Je bent mijn fokheld van 2009quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:12 schreef 68Chevelle het volgende:
Oke, maar dan moeten we het goed aanpakken, ik moet zou eigenlijk een fotograaf en een locatie niet ver buiten Rotterdam hebben, een park met bomen, vallende blaadjes en dat soort onzin.
Echt.........waar begin ik aan....
laten we niet op de zaken vooruit gaan lopen. Mocht deze mooi uitpakken, en die kans is er zeker. Pas dan, zal TS eeuwige roem krijgen.quote:
Ja joh.... anders stuur je Fok Radio er ook nog even op afquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:17 schreef Sounddragon het volgende:
Ik bied een auto om vanuit te fotograferen, ik heb evt wel een GSM om picca's te schieten, maar vanaf een astandje is dat niks... iemand die een goede camera heeft en die mee wil om plaatjes te schieten ??
Niemand met een wireset ?? kunnen we filmen met audio
quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:12 schreef 68Chevelle het volgende:
Oke, maar dan moeten we het goed aanpakken, ik moet zou eigenlijk een fotograaf en een locatie niet ver buiten Rotterdam hebben, een park met bomen, vallende blaadjes en dat soort onzin.
Ik fotografeer wel. (met mijn semi-professionele camera en fotografisch talent)quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:12 schreef 68Chevelle het volgende:
Mwah ik zie TS er wel voor aan..quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:18 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
laten we niet op de zaken vooruit gaan lopen. Mocht deze mooi uitpakken, en die kans is er zeker. Pas dan, zal TS eeuwige roem krijgen.
Nu is het nog een mooie storm in een leeg glas water.
Ligt eraan in wat voor omstandigheid, mensen met geestelijk of fysieke beperkingen die zich daarover willen uiten zijn no go's, voor de rest kan alles zo'n beetjequote:Op maandag 12 oktober 2009 22:41 schreef skunkasaur het volgende:
Dat. Wordt. Epic.
Ik kan zulke mails zelf ook niet versturen, stel dat iemand echt heel blij wordt van je reactie... en dan BOEM!
Aan de andere kant, vanmiddag heb ik enorm gelachen om de emailwisselingen op die andere site.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mensen zijn van nature slecht en profiterend, Stali, waarom je me niet in eerste instantie geloofde snap ik ook niet, DIT is de gemiddelde Nederlander.
Ik weet het nu, en kan er niet meer mee zitten.
Heel mooi Staliquote:Op maandag 12 oktober 2009 23:00 schreef Stali het volgende:
Dit loopt ook nog door..
Jan aan mij
details weergeven 22:55 (3 minuten geleden)
Maak je een grap of moet ik er drie voor je reserveren ?
Jan
Ik
He Jan,
Ik denk nog jongen, ik denk nog.
Zit echt met die stickers in mijn maag dat krijg ik echt niet met mijn printertje en een schaar voor de bakker.
Hoeveel geld kan er eigenlijk in zo'n bus? Dan kan ik een beetje tellen enzo.
Groet,
Alwin.
Dan is het weer tegen de policy. Laatst ook al zoiets gehad en FOK! houdt niet van juridische dreigementen etc.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:02 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Heel mooi Stali, wat mij betreft gooi je zijn privegegevens ook maar vrij, dit is ronduit crimineel
quote:Beschrijving
Te koop aangeboden;
Toetsenbord van een Acer Aspire 1800.
Bieden kan via marktplaats, maar mailen mag natuurlijk ook altijd!
Kijk ook eens bij mijn andere leuke, nieuwe aanbiedingen
Doet me denken aan dezequote:Op maandag 12 oktober 2009 23:09 schreef Stali het volgende:
De advertentie: http://link.marktplaats.nl/287146434
[..]
Mijn reactie (Beetje flauw, ik weet het.... )
knip knip
Begrijpelijk, wel tof van jequote:Op maandag 12 oktober 2009 23:06 schreef Stali het volgende:
[..]
Dan is het weer tegen de policy. Laatst ook al zoiets gehad en FOK! houdt niet van juridische dreigementen etc.
Maar grof is het absoluut. Ik ga morgen wel even kijken wat het goede doel waar hij reclame mee maakt inhoudt en als het even lukt gaat hij aan de schandpaal. Maar dat zal hier niet gaan helaas.
en de en de ook niet,quote:De cijfe doen het niet mee en de en de ook niet.
Jij gaat hier wel even een reeks van maken he?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |