abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73613108
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:09 schreef retuow82 het volgende:

[..]

http://www.dontevenreply.com/view.php?post=59

Even vertalen en je bent er!
Die vent is geniaal.

Die met die bank was ook briljant. http://www.dontevenreply.com/view.php?post=68
pi_73613109
tvptjeeeee
pi_73613467
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:50 schreef Cspr het volgende:
tvptjeeeee
eensch
  maandag 12 oktober 2009 @ 16:04:56 #229
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_73613606
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:54 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Ik heb een kwartier geleden ineens last van een soortement van buikgriep ofzo, moest ook werk al afbellen op het laatste moment (kut is dat, ik voel me dan zo schuldig.. ) , dus ik ga ter afleiding tussen het kotsen door, wel wat andere dingen zoeken.
Lief dagboek...
pi_73613710
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 15:50 schreef Omniej het volgende:

[..]

Die vent is geniaal.

Die met die bank was ook briljant. http://www.dontevenreply.com/view.php?post=68
Wel irritant dat die Juan alleen in hoofdletters typt..
pi_73614372
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 14:09 schreef Stali het volgende:
Advertentie: Postzegels met schilderijen van Rafaello AB
BeschrijvingMooie serie zegels uit Guinee Biddau d.d. 1983. Gestempeld.

Combineer de verzendkosten en kijk naar mijn andere aanbiedingen.

Verstuurd:
Hebben ze tandjes?

Hoe heet zoiets nou officieel in Fok-termen? Een half geamputeerde lemming?
pi_73616071
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 16:26 schreef rozenijlpaard het volgende:

[..]

Hoe heet zoiets nou officieel in Fok-termen? Een half geamputeerde lemming?
Ik hou het op een semilemming.
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:49:02 #233
167052 marjo84
Heerschenderwijs goed bezig.
pi_73617040
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:39 schreef miaeak het volgende:
INSPI!

foto vrouw
Zeggen dat je die vrouw bent en offended bent

Of deze natuurlijk:
dikke man

Never mind, deze spant de kroon:

wut??
Euh...is die laatste niet strafbaar ofzo??
Really??
'Ik ben NIET dwars!.'
  maandag 12 oktober 2009 @ 17:56:38 #234
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_73617284
ik ga kapot
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_73617692
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 13:57 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Gezocht: hand tamme papegaai gezocht!!!
Ik zoek een lieve papegaai als huisdier het liefst gratis het moet wel een tamme papegaai zijn en jong het liefst een grijze roodstaart maar mag ook wel een andere soort zijn of...

Geachte hand tamme papegaai gezocht!!!,

Ik snap het willen van een papagaai wel, maar ik heb helaas geen papagaai, maar wel een Albatros.
Ik weet het, het klinkt apart, maar hij is ooit op mijn balkon geland en wilde niet meer weg.
Het is natuurlijk een grote vogel, en minder makkelijk te verzorgen, maar hij is nu redelijk tam.
Ik moet hem ivm een nieuw huisdier loslaten, en ik zou het fijn vinden als hij een mooie plek zou krijgen bij iemand die goed voor hem kan zorgen.

"jah graag ik zou hem graag willen over nemmen als ik je op een manier kan berijken?

en kan komme kijke"

O, mijn God...
pi_73617770
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:11 schreef Lamon. het volgende:

[..]

"jah graag ik zou hem graag willen over nemmen als ik je op een manier kan berijken?

en kan komme kijke"

O, mijn God...
.
pi_73617806
pi_73617871
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 08:18 schreef 68Chevelle het volgende:
> To: tomboy16@live.nl
> Subject: Reactie op advertentie "Maagd zoekt vrouw"
> From: michaelmc@mail.com[/i]
Je moet wel oppassen dat binnenkort die email adressen via Google te vinden zijn .
pi_73618043
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:14 schreef Stali het volgende:

[..]

.
Zal ik maar zeggen dat ie net vergeven is ofzo, want dit is ook wel weer sneu.
Zie je, ik kan dit soort dingen eigenlijk niet doen, ik heb meteen medelijden.
pi_73618077
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:18 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Je moet wel oppassen dat binnenkort die email adressen via Google te vinden zijn .
Zouden ze slim genoeg zijn om het eerst even te Googelen dan?
pi_73618218
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:11 schreef Lamon. het volgende:

[..]

en kan komme kijke"

O, mijn God...
*proest*

Die had ik niet aan zien komen.
pi_73618260
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:18 schreef UncleSam het volgende:

[..]

Ik liep hier ook op vast met die postzegelmail, heb nog doorgemaild omdat ik haar eigenlijk wijs wil maken dat het zeldzame exemplaren zijn. Maar bij zoeken naar die postzegels is dit topic de eerste hit op Google.
Zonde. Niet handig aangepakt. Beter eerst de grap dan pasten.
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:24 schreef Lamon. het volgende:

[..]

Zal ik maar zeggen dat ie net vergeven is ofzo, want dit is ook wel weer sneu.
Zie je, ik kan dit soort dingen eigenlijk niet doen, ik heb meteen medelijden.
Doe maar want het is wrs. nog een jong kind ook nog en dat is te.
pi_73618432
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:31 schreef Stali het volgende:
Doe maar want het is wrs. nog een jong kind ook nog en dat is te.
Ik mag het wel hopen ja, maar ik blaas het wel af.
Doet me wel vrezen wat die accountancy-vrouw gaat doen als ze mijn mailtje naar haar leest. *bibber*
pi_73619331
Ik kan dit soort dingen niet, want ik ga gelijk denken over de andere persoon die misschien enthousiast is of hoop krijgt, en krijg dan gelijk medelijden.
Maar vind het wél prachtig als anderen het doen, dus ergens klopt dat niet.
pi_73619755
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:59 schreef miaeak het volgende:
Ik kan dit soort dingen niet, want ik ga gelijk denken over de andere persoon die misschien enthousiast is of hoop krijgt, en krijg dan gelijk medelijden.
Maar vind het wél prachtig als anderen het doen, dus ergens klopt dat niet.
Geef het nog een paar jaartjes. Daarna ben je ook verpest door het internet en ga je er net zo hard in mee
pi_73619870
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:09 schreef rozenijlpaard het volgende:

[..]

Geef het nog een paar jaartjes. Daarna ben je ook verpest door het internet en ga je er net zo hard in mee
Je kunt het daarna gewoon weer netjes oplossen hoor, ik heb daar wel verantwoordelijkheidsgevoel voor.

Naar het papegaaien-kind:

Het was nogal hoge nood ineens, dus inmiddels heeft een familielid me uit de brand geholpen.
Sorry, maar ik denk eigenlijk dat een papegaai toch makkelijker is om te verzorgen voor je, ik hoop dat je er snel eentje vindt.

Groetjes.

Ik ga nu wel weer een nieuwe zoeken.
pi_73620427
Hallo ,

Ik zoek per uiterlijk 1 October 2009 woonruimte in Rotterdam,Schiedam,Hoogvliet,Schiebroek of Hellevoetsluis,met een huur van maximaal 400 euro alles inclusief.
Ik ben een rustige vrouw van 44 jaar en volg een opleiding in Hoogvliet.
Momenteel woon ik in een rommelig,druk pand in het centrum,waar mijn huurkontrakt over twee weken afloopt.
Ik moet dus binnen twee weken andere woonruimte vinden en wil ook graag weg hier.
Het liefst zou ik een ruimte voor mijzelf hebben waar ik rustig kan studeren en mijn privacy heb.Daarbij zou ik het zeker niet erg vinden een huis te moeten delen,vaak is dat financieel ook aantrekkelijker.

Liefst telefonisch reageren:dat gaat dus tever

Groetjes,
Tamar.

Geachte tamar,

ik ben huisjesmelker van beroep en heb misschien een woning in de Geleenstraat in Den Haag, het is nogal dringend en heb veel reacties, dus als je interesse hebt snel reageren.
Het is goedkoop, maar er zitten wel een paar haken en ogen aan, maar die kunnen later besproken worden.

MVG.
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:29:33 #248
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_73620622
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:25 schreef Lamon. het volgende:
Hallo ,

Ik zoek per uiterlijk 1 October 2009 woonruimte in Rotterdam,Schiedam,Hoogvliet,Schiebroek of Hellevoetsluis,met een huur van maximaal 400 euro alles inclusief.
Momenteel woon ik in een rommelig,druk pand in het centrum,waar mijn huurkontrakt over twee weken afloopt.
Ik moet dus binnen twee weken andere woonruimte vinden en wil ook graag weg hier.
Het liefst zou ik een ruimte voor mijzelf hebben waar ik rustig kan studeren en mijn privacy heb.Daarbij zou ik het zeker niet erg vinden een huis te moeten delen,vaak is dat financieel ook aantrekkelijker.

Groetjes,
Tamar.

Geachte tamar,

ik ben huisjesmelker van beroep en heb misschien een woning in de Geleenstraat in Den Haag, het is nogal dringend en heb veel reacties, dus als je interesse hebt snel reageren.
Het is goedkoop, maar er zitten wel een paar haken en ogen aan, maar die kunnen later besproken worden.

MVG.
Leuk, mensen valse hoop geven
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  maandag 12 oktober 2009 @ 19:30:09 #249
41280 marc1982
Red light -- Green light
pi_73620647
TVP
dus...
pi_73620723
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:25 schreef Lamon. het volgende:
Hallo ,

Groetjes,
Tamar.

Geachte tamar,

MVG.

Ik moest Googelen om te zoeken wat de adder was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')