me af. .

De advertentie: http://link.marktplaats.nl/287078711
[..]

Mijn mail:

Geachte Jan,

Heb vandaag uw advertentie gezien waarin u collectebussen verkoopt.
Heeft u deze nog? Dan zou ik er graag een paar van u overnemen.

Met vriendelijke groet,

Alwin Coppejans

De reactie:

Jan aan mij
details weergeven 20:29 (55 minuten geleden)

Beste Alwin,

hoeveel zou je er willen hebben ?

Ophalen kan dagelijks in Rotterdam Delfshaven tussen ongeveer 10.00 en 22.00 uur

Opsturen is 6,75 extra maar bij bestelling van meer dan 5 collectebussen versturen we ze GRATIS.

Groetjes Jan

ps : heb wat info online gezet op http://www.*******

Mijn reactie:

Op 12 oktober 2009 20:40 schreef A.***** <*****> het volgende:

He beste Jan,

Bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb maar drie kinderen om geld op te halen en zelf kan ik niet gaan want dan kunnen mensen weleens om een vergunning vragen en daar zit ik natuurlijk niet op te wachten.

Doe maar drie van die busjes en dan opsturen want die verzendkosten heb ik er natuurlijk toch wel snel uit, zeker met de kerstmis in aantocht want dan geven de mensen grif.

Is er nog keuze in die liefdadigheidsstickers voor op die busjes? Moeten wel verschillende zijn want anders moet ik ze te ver laten lopen en kunnen de kinderen straks niet genieten van de nieuwe tv die ik ze beloofd heb en ik heb al genoeg kosten aan de scheiding.

Groeten,

Alwin

Jan aan mij
details weergeven 20:55 (30 minuten geleden)

Is goed hoor als jij de betaling snel doet dan kunnen ze morgen eventueel al met de post mee ...

Mijn gegevens vind je hier http://www.******

3 x collectebus a 22,50 = 67,50 + TPG Post 6,75 = 74,25 euro TOTAAL

ps : Er zitten drie verzegelingen bij maar die zijn uiteraard maar voor eenmalig gebruik. Ik doe je een aanbod ... deze verzegelingen zijn normaal 1 euro per stuk maar ik wil er wel een zakje van 15 stuks bij doen voor 5,75 extra zodat het totaal bedrag inclusief verzenden komt op 80 euro.

oja stickers bij de diversen goede doelen verkrijgbaar, maar sommige maken die natuurlijk gewoon ff zelf

************************************************************************************************************

A. aan Jan
details weergeven 21:11 (17 minuten geleden)

He Jan,

Topservice!
Zeg, maar kun je voor mij toch niet ook even wat van die stickertjes regelen?
Ik zou echt niet weten hoe ik aan die stickertjes moet komen. Mooiste zou zijn als ik verschillende doelen op die busjes kan herplakken.

Kijk, ik heb gewoon geld nodig. Met de uitkering red ik het gewoon niet en alles gaat op aan de alimentatie maar ik heb wel ieder weekend drie kinderen te logeren en ik kan ze niet eens een fatsoenlijk leuk bed geven he. Kijk, voor mezelf doe ik het niet he maar ja we willen allemaal een goed gevulde koelkast en eens een biertje op zijn tijd. Tis dus heus echt allemaal voor een goed doel maar als jij nou ook even een vergunning erbij kan doen dan ik kan zelf ook nog even de straat op. Alle beetjes helpen.

Bedankt!

Alwin

Jan aan mij
details weergeven 21:58 (5 minuten geleden)

Ik verkoop alleen de bussen ....

Kunt stickerpapier kopen en met een printer en een schaar kom je een heel eind ....

Maar ik zie je betaling dan wel tegemoet ...

Groetjes Jan
Mensen zijn van nature slecht en profiterend, Stali, waarom je me niet in eerste instantie geloofde snap ik ook niet, DIT is de gemiddelde Nederlander.
Ik weet het nu, en kan er niet meer mee zitten.
pi_73629309
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:12 schreef 68Chevelle het volgende:
Oke, maar dan moeten we het goed aanpakken, ik moet zou eigenlijk een fotograaf en een locatie niet ver buiten Rotterdam hebben, een park met bomen, vallende blaadjes en dat soort onzin.

Je bent mijn fokheld van 2009
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:17:25 #277
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73629372
Ik bied een auto om vanuit te fotograferen, ik heb evt wel een GSM om picca's te schieten, maar vanaf een afstandje is dat niks... iemand die een goede camera heeft en die mee wil om plaatjes te schieten ??

Niemand met een wireset ?? kunnen we filmen met audio

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 12-10-2009 22:23:53 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_73629421
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:16 schreef tevebe het volgende:

[..]

Je bent mijn fokheld van 2009
laten we niet op de zaken vooruit gaan lopen. Mocht deze mooi uitpakken, en die kans is er zeker. Pas dan, zal TS eeuwige roem krijgen.
Nu is het nog een mooie storm in een leeg glas water.
pi_73629428
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:17 schreef Sounddragon het volgende:
Ik bied een auto om vanuit te fotograferen, ik heb evt wel een GSM om picca's te schieten, maar vanaf een astandje is dat niks... iemand die een goede camera heeft en die mee wil om plaatjes te schieten ??

Niemand met een wireset ?? kunnen we filmen met audio
Ja joh.... anders stuur je Fok Radio er ook nog even op af
pi_73629470
Misschien wil Stefan er wel een filmpje van maken..
pi_73629490
quote:

Er zijn er al drie die financieel willen meehelpen, dus het schiet al op
pi_73629499
quote:

Ik fotografeer wel. (met mijn semi-professionele camera en fotografisch talent)
Eindhoven? Buiten Rotterdam
pi_73629524
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:18 schreef Black_Rainbow het volgende:

[..]

laten we niet op de zaken vooruit gaan lopen. Mocht deze mooi uitpakken, en die kans is er zeker. Pas dan, zal TS eeuwige roem krijgen.
Nu is het nog een mooie storm in een leeg glas water.
Mwah ik zie TS er wel voor aan..
pi_73630873
Dat. Wordt. Epic.

Ik kan zulke mails zelf ook niet versturen, stel dat iemand echt heel blij wordt van je reactie... en dan BOEM!
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:44:09 #285
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_73630996
De wereld is hard
pi_73631286
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:41 schreef skunkasaur het volgende:
Dat. Wordt. Epic.

Ik kan zulke mails zelf ook niet versturen, stel dat iemand echt heel blij wordt van je reactie... en dan BOEM!
Ligt eraan in wat voor omstandigheid, mensen met geestelijk of fysieke beperkingen die zich daarover willen uiten zijn no go's, voor de rest kan alles zo'n beetje
pi_73631368
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:14 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Mensen zijn van nature slecht en profiterend, Stali, waarom je me niet in eerste instantie geloofde snap ik ook niet, DIT is de gemiddelde Nederlander.
Ik weet het nu, en kan er niet meer mee zitten.
Aan de andere kant, vanmiddag heb ik enorm gelachen om de emailwisselingen op die andere site.
Maar ik kreeg het idee dat er e.e.a. aan gefingeerde gesprekken stonden.
Maar tot mijn verbazing zit ik nu met een mevrouw te mailen die op een heel ongeloofwaardig lame iets maar serieus blijft door reageren.

Gesprek volgt nog. .
pi_73631430
Lekker bezig TS

Moest wel lachen om de Fipo.

Waarom heeft dit topic geen Mod Seal?
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_73631838
Dit loopt ook nog door. .

Jan aan mij
details weergeven 22:55 (3 minuten geleden)

Maak je een grap of moet ik er drie voor je reserveren ?

Jan

Ik

He Jan,

Ik denk nog jongen, ik denk nog.
Zit echt met die stickers in mijn maag dat krijg ik echt niet met mijn printertje en een schaar voor de bakker.
Hoeveel geld kan er eigenlijk in zo'n bus? Dan kan ik een beetje tellen enzo.

Groet,

Alwin

.
pi_73631951
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:00 schreef Stali het volgende:
Dit loopt ook nog door. .

Jan aan mij
details weergeven 22:55 (3 minuten geleden)

Maak je een grap of moet ik er drie voor je reserveren ?

Jan

Ik

He Jan,

Ik denk nog jongen, ik denk nog.
Zit echt met die stickers in mijn maag dat krijg ik echt niet met mijn printertje en een schaar voor de bakker.
Hoeveel geld kan er eigenlijk in zo'n bus? Dan kan ik een beetje tellen enzo.

Groet,

Alwin

.
Heel mooi Stali , wat mij betreft gooi je zijn privegegevens ook maar vrij, dit is ronduit crimineel
pi_73632096
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Heel mooi Stali , wat mij betreft gooi je zijn privegegevens ook maar vrij, dit is ronduit crimineel
Dan is het weer tegen de policy. Laatst ook al zoiets gehad en FOK! houdt niet van juridische dreigementen etc.

Maar grof is het absoluut. Ik ga morgen wel even kijken wat het goede doel waar hij reclame mee maakt inhoudt en als het even lukt gaat hij aan de schandpaal. Maar dat zal hier niet gaan helaas.
pi_73632225
De advertentie: http://link.marktplaats.nl/287146434
quote:
Beschrijving
Te koop aangeboden;

Toetsenbord van een Acer Aspire 1800.

Bieden kan via marktplaats, maar mailen mag natuurlijk ook altijd!
Kijk ook eens bij mijn andere leuke, nieuwe aanbiedingen

Mijn reactie (Beetje flauw, ik weet het... . )

Goedendag,

Gaag zou ik willen infomeen of het toetenbod nog beschikbaa i.
Het mijne i namelijk aan vevanging toe. De cijfe doen het niet mee en de en de ook niet.

Alvat bedankt!

Reactie:

Hallo,

Het toetsenbord is nog beschikbaar.
Mijn vraagprijs is E30.
Ik hoor graag van je of je nog interesse hebt.

mvg
Lisanne

Ik weer:

A. ******* aan lisanne
details weergeven 22:03 (13 minuten geleden)

Hoi Li anne,

zeke heb ik inteee want heb het toetenbod echt had nodig want dit gaat niet mee maa euo vind ik toch wel wat pijzig zou het voor euo mogen?
En wat zijn pecie die klemmetje aan het toetenbod?

Bedankt voo uw nelle eply

Alwin

lisanne aan mij
details weergeven 22:21 (0 minuten geleden)

Hoi Alwin,

Je bent inderdaad toe aan een nieuw toetsenbord
Ik kan je mail niet lezen maar zou je misschien de bedragen uit willen typen.
Ik hoor het graag van je.

mvg
Lisanne

A. aan lisanne
details weergeven 22:27 (0 minuten geleden)

Hoi Li anne

Nogmaal bedank voo je nelle eactie maa ik begijp niet dat je mijn be icht
niet kunt lezen want zelf zie ik de letters wel op mijn chem?
Zou het ook om aan mij monito kunnen liggen?

goet

Alwin

lisanne****aan mij
details weergeven 22:32 (0 minuten geleden)

De R en de S en de cijfers in je mail missen alleen.
Ik hoor het wel van je.

Groetjes Lisanne

A. aan lisanne
details weergeven 22:40 (0 minuten geleden)

Ja, ik weet dat de en de het niet doen.
daa om heb ik ook een nieuw toetenbod nodig.
maar euo vind ik te duu en daaom telde ik euo voo maa als u de toetenbo d niet wil ve kopen wee daa dan gewoon ee lijk in en vedoe mij tijd dan ook nie vede want echt dit is zo f uteend he.

hoop dat we nu een deal hebben en je mag me ook bellen al dat makkelijke i .

.
pi_73632422
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:09 schreef Stali het volgende:
eactie zonde de lette en
Mijn arme lachspieren..
  maandag 12 oktober 2009 @ 23:14:09 #294
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_73632436
tvp voor de TS, wat een baas
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_73632647
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:09 schreef Stali het volgende:
De advertentie: http://link.marktplaats.nl/287146434
[..]

Mijn reactie (Beetje flauw, ik weet het... . )

knip knip
Doet me denken aan deze

http://www.cgjf.nl/viewtopic.php?f=16&t=951
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_73632733
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:06 schreef Stali het volgende:

[..]

Dan is het weer tegen de policy. Laatst ook al zoiets gehad en FOK! houdt niet van juridische dreigementen etc.

Maar grof is het absoluut. Ik ga morgen wel even kijken wat het goede doel waar hij reclame mee maakt inhoudt en als het even lukt gaat hij aan de schandpaal. Maar dat zal hier niet gaan helaas.
Begrijpelijk, wel tof van je
pi_73632840
Stali
quote:
De cijfe doen het niet mee en de en de ook niet.
en de en de ook niet,
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_73633119
TVP
pi_73633263
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:31 schreef pinguin92 het volgende:
TVP
Ben je lekker op tijd mee
pi_73633637
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 23:35 schreef 68Chevelle het volgende:

[..]

Ben je lekker op tijd mee
Jij gaat hier wel even een reeks van maken he?
Hartstikke leuk leesvoer en natuurlijk grappig om af en toe aan mee te doen.
Heb me in ieder geval erg vermaakt in dit topic. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')