Of het zijn gewoon 'vrienden' van die gozer geweest die de advertentie geplaatst hebben, in een poging hem voor lul te zetten... Kan me niet voorstellen dat mensen écht zo dom zijn in ieder geval.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:12 schreef redrum76 het volgende:
nee ga weg die knul die zet zich zelf episch voor schut! Wie gaat er nou met zijn grote kop op zo'n advertentie staan. Straks zien zijn ouders en vrienden everyone uit zijn omgeving hem!
Risico van het vakquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:07 schreef Chinless het volgende:
tot iemand /fokker! zelf op MP TS te grazen neemt.
Ik ben niet zn creatieveling
Hey Cindy, ik ben Michael, ken je me nog?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is vast wel een fokster die TS wil helpen deze jongeman gigantisch voor lul te zetten
Klinkt levenslustig!quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:18 schreef 68Chevelle het volgende:
Pffff.... of ik dat ook nog ff wil verzinnen
----
[i]nou cindy met tom
wat zou je allemaal willen doen . ik kijk wel of ik dat wil.
ik zelf wil ontmaagd worden .
kun jij mij leeren beffe / vingeren .
ik weet niet of ik veel energie heb maar daar komen we wel achter .
groetjes tom
Nou, daar kan je inderdaad wel eens gelijk in hebben. Ik heb jaren terug eens in een vervelende bui geexperimenteerd met zulke advertenties (foto van anderen erbij), verschillenden met knappe kop en sommigen met minder knap hoofd erbij, sommigen helemaal zonder foto. In totaal waren het volgens mij een stuk of 30 verschillende sitesquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:40 schreef Cudles het volgende:
Omg die 16-jarige. Waarschijnlijk zijn er van die verlepte wijven die er nog op reageren ook
Hij denkt zeker weer zo'n faker die op mijn advertentie reageert, hij adverteert al sinds augustus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:18 schreef 68Chevelle het volgende:
Pffff.... of ik dat ook nog ff wil verzinnen
----
nou cindy met tom
wat zou je allemaal willen doen . ik kijk wel of ik dat wil.
ik zelf wil ontmaagd worden .
kun jij mij leeren beffe / vingeren .
ik weet niet of ik veel energie heb maar daar komen we wel achter .
groetjes tom
> Date: Sun, 11 Oct 2009 22:08:33 +0200
> To: tomboy16@live.nl
> Subject: Reactie op advertentie "Maagd zoekt vrouw"
> From: michaelmc@mail.com
Hey, dat ben ik johquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:11 schreef redrum76 het volgende:
[..]
Hij denkt zeker weer zo'n faker die op mijn advertentie reageert, hij adverteert al sinds augustus.
Er is maar een manier om erachter te komen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:30 schreef rozenijlpaard het volgende:
Ik denk dat hij wel echt zou kunnen zijnen anders is het faker tegen faker, maar dan zou hij al wel iets terug hebben gestuurd
Roze jurk en bakkebaarden..... niet echt een goede combinatiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |