quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:47 schreef KaMo het volgende:
Powerchords, lekkere vette toon.
Een vette solo, met chorus reverb en natuurlijk distortion
En dan wat cleans
En doe der ook maar een muffin bij.
Daar heb je opzich wel een puntquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:10 schreef GoodGawd het volgende:
heel leuk al die nieuwe gitaren enzo maar you better worry about deze kwestie:
De gloeilampen verdwijnen binnen nu en een paar jaar definitief i.v.m. europese regelgeving. Gaat de productie van buizen(versterkers) hierdoor op termijn ook gevaar lopen?
ik ga daar niet van uit,en anders ff behoorlijk veel buisjes inkopenquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:10 schreef GoodGawd het volgende:
De gloeilampen verdwijnen binnen nu en een paar jaar definitief i.v.m. europese regelgeving. Gaat de productie van buizen(versterkers) hierdoor op termijn ook gevaar lopen?
Je vrienden weten het al lang hoor zeg het maar gewoonquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar heb je opzich wel een punt![]()
Vandaag maakte ik me meer zorgen om m'n seksuele geaardheid nadat ik dit nummer had leren spelen
Ik zou je PC eens heel gauw gaan checken op spyware in elk geval.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Google doet het niet bij mij dus vandaar.
Daar zit ik niet over in. En verder is een buis even iets anders dan een gloeilamp.quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:10 schreef GoodGawd het volgende:
Al heeft een Vlaming het wel vaak over een 'lampenversterker' als hij een buizenbak bedoelt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar zit ik niet over in. En verder is een buis even iets anders dan een gloeilamp.
QFT.quote:
Tja, buizen zijn niet zo bekend bij het grote publiek en daardoor kan de politiek er niet zo makkelijk mee scoren, maar dat neemt niet weg dat het verbod op gloeilampen er komt omdat gloeilampen zo inefficiënt zijn en dat zelfde zou in principe ook gezegd kunnen worden over buizen...quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar zit ik niet over in. En verder is een buis even iets anders dan een gloeilamp.
Maar zet het aantal buizen eens af tegen het aantal gloeilampen, dan is het totale energieverbruik van buizen nihil vergeleken bij dat van gloeilampen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:51 schreef Metalfreak het volgende:
Tja, buizen zijn niet zo bekend bij het grote publiek en daardoor kan de politiek er niet zo makkelijk mee scoren, maar dat neemt niet weg dat het verbod op gloeilampen er komt omdat gloeilampen zo inefficiënt zijn en dat zelfde zou in principe ook gezegd kunnen worden over buizen...
Led Zeppelinquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:54 schreef brother52 het volgende:
Of ledversterkers gaan maken?
Wat led je?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar zet het aantal buizen eens af tegen het aantal gloeilampen, dan is het totale energieverbruik van buizen nihil vergeleken bij dat van gloeilampen.
Of zouden ze spaarbuizen gaan ontwikkelen? Of ledversterkers gaan maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |