Metallicaaaaaaaquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:51 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
(Hoor nu dat m'n webcam niet echt tegen het volume van m'n versterker kon![]()
)
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:51 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
(Hoor nu dat m'n webcam niet echt tegen het volume van m'n versterker kon![]()
)
Ja ga ik ook nog wel een keer doenquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook als ik met m'n cam iets opnemee![]()
Die telecaster is ook een vet dingkan je mooi jack johnson mee spelen
Ik wíl deze, in goud. Ze zijn er in 85, 81 en 60quote:
Wat een lelijke dingenquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik wíl deze, in goud. Ze zijn er in 85, 81 en 60
Zit te denken aan een 85-81 combo. Of misschien eerst een losse voor de brug... nek gebruik ik toch nooit en scheelt weer een dikke 100 euro.
[ afbeelding ]
Rest van de hardware is ook goud, dus dan staan die zwarte blokken lang niet zo mooi.quote:
Denk dat het er nogal vanaf hangt in welke gitaar je ze stopt.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:26 schreef allsystemshalt het volgende:![]()
![]()
Ik ben er weer![]()
![]()
Nu nog het een en ander installeren en kijken of het een beetje soeple loopt
Welkom terugquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:52 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
En ik heb weer een werkende DAW![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whoooooooot toet toet toet![]()
Jij bent grappig...quote:
Google doet het nog op de oude telefoon met draaischijf van mijn oma. Niet zeiken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Google doet het niet bij mij dus vandaar.
Nee, mijn LP en nog wat andere zut. Strat is niet van mij, maar verkoop ik namens een bekende.... Die 80 euro maakt mij niet zo bijster veel uit...quote:
quote:Goedenavond,
Ik wil u een ruilvoorstel doen.
Ik heb hier een klok die ik met gesloten portemonnee wil ruilen.
Tenminste als de gitaar orgineel is...
Als u me een mailtje stuurt kan ik u een foto sturen.
Mvg,
Wat moet ik godverdomme met een KLOK!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:29 schreef The_Dean het volgende:
Doen! Meteen! Deal van je leven!
Kijken hoe laat het is? Ik zeg maar wat doms.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat moet ik godverdomme met een KLOK!
Dat zeg je inderdaad....quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kijken hoe laat het is? Ik zeg maar wat doms.
Zal ik zijn mailadres doorgeven? Misschien wil hij em wel ruilen tegen een klok! Kun je mooi zien hoe laat het is!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:38 schreef The_Dean het volgende:
En ik een andere auto, maar ja, je kan niet alles willen!
Pics van de klok?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zal ik zijn mailadres doorgeven? Misschien wil hij em wel ruilen tegen een klok! Kun je mooi zien hoe laat het is!
oh wtf...quote:
Die zaten er niet eens bij... Maar het is wel klok die duizenden euros waard is waarschijnlijk!quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die zaten er niet eens bij... Maar het is wel klok die duizenden euros waard is waarschijnlijk!
Specs?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die zaten er niet eens bij... Maar het is wel klok die duizenden euros waard is waarschijnlijk!
quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:47 schreef KaMo het volgende:
Powerchords, lekkere vette toon.
Een vette solo, met chorus reverb en natuurlijk distortion
En dan wat cleans
En doe der ook maar een muffin bij.
Daar heb je opzich wel een puntquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:10 schreef GoodGawd het volgende:
heel leuk al die nieuwe gitaren enzo maar you better worry about deze kwestie:
De gloeilampen verdwijnen binnen nu en een paar jaar definitief i.v.m. europese regelgeving. Gaat de productie van buizen(versterkers) hierdoor op termijn ook gevaar lopen?
ik ga daar niet van uit,en anders ff behoorlijk veel buisjes inkopenquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:10 schreef GoodGawd het volgende:
De gloeilampen verdwijnen binnen nu en een paar jaar definitief i.v.m. europese regelgeving. Gaat de productie van buizen(versterkers) hierdoor op termijn ook gevaar lopen?
Je vrienden weten het al lang hoor zeg het maar gewoonquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar heb je opzich wel een punt![]()
Vandaag maakte ik me meer zorgen om m'n seksuele geaardheid nadat ik dit nummer had leren spelen
Ik zou je PC eens heel gauw gaan checken op spyware in elk geval.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Google doet het niet bij mij dus vandaar.
Daar zit ik niet over in. En verder is een buis even iets anders dan een gloeilamp.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:10 schreef GoodGawd het volgende:
Al heeft een Vlaming het wel vaak over een 'lampenversterker' als hij een buizenbak bedoelt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar zit ik niet over in. En verder is een buis even iets anders dan een gloeilamp.
QFT.quote:
Tja, buizen zijn niet zo bekend bij het grote publiek en daardoor kan de politiek er niet zo makkelijk mee scoren, maar dat neemt niet weg dat het verbod op gloeilampen er komt omdat gloeilampen zo inefficiënt zijn en dat zelfde zou in principe ook gezegd kunnen worden over buizen...quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar zit ik niet over in. En verder is een buis even iets anders dan een gloeilamp.
Maar zet het aantal buizen eens af tegen het aantal gloeilampen, dan is het totale energieverbruik van buizen nihil vergeleken bij dat van gloeilampen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:51 schreef Metalfreak het volgende:
Tja, buizen zijn niet zo bekend bij het grote publiek en daardoor kan de politiek er niet zo makkelijk mee scoren, maar dat neemt niet weg dat het verbod op gloeilampen er komt omdat gloeilampen zo inefficiënt zijn en dat zelfde zou in principe ook gezegd kunnen worden over buizen...
Led Zeppelinquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:54 schreef brother52 het volgende:
Of ledversterkers gaan maken?
Wat led je?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar zet het aantal buizen eens af tegen het aantal gloeilampen, dan is het totale energieverbruik van buizen nihil vergeleken bij dat van gloeilampen.
Of zouden ze spaarbuizen gaan ontwikkelen? Of ledversterkers gaan maken?
Waar ga je heen in Den haagquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:21 schreef Gitaarmat het volgende:
Volgende week naar Den Haag.Dat wordt gitaren ausprobieren zeg.
Nee hoor, ik heb kennissen zat.quote:
Er zitten drie gitaarzaken aan dezelfde straat daarquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:21 schreef Gitaarmat het volgende:
Volgende week naar Den Haag.Dat wordt gitaren ausprobieren zeg.
Dat is toch die tent waar ze ook veel Deans hebben?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:56 schreef Svyatagor het volgende:
Maxguitars is tof, maar zit wel aan de bovenkant van de markt. Veel vintage enzo, genoeg gitaristenpr0n.
Nou, dan zie ik je in de spits wel!quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:19 schreef Witchfynder het volgende:
Morgen met de auto naar Leiden. In de spits. Waarom? Omdat dat nog altijd minder kut is dan met de trein.
Ik woon in Rotterdam. Ik hoor geen problemen met het OV te hebben.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:35 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, dan zie ik je in de spits wel!
* TeleluvR zit 8 uur per dag op de weg in Leiden...
Geen werk, spoedcursus rijbewijsquote:
Ja? Zie elke dag een filemelding tussen Drachten en Heerenveen andersquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:34 schreef The_Dean het volgende:
Randstad is toch één groot OV drama? Friesland
Nooit spits, nooit file, geen OV nodig
Daar begint de Randstad al zowatquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja? Zie elke dag een filemelding tussen Drachten en Heerenveen anders.
Dat zou zo nu en dan wel ideaal zijn ja.quote:
Bwah, dat zijn al zowat de suburbs van A'dam!quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben zelfs al stiekem een beetje aan het rondneuzen voor een huisje in het zuiden van Friesland...
Daaromquote:Op maandag 12 oktober 2009 18:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Bwah, dat zijn al zowat de suburbs van A'dam!
Kennis van mij zei dat namelijk tegen me een winkel waar ze veel occasions hadden en hij dacht dat het Guitar Town was heette maar dat zal dan dus wel Rock Palace zijn. De prijzen op hun website vallen wel mee. Voor de strats etc. iig de normale prijzen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Rockpalace als iets een dure zaak is waar je afgezet word is dat het wel![]()
De rest geen ervaring mee
Betalen via PayPal of Creditcard en dan op laten sturen. Hoeft niet zo moeilijk te zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met gitaren importeren?
Waar wil je hem vandaan halen?quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Heeft er iemand hier ervaring met gitaren importeren?
U.S.A. denk ik dan gewoon. Moet dan maar zien wat het goedkoopste is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |