Nee, mijn LP en nog wat andere zut. Strat is niet van mij, maar verkoop ik namens een bekende.... Die 80 euro maakt mij niet zo bijster veel uit...quote:
quote:Goedenavond,
Ik wil u een ruilvoorstel doen.
Ik heb hier een klok die ik met gesloten portemonnee wil ruilen.
Tenminste als de gitaar orgineel is...
Als u me een mailtje stuurt kan ik u een foto sturen.
Mvg,
Wat moet ik godverdomme met een KLOK!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:29 schreef The_Dean het volgende:
Doen! Meteen! Deal van je leven!
Kijken hoe laat het is? Ik zeg maar wat doms.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Wat moet ik godverdomme met een KLOK!
Dat zeg je inderdaad....quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Kijken hoe laat het is? Ik zeg maar wat doms.
Zal ik zijn mailadres doorgeven? Misschien wil hij em wel ruilen tegen een klok! Kun je mooi zien hoe laat het is!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:38 schreef The_Dean het volgende:
En ik een andere auto, maar ja, je kan niet alles willen!
Pics van de klok?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:39 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zal ik zijn mailadres doorgeven? Misschien wil hij em wel ruilen tegen een klok! Kun je mooi zien hoe laat het is!
oh wtf...quote:
Die zaten er niet eens bij... Maar het is wel klok die duizenden euros waard is waarschijnlijk!quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die zaten er niet eens bij... Maar het is wel klok die duizenden euros waard is waarschijnlijk!
Specs?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:41 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die zaten er niet eens bij... Maar het is wel klok die duizenden euros waard is waarschijnlijk!
quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:47 schreef KaMo het volgende:
Powerchords, lekkere vette toon.
Een vette solo, met chorus reverb en natuurlijk distortion
En dan wat cleans
En doe der ook maar een muffin bij.
Daar heb je opzich wel een puntquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:10 schreef GoodGawd het volgende:
heel leuk al die nieuwe gitaren enzo maar you better worry about deze kwestie:
De gloeilampen verdwijnen binnen nu en een paar jaar definitief i.v.m. europese regelgeving. Gaat de productie van buizen(versterkers) hierdoor op termijn ook gevaar lopen?
ik ga daar niet van uit,en anders ff behoorlijk veel buisjes inkopenquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:10 schreef GoodGawd het volgende:
heel leuk al die nieuwe gitaren enzo maar you better worry about deze kwestie:
De gloeilampen verdwijnen binnen nu en een paar jaar definitief i.v.m. europese regelgeving. Gaat de productie van buizen(versterkers) hierdoor op termijn ook gevaar lopen?
Je vrienden weten het al lang hoor zeg het maar gewoonquote:Op maandag 12 oktober 2009 01:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar heb je opzich wel een punt![]()
Vandaag maakte ik me meer zorgen om m'n seksuele geaardheid nadat ik dit nummer had leren spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |