Ik wist dat het een ginger wasquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:02 schreef caspervc het volgende:
Dit is trouwens zijn hoofd uit een andere advertentie van hem ( http://erotiek.tweedehand(...)-vrouw/ontmaagd.html )
[ afbeelding ]
Ik heb ghet stomme idee dat je nog gelijk hebt ookquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:18 schreef redrum76 het volgende:
heeft hij al terug gemaild? Hij is zeker al klaargekomen na het lezen van je mailtje![]()
![]()
![]()
Mischien vind hij het eng bij je thuis bied aan om naar hem toe te komen. En in de buurt een hotel te boeken op jouw kosten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:29 schreef 68Chevelle het volgende:
Verder nog iemand inspiratie voor me?
Daag me uit
Het leven van zo'n iemand kan echt volledig om zeep geholpen worden als iemand uit zijn omgeving dit te zien krijgt en het bijv. op zijn school rond wordt gestuurd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:02 schreef caspervc het volgende:
Dit is trouwens zijn hoofd uit een andere advertentie van hem ( http://erotiek.tweedehand(...)-vrouw/ontmaagd.html )
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:33 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Het leven van zo'n iemand kan echt volledig om zeep geholpen worden als iemand uit zijn omgeving dit te zien krijgt en het bijv. op zijn school rond wordt gestuurd.
Ja, en weet je wat?, ik laat hem ook nog eens ophalen met mijn Chauffeur in de Bentleyquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:32 schreef redrum76 het volgende:
[..]
Mischien vind hij het eng bij je thuis bied aan om naar hem toe te komen. En in de buurt een hotel te boeken op jouw kosten.
Zal ik dan maar de foto veranderen naar een linkjequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:33 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Het leven van zo'n iemand kan echt volledig om zeep geholpen worden als iemand uit zijn omgeving dit te zien krijgt en het bijv. op zijn school rond wordt gestuurd.
nope.......mensen maken fouten.....en dienen zich daar bewust van te zijnquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:36 schreef caspervc het volgende:
[..]
Zal ik dan maar de foto veranderen naar een linkje?
Hij is degene die ze (met alle risico's) online zet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |